Lillestrøm SK - IK Start ons. 01.juli kl. 19.35

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Hel1017
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Oct 2008
    • 196

    #41
    Faderrullan, altså. Liker ikke at det blir stokka så mye på laget.
    Selvfølgelig må skadene ta en del av skylda for det, men nå blir det i overkant mye rokeringer syns jeg. Sett ut i fra treningsrapporten.

    Sitter ikke med go følelsen for denne kampen altså. Redd for at vi går på nok et hjemmetap her.
    Kall meg gjerne naiv! Jeg kaller meg supporter!

    Kommentar

    • Hamburg & Kanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 3006

      #42
      Opprinnelig skrevet av HSft
      Treninga i dag tyder på følgende lag:

      Myklebust
      Sundgot
      Riise - Søgård - Bjørkøy - Mouelhi
      Eriksen - Riseth - Nordtveit - Essediri
      Fredrikson

      Ser ikke bort fra at Johnsen kommer inn og at backene blir rokkert på.

      Skjønner ikke helt hvorfor Mouelhi skal inn og ta høyrevingen, ser ikek for meg at det blir noen suksess. Synes han heller burde fått noen kamper sentralt for 2. laget. Tokstad er i mine øyne et bedre alternativ.

      Riise og Myklebust kan fort bli en viktig kobinasjon for oss i denne kampen. Vil tro vårt farligste våpen blir småspill mellom Myklebust som trekker litt ut til siden og møter og Riise, og påfølgende innlegg til Gilbert.

      Den derre høyresiden der behøver ikke Start sette noen til å forsvare... med de to tunesiske offensivessene Mouelhi og Essediri i tospann, backet opp av Bjørkøy, blir det 100 % innsats fremover på banen. Not.

      Forutsetter at Myklebust er villig til å blø litt mere for å få mål, nå som han starter på topp. Har trua på han som avslutter, og han kan slå til som fremste spiss hvis han bare er punsj nok i hodet.

      Kan jo godt tenkes at Riise fortsetter å score også, og gud hvor deilig det hadde vært å sett legenden putte igjen.

      Og dermed har jeg summert opp alle som kan komme til å score mot Start. Med mindre Søgård treffer et nytt skudd, eller Riseth fighter inn en dødball. Resten er vaksinerte mot å score. Dessverre.
      LSK Norges beste lag

      Kommentar

      • Mollari
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Dec 2003
        • 135

        #43
        Opprinnelig skrevet av MedlemNR35
        Bekymrer meg veldig at Tommy Skjerven skal dømme kampen.
        Det bør også nevnes at han dømte 7-0 seieren hjemme mot Start i 2002 og 4-3 seieren borte mot Start i 2000 så alt håp er ikke ute.
        http://www.rb.no/lsk-magasinet/artic...art=96&serie=0

        Kommentar

        • Fuglegutt
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2008
          • 863

          #44
          Myklebust
          Sundgot
          Riise - Søgård - Bjørkøy - Mouelhi
          Eriksen - Riseth - Nordtveit - Essediri
          Fredrikson



          Syns egentlig ike detta er så ille jeg. klart hadde alle vært skadefrie hadde det nok vært ett annet lag , men iogmed at vi har de skadeproblemene vi har så er det okei.

          Syns vel egentlig ikke Marius har spilt seg ut av laget, og hadde mer enn gjerne sett han og Lasse på backene, Kiko er jeg usikker på, en god spiller, men han er mye skadet. Syns det er spennende med Mykle på topp, han er kjapp , rask og du vet aldri hva du får!!!
          På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

          Kommentar

          • Oddis
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2006
            • 2744

            #45
            Opprinnelig skrevet av Fuglegutt
            Myklebust
            Sundgot
            Riise - Søgård - Bjørkøy - Mouelhi
            Eriksen - Riseth - Nordtveit - Essediri
            Fredrikson



            Syns egentlig ike detta er så ille jeg. klart hadde alle vært skadefrie hadde det nok vært ett annet lag , men iogmed at vi har de skadeproblemene vi har så er det okei.

            Syns vel egentlig ikke Marius har spilt seg ut av laget, og hadde mer enn gjerne sett han og Lasse på backene, Kiko er jeg usikker på, en god spiller, men han er mye skadet. Syns det er spennende med Mykle på topp, han er kjapp , rask og du vet aldri hva du får!!!
            Hva med å bytte sidene på Riise og Mouelhi? Jeg er av den mening at Riise kun er en middelmådighet når han blir plassert på venstra, og Mouelhi kan vel like gjerne ta den siden som noen andre....?
            Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

            Kommentar

            • MoBee
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jun 2004
              • 958

              #46
              Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
              Den derre høyresiden der behøver ikke Start sette noen til å forsvare... med de to tunesiske offensivessene Mouelhi og Essediri i tospann, backet opp av Bjørkøy, blir det 100 % innsats fremover på banen. Not.

              Forutsetter at Myklebust er villig til å blø litt mere for å få mål, nå som han starter på topp. Har trua på han som avslutter, og han kan slå til som fremste spiss hvis han bare er punsj nok i hodet.

              Kan jo godt tenkes at Riise fortsetter å score også, og gud hvor deilig det hadde vært å sett legenden putte igjen.

              Og dermed har jeg summert opp alle som kan komme til å score mot Start. Med mindre Søgård treffer et nytt skudd, eller Riseth fighter inn en dødball. Resten er vaksinerte mot å score. Dessverre.

              What? Det har ikke jeg...

              Ellers er jeg veldig enig med deg. Jeg håper den høyresiden overrasker meg i morgen, for den ser jævlig dårlig ut...

              Kommentar

              • sniper
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 5254

                #47
                Kjenner at den defensive tankegangen irriterer meg, hvorfor heller satse på våre styrker, Riise og Eriksen er da en over gjennomsnitlig høyreside i Norge, og at de skal spille på venstre siden er utenfor min fatteevne. Frykten for å tape er større enn lysten til å vinne, en gjennomgangsmeldodi jeg er har blitt vant til i LSK.

                Kommentar

                • Yellow-not-jella
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2009
                  • 1606

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                  Et lag som ikke skremmer noen, dessverre. Knapt en som kan dra av en motspiller. LSK2 blir fornedra på Ullensaker og illustrerer med all tydelighet at problemene våre er grunnleggende og bunner i så mye mer enn skader. Etter å ha sett gårsdagens kamp på Ullevål og en knall førsteomgang i gymsalen i Winche Lanche-land, blir man så jævla pinlig berørt av å tenke på det vi presterer for tida. Avstanden opp er enorm! Det er en ungutt på Stabæk, Hedenstad, som har gjort mer ut av seg på en omgang enn det vi til sammen har sett av våre unggutter. En spiller som faktisk kommer på offensive løp.

                  Jeg har stor tro på Ringstad, Tokstad, Gulbrandesen etc, men sitter med følelsen at vår spillestil ikke levner dem store muligheter til å få vist seg frem. Vi er jo overhode ikke opptatt av å ha ballen i laget! Berg jobber med saken, men det vil ta lang tid å foandre på et så sementert spillemønster som vi har vært belemra med altfor lenge.
                  Nå begynner du å komme inn i det negative tankemønsteret igjen, som ANDRE har reagert på før her. Kanskje de hadde rett alikevel.. En dårlig kamp på rad liksom...(trenger ikke kontre med no andrelag asså). Akkurat sånn gamlegutta sitter på tribuna vel, "alt va så myye beere før i tida", hehe. Tom Lund, for en trener! De støtter ikke opp på kamp engang heller .

                  "Sannheten" kan godt være at vi har ligaen beste treneransettelse, 5 år, han vil ha LSK mer spillende (ikke alltid så lett med Kippe/Søgård/Ollie m.fl). Ja, det tar tid, men det defensive MÅ også prioriteres.

                  Dette var ikke ment som et lyskespark, bare en kjærlig sommerhilsen til en superfan. Ofte enig med deg..

                  Kommentar

                  • merch
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2007
                    • 938

                    #49
                    To ting som utpeker seg som min bekymring over antatt laguttak:

                    - Essidiris vilje/evne til å takle som jeg forventer en back skal gjøre i visse situasjoner. Ihvertfall noe jeg savnet sterkt mot Molde sist.
                    -Myklebusts avslutningsegenskaper når han i tillegg skal spille spydspiss.

                    Hoff. Men start har en nedadgående formkurve så på tross av disse svakhetene på laget vårt har jeg trua på at vi tar med oss 3poeng i kveld
                    lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
                    sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

                    Kommentar

                    • gilbert
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 3192

                      #50
                      Skader og karantener før kampen

                      Dagens Papir-RB melder at Lasse, Kiko, Arild, Ollie og Edwin er klare; de to siste starter på benken. Derimot har som kjent Frode og Dosso karantene, mens Marius sliter med en sår akilles og Bolly fikk seg en skade i andrelagskampen.

                      Denne info'en er også lagt inn i "Stallen i 2009", men som nevnt legger jeg foreløpig inn egne meldinger, som denne, i tillegg, siden alle neppe bruker den tråden til å sjekke skadestatus (enda).

                      gilbert

                      Kommentar

                      • Kjell.T.Ring
                        Poll St. Ring
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Dec 2005
                        • 11796

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av gilbert
                        Dagens Papir-RB melder at Lasse, Kiko, Arild, Ollie og Edwin er klare; de to siste starter på benken. Derimot har som kjent Frode og Dosso karantene, mens Marius sliter med en sår akilles og Bolly fikk seg en skade i andrelagskampen.

                        Denne info'en er også lagt inn i "Stallen i 2009", men som nevnt legger jeg foreløpig inn egne meldinger, som denne, i tillegg, siden alle neppe bruker den tråden til å sjekke skadestatus (enda).

                        gilbert
                        Positivt med mange tilbake fra skade. Ser ikke Nosa her. Hva er status på han?
                        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                        Kommentar

                        • Kanariz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2005
                          • 2507

                          #52
                          Ser at Riseth starter i dag, og at Edwin ikke er 100% klar(starter ikke). Velger derfor å tru at vi taper i dag. Start er jævlig gode på motstanderens banehalvdel, og med en kamprusten riseth i forsvaret lukter det ikke smultring...

                          Kommentar

                          • Lillestrøm Kirke
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Oct 2004
                            • 1470

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av Kanariz
                            Ser at Riseth starter i dag, og at Edwin ikke er 100% klar(starter ikke). Velger derfor å tru at vi taper i dag. Start er jævlig gode på motstanderens banehalvdel, og med en kamprusten riseth i forsvaret lukter det ikke smultring...
                            Kippe har karantene, PSA er skadet og Steinar P er utleid, hvem ville du brukt som stopper?
                            "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

                            Kommentar

                            • reka
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Aug 2005
                              • 13272

                              #54
                              I andre enden er jo Goodson ute, så det blir fest for lagenes angripere i dag.

                              Kommentar

                              • RSP
                                Moderator
                                • Aug 2004
                                • 10498

                                #55
                                Starts lag, klippet fra klubbens hjemmeside:
                                I mål: Kenneth Høie

                                Bak: Hunter Freeman, Knut Henry Haraldsen, Bård Borgersen, Branislav Miliecevic

                                Midtbanen: Christian Bolaños, Solomon Owello, Petter Bruer Hanssen, Espen Børufsen

                                I mellorommet: Geir Ludvig Fevang

                                På topp: Mads Stokkelien.

                                - Nå er Clay borte en måned og da må man bygge opp en ny konstelasjon, en ny firer som fungerer bra bak. Det blir spennende å se hva vi får til i mot Lillestrøm, sier Knut Tørum.

                                Kommentar

                                • andersmm
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2006
                                  • 5764

                                  #56
                                  Om edwin er klar så bør han rett inn. Jeg kan ikke skjønne annet enn at Haraldsen-Borgersen er Tippeligaens desidert treigeste midtforsvar. Det er vel også en av seriens hodesterkeste stopperduoer, så masse langballer opp på spissene bør være strengt forbudt i dag. Etter forrige runde så tror jeg også gutta forstår det. Myklebust starter på topp, og bør få masse ball i bakrom. Han parkerer både haraldsen og borgersen når han jogger. Shit, selv Arild kan vinne en løpsduell i dag.
                                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                  Kommentar

                                  • mortenhb
                                    Juniormedlem
                                    Bøffel
                                    • Jun 2009
                                    • 27

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av andersmm
                                    Shit, selv Arild kan vinne en løpsduell i dag.
                                    Nå må du ikke overdrive her anders : D
                                    VG og TV2 kan brenne.
                                    <3 http://www.lsk.no/?did=9113370

                                    Kommentar

                                    • Rabbi
                                      Medlem
                                      Møteplager
                                      • Mar 2004
                                      • 78

                                      #58
                                      Jeg husker Sveinung Fjellstad ble spilt igjennom og hadde 10-15 meter på forsvarsrekka. Han ble løpt opp av Fredrik Kjølner... Tror ikke vi skal forvente for mye av Arild sånn sett.. Men han kan klare å rykke fra Haraldsen inne i boksen og få av gårde en avslutning :-)

                                      Kommentar

                                      • Kanariz
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2005
                                        • 2507

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av Lillestrøm Kirke
                                        Kippe har karantene, PSA er skadet og Steinar P er utleid, hvem ville du brukt som stopper?
                                        Nettop, det er ingen andre alternativer, ergo, vi har en altfor tynn stall noe som gjør at vi ligger der vi ligger i dag. Langt ned på tabellen.

                                        Kommentar

                                        • WAK
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jul 2006
                                          • 964

                                          #60
                                          Tynn stall???? 24-26 spillere etter at vi har leid ut 5-6 spillere. Vi har ikke tynn stall men det er ikke normalt at det til en hver tid er 20 % av stallen som er ute med skade. Og med tanke på at nesten halve stallen er midtbane spillere som skal bekle 4 plasser så er det litt skjevt fordelt.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎