Lillestrøm SK - IK Start ons. 01.juli kl. 19.35

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • andersmm
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2006
    • 5764

    Hulskers "jeg trengte ikke bruke ufine midler for å vinne den duellen" påstand er helt latterlig. Se på videoen, Bernt, så ser du at Nordtveit var i ferd med å gå höyere enn deg i den duellen. Ei heller er han sent inne. Påstanden faller inn under kategorien virkelighetsbenektelse. At fyren slår oppgitt ut med armene når dommeren blåser etter situasjonen sier jo sitt. I Bernts verden er det ingenting galt i å bruke albuer i duell. Det er nokså tvilsomt at han ikke merket at han kakka inn Nordtveits tenner med albuen. Fyren burde snart få en egen nemnd som går igjennom kampene hans og albuebruken, og gir ham karantener helt til han har lärt seg å oppföre seg.
    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

    Kommentar

    • Bondern
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Mar 2004
      • 150

      Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
      Det er det som definerer mannen som shitstøvel i samme liga som "take that you fucker" - Roy Keane på Alf Inge Håland (fotballinvalid.
      Håland har gjentatt flere ganger at det er ikke taklinga til keane som gjorde han invalid, tror ikke han gikk ut av kampen en gang. Han sto ikke på beinet så han fikk bare en solid karamell.
      My cat's breath smells like catfood.
      -R.Wiggum

      Kommentar

      • Fuglegutt
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2008
        • 863

        Opprinnelig skrevet av Fish
        Beklager, men det utspillet der tror jeg ikke engang dine egne vil være enig i. (Jo, sikkert noen, men ikke de med nogenlunde rasjonell vurderingssans.) Okke som, jeg kom ikke inn hit for å omvende noen - det klarer jeg nok ikke, men det bør være mulig å se ting i en litt større sammenheng. Vi trenger ikke være helt nedsnødd selv om vi er fotballsupportere, gjør vi vel. Jeg har sagt det jeg ville si. Farvel for nå og lykke til fremover.

        Sorry altså, men Bernt Hulsker er å forblir ett rasshøl. Greit nok at han planter albuen knallhardt i tryne på supertalentet, ( vi har vel gjort det før vi også) MEN:- faen for en latterlig holdning til det som skjer etterpå, slår ut med armene , og viser tydelig at han ikke hadde gjort noe galt.
        Og når han attpå til slenger fra seg at han ikke var nødt til å gjøre det for den duellen hadde han vunnet uansett, ja da fortjener du å være på hatlista! Men om han ikke hadde trengt å gjøre det- vel da sier du vel egentlig at , "Ja jeg gjorde det med vilje"!!!

        Sinnsykt deilig å slå det laget der, latterlig oppførsel av han backen som fikk gult på slutten der også.

        Sinnsykt digg når lillebror rett før slutt i samarbeid med Edwin vinner det alle forstår ett innkast( riise inkludert), men lillebror viser en herlig rutine når han legger ballen på bakken og tar ett frispark , og sender kula bakover til Arild (?) ,. Dommeren måtte selvfølgelig trekke ballen tilbake og det går nærmere ett halvt minutt!! Ser bort på Riise når han snur seg mot fansen og lillebror gliser og viser tommel opp!! Deilig!!
        På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

        Kommentar

        • Petter'n
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2006
          • 346



          Forteller litt om spillestilen til Start...

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎