LSKs medisinske apparat, spillernes kostholdsvaner osv

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ChriZza
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 4265

    #41
    Modmelding:
    Noen innlegg er fjernet da de strengt tatt ikke hadde noe med verken mat- eller drikkevaner å gjøre....

    Kommentar

    • veiron
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6267

      #42
      Kebab er noe alle mennesker med iq over skonummeret sitt burde holde seg langt unna. Med mindre det er ekte kebab av ordentlig lammekjøtt det er snakk om.

      Farsevarianten ville jeg ikke foret en gris med engang. Bindevev, fett, restavfall fra slakteriene... Til og med beinrester fra kylling som er trykkbehandlet for å løses opp. Ekkelt!!

      At spillerne våre gomler i seg dette beviser at de er en gjeng med simple amatører som hører hjemme på nedre halvdel av tabellen.

      Kommentar

      • Folke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2008
        • 5955

        #43
        Må vel en fotballklubb til for å klare noe så idiotisk og amatørmessig som å la idrettsutøverne sine dytte i seg junkfood og øl.........
        De som ikke skjønner hvor viktig det er med riktig kosthold bør holde seg for gode til å kommentere her i det hele tatt!
        Jeg kjenner kostholdseksperten til Odd, og de som evt syntes Simen Brenne "plutselig" fikk toppformen tilbake etter at han forlot LSK kan vel tenke seg hvorfor?!! Du blir hva du spiser!
        Lillestrøm er en junkfood og pils by, så enkelt er det bare.. så når klubben signerer nye spillere så bosett dem langt unna storgata!!
        Jeg møtte på 4 stk LSK spillere utenfor en av byens lokale junkfood sjapper under byfesten, det var jo akkurat i det tidsrommet der de hadde rennaræv... også går de jaggu meg tilbake til det stedet som har gitt dem sår i ræva...!!!
        Junkfood bør de holde seg for gode til gjennom hele året, dersom de vil ta seg en fest eller to kan de gjøre det etter sesongen er over, så enkelt er det bare.

        Kommentar

        • Tony
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4737

          #44
          LSK spillerene syntes det var helt greit å dra på puben bare timer etter tapet mot Trøndra.

          Vet ikke hvem ennå, men det finner jeg ut snaaaaaaart

          Kommentar

          • Uwes disippel
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 6039

            #45
            Fy faen.. stemmer dette så er noe riv ruskende galt!!
            Nå må virkelig noen ta tak i hva som skjer i denne klubben!!

            Kommentar

            • Torolf
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2004
              • 9574

              #46
              Hvis dette stemmer, synes jeg det er på tide med et aldri så lite oppvaskmøte. I den situasjonen klubben befinner seg i nå, har vi ikke råd til å slurve med spillernes holdninger, spise- og drikkevaner.

              Kommentar

              • Tony
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 4737

                #47
                Fra Trondheim så sies det rundt 10 spillere. Jeg har fått 2 navn, og hva kan man si? Rimelig kjente er dem ihvertfall.

                Ikke vits å spørre etter navn. Dette er noe hele gruppa må lage egne regler på dette. Er ihvertfall godt å vite at dem synes dem fortjente øl etter kampen igår da....

                Kommentar

                • Percy Nilegård
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 5146

                  #48
                  Dette er rett og slett skremmende. Alle med høyere iq en skonummer har fått med seg at junk food og øl er fyfy for toppidrettsfolk. Konklusjonen man da må trekke er at disse spillerne rett og slett gir faen i hele greia. De gir faen i klubben og de gir faen i sin egen karriere. Det skremmer meg også at de velger å ofre dette for å kunne gnagle på bederva søye.
                  "Alltid blodsprengt"!
                  Fong/Macho

                  Even Nordlien

                  Kommentar

                  • BennyLem
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 2902

                    #49
                    Nå må det bli råkost fremover

                    Jeg blir bare mer og mer oppgitt. Har spillerne ingen formening om hva man gjør som idrettsutøver? Har vårt overdimensjonerte trenerteam absolutt ingen kontroll?

                    Den skandaløse livsførselen spillerne viser er skadelig av flere årsaker, inkludert:
                    • Kroppen forfaller (blir som en snekker dukker opp med rusten sag, eller IT-konsulent som tropper opp med VIC20 på jobb)
                    • Holdninger innad i gruppen (virker som om dette er bare lek og moro osv.)
                    • Signaleffekter til fans, sponsorer, media etc. (vi gir faan i at vi er det dårligste LSK laget i manns minne, med ett poeng i snitt, og pinlig exit i cupen mot Stabæks reserver)


                    Som kjent har jeg liten tillit til at dagens trenerteam tar affære, så jeg legger frem egne retningslinjer:
                    • Bendelorminfisert rottekjøtt som Kebab totalforbys, også utenom sesong. Reka domumenterer i sitt glimrende innlegg hvorfor.
                    • Et glass vin eller to til maten er helt ok. Det kan til og med ha helsebringende effekter. Men stopp der. I vinterpausen er det selvsagt greit med et julebord eller familieselskap, men ingen fyllefest i sesongen.
                    • Kutt offentlig drikking, spesielt etter kamper. "Kompiskjøring" med supportere kan skje på årsfesten etter sesongen. Absolutt ikke når mann har nedrykkspøkelset hakk i hel.


                    Enkle regler, som forhåpentligvis gir positive utslag. Spesielt for de (mange) spillerne som virker tunge i shortsen og uten kondis.

                    Jeg mener for øvrig at dette temaet er så viktig (med negativt fortegn), at tråden bør flyttes til hovedforumet. Den vedvarende slette livsførselen er et langt mer alvorlig problem for LSK enn for eksempel glatte sko.
                    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                    Kommentar

                    • Folke
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2008
                      • 5955

                      #50
                      Problemet er jo at enkelte ikke skjønner bedre.. De kan rett og slett så lite om trening, kosthold og riktig levesett for en toppidrettsutøver at de burde bli satt på skolebenken. Fotballtalentet har tatt de fleste av dem dit de er i dag, men skal de komme seg videre må det mer enn fotballferdigheter til..
                      Skal LSK begynne å vinne fotballkamper, bli bedre som lag og samtidig klare å produsere spillere for de store ligaene MÅ noe gjøres!!
                      Jeg trodde Henning Berg og hele hans team hadde baller og kunnskap nok til å ta tak i dette!!!

                      Kommentar

                      • Ola
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2003
                        • 1651

                        #51
                        Jeg blir skremt og oppgitt av å lese denne tråden. Alle som satser, og som kan litt om idrett og prestasjoner, vet at god helse består av tre faktorer som alle vektes likt; trening, kosthold og restitusjon/hvile. Bommer man på en av disse blir man ikke toppidrettsutøver. Period.

                        Alkohol er meget ødeleggende for prestasjonene, det vet alle som har forsøkt å trene litt. Et måltid som kebab inneholder omtrent 1000 kalorier, nesten utelukkende mettet fett og "tomme karbohydrater". Det er noe av det minst fornuftige man kan putte i seg, uavhengig av om man fokuserer på trening og helse eller ikke. Hvis spillerne ikke vet dette, så bør noen fortelle dem det.

                        I næringslivet snakkes det om "the fat cat syndrome". En tilstand av at noen har det for godt, for lite krav fra omgivelsene, for lave ambisjoner og en likegyldig holdning til å satse og oppnå mål. Jeg har en følelse av at hele Sportsklubben lider av dette og det skremmer meg noe enormt.

                        Kommentar

                        • Tony
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 4737

                          #52
                          Fikk denne på Facebook i dag, derfor kan jeg like gjerne legge den ut.
                          MERK at jeg vet ikke sikkert selv ettersom dette kommer fra Trondheim, men:

                          kippe, sørgård, riseth, occean og kanskje myklebust var ute, pluss en drøss andre ukjente. i følge mine kilder var de konger på byen og feiret tapet som om de hadde tatt gull med shots å det hele.
                          Detet gjør det jo bare verre og verre. Vil gutta virkelig rykke ned eller?

                          Kommentar

                          • sniper
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 5254

                            #53
                            Kapteinen vår er "alltid" ute. Det er kanskje på tide å si fra at mannen skal gå foran med et godt eksempel?
                            Det er kanskje på tide å si fra til "hele LSK" at man ikke akksepterer at de bedriver forfall av seg selv og ikke minst LSK når de oppfører seg på denne måten. Ser man en LSK-spiller med drittmat eller øl, så si fra. Det er nok nå, denne klubben har alltid vært Norges beste publag.

                            Kommentar

                            • Rønnern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6690

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av sniper
                              Ser man en LSK-spiller med drittmat eller øl, så si fra. Det er nok nå, denne klubben har alltid vært Norges beste publag.
                              Niks, Norges beste publag er bydelslaget. Men, enig i at man spillerne bør sterkt vurdere hvor "nødvendig" det er å være konger på byen etter nok et tap. Det er ekstremt provoserende og med litt sosial intelligens så hadde spillerne holdt seg på hotellrommene og kost seg der.

                              Hadde man vunnet så ville de fleste ikke reagert på at de feiret med måte sammen med supportere, men når vi ligger i sumpa og taper nok en kamp, så merker jeg at jeg blir småsur og oppgitt.
                              Mvh Ronnie "The Runner"
                              LSK for alltid

                              Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                              Kommentar

                              • reka
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Aug 2005
                                • 13272

                                #55
                                Én ting er kosthold: Man kan kanskje unnskylde enkelte spillere for å ikke ha kunnskaper nok om dette. Men å fly på byen etter et tap og fylle på med alkohol!! Når laget sliter i bånn!?! Det er faenmeg tett på utilgivelig!

                                Spillerne bør få beskjed om at fansen ikke aksepterer dette. I tillegg bør vi vel si klart i fra at vi forventer en klar seier mot Tromsø og innsats i samtlige spilleminutter.

                                Videre lurer jeg på om B&B tar dette alvorlig nok? Berg har jo sin berømte bytur før landskamp med myggen, og har vel et litt for avslappa forhold til dette.

                                Kommentar

                                • rælingen kanaris
                                  Kaptein Reketråler
                                  Myklebust Light
                                  • Jul 2005
                                  • 1445

                                  #56
                                  Kan noen kanskje sende en vellformulert mail til torgeir bjarman, og gjøre han oppmerksom på dette, og samtidig legge med litt fakta om drittet spillerne propper i seg? Kunne gjort det selv, men er ikke så flink til å formulere meg til enhver tid, pluss at jeg ikke sitter inne med særlig kunnskaper om akkurat hva alkohol og drittmat gjør med kroppen i forhold til trening, utover at det ikke er bra tb@lsk.no
                                  Custodes
                                  I med og motgang

                                  Kommentar

                                  • gutt94
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2007
                                    • 3271

                                    #57
                                    Jeg kan vell innformere om at hele laget i går var på Egon i Trondheim og spiste pizza før kampen i går!

                                    ca kl 17:00 var jeg nede på do og like ved doene satt hele laget på et avsperret område spiste pizza,noen timer før kampstart.

                                    Det hadde jeg aldri trodd! Pizza før kamp :s
                                    KnutHSolberg

                                    Kommentar

                                    • Uwes disippel
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2006
                                      • 6039

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av gutt94
                                      Jeg kan vell innformere om at hele laget i går var på Egon i Trondheim og spiste pizza før kampen i går!

                                      ca kl 17:00 var jeg nede på do og like ved doene satt hele laget på et avsperret område spiste pizza,noen timer før kampstart.

                                      Det hadde jeg aldri trodd! Pizza før kamp :s
                                      Jeg håper virkelig du kødder nå?

                                      Kommentar

                                      • gutt94
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Mar 2007
                                        • 3271

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                                        Jeg håper virkelig du kødder nå?
                                        NEI!!!! det gjør jeg ikke.:???:

                                        Tror hele JK er vitner til dette også
                                        KnutHSolberg

                                        Kommentar

                                        • Kristiansen
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Aug 2007
                                          • 1332

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                                          Jeg håper virkelig du kødder nå?
                                          Dette kan bekreftes, desverre...

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎