Kamptråd 3. runde i cupen: Asker Fotball - Lillestrøm SK 17 juni. kl. 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • McGuffy
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 5092

    Opprinnelig skrevet av Skinke
    Du var der tydeligvis ikke. Nosa stod i klacken, ved forsangeren å dansa samba, sang og klappa. For en herlig person.
    Vær så snill, si at noen hadde med kamera..

    Kommentar

    • WAK
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jul 2006
      • 959

      Var på kampen og vil si at vi faktisk hadde flaks at vi ikke lå unner flere ganger. Er vel ikkwe ufortjent når vi vinner 3-0 men det er ikke langt unna.

      Synes Kippe, Nordtveit, Søgård, Bjørkøy, Guldbransen og til dels Ringstad og Mykle får godkjent.

      De som imponerer mest er Bjørkøy og Nordtveit. Prøver og roe ned spillet og spille fotball. Ikke full panikk og mæling av baller. Guldbransen var også god og har imponert meg de siste månedene. I sesongoppkjøringa synes jeg han virka puslete og litt redd. Nå kjemper han og flyr inn i alle taklinger og ikke minst scorer jevnt og trutt. Skjønner ingen ting av at han ikke får flerre innhopp på bekostning av Bolly. Bolly er sikkert et stort talent men langt fra klar til a-lagsspill. Bør få spille på seg selvtillit på junior og rekruttlaget. Kan jo ikke regne med annet med tanke på at han spilte for Holmlia i 4. div for relativt kort tid siden.

      Kommentar

      • Emil B
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2006
        • 5921

        Otto: 5. Hadde kontroll under hele kampen.
        Gabrielsen:4, Følte alt han lot Askerspillerene kommme rundt på siden litt for mange ganger. Heldig som ikke får straffe mot seg.

        Kippe:5, Ikke så mye å si, spilte bra. Puttet kanskje karrierens enkleste mål.

        Nordveit:5, Så ikke mye til Håvard. Gjorde ikke noen spesiele feil.

        Ringstad:5, Gjorde en bra jobb. Solid.

        Bolly:4, Fikk ikke til noe særlig. Kom til en del innlegg, men det var det.

        Søgård: 5, Puttet i sin andre kamp på rad. En fin heding. Når skjedde det sist??. Solid.

        Bjørkøy: 4, Slo maaaaaange cornere i dag. Spilte helt greit. Ikke den beste kampen til John Anders.

        Karim: 2, Han er ræææææævvvvaaaa!! Skjønner ikke hvorfor han får spille! Får ikke til en drit.

        Riise: 4, Føler at han sutrer litt i dag. Ingen bra kamp av lillebror. Løper en del.

        Myklebust:3, Har ingen selvtillit. Må skyte oftere. Ellers anonym.

        Guldbrandsen: 5, Et fint mål. Skal ha for at han prøver. Håper vi ser mere til lille-bukken fremover.

        Kommentar

        • KFL41
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2004
          • 3648

          Av spissene var det Gulbrandsen det var mest fres over. Gikk 100 % inn i dueller og var absolutt med på å få kampen i LSKs favør.

          Kommentar

          • WAK
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2006
            • 959

            Opprinnelig skrevet av Emil B
            Otto: 5. Hadde kontroll under hele kampen.
            Gabrielsen:4, Følte alt han lot Askerspillerene kommme rundt på siden litt for mange ganger. Heldig som ikke får straffe mot seg.

            Kippe:5, Ikke så mye å si, spilte bra. Puttet kanskje karrierens enkleste mål.

            Nordveit:5, Så ikke mye til Håvard. Gjorde ikke noen spesiele feil.

            Rignstad:5, Gjorde en bra jobb. Solid.

            Bolly:4, Fikk ikke til noe særlig. Kom til en del innlegg, men det var det.

            Søgård: 5, Puttet i sin andre kamp på rad. En fin heding. Når skjedde det sist??. Solid.

            Bjørkøy: 4, Slo maaaaaange cornere i dag. Spilte helt greit. Ikke den beste kampen til John Anders.

            Karim: 2, Han er ræææææævvvvaaaa!! Skjønner ikke hvorfor han får spille! Får ikke til en drit.

            Riise: 4, Føler at han sutrer litt i dag. Ingen bra kamp av lillebror. Løper en del.

            Myklebust:3, Har ingen selvtillit. Må skyte oftere. Ellers anonym.

            Guldbrandsen: 5, Et fint mål. Skal ha for at han prøver. Håper vi ser mere til lille bukken fremover.
            Greit nok men det er latterlig at Bolly får en karakter mer enn feks Mykle.

            Bjørkøy må få 5. Til og med noen Askersupportere skrøt av Bjørkøy. Mente han hadde ro og prøvde å spille fotball.

            Kommentar

            • iL
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 10771

              88 Spiller ut Lillestrøm Karim Essediri. Spiller inn Collin N'kee.

              hvem er denne fyren?

              han finnes ikke på lsk.no, ei heller i Stallen 2009 tråden.

              Han hadde nr 31 på ryggen.
              Kanarifugla flyr høyt i år!

              Kommentar

              • dollyholly
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2007
                • 965

                Lunnan var mildt sagt elendig i dag. En klar 2er. Bolly var som vanlig dårlig. Riise var svak. Det som gledet mest var Bukken juniors innhopp. Forøvrig hadde vi griseflaks som ikke slapp inn mål.

                Kommentar

                • knut
                  Make knut Great Again
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2006
                  • 9365

                  Kjøpt og betalt, kjøpt og betalt, dommer'n han var kjøpt og betalt!

                  Kommentar

                  • Syngende Fugl
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2008
                    • 415

                    Burde bli en fast greie å invitere skada spillere/spillere som ikke spiller til feltet! Nosa er en deilig, deilig mann! Han prøvde faktisk å synge med på nesten hver sang som ble starta!
                    Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner! - Send KANARI TIFO til 2401 (30,-)

                    Kommentar

                    • Torolf
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2004
                      • 9574

                      Opprinnelig skrevet av iL
                      88 Spiller ut Lillestrøm Karim Essediri. Spiller inn Collin N'kee.

                      hvem er denne fyren?

                      han finnes ikke på lsk.no, ei heller i Stallen 2009 tråden.

                      Han hadde nr 31 på ryggen.
                      Han finnes under juniorstallen på lsk.no:

                      21 Collin N`kee, Født: 1991, Tidligere klubber: Rælingen, Lørenskog

                      Kommentar

                      • KFL41
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2004
                        • 3648

                        Tv2-reportasjen var nok noe negativt vinklet. 1 omgang var vel forholdsvis jevn, men Asker skapte den beste sjansen. Straffa som ble annulert så ut til å være en riktig avgjørelse. Litt mer usikker på Lunan sin felling. Mulig han overspiller litt mye som gjør at dommeren ikke blåser. Offsiden er vanskelig å bedømme.

                        Men tv2-reportasjen bekrefter inntrykket mitt at dette langt i fra var bunnsolid selv om resultatet virker å være så.

                        Kommentar

                        • Emil B
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2006
                          • 5921

                          Fredag klokken 12.00 er det trekning for 4. runde i cupen direkte på tv2sporten.no

                          Kommentar

                          • WAK
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jul 2006
                            • 959

                            Opprinnelig skrevet av iL
                            88 Spiller ut Lillestrøm Karim Essediri. Spiller inn Collin N'kee.

                            hvem er denne fyren?

                            han finnes ikke på lsk.no, ei heller i Stallen 2009 tråden.

                            Han hadde nr 31 på ryggen.
                            Kom vel fra Lørenskog. Var sinnsykt god i sesongoppkjøringa for juniorlaget. Bøtta inn mål i treningskampene. I de juniorkampene jeg har sett synes jeg han er bra til å jobbe, sterk i kroppen, grei teknikk og fart.

                            Kommentar

                            • Arind
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2006
                              • 459

                              Så jo nettopp på tv at det var en klar felling som Gabrielsen stod for.....der var vi heldige. Av de få klippene vi så i innslaget, virket det litt rufsete og klønete bak....igjen......men vi vant!
                              Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                              Kommentar

                              • WAK
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jul 2006
                                • 959

                                Opprinnelig skrevet av KFL41
                                Tv2-reportasjen var nok noe negativt vinklet. 1 omgang var vel forholdsvis jevn, men Asker skapte den beste sjansen. Straffa som ble annulert så ut til å være en riktig avgjørelse. Litt mer usikker på Lunan sin felling. Mulig han overspiller litt mye som gjør at dommeren ikke blåser. Offsiden er vanskelig å bedømme.

                                Men tv2-reportasjen bekrefter inntrykket mitt at dette langt i fra var bunnsolid selv om resultatet virker å være så.
                                Må si at jeg synes Asker var det klart beste laget i første omgang. De spilte jo også fotball mens vi bare mæla ballen mot Mykle og Riise.

                                Kommentar

                                • iL
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Jan 2004
                                  • 10771

                                  Opprinnelig skrevet av Arind
                                  Så jo nettopp på tv at det var en klar felling som Gabrielsen stod for.....der var vi heldige. Av de få klippene vi så i innslaget, virket det litt rufsete og klønete bak....igjen......men vi vant!
                                  Det var klar hands i forkant av den situasjonen som dommeren overså glatt.
                                  Kanarifugla flyr høyt i år!

                                  Kommentar

                                  • meg
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Feb 2004
                                    • 290

                                    Opprinnelig skrevet av KFL41
                                    Tv2-reportasjen var nok noe negativt vinklet. 1 omgang var vel forholdsvis jevn, men Asker skapte den beste sjansen. Straffa som ble annulert så ut til å være en riktig avgjørelse. Litt mer usikker på Lunan sin felling. Mulig han overspiller litt mye som gjør at dommeren ikke blåser. Offsiden er vanskelig å bedømme.

                                    Men tv2-reportasjen bekrefter inntrykket mitt at dette langt i fra var bunnsolid selv om resultatet virker å være så.
                                    Enig med deg, men fellinga til Gabrielsen var soleklar, ellers bra at linjemann går inn på den første straffesituasjonen, det var nemlig ikke straffe.
                                    Er vel litt overtente dommere som får prøve seg på nivået i cupen.
                                    Gul og svart
                                    Team Wenche Myhre

                                    Kommentar

                                    • skotten
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2004
                                      • 1794

                                      Opprinnelig skrevet av Arind
                                      Så jo nettopp på tv at det var en klar felling som Gabrielsen stod for.....der var vi heldige. Av de få klippene vi så i innslaget, virket det litt rufsete og klønete bak....igjen......men vi vant!
                                      Så soleklart ut som straffe for meg på hundre meters avstand på stadion, mens dommer mente det var filming fra god posisjon. Hvis du har sett de samme bildene som meg på TV2 skjønner jeg ikke hvordan tv-bildene beviser hverken det ene eller det andre, for der hadde så vidt jeg husker Lunan ryggen mot kamera og motspiller foran seg - og situasjonen var ikke zoomet spesielt godt.

                                      Kommentar

                                      • skotten
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2004
                                        • 1794

                                        Opprinnelig skrevet av skotten
                                        Så soleklart ut som straffe for meg på hundre meters avstand på stadion, mens dommer mente det var filming fra god posisjon. Hvis du har sett de samme bildene som meg på TV2 skjønner jeg ikke hvordan tv-bildene beviser hverken det ene eller det andre, for der hadde så vidt jeg husker Lunan ryggen mot kamera og motspiller foran seg - og situasjonen var ikke zoomet spesielt godt.
                                        Modererer meg litt etter å ha sett en gang til, hadde ikke ryggen mot kamera. Men fortsatt fullt mulig å filme i situasjonen. Uansett en klønete inngripen av Lunan, som jeg håper han drar lærdom av...

                                        Kommentar

                                        • Seb.R
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2006
                                          • 4159

                                          Opprinnelig skrevet av McGuffy
                                          Vær så snill, si at noen hadde med kamera..
                                          Sykt bittert at jeg personlig har eksamen denne uka fram til fredag. =/
                                          www.sebastianramsland.com
                                          www.twitter.com/sebramsland

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎