Lyn - LSK man. 1. juni kl. 18.00 på Ullevaal Stadion

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • sniper
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 5254

    #81
    Nå blir vi løpt i filler....

    Kommentar

    • bjarmann
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 2886

      #82
      for en latterlig forestilling. Skal være glad vi får med et poeng. hva faen driver du med der edwin? Helvete
      I år så tar vi alt

      Kommentar

      • Awfuls
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Mar 2006
        • 138

        #83
        uff og uff

        bra av gutta og slite til seg et poeng i dag men hva gjør edwin der i siste angrepet?

        og hva med søgård på 1-1??

        syntes dette var svakt av lsk...

        syntes vi har en svak svak midtbanne som ikke klarer og styre spillet.....
        Fugla forever... eLSKer

        Kommentar

        • Arind
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2006
          • 459

          #84
          Æsj......dette var ikke bra nok....men vi kunne jo til og med avgjort på overtid....alt i alt heldig med poeng i en tam kamp. Dårlig at vi havner bakpå igjen og igjen, og får baklengs....
          Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

          Kommentar

          • KFL41
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2004
            • 3648

            #85
            Alt i alt greit fornøyd med U. Mest fordi det er viktig å ikke avgi tre poeng til Lyn. Igjen må vi bytte i forsvaret med både Riseth og Søgård som ikke er noen optimal forsvarsrekke. I tillegg til debuten til Tokstad.

            Kommentar

            • reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13272

              #86
              Elendig, men vi bør vel huske på at det ligger en 35-40 mann på sjukehus og en 6-7 til ble båret ut i dag. Er jo rene blodbadet om dagen. Vi har tross alt vunnet de siste kampene hvor vi har hatt en noenlunde fornuftig 11'er utpå banen.

              Sm et lite apropos: Har Kåsene vært en eksklusiv massør for Johnsen og Riise? Resten av troppen virker å være skrudd sammen av sukkerspinn og porselen, samt ha en kondis som en kolssyk slagramma 90-åring? Eller kommer de nye knottene fra diadora med mothaker?

              Kommentar

              • KFL41
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2004
                • 3648

                #87
                Veldig greit for oss med landslagspause nå. Det er vel muligheter for fulltallig tropp med untak av PSA mot FFK?

                Kommentar

                • HSft
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2004
                  • 6075

                  #88
                  Fryktelig dårlig. Synes ikke vi har noe som ligner på formasjon fremover og forsvaret var skrudd sammen av en johnsen som mangler hurtighet og stadig er feilplassert, en riseth som stadig svikter i arbeidsoppgavene sine i år og en Søgård som ikke er stopper.

                  Forover så synes jeg ikke Riise får til noe som helst på venstre. HAn kunne godt vært flytta over på høyre ettersom Tokstad uansett så mer ut som en slags offensiv sentral midtbane enn høyreving. Tokstad hadde dog massevis av rom siden sundgot stort sett var fraværende. Tokstad var også den eneste spilleren vi hadde i feltet ved flere anledninger.

                  Neste kamp må være mye mye bedre. Dette var en kamp vi skulle hatt tre poeng i og vi er heldige som får med oss ett poeng med dette spillet.

                  Kommentar

                  • skotten
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2004
                    • 1794

                    #89
                    Litt blanda følelser. Veldig glad for poenget som kampen utvikla seg, men forbanner strømpeskuddet til Kiko herfra til månen! Overlykkelig over at Kim Holmen er spiss på Lyn...

                    Kippes exit frykta jeg ville bli vår bane i forhold til tre poeng, og det slo dessverre til. Søgård gjør i det store og hele en god jobb som midtstopper, men er ikke tøff og bestemt nok på goalen til Pratto. Klareringene var generelt dårlige, og mye ballwatching i forsvar. (Sjekk Sundgot på stjernemissen til Holmen...). Tidvis bra angrepsspill. Starten på 2. omgang er verdt å ta med seg videre!

                    Kommentar

                    • GIFKanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2009
                      • 8243

                      #90
                      Disse skadene må få ledelsen til å våkne, det er virkelig pinlige greier å se LSK-spillere halte seg gjennom kamp etter kamp og spillere som må vikariere i posisjoner de ÅPENBART ikke behersker. Sett penger i det medisinske appparatet nå, før det koster oss plassen i Tippeligaen! Søgård blir faen meg vendt bort som en junior, vondt å se på. Egentlig greit med uavgjort når man ser de problemene vi får, spesielt med Kippe ute. Det fryktet også jeg ville koste oss dyrt. For typsik nok er jo Nordtveit ute med sykdom, magasjau? Pådro forresten Nosa seg sitt tredje gule allerede?

                      Kiko er tilbake og serverer oss nok en herlig lumpe i fabelaktig posisjon. Hvorfor finte skudd over på venstra når du knapt kan stå på den??!!

                      Kommentar

                      • Bekkis
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2005
                        • 441

                        #91
                        Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                        Kiko er tilbake og serverer oss nok en herlig lumpe i fabelaktig posisjon. Hvorfor finte skudd over på venstra når du knapt kan stå på den??!!
                        Godt spørsmål...
                        Han skal dog ha kudos for en strøken serve på Johnsens scoring.

                        Kommentar

                        • GIFKanari
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2009
                          • 8243

                          #92
                          Opprinnelig skrevet av Bekkis
                          Godt spørsmål...
                          Han skal dog ha kudos for en strøken serve på Johnsens scoring.
                          Ja, det skal han ha. Men han er for ujevn, og han scorer for lite mål. Herlig å se Johnsen score sitt først mål, men vårt evige problem er at vi har for få spillere som kan putte ballen i nettet. En seier i dag hadde gitt oss et aldri så lite pusterom og skikkelig kontakt oppover, nå blir de to neste kampene virkelig viktige. Det ser som venta ut til at det blir Godset, Lyn og Bodø vi må holde bak oss for å klare oss i år.

                          Kommentar

                          • Awfuls
                            Seniormedlem
                            Forumsadist
                            • Mar 2006
                            • 138

                            #93
                            ja blir en blodkamp dette

                            og tror kanskje ikke en bestemt werman i gammelt driv hadde vert så dumt og hatt med seg inn i denne krigen her=)

                            men alt i alt fornøyd utenom utligningen og lurer på hva som skjer med kippe.....

                            men vi må ha oss bredere stall uansett om vi sier det eller ikke...

                            lsk skal være i hvertfall midt på tabbelen og ha en bredere stall en sandefjord og det har vi ikke nå.. ser ut for meg som om spillerne mangler en som kan fortelle de hvordan de går i angrep... de er redd for og skytte. ikke noe somligner et bane spill

                            men kjempe fornøyd med 1-1 utifra kampen...

                            kjempe jobb av de som var der i dag nice forza fugla
                            Fugla forever... eLSKer

                            Kommentar

                            • Emil B
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2006
                              • 5921

                              #94
                              Må seriøst være den svakeste kampen i årets tippeliga. Føler at LSK var best i første omgang og at LYN tok fullstendig over i andre. Hvorfor har Henning Berg begynt og legge laget bakpå når vi leder??!

                              Kommentar

                              • Grusom B
                                Generalissimo Bellisimo
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 6248

                                #95
                                A) Kampen ødelegges i stor grad av en alldeles ELENDIG Espen Berntsen. Frisparkstatistikken må ha vist noe sånt som 80-20 i Lyns Favør, pluss at vi snytes for et nytt soleklart straffespark. Er det 20 kamper på rad nå?

                                B) Tapet av Kippe er den eneste grunnen til at Lyn får mål. Utover det er sjansene deres stort sett et resultat av at ballen spretter deres vei i feltet, jamfør Obiefules firedobbelte i feltet og den andre hundreprosentsjansen han blåste til siden.

                                C) Hvorfor fikk Kiko starte? Laget fungerte svært godt i en 442-formasjon. 443 fungerte ikke i det hele tatt, og det ville vært bedre å fortsatt som før med Riise på rett side(han var elendig i dag, forresten) og Nosa ned eller Bolly på kant.

                                D) Marius Johnsen ble ikke slått på en eneste gang før Kippe gikk ut. Med tanke på luftstyrken hans og den velkjente Kipperegelen(alt er frispark om det er Frode som gjør det) bør dette gjøres noe med.

                                E) Jeg hater VIF, og Karma. Sistnevnte er en hore som har solgt seg til førstnevnte drittklubb. Hvordan går det an å ha så mye flaks?
                                Ni principe ni rey...

                                D10S!

                                Kommentar

                                • FUGlinho
                                  KFL styremedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 2454

                                  #96
                                  Opprinnelig skrevet av OppsalKanari
                                  Eddie: En spiss med meget stor potensiell. Voldsømt fart. Meget bevegelig... men.... dårlig i mange andre områder som... Dribbler seg i trøbbel. Klarer ikke å putte ballen i mål (kanskje den viktigste ferdighet som finnes for en spiss). Er meget dårlig til å se opp for medspiller.
                                  Håpløst å ikke klare å finne tokstad rett før slutt der!
                                  Kim
                                  Styremedlem KFL

                                  Kommentar

                                  • tonkro
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2009
                                    • 337

                                    #97
                                    Dette her var ikke bra. Makan til ustruktur!! Jeg skjønner at vi har mange skader osv,men spillere som kiko og edwin bør ikke bomme på så åpenbare målsjanser!
                                    edwin begynner så smått å irritere meg. han faller bare du ser på han,jobber ikke hardt nok,og er alltid i offside!
                                    har han i det hele tatt spilt EN god kamp for oss??
                                    og sundgot var helt på jordet....
                                    nei,det her var bare tragisk

                                    Kommentar

                                    • Jannis
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jun 2005
                                      • 266

                                      #98
                                      Synes Henning Berg gjør mange rare taktiske valg, som å sette Epsen Søgård ned som midtstopper istedenfor å sette inn Ruben som er vandt til å spille stopper....

                                      Kommentar

                                      • FUGlinho
                                        KFL styremedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 2454

                                        #99
                                        Opprinnelig skrevet av Jannis
                                        Synes Henning Berg gjør mange rare taktiske valg, som å sette Epsen Søgår ned som midtstopper istedenfor å sette inn Ruben som er vandt til å spille stopper....
                                        Eller sette inn ringstad på vb og flytte johnsen inn!
                                        Kim
                                        Styremedlem KFL

                                        Kommentar

                                        • reka
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Aug 2005
                                          • 13272

                                          Skjønner forsåvidt disposisjonene til Berg. kikoi ble valgt fordi han er defensivt sterk, Søgård spilte midtstopper fordi johnsen er dårligere til å takle (lyn har ingen hodespiller på topp som johnsen kunne duellere med). En litt småfeig førsteellver fra Berg som prioriterte å vinne ball høyt i banen fremfor innlegg og eget spill. Helt greit slik vi ligger an, men vi mislyktes pga sviktende aggressivitet og løpsvilje.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎