Viking FK - Lillestrøm SK søn. 05.juli kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • McGuffy
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 5096

    Kamptråd Viking FK - Lillestrøm SK søn. 05.juli kl. 18.00

    Siden vi aldri taper når jeg lager kamptråden, så regner jeg med at det er greit at jeg fortsetter med det.

    Flere spillere tilbake fra skade og karantener nå. Så mange at de herlige luksusproblemene begynner å melde seg. (bank i bordet og alt det der..)
  • Kanarifugl84
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2007
    • 2319

    #2
    Otto
    LKE-Arsenal-Kippe-MJ
    Kiko-Jonna-Søgård-Riise
    Gilbert-Mykle

    Kommentar

    • Mynten
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2008
      • 484

      #3
      Otto
      LKE-Nordtveit-Kippe-Johnsen
      Essediri-Bjørkøy-Nosa (Kiko)-Riise
      Sundgot-Myklebust

      Søgård har ikke imponert meg nok til at han bør få spille. For stor feilprosent og for dårlig tempo. Med Bjørkøy ved siden av seg som er like treg så er ikke det en ideell kombinasjon. En midtbane med noe mer fart er viktig skal vi fungere ennå bedre.

      Synes Essediri har gjort det relativt greit som back, men det er ikke det han er. Taklingssvak og usikker i plasseringene til tider. Synes han fortjener er plass på midtbanen hvor han kan få bruke sine positive egenskaper.

      Fryker Ødegård mot Johnsens fart, men Henning har tydeligvis ikke tillit til Ringstad som kunne vært et bedre alternativ.

      Kommentar

      • HSft
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2004
        • 6075

        #4
        Synes kanskje det kan være en ide å bytte plass på kiko og Bjørkøy i forhold til forrige match. Kiko har et mye større potensial sentralt og viste ok takter mot start, men han er absolutt ingen ving. Bjørkøy er heller ingen ving, men han er ikke like langt fra, og har en meget bra innleggsfot som sin fremste egenskap.

        Kommentar

        • andersmm
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2006
          • 5764

          #5
          -------------Otto--------------
          Eriksen-Nordtveit-Kippe-Ringstad
          --------Björköy-Mouelhi---------
          -Tokstad-----------------Riise--
          ------------Sundgot------------
          -----------Myklebust-----------
          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

          Kommentar

          • glasgow
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2007
            • 1251

            #6
            Myklebust har scoret 2 mål på 36 seriekamper. Mannen er ikke god nok. Sett på meteren eller edwin på topp.

            Kommentar

            • hoyt
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2004
              • 2850

              #7
              Opprinnelig skrevet av Mynten
              Søgård har ikke imponert meg nok til at han bør få spille. For stor feilprosent og for dårlig tempo
              Hæ? Søgård er i sitt livs form, og gjorde nok en stor kamp mot Start i går. Det er nettopp feilprosenten hans med ball som har gått ned, og med tanke på at arbeidsinnsatsen alltid er 110% så er Søgård en kvalitetsbrikke i Bergs ellever. Se kampen om igjen og følg med på Søgård, så tipper jeg du ser at du tar feil.
              "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
              - Nosa

              Kommentar

              • Udyret
                Medlem
                Hoffnarr
                • Oct 2008
                • 47

                #8
                Edwin på topp

                Her skal Viking bena mørnes før man setter inn Edwin etter 60 min. og torpederer matchen.

                Mitt lag:

                Otto

                Eriksen Tannlaus Kippe Johnsen

                Riise Kiko Søgård Bjørkøy


                Sundgot Mykle

                Kommentar

                • GIFKanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2009
                  • 8243

                  #9
                  here goes...

                  Otto

                  Eriksen - Nordtveit - Kippe - Ringstad

                  Tokstad - Nosa - Bjørkøy - Riise

                  Mykle - Edwin

                  Kommentar

                  • superbøffel
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 5611

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                    here goes...

                    Otto

                    Eriksen - Nordtveit - Kippe - Ringstad

                    Tokstad - Nosa - Bjørkøy - Riise

                    Mykle - Edwin
                    Mykle og Edwin blir for like: Hvem skal spille frem hvem? Legenden bør selvsagt spille, sammen med en av de to. Jeg foretrekker Edwin.
                    Enøyd i de blindes dal.

                    Kommentar

                    • GIFKanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2009
                      • 8243

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av superbøffel
                      Mykle og Edwin blir for like: Hvem skal spille frem hvem? Legenden bør selvsagt spille, sammen med en av de to. Jeg foretrekker Edwin.
                      Kan være enig i det, satt lenge å tenkte på Arild vs Edwin. Egentlig helt greit at Sundgot starter denne også. På en annen side er dette en bortekamp der to slike hurtige spillere kan bli gull verdt i kontraen mot et hjemmelag som sikkert vil gå ut i hundre. Vanskelig å ta ut Mykle etter å ha kommet til flere muligheter og scora fra favorittposisjonen.

                      Kommentar

                      • superbøffel
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 5611

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                        Kan være enig i det, satt lenge å tenkte på Arild vs Edwin. Egentlig helt greit at Sundgot starter denne også. På en annen side er dette en bortekamp der to slike hurtige spillere kan bli gull verdt i kontraen mot et hjemmelag som sikkert vil gå ut i hundre.
                        Selvfølgelig er det en fordel med kjappe spillere, men med Riise på den ene kanten, og minst en kjapp og angrepsvillig back (Karim/LKE) i tillegg til en rask spiss er det nødvendig med en spiller som kan holde på ballen høyt i banen og distrubuere den videre. Edwin kan holde på den, men er ikke like god til å distribuere.
                        Enøyd i de blindes dal.

                        Kommentar

                        • WAK
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2006
                          • 960

                          #13
                          LSK klarer aldri å spille en kamp uten lange baller framover derfor bør Sundgot spille. Må ha noen til å ta i mot ballene. Occean bør spille en del kamper på andre laget. Han var totalt ute av form. Men tror Occean kan bli bra med mere bevegelige spillere rundt seg. Riise, Nosa, Edwin og Mykle.

                          Kommentar

                          • GIFKanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2009
                            • 8243

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av superbøffel
                            Selvfølgelig er det en fordel med kjappe spillere, men med Riise på den ene kanten, og minst en kjapp og angrepsvillig back (Karim/LKE) i tillegg til en rask spiss er det nødvendig med en spiller som kan holde på ballen høyt i banen og distrubuere den videre. Edwin kan holde på den, men er ikke like god til å distribuere.
                            Håpet er jo at Nosa skal være distributør da, og et sårt tiltrengt sjefsemne på sikt. Med flere spillere tilbake er det jo ikke slik at Sundgot er det eneste siktepunktet vi har heller. Mer spill i bakrom med Mykle og Edwin, bare Kippe slutter med snøballene sine. Men dette er som kjent en bortekamp, tror laget blir langt mer konservativt enn mitt ønske.

                            Kommentar

                            • sparwasser
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2005
                              • 3185

                              #15
                              Hvis Espen spiller går han forbi Bukken Gulbrandsen på LSKs "adelskalender". Begge står nå på 221 eliteseriekamper for LSK.

                              Gilbert er nå oppe i 97 eliteseriemål (hvor av 95 for LSK). Hattrick mot Siddisene hadde gjort seg.


                              Med forbehold om regnefeil.
                              Last edited by sparwasser; 02.07.2009, 17:14. Begrunnelse: Otto har visst bare 48 eliteseriekamper til nå.

                              Kommentar

                              • merch
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2007
                                • 938

                                #16
                                Håper på følgende lag mot Viking:

                                Fredrikson
                                Nordtveit-Riseth-Kippe-Eriksen
                                Mouelhi-Søgård-Bjørkøy-Riise
                                Occean-Edwin
                                lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
                                sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

                                Kommentar

                                • Emil B
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2006
                                  • 5921

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av merch
                                  Håper på følgende lag mot Viking:

                                  Fredrikson
                                  Nordtveit-Riseth-Kippe-Eriksen
                                  Mouelhi-Søgård-Bjørkøy-Riise
                                  Occean-Edwin
                                  Fredrikson
                                  Johnsen-Nordtveit-Kippe-Eriksen
                                  Mouelhi-Søgård-Bjørkøy-Riise
                                  Sundgot-Myklebust

                                  Bedre å sette inn Occean, Edwin eller Nosa (hvis han blir klar) etterhvert.

                                  Kommentar

                                  • Mynten
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2008
                                    • 484

                                    #18
                                    Mener fortsatt at Søgård har for store tempoproblemer til at han bør starte så lenge Bjørkøy spiller. Søgård har vært bedre med ball i år enn tidligere, men fortsatt går det for tregt med han. Vi så det kanskje spesielt godt mot Molde, selv om Thioune er en veldig god spiller. LSK trenger med fart sentralt på midtbanen, og da mener jeg at Søgård må vike. Vi blir for lett overspilt sentralt med de to vi bruker nå, i tillegg til at vi trenger mer kreativitet. Bjørkøy og Søgård er ingen ideell kombinasjon mest fordi de er for like. Jeg mener da at Bjørkøy har vært bedre i de siste kampene enn Søgård.

                                    Kommentar

                                    • CFD
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2004
                                      • 2319

                                      #19
                                      Hvorfor skal man begynne å rokkere så voldsomt på laget når man ENDELIG har begynt å spille seg til en noenlunde fast førsteelver? Jeg er helt enig i at vi burde gjøre bytter ved rundt det 60.minutt og helst sette inn raske spillere for hvis det er like varmt så er spillerne utmattet og trege. Synes det var rart at ikke Edwin kom inn tidligere i kampen mot start.

                                      Riseth ser jeg kun på som en backupløsning. Riseth og Kippe i midtforsvaret ser jeg helst ikke og håper Nordtveit for fornyet tillit. Denne mannen MÅ vi beholde. Han er bunnsolid i en alder av 19år!
                                      Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                                      Kommentar

                                      • merch
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2007
                                        • 938

                                        #20
                                        Jeg vil heller se Nordtveit på h.back hvor han har spilt like bra, kanskje bedre enn som midtstopper enn Marius Johnsen på feil side.

                                        Occean fordi han skadefri er vår beste spiss. Edwin gi han ballen la han løpe Viking forsvaret i senk.

                                        Må også nevne at jeg ble positivt overrasket over hvor kvikk og smart i bevegelsene Myklebust fungerte på spissplass i går. La han komme inn evnt starte for Edwin i mitt lagforslag litt lengre opp her
                                        lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
                                        sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎