Nyheter juli 2009

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • RSP
    Moderator
    • Aug 2004
    • 10498

    #21
    Dagbladet

    - God nok for Premier League

    Henning Berg fullroser Bjørn Helge Riise etter kanonkampen.


    MARIUS G. VIK
    mgv@dagbladet.no
    SPORT.NO

    ÅRÅSEN (Dagbladet.no): I Christian Bolaños fravær var det duket for sirkus Riise på Åråsen.

    26-åringen skuffet ikke: Et mål, et straffespark og en målgivende pasning kunne landslagsspilleren notere seg for — ikke det dummeste man kan gjøre på den dagen det internasjonale overgangsvinduet åpner.

    - Han har et stort potensial, og et svært høyt maksnivå. Selv mener jeg han er god nok for Premier League, sier Henning Berg — som vet hva han snakker om.

    Årsbeste
    Så er spørsmålet hvor veien går videre.

    - Dette var i alle fall min beste kamp på de siste to sesongene. Jeg vet ikke hva som skjer nå, men det hjelper selvsagt på å ha en kamp som dette når mange agenter har tatt turen til Norge, sier Riise, som aldri har lagt skjul på sine drømmer om en karriere i en større liga.

    Følges tett
    Muligheten kan være nærmere enn han aner.

    Dagbladet vet at LSKs midtbanejuvel følges tett av klubber fra noen av de største ligaene i Europa, og innsatsen mot Start vil garantert ha gledet dem alle. Ikke bare scoret han sitt femte mål for sesongen — personlig rekord for Riise — men måten han fintet seg forbi Starts forsvarsrekke etter en snau halvtime var vel så imponerende.

    Til slutt så Start-forsvaret ingen annen utvei enn å ta en god, gammeldags krokfot på Ålesunds-gutten, og Arild Sundgot åpnet målkontoen sikkert fra ellevemeteren.

    Ville kysse Riise
    Start hadde vært best inntil da, og kunne fort hatt notert seg for to scoringer, bare for å blåse begge avslutningene himmelhøyt over. I stedet var det Lillestrøm og Bjørn Helge Riise som fikk kontroll, og midtbanespilleren fortsatte der han slapp i førsteomgangen.

    Omgangen var ti minutter gammel da han doblet Lillestrøms ledelse med en kanon fra fem meter, Start reduserte umiddelbart ved Mads Stokkelien, bare for Magnus Myklebust å punktere kampen to minutter seinere, etter særdeles uselvisk spill ved nevnte Riise.

    - Jeg burde nesten kysset ham for det, sier Magnus Myklebust.

    Målet var LSK-spissens første for sesongen, og fjernet en tung bør fra 23-åringens skuldrer.

    - Jeg har tenkt mye på det, så det var en enorm lettelse å få inn den ballen, innrømmer Myklebust.

    LSK klatret to plasser
    Bernt Hulskers sene scoring til tross, det beste laget vant og LSK får endelig litt pusterom.

    Resultatet fører Kanarifuglene opp to plasser, til en langt hyggeligere tolvteplass. Start beholder sin femteplass, mens vårsesongens gledeligste overraskelse står nå med bare én seier på sine siste fem kamper.

    - Jeg synes vi bidrar til en spennende kamp, men det er få av angrepene våre det svinger av. I tillegg er vi for gavmilde bakover, mener Start-trener Knut Tørum.

    - Så ikke Nordtveit
    Bernt Hulsker går enda lenger.

    - Vi må slutte å gi bort sånne enkle mål. Vi spiller en dårlig kamp og skaper lite, og Lillestrøm vinner fortjent, sier Start-spissen, som var involvert i en dramatisk episode hvor Håvard Nordtveit fikk ødelagt en tann midtveis i andreomgangen.

    - Et uhell. Jeg så ham ikke, han kom vel for seint inn i duellen, sier Hulsker.

    Kommentar

    • Håkon Henriksen
      Administrator
      • Nov 2003
      • 6411

      #22

      Nordtveit til tannlegen etter Hulsker-albue
      Men hardhausen holdt likevel kampen ut, og fikk skryt i garderoben etter kampen.

      Av: Ole Kristian Bakkene og Trygve Lie


      Håkon Henriksen
      -
      Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
      -
      ALT FOR FUGLA

      Kommentar

      • Håkon Henriksen
        Administrator
        • Nov 2003
        • 6411

        #23

        LSK-TV: Jubelen etter LSK-Start
        Vi gir deg seiersbildene fra Åråsen-matta etter de tre poengene var sikret mot Start.

        Av: Ole Kristian Bakkene


        Håkon Henriksen
        -
        Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
        -
        ALT FOR FUGLA

        Kommentar

        • RSP
          Moderator
          • Aug 2004
          • 10498

          #24
          Nettavisen

          - Premier League? Ja, takk!


          Bjørn Helge Riise legger ikke skjul på hva han drømmer om.

          Publisert 02.07.09 09:05 | Sist oppdatert 02.07.09 09:12

          ÅRÅSEN STADION (Nettavisen): Henning Berg valgte å sette Bjørn Helge Riise på venstrekanten i Lillestrøms oppgjør mot Start onsdag kveld.
          Og lillebror Riise takket for tilliten med først å sette et frispark i stolpen, før han skaffet Lillestrøm straffe, scoret 2-0-målet selv og var nest sist på ballen ved 3-1 – og ble helt fortjent kåret til banens beste spiller av hjemmejuryen.
          Til tross for et mindre vellykket opphold i belgisk fotball tidlig i karrieren, legger ikke Ålesund-gutten skjul på at proffdrømmen ikke er lagt på hylla.
          - Hva som helst
          - Jeg har alltid hatt sansen for engelsk fotball, sier han til Nettavisen.
          - Det er jo de kampene jeg alltid har sett, og å spille der hadde vært moro, fortsetter han.
          Men Riise bedyrer at han ikke har hørt om noen interesse fra utenlandske klubber, og har heller ingen bestemte klubber på ønskelisten.
          - Nei, hva som helst, gliser han.

          Sammenligner med Tetty
          Lillestrøm-trener Henning Berg innser at Riises storspill kan lokke mulige kjøpere til Åråsen, men setter en høy pris på lagets profil.
          - Dersom Bjørn Helge Riise blir solgt, er det fordi klubben mottar et bud som er godt nok både for oss og for ham, påpeker Berg.
          - Rosenborg har sagt nei til flere bud på Alexander Tettey, og Bjørn Helge er absolutt på det nivået, mener han, og utdyper:
          - Han er fast på landslaget når han er skadefri, og har prestert på et jevnt nivå i lang tid. Men hvor mye vi eventuelt vil kreve for ham, avhenger helt av hvem og hva slags klubb som byr.

          Feirer med grilling
          Men den sorg til den tid.
          Nå nyter Bjørn Helge Riise først onsdagens overbevisende seier mot Start.
          - Vi hadde mye å revansjere siden sist (0-1-tap for Molde forrige torsdag), sier han, og mener samarbeidet med Lars Kristian Eriksen på Lillestrøms venstre side var avgjørende for seieren.
          - Vi kjenner hverandre godt fra tiden i Ålesund, og det var veldig godt å spille med han igjen, sier Riise.
          Og avslører at seieren skal feires med grilling sammen med storebror John Arne.
          - Det er godt at jeg scoret i dag, hvis ikke hadde jeg nok fått høre det av han, sier lillebror Riise til Nettavisen med et lurt glimt i øyet.

          Last edited by RSP; 02.07.2009, 16:30.

          Kommentar

          • Håkon Henriksen
            Administrator
            • Nov 2003
            • 6411

            #25

            LSK-TV: Se Hennings tale etter LSK-Start
            Henning Berg var godt fornøyd med sitt mannskap etter LSK-Start. Se og hør talen på LSK-TV.

            Av: Ole Kristian Bakkene


            Håkon Henriksen
            -
            Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
            -
            ALT FOR FUGLA

            Kommentar

            • Håkon Henriksen
              Administrator
              • Nov 2003
              • 6411

              #26

              LSK-TV: Seiersropet etter LSK-Start
              Espen Søgård kom til slutt inn i LSK-garderoben. Der kjørte han selvsagt i gang seiersropet etter 3-2 over Start.

              Av: Ole Kristian Bakkene


              Håkon Henriksen
              -
              Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
              -
              ALT FOR FUGLA

              Kommentar

              • RSP
                Moderator
                • Aug 2004
                • 10498

                #27
                VG

                Rollebytte utløste sjanseskred

                Myklebust og Riise byttet plass - plutselig skapte LSK sjanser

                ÅRÅSEN (VG Nett) Magnus Myklebust (23) hadde scoret ett seriemål på 35 seriekamper for Lillestrøm. Men etter rollebyttet med Bjørn Helge Riise (26) løsnet det for LSK.

                Av Per Opsahl

                For en uke siden hadde «Fugla» store problemer mot Molde, og skapte ikke en eneste kvalifisert målsjanse i løpet av kampen (0-1-tap).

                Mot Start i går valgte Lillestrøm-trener Henning Berg å flytte Magnus Myklebust opp som spiss. Et dristig valg ettersom 23-åringen har vært alt annet enn målfarlig de to siste sesongene.
                - Jeg bestemte meg for et par dager siden for å bruke Magnus som spiss og flytte Bjørn Helge ned på venstrekanten. Vi trodde det ville passe godt i forhold til motstanderen, og det fungerte bra, sier Henning Berg til VG Nett.

                Banens beste
                Riise var banens dominerende spiller, og han trivdes tydeligvis godt i en uvant rolle på venstrekanten etter å ha vikariert som spiss i de siste kampene. 26-åringen er vant med å bli brukt i mange forskjellige roller, men har stort sett operert på høyrekanten på midtbanen i løpet av karrieren.
                - Det er ikke noe problem å spille i forskjellige roller. Det gjør meg ingenting, sier Riise til VG Nett.

                Han var toneangivende fra start til slutt på Åråsen i går, og ble kåret til banens beste av VG. Etter få minutter skjøt han godt på et frispark som Start-keeper Kenneth Høie fikk slått i stolpen, og etter 27 minutter skaffet han LSK straffe som Arild Sundgot scoret på.
                - Det var klar straffe og dommeren var tydeligvis ikke i tvil. Jeg var i ferd med å prøve et skudd da jeg ble felt, sier Riise til VG Nett.

                Etter 56 minutter fikk Riise æren av å øke til 2-0 etter at han utnyttet slurvete forsvarsspill av Start, og til slutt var han arkitekten bak 3-1-scoringen som til slutt ble den avgjørende.
                - Han viser et bra register i dag og er involvert i alle scoringene. Han viser hvorfor han er på landslaget så lenge han er skadefri og hvorfor han er en viktig spiller for oss, sier trener Berg.

                3-1-scoringen etter 61 minutter var for øvrig Magnus Myklebust' første scoring i serien siden målet mot Rosenborg i oktober i fjor. Det var en tydelig lettet spiller som feiret den flotte vippen over en utrusende keeper.
                - Det var fantastisk å endelig få et mål og jeg følte meg ti kilo lettere, men jeg kunne hatt flere. Som tidligere spiss så lever jeg litt av å score mål, og da sier det seg selv at det er inspirerende når det endelig skjer, sier Myklebust til VG Nett.

                Vil spille spiss
                Nå håper han på å få sjansen som spiss også i de kommende kampene.
                - Jeg spiller der jeg blir satt opp, men jeg trives nok best som spiss, mener den tidligere Hødd-spilleren.

                For Henning Berg var det en solid opptur med 3-2-seier mot Start sett i lys av den begredelige 0-1-kampen mot Molde sist torsdag.
                - Jeg er spesielt fornøyd med at vi fikk vist fram mye av vår måte å spille på. Det var mange gode bevegelser på topp og vi kom til sjanser, oppsummerer Berg.
                - Den Molde-kampen var så utrolig viktig å få ut av systemet, og med det vi viste i dag er den i alle fall historie, smiler Myklebust.

                PS! Lillestrøm spiller borte mot Viking førstkommende søndag.

                ÅRÅSEN (VG Nett) Magnus Myklebust (23) hadde scoret ett seriemål på 35 seriekamper for Lillestrøm. Men etter rollebyttet med Bjørn Helge Riise (26) løsnet det for LSK.

                Kommentar

                • RSP
                  Moderator
                  • Aug 2004
                  • 10498

                  #28
                  RB


                  NEDE FOR TELLING: LSK-kaptein Bjørn Helge Riise signaliserer tydelig til LSK-benken hva som er galt med Håvard Nordtveit som ligger nede etter å ha fått albuen til Bernt Hulsker. FOTO: BENJAMIN WARD


                  – Husker at jeg skrek mye

                  ÅRÅSEN:
                  Håvard Nordtveit tilbake på Åråsen etter en natt hos tannlegen.

                  Publisert 02.07.2009 kl 14:23 Oppdatert 02.07.2009 kl 14:27

                  MED BØYLE: Håvard Nordtveit dro rett til tannlegen etter kampen mot Start. I dag møtte han rb.no med rette tenner igjen. Holdt på plass av en bøyle. MMS-FOTO: PER MORTEN SØDAL

                  Håvard Nordtveit husker ikke mye av situasjonen hvor han fikk albuen til Bernt Hulsker rett i tanngarden.
                  – Nei, jeg husker bare at jeg skrek mye. Situasjonen har jeg ingen erindringer om, sier 19-åringen til Romerikes Blad i formiddag.
                  RB møtte hardhausen like etter kampslutt i går:
                  – Jeg fikk albuen rett inn i kjeften her. Nå må jeg dra til tannlegen, var alt Nordtveit rakk å si til RB-sporten på vei ut av Åråsen.

                  Skal støpes
                  Og hos tannlegen ble han til klokka to i natt. Senere i dag skal han nok en tur til tannlegen.
                  – Det var to-tre brudd i tanna. Planen er at det skal støpes en beskytter. Går det bra skal det ikke være noen problem å spille søndag, sier midtstopperen.
                  Med tanke på at han egentlig hører hjemme i England – i en av verdens tøffeste ligaer – er han ikke fremmed for å tåle en støyt.
                  – Det er vel folk som har gjort dette før meg, så det er en del av gamet. Men jeg kan ikke akkurat si at det var noe hyggelig.

                  Berg oppgitt
                  LSK-trener Henning Berg var irritert på Bernt Hulsker etter at albuen hans traff Håvard Nordtveit rett i tanngarden.
                  – Jeg er overrasket over at han ikke har lært å styre seg. Der kunne Nordtveit vært ute av kampen, mens Hulsker kunne scoret hat trick. I tillegg kjørte han kneet på magen i Lars Kristian Eriksen i førsteomgang, sier han.
                  Vidar Riseth sto rett ved siden av. stopperen er sikker på at Start-spissen ikke gjorde det med vilje.
                  – Det er hans måte å gå opp på. Han har veldig høye albuer, sier han.

                  Hulsker: – Uhell
                  Håvard Nordtveit fikk spørsmål av RB-sporten etter kampen i går om han følte Hulsker gjorde det med vilje.
                  Han ristet på hodet på vei ut av døra på Åråsen.
                  Hulsker syntes i går kveld synd på Nordtveit, men mente det var et uhell at det skjedde.
                  – Jeg så ikke han komme. Det var et hendig uhell, sa han.

                  Kommentar

                  • RSP
                    Moderator
                    • Aug 2004
                    • 10498

                    #29
                    VG

                    Må spille med tannbeskytter

                    ÅRÅSEN (VG Nett) Etter det røffe sammenstøtet med Bernt Hulsker går Håvard Nordtveit til anskaffelse av tannskytter.

                    LSK-stopperen valgte å fullføre kampen mot Start på Åråsen onsdag til tross for at han fikk den ene fortannen trykket inn i munnen av Hulskers albue en snau halvtime før slutt.

                    Etter en lett treningsøkt i Lillestrøm torsdag formiddag dro Nordtveit rett til tannlegen for å få støpt en tannbeskytter. Planen er å bruke den mot Viking i Stavanger søndag.
                    - Jeg har aldri brukt tannbeskytter før, men det er kanskje det beste på søndag. Tanna tåler ikke all verdens mye sånn det er nå, sier Nordtveit til VG Nett.

                    På legevakten
                    19-åringen hastet rett forbi pressen og til legevakten i Oslo etter kampslutt onsdag kveld sammen med LSKs fysioterpeut Erik Kveen. Etter to timer på venterommet ble tannen bøyd på plass.
                    - Det blir spennende å se om dette holder eller om jeg må inn med en falsk tann, sier Nordtveit, som ikke var tilbake i leligheten i Lillestrøm før klokken to natt til torsdag.

                    LSK-trener Henning Berg sa etter kampen onsdag, og gjentar ovenfor VG Nett torsdag etter å sett situasjonen flere ganger på video, at han mener Hulskers albue i ansiktet på Nordtveit er bevisst. Midtstopperen selv er usikker.
                    - Jeg har sett episoden på tv kun én gang. Hvis Hulsker hadde gjort det med vilje tror jeg han kunne truffet en enda «bedre» plass. At det var kun en tann som gikk var vel hell i uhell for oss begge, sier Nordtveit.

                    - Det var flere situasjoner med Hulsker. Han satte et kne i magen på Lasse (Lars Kristian Eriksen) og la seg over Håvard senere i kampen. Jeg er overrasket over at en mann i den alderen ikke klarer å kontrollere seg bedre. Dette kunne gått mye verre. Sånt vil vi ikke ha på fotballbanen, sier Berg.

                    - Hulsker beklaget
                    LSK-stopper Håvard Nordveit forteller at Hulsker kom bort og beklaget seg etter sammenstøtet.
                    - Jeg gidder egentlig ikke bruke energi på å tenke på om han gjorde det med vilje eller ikke. Det er nok ikke siste gang noe slikt skjer på fotballbanen. I Premier League er det også en del albuer, smiler den tidligere Haugesund-stopperen.

                    1. august skal Nordtveit etter planen tilbake til Arsenal da utlånsavtalen med LSK går ut. Kanarifuglene jobber nå med å beholde unggutten resten av sesongen.
                    - Arsenal bestemmer, men vi vil gjerne at han blir her ut året, sier trener Henning Berg til VG Nett.

                    - Trives i LSK
                    Dersom Arsenals sjefsspeider Steve Rowley, som snakker med Nordtveit på telefon flere ganger i uka, blir enig med ledelsen på Emirates Stadium, og LSK, om at 19-åringen blir på Åråsen ut året er Nordtveit fornøyd med en slik løsning.
                    - Jeg trives godt i LSK og blir gjerne her ut sesongen. Hvis jeg får ett år til mer god erfaring kan jeg kanskje begynne å sikte meg inn på a-laget i Arsenal. Det er ikke mange 19-åringer som spiller midtstoppere i Premier League, sier Nordtveit.

                    ÅRÅSEN (VG Nett) Etter det røffe sammenstøtet med Bernt Hulsker går Håvard Nordtveit til anskaffelse av tannbeskytter.

                    Kommentar

                    • RSP
                      Moderator
                      • Aug 2004
                      • 10498

                      #30
                      lsk.no

                      Lokaloppgjør i juniorserien

                      Et LSK-lag som ikke har vunnet på nesten en måned får en tøff oppgave borte mot naboen Lørenskog i juniorserien i kveld.

                      Kommentar

                      • KrisB
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2008
                        • 2923

                        #31
                        LSK.no



                        Bjørn Helge klar for England
                        Toppformen er peilet inn, men Bjørn Helge tar ting som de kommer.

                        Kommentar

                        • RSP
                          Moderator
                          • Aug 2004
                          • 10498

                          #32
                          RB


                          TOMMEL OPP: Magnus Myklebust stortrivdes i rollen som spiss mot Knut Henry Haraldsen og Start onsdag. Han håper på en ny mulighet i favorittposisjonen mot Viking. FOTO: BENJAMIN A. WARD

                          På topp for å bli

                          ... håper "sunnmørsmafiaen" blir værende i LSK-angrepet

                          ÅRÅSEN:
                          Magnus Myklebust gjenoppsto som spiss mot Start. Nå håper sunnmøringen han klarer å overbevise Henning Berg om at han hører hjemme på topp.

                          Av Per Morten Sødal
                          Publisert 03.07.2009 - 06:30

                          23-åringen har slitt stort på venstrekanten i mange kamper og har sett helt blottet ut for selvtillit. Onsdag fikk han sin etterlengtede scoring – i favorittplassen som bakromsspiss.
                          For han legger ikke skjul på at han håper sesongens 12. spisspar på Åråsen får en sjanse til.
                          – Jeg hadde rollen som bakromsspiss både i Hødd og under Uwe Rösler da jeg kom til Åråsen. Under Tom Nordlie ble det litt annerledes – i og med at vi spilte 4-3-3. Nå får jeg bare håpe jeg klarer å overbevise Henning (Berg) om at det er topp jeg hører hjemme. Men på en annen side; jeg spiller selvfølgelig og gir alt der jeg blir plassert, sier han til Romerikes Blad.

                          – Utrolig uheldig
                          Men skadde LSK-spillere i hopetall til tross, det var først onsdag Myklebust fikk sjansen i favorittposisjonen.
                          – Det er helt utrolig at vi har brukt så mange spisspar som 12. Det viser hvor mye uflaks vi har hatt med skader.
                          Mye tyder på at han får en ny sjanse mot Viking søndag. Det sier også trener Henning Berg som har hatt en stri tørn med å komponere spisspar denne sesongen.
                          – Magnus styrket kortene sine som spiss. Han hadde mange gode bevegelser, kom til sjanser og scoret et flott mål. Men han kan også spille godt på venstrekanten. Men mot Viking er han helt klart aktuell som spiss, sier treneren.

                          Mafia
                          Onsdag framsto sunnmørstrioen Myklebust, Bjørn Helge Riise og Arild Sundgot som et vinnerlag. Myklebust har gode relasjoner med begge fra før.
                          Under Rösler spilte han mye sammen med Sundgot på topp i 4-4-2, mens han dannet en slagkraftig høyreside med Riise under Tom Nordlies første periode.
                          – Vi kjenner hverandre godt og snakker samme språket. Bjørn Helge vet at jeg stikker på alt og Arild er veldig flink til å skape rom for oss andre, mener Myklebust.
                          Han sier han alltid har problemer med å sove etter kampene. Men natt til torsdag var i alle fall tankene litt lysere.
                          – Jeg har hatt en "bob bob-sesong". Når det er nedgangstider er det også fort gjort at man tar seg for dårlig tid i situasjoner som den jeg scoret på. Heldigvis beholdt jeg roen. Målet smakte utrolig godt. Det betydde mye.

                          Kommentar

                          • RSP
                            Moderator
                            • Aug 2004
                            • 10498

                            #33
                            lsk.no

                            Nosa klar til helga

                            Ankelskaden mye bedre for Nosa.

                            Kommentar

                            • Håkon Henriksen
                              Administrator
                              • Nov 2003
                              • 6411

                              #34

                              Kjøp to halvårskort - få tur til Venezia!
                              Andre halvdel av Tippeliga-sesongen har nå startet. LSK selger nå halvårskort på Åråsen, og kjøper du to slike får du en Venezia-tur på kjøpet.

                              Håkon Henriksen
                              -
                              Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                              -
                              ALT FOR FUGLA

                              Kommentar

                              • KrisB
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2008
                                • 2923

                                #35
                                RB-Papir

                                Eziodawe med ispose
                                Åråsen: Edwin Eziodawe gikk rundt med en ispose og sa til Romeriksets Blad at han fikk kjenning av strekken på baksiden av låret under et drag få minuttene han spilte på onsdag. -Det er ingen dramatikk med Edwin. Det er ingenting som han har pådratt seg som kan holde han ute moy viking, sier fysioterapaut Geir Kåsene. Nosa igiebor merket fortsatt smerter i foten, mens Olivier Occean fikk en smell i den opererte tåa da han ble felt av Bård Borgersen.
                                -Det er ingen fare med occean, også får vi se hvordan utviklingen til Nosa går i de kommende dagene, sier Kåsene.

                                Kommentar

                                • RSP
                                  Moderator
                                  • Aug 2004
                                  • 10498

                                  #36
                                  lsk.no

                                  Sommerslapt juniorlag

                                  (Lørenskog-LSK 2-0) LSK-juniorene avsluttet vårsesongen med tap for bunnlaget og naboen Lørenskog. Det fjerde tapet på rad.

                                  Kommentar

                                  • Kanarifugl84
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2007
                                    • 2319

                                    #37
                                    lsk.no



                                    Occean har utnyttet skadeperioden godt
                                    03/07/2009
                                    Til tross for et skadeopphold siden begynnelsen av mai har Olivier Occean benyttet skadeperioden godt. Nå håper han å være med mot Viking på søndag.

                                    Kommentar

                                    • Kanarifugl84
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2007
                                      • 2319

                                      #38
                                      aftenposten.no

                                      Alt før runden
                                      Viking – Lillestrøm
                                      Viking (8): André Danielsen trener igjen og kan være klar. Thomas Pereira ble operert torsdag og er uaktuell. Det er også Joakim Austnes (rygg/hofte) og Jone Samuelsen (lår). Mame Diouf Niang er tilbake etter karantene.

                                      Lillestrøm (12): Pål Steffen Andresen er ute med skade. Emanuell Nosa Igiebor og Mathis Bolly er klare for spill. Frode Kippe og Alhassane Dosso tilbake fra karantene.

                                      Dommer: Terje Hauge, Olsvik.

                                      Kommentar

                                      • RSP
                                        Moderator
                                        • Aug 2004
                                        • 10498

                                        #39
                                        lsk.no



                                        Sundgot håper på flere mål

                                        Det ble den femte scoringen så langt for Arild Sundgot onsdag kveld. Nå håper han på flere nettkjenninger mot Viking på søndag.

                                        Kommentar

                                        • KrisB
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2008
                                          • 2923

                                          #40
                                          LSK.no



                                          Terje Hauge dømmer Viking-LSK
                                          Søndagens kamp mellom Viking og LSK dømmes av Terje Hauge.

                                          Kommentar

                                          Working...