Kamptråd 3. runde i cupen: Asker Fotball - Lillestrøm SK 17 juni. kl. 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Arind
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2006
    • 459

    Uansett skal vi vel være lykkelige for at det ikke stod 2-0 til pause......da kunne det fort gått helt annerledes. Saken er jo at vi lar motspillere komme til sjanser igjen og igjen og i kamp etter kamp....dette må de jobbe med....personlige feil og markeringer som glipper...ikke at jeg tviler på at de ikke gjør det, men alikevel....
    Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

    Kommentar

    • bjarmann
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 2872

      Opprinnelig skrevet av Syngende Fugl
      Burde bli en fast greie å invitere skada spillere/spillere som ikke spiller til feltet! Nosa er en deilig, deilig mann! Han prøvde faktisk å synge med på nesten hver sang som ble starta!
      Hehe det er så jævla fett! Han kan ikke norsk engang men prøver allikevel å synge med! Har det noensinne skjedd at en lsk spiller som er ute har stått med fansen? For en stor mann
      I år så tar vi alt

      Kommentar

      • Yellow-not-jella
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2009
        • 1606

        Opprinnelig skrevet av reka
        PØH! Schwina fikk lov til å sparke løs på Riise ustraffet hele kampen. Ellers kan vel ikke en annulert straffe som ikke var en straffe og en annulert skåring som ikke var en skåring betegnes som flaks? Fullt fortjent spør du meg.
        ..nei vi hadde rutine og flaks i første denne gangen. Fakta f.

        Kommentar

        • Stabellmaster
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • May 2008
          • 112

          Opprinnelig skrevet av bjarmann
          Hehe det er så jævla fett! Han kan ikke norsk engang men prøver allikevel å synge med! Har det noensinne skjedd at en lsk spiller som er ute har stått med fansen? For en stor mann
          Fjørtoft satt hvertfall med fansen engang borte mot sandefjord.

          Kommentar

          • Yellow-not-jella
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2009
            • 1606

            Opprinnelig skrevet av dollyholly
            Lunnan var mildt sagt elendig i dag. En klar 2er. Bolly var som vanlig dårlig. Riise var svak. Det som gledet mest var Bukken juniors innhopp. Forøvrig hadde vi griseflaks som ikke slapp inn mål.
            Jeg er så enig at jeg nesten får tårer i øyekroka her nå. Endelig en tvilling- sjele-halvbror. Jeg spanderer te på don Martinos.

            Kommentar

            • Yellow-not-jella
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2009
              • 1606

              Opprinnelig skrevet av skotten
              Så soleklart ut som straffe for meg på hundre meters avstand på stadion, mens dommer mente det var filming fra god posisjon. Hvis du har sett de samme bildene som meg på TV2 skjønner jeg ikke hvordan tv-bildene beviser hverken det ene eller det andre, for der hadde så vidt jeg husker Lunan ryggen mot kamera og motspiller foran seg - og situasjonen var ikke zoomet spesielt godt.
              ..jeg stod godt plassert. Uvirkelig flaks for oss at det ikke ble straaf. Meiner no eg.

              Kommentar

              • Yellow-not-jella
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2009
                • 1606

                Opprinnelig skrevet av Emil B
                Otto: 5. Hadde kontroll under hele kampen.
                Gabrielsen:4, Følte alt han lot Askerspillerene kommme rundt på siden litt for mange ganger. Heldig som ikke får straffe mot seg.

                Kippe:5, Ikke så mye å si, spilte bra. Puttet kanskje karrierens enkleste mål.

                Nordveit:5, Så ikke mye til Håvard. Gjorde ikke noen spesiele feil.

                Ringstad:5, Gjorde en bra jobb. Solid.

                Bolly:4, Fikk ikke til noe særlig. Kom til en del innlegg, men det var det.

                Søgård: 5, Puttet i sin andre kamp på rad. En fin heding. Når skjedde det sist??. Solid.

                Bjørkøy: 4, Slo maaaaaange cornere i dag. Spilte helt greit. Ikke den beste kampen til John Anders.

                Karim: 2, Han er ræææææævvvvaaaa!! Skjønner ikke hvorfor han får spille! Får ikke til en drit.

                Riise: 4, Føler at han sutrer litt i dag. Ingen bra kamp av lillebror. Løper en del.

                Myklebust:3, Har ingen selvtillit. Må skyte oftere. Ellers anonym.

                Guldbrandsen: 5, Et fint mål. Skal ha for at han prøver. Håper vi ser mere til lille-bukken fremover.
                Ålreit, får prøve meg utpå jeg å da..

                Otto - 6. God.

                R. Gabr. - 2. Trekker innover, ser på at vingen skyter fra skrått. Fæl takling i feltet. Svak. Sett inn Bjerne Sognnæs neste gang.. Lykke til som høyre spillende stopper med åra! Men hos LSK? Alt er mulig.
                Arsenal - 6. Trygg.
                Kjeppmann - 5. Alltid god. Surr i starten.
                Ringstad - 4. Kontroll. Hvor blir det av raidene?

                Esset - 3/4. Prøver. Innlegg i første. Får fortjent kjeft av Riise for å være for defensiv i andre. Bedrer seg. Gode kombinasjoner utover. Ingen sterke spisser å legge inn til. Men for en merkelig type.
                Søggen - 5. Ser ok ut. Scorer. Må ta skyld for at vi ikke får skikkelige gjennombruddspass langs bakken. Fine "kjipper" med begge bein.
                Bjørkis - 5. Visstnok ok, legger ikke mye merke til ham. Synd at det ikke går an å få se et skikkelig skudd fra denna karn. I denna kampen altså.
                Streken - 3/4. Holmliaekspressen ble for lite brukt. Ring + Mykle delskyld i det. Da mister han noe sjøltillit. Aldri helt på trynet. Kommer igjen han.

                Bjørn H - 5. Lett i steget hvertfall. Prøver på one-touch. Får dårlig støtte fra kanter som virker bakpå. Hisser seg opp etter 53 min. Så kommer to mål. Veit hva han driver med utpå der. Ser frisk ut i beina!
                Myklemann - 4/5. Ikke lett som bakromsspiss her. To assist! For snill.

                *F.Bukk jr. - 6. Moro detta! Goal. Rask. Vill. Besluttsom. Herlig.

                Kommentar

                • Xavi
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2008
                  • 1275

                  Otto må få banens beste, han dro mange fete redninger idag. Fyren var en vegg.
                  Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                  Anders, Tidligere styremedlem KFL

                  Kommentar

                  • antikris
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Oct 2005
                    • 520

                    Opprinnelig skrevet av bjarmann
                    Hehe det er så jævla fett! Han kan ikke norsk engang men prøver allikevel å synge med! Har det noensinne skjedd at en lsk spiller som er ute har stått med fansen? For en stor mann

                    Føler på meg at denne mannen vil gi oss mange gode øyeblikk.

                    Kommentar

                    • sniper
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 5254

                      Opprinnelig skrevet av bjarmann
                      Har det noensinne skjedd at en lsk spiller som er ute har stått med fansen? For en stor mann
                      Det har skjedd en del ganger. Har til og med en som mindre edru var med på busstur til Sogndal away.

                      Også har man Werni som både før og etter hans LSK-karriere har stått i klacken.

                      Et godt trekk av spillere for å bli godt likt, dette. Mange "stjerner" som har noe å lære.

                      Kommentar

                      • BennyLem
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 2902

                        Opprinnelig skrevet av sniper
                        Det har skjedd en del ganger. Har til og med en som mindre edru var med på busstur til Sogndal away.
                        Ha-ha. Artig tur det der. Var vel samme turen hvor vi var en gjeng fra LSK-lista som hadde tatt turen opp dagen før for å nyte livet på Sfinxen disco og andre assorterte steder (hei til Jomar Blekkan).

                        Var artig da bussen kom opp dagen etter, og en ravende full spiller ramla ut og snudde Sogndal på hodet.
                        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                        Kommentar

                        • Hamburg & Kanari
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2005
                          • 3006

                          Opprinnelig skrevet av KFL41
                          Tv2-reportasjen var nok noe negativt vinklet. 1 omgang var vel forholdsvis jevn, men Asker skapte den beste sjansen. Straffa som ble annulert så ut til å være en riktig avgjørelse. Litt mer usikker på Lunan sin felling. Mulig han overspiller litt mye som gjør at dommeren ikke blåser. Offsiden er vanskelig å bedømme.

                          Men tv2-reportasjen bekrefter inntrykket mitt at dette langt i fra var bunnsolid selv om resultatet virker å være så.
                          TV2 vinkler LSK negativt er el ikke akkurat noen bombe. Og istedenfor å vise tre situasjoner, kunne de nøyd seg med den ene: Lunan Gabrielsen. Den luktet nokså klar straffe.

                          Pussig det der, når SK Brann får 2 latterlige straffer og masse andre avgjørelser med seg i en og samme kamp (vs Odd) nevnes det ikke i det hele tatt. Det samme med alle de billige straffene de vanligvis mottar i løpet av en sesong.

                          Når LSK for en gangs skyld får en dommeravgjørelse med seg, er det derimot straks "en sak" for TV2-sportens nokså vridde medarbeidere. Som benytter enhver anledning, liten eller stor, til å rakke ned på LSK. Og sånn har det vært i årevis. Pga. av denne stadige favoriseringen er det derfor feil for sporten at TV2 får formidle fotball.
                          LSK Norges beste lag

                          Kommentar

                          • BennyLem
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2005
                            • 2902

                            Angående www.lsk.no, så skal OKB ha kreditt for produksjon av innhold.

                            Aldri har jeg sett så mye stoff om en cupkamp mot amatører. Antar dette skyldes pengefordelingen basert på oppslag.
                            Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                            Kommentar

                            • KrisB
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2008
                              • 2923

                              Opprinnelig skrevet av Skinke
                              Dagens fugl er utentvil Nosa! For en mann!

                              Jeg elsker deg Nosa!
                              Håper ikke han drar fra Åråsen med det første.
                              Merker jeg begynner å like han nå. Han er en morsom fyr, som jeg håper ikke drar til utlandet på det første budet.

                              Kommentar

                              • Rovfugl
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2004
                                • 3672

                                etter å ha sett høydepunktene fra kampen må jeg si at jeg ble litt skremt!
                                Motstander spilla seg fint gjennom forsvaret vårt flere ganger i de høydepunktene, mens de få gangene man så LSK i angrep var det stort sett bare døballer som ble til noe sjangser, stemmer dette overens med kampbildet totalt sett eller?
                                DØ FOR FUGLA!!!
                                http://www.fluefiskebloggen.no
                                LSK er min religion
                                Ujah er min gud

                                Kommentar

                                • Hexaphim
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2006
                                  • 2741

                                  Jeg ble også satt ut av disse høydepunktene. På dem virket det som at LSK ble rundspilt av Asker, og at Asker i hvert fall skulle hatt én straffe da Gabrielsen taklet. Var det virkelig så ille?
                                  "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

                                  Kommentar

                                  • Torolf
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2004
                                    • 9574

                                    Opprinnelig skrevet av Hexaphim
                                    Jeg ble også satt ut av disse høydepunktene. På dem virket det som at LSK ble rundspilt av Asker, og at Asker i hvert fall skulle hatt én straffe da Gabrielsen taklet. Var det virkelig så ille?
                                    Vi hadde griseflaks i 1. omgang, men etter pausen tok vi over. Asker kom riktignok til noen muligheter da også.

                                    Kommentar

                                    • Hamburg & Kanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2005
                                      • 3006

                                      Var det mange tilskuere på Føyka, hvordan var stemningen ?
                                      LSK Norges beste lag

                                      Kommentar

                                      • KrisB
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2008
                                        • 2923

                                        Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                                        Var det mange tilskuere på Føyka, hvordan var stemningen ?
                                        Sto i allefall på LSK.no at det var 200 kanaris der.

                                        Kommentar

                                        • KFL41
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2004
                                          • 3648

                                          Vi hadde mange dødballer i løpet av 1. omgangen så vi hadde jo ett vist press på dem, men uten at det ble skapt sjanser ut fra dødballer eller det litt halvhjertede presset som vi hadde. Vi manglet store deler av dødballstyrken vår så jeg hadde ikke forventet at vi skulle skape så mye sjanser der. Vi slapp Asker til altfor mye sjanser. Det var litt skuffende siden trenerne la fokus på å holde nullen i denne kampen. Vi fremsto til tider litt nonchalant.

                                          Det virket som enkelte var litt redde for skader. Riise tråkket ikke til i duellene. Jeg skjønner jo litt at han ikke har lyst til å bli skadet i en cupkamp, mens lillebukken ga alt og det var med på å avgjøre kampen. Bolly og Essidiri skapte svært lite, mens både Riise og Mykle prøvde å skape noe, men fikk litt liten støtte bakfra. Det var sjelden backene kom opp, men nå hadde vi jo ikke noen fyrtårn å slå innlegg på heller.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎