Lillestrøm SK - Tromsø IL Søndag 02 aug. kl. 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Emil B
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2006
    • 5921

    #41
    Opprinnelig skrevet av kunden
    Har god følelse til en forandring. Nå har TIL spilt europaliga to onsdager på rad. Etter norsk standard er dette meget tøft program. 3-1 til Fugla(desverre holder vi ikke nullen nå heller, men det er så pessimistisk jeg kan bli)!
    Spesielt og ha en god følelse når LSK spiller kamp!! Vi har jo et pottetett forsvar om dagen så dette blir nok en festaften!

    Kommentar

    • Mynten
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2008
      • 484

      #42
      Hvis Gilbert har rett med tanke på lagoppstillingen skjønner jeg ikke hvordan BB kan mene at Vidar i midten og Steinar på vb er et bedre alternativ enn Steinar i midten og Stian på vb. Tromsø har en spiller med navn Morten M. med fart i beina, og det har ingen i vår bakre firer hvis gilbert har rett.

      Er også svært skeptisk til Bolly. Han virker rett og slett ikke moden ennå for dette nivået, og selv om Mykle ikke har vist all verden i år har han vært mye bedre enn hva Bolly har vist. At Bolly er god på trening tror jeg skyldes mer kvaliteten på våre spillere enn kvaliteten hos Bolly, dessverre!

      Kommentar

      • Henrik
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2006
        • 2110

        #43
        Opprinnelig skrevet av Mynten
        Hvis Gilbert har rett med tanke på lagoppstillingen skjønner jeg ikke hvordan BB kan mene at Vidar i midten og Steinar på vb er et bedre alternativ enn Steinar i midten og Stian på vb. Tromsø har en spiller med navn Morten M. med fart i beina, og det har ingen i vår bakre firer hvis gilbert har rett.

        Er også svært skeptisk til Bolly. Han virker rett og slett ikke moden ennå for dette nivået, og selv om Mykle ikke har vist all verden i år har han vært mye bedre enn hva Bolly har vist. At Bolly er god på trening tror jeg skyldes mer kvaliteten på våre spillere enn kvaliteten hos Bolly, dessverre!
        Tommel opp til første avsnitt, tommel ned til avsnitt nummer to.

        Kommentar

        • Calthaza
          Juniormedlem
          • Apr 2009
          • 0

          #44
          Opprinnelig skrevet av kunden
          Nå har TIL spilt europaliga to onsdager på rad.
          Korreksjon 1: ikke to, men TRE
          Korreksjon 2: ikke onsdager, men TORSDAGER.

          Forøvrig et skadefritt TIL-lag bortsett fra stadig langtidsskadde Keijo Huusko, og muligens Sead Ramovic.
          Heia TIL.

          Kommentar

          • Fugl1120
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2005
            • 3528

            #45
            Opprinnelig skrevet av Mynten
            Hvis Gilbert har rett med tanke på lagoppstillingen skjønner jeg ikke hvordan BB kan mene at Vidar i midten og Steinar på vb er et bedre alternativ enn Steinar i midten og Stian på vb. Tromsø har en spiller med navn Morten M. med fart i beina, og det har ingen i vår bakre firer hvis gilbert har rett. !
            Enig med deg i at Ringstad bør foretrekkes framfor Riseth. Riseth er dessverre ikke god nok og det er bedre å satse på Ringstad som har vist at han tar nivået relativt godt til tross for sin unge alder og uvante possisjon.

            Opprinnelig skrevet av Mynten
            Er også svært skeptisk til Bolly. Han virker rett og slett ikke moden ennå for dette nivået, og selv om Mykle ikke har vist all verden i år har han vært mye bedre enn hva Bolly har vist. At Bolly er god på trening tror jeg skyldes mer kvaliteten på våre spillere enn kvaliteten hos Bolly, dessverre!
            Jeg forstår skepsisen og er tildels enig. Bolly har vært veik og dårlig i stort sett alt han har foretatt seg i årets Tippeliga. Det som gjør meg tvilende er at Bolly var fantastisk bra i vinter. Han møtte like tøff fysisk motstand, men hadde ikke i nærheten av de samme problemene da som han har nå. I motsetning til Myklebust har Bolly levert godt som kantspiller for kort tid siden, men det virker til at Bolly blir for feig i huet når han skal spille Tippeliga. Jeg registrerte et viktig poeng som ble nevnt på forumet for kort tid siden, nemlig mangel på spillere som gutser opp resten av laget. Vi trenger piskere til å få fram tøffheten i de andre. Med Riise til England og Søgård på benken er det merkbart at krigern sitter lenger inne i resten enn med nevnte to på banen.
            Lauken er vår venn!

            Kommentar

            • tippen
              Juniormedlem
              Bøffel
              • Jul 2009
              • 25

              #46
              Vi får håpe for guds skyld at de forstår såpass at Søgård starter mot enga...uansett form er han alltid banens beste mot enga....ene og alene pga at han er den eneste som skjønner hvor mye den kampen betyr for oss i kanarifansen.....



              eLSKer....!

              Kommentar

              • reka
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Aug 2005
                • 13244

                #47
                Tromsø er nr 2 på formtabellen, vi er nr 12.
                Siste nytt om fotball og premier league? Du har kommet til rett sted. Alle nyheter du trenger å vite om fotball samlet på ett sted. Klikk her for å lese!

                Kommentar

                • _Jonern
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 4376

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                  Jeg forstår skepsisen og er tildels enig. Bolly har vært veik og dårlig i stort sett alt han har foretatt seg i årets Tippeliga. Det som gjør meg tvilende er at Bolly var fantastisk bra i vinter. Han møtte like tøff fysisk motstand, men hadde ikke i nærheten av de samme problemene da som han har nå.
                  Ingen tvil om at Bolly er preget av alvoret med Tippeligaspill. Han ser nervøs ut og er usikker på seg selv, og får ikke til noenting. Jeg har stor tro på han, bare han slipper ned skuldrene og tør å prøve på det han faktisk kan, så er jeg sikker på at han kan bli en god ving for oss fremover. Her er det også viktig at publikum gir han støtte, og ikke roper ut i misnøye hvis han skulle miste ballen et par ganger.

                  Potensiale er der, og det kommer ut en eller annen gang!
                  ..................

                  Kommentar

                  • Hamburg & Kanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 3006

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av reka
                    Tromsø er nr 2 på formtabellen, vi er nr 12.
                    http://fotball.aftenposten.no/elites...easonformtable
                    Godt observert, men med tanke på tabellsituasjonen og at vi spiller hjemme så bør likevel spillerne innfri våre forventninger og skaffe 3 poeng her.

                    Sagt med andre ord: Tromsø på bortebane bør ikke være fryktinngydende for noen LSK-generasjon, selv ikke dagens relativt svake LSK-lag.
                    LSK Norges beste lag

                    Kommentar

                    • aguado
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2006
                      • 448

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av reka
                      Tromsø er nr 2 på formtabellen, vi er nr 12.
                      http://fotball.aftenposten.no/elites...easonformtable
                      På den annen side er vi uendelig ganger bedre enn Søpla i følge den tabellen der

                      Kommentar

                      • Calthaza
                        Juniormedlem
                        • Apr 2009
                        • 0

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av reka
                        Tromsø er nr 2 på formtabellen, vi er nr 12.
                        http://fotball.aftenposten.no/elites...easonformtable
                        Som du ser av denne formatabellen, så har Tromsø bare spilt 3 kamper (samme som RBK på 3dje plass pga utsatt kamp), mens Molde og start er eneste som har spilt 5 kamper (lørdagskampen), resten 4 kamper.

                        Innimellom disse kampene har Tromsø spilt 1 uavgjort (borte mot Dinamo Minsk), og 2 seire (hjemme mot Dinamo Minsk og NK Slaven)
                        Heia TIL.

                        Kommentar

                        • rono
                          Medlem
                          Bøffel
                          • Dec 2006
                          • 36

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av Calthaza
                          Som du ser av denne formatabellen, så har Tromsø bare spilt 3 kamper (samme som RBK på 3dje plass pga utsatt kamp), mens Molde og start er eneste som har spilt 5 kamper (lørdagskampen), resten 4 kamper.

                          Innimellom disse kampene har Tromsø spilt 1 uavgjort (borte mot Dinamo Minsk), og 2 seire (hjemme mot Dinamo Minsk og NK Slaven)
                          Dere (TIL) er nok ikke på 2 plass på den tabellen etter kveldens kamp!
                          Men dere vet da hvem Edwin er!

                          Kommentar

                          • Brutus
                            Medlem
                            Møteplager
                            • Jun 2004
                            • 86

                            #53
                            Sead Ramovic blir sannsynligvis ikke klar til kveldens kamp, ellers disponerer TIL alle spillerne. Begge tromsøavisene tipper følgende lag (4-4-2): Marcus Sahlman; Tom Høgli - Tore Reginiussen - Miika Koppinen - Kevin Larsen; Lars Iver Strand - Tommy Knarvik - Ruben Yttergård Jenssen - Joel Lindpere; Morten Moldskred - Sigurd Rushfeldt. Andre aktuelle spillere fra start kan være Douglas Sequeira, Hans Åge Yndestad og Helge Haugen.

                            Ser fram til å benke meg på puben med hørselvern for å unngå den verste trommelommingen fra Åråsen.
                            Last edited by Brutus; 02.08.2009, 12:30.
                            DIXI

                            Kommentar

                            • sbraathen
                              Medlem
                              Møteplager
                              • Apr 2004
                              • 88

                              #54
                              kjenner jeg blir litt nervøs med tanke på moldskred mot kippe og pedersen...redd vi i alle fall slipper inn 1 mål, hvor moldskred kommer alene med otto
                              Nosa er tydelig rørt av Kanarifansen, og er helt klar på hvor mye de betyr for han.
                              - Jeg elsker fansen vår, jeg elsker dem høyt!

                              Kommentar

                              • reka
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Aug 2005
                                • 13244

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av Brutus
                                Ser fram til å benke meg på puben med hørselvern for å unngå den verste trommelommingen fra Åråsen.
                                For TIL-supportere regner jeg med at høy lyd kan være sjenerende, ja....

                                Kommentar

                                • Brutus
                                  Medlem
                                  Møteplager
                                  • Jun 2004
                                  • 86

                                  #56
                                  Høy lyd kan være så mangt, for eksempel bra musikk. Tromming + enstonig roping av samme setning gjennom hele kampen gir meg vondt i ørene.
                                  DIXI

                                  Kommentar

                                  • Folke
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2008
                                    • 5955

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av Brutus
                                    Høy lyd kan være så mangt, for eksempel bra musikk. Tromming + enstonig roping av samme setning gjennom hele kampen gir meg vondt i ørene.
                                    Foreslår at du prøver morsomhetene dine i sjakk klubben....

                                    Kommentar

                                    • Martini
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2007
                                      • 294

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av Brutus
                                      Høy lyd kan være så mangt, for eksempel bra musikk. Tromming + enstonig roping av samme setning gjennom hele kampen gir meg vondt i ørene.
                                      Foreslår at du har fokus på egen "supportergjeng", at Isberget er latterlig er et KRAFTIG understatement..."heja TIL, heja TIL" ..man må jo bare le...
                                      FUGLA TIL VI DØR!

                                      Kommentar

                                      • KEBABavSVIN
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Dec 2007
                                        • 594

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av Brutus
                                        Høy lyd kan være så mangt, for eksempel bra musikk. Tromming + enstonig roping av samme setning gjennom hele kampen gir meg vondt i ørene.
                                        Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.

                                        Kommentar

                                        • mortenhb
                                          Juniormedlem
                                          Bøffel
                                          • Jun 2009
                                          • 27

                                          #60
                                          Øvrebø dømmer idag ja.. kult at TIL leder 0-1 til kampstart..
                                          VG og TV2 kan brenne.
                                          <3 http://www.lsk.no/?did=9113370

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎