Lillestrøm SK - Tromsø IL Søndag 02 aug. kl. 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rovfugl
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 3672

    det forundrer meg at vi ikke klarer å dominere spillet og ha et konstant trykk mot motstanders mål med en mann mere på banen, i jakt på 3 livreddende poeng, vi virker ikke som vi trenger disse poengene
    DØ FOR FUGLA!!!
    http://www.fluefiskebloggen.no
    LSK er min religion
    Ujah er min gud

    Kommentar

    • Folke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2008
      • 5955

      Myklebust er jo knall... Nei fy faen!!!!
      Kom igjen få inn ett mål til å gutta.....

      Kommentar

      • Rovfugl
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2004
        • 3672

        Fy faen det er dårlig at vi faen ikke klarer å legge inn på hodet til en eneste jævel der inne!
        DØ FOR FUGLA!!!
        http://www.fluefiskebloggen.no
        LSK er min religion
        Ujah er min gud

        Kommentar

        • BennyLem
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 2902

          Faans utoverskrudde polere på dødballer. Blir aldri farlig.
          Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

          Kommentar

          • Folke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2008
            • 5955

            Faen!!!!!!!

            Kommentar

            • Andersen
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Mar 2009
              • 350

              Skuffende.

              Kommentar

              • Hel1017
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Oct 2008
                • 196

                Bedritent!
                Kall meg gjerne naiv! Jeg kaller meg supporter!

                Kommentar

                • BlodigHøne
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jun 2007
                  • 729

                  1 poeng med alle de mulighetene vi hadde i 2. omgang er for svakt. Kvalikkplass nå.
                  Oh, fishy, fishy, fishy fish!
                  That went wherever I... did go!

                  Kommentar

                  • GIFKanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2009
                    • 8243

                    Bortkasta poeng nok en gang! Faen, vi tør ikke vinne! Hvorfor satser vi ikke mer, ett poeng er for dårlig og for lite!

                    Kommentar

                    • hoyt
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2004
                      • 2850

                      Håpløst å ikke skape flere sjanser mot 10 mann den siste halvtimen. Gamle LSK hadde kriget inn alle 3 poengene i dag. Frustrerende match.

                      Edit: Og jeg har forsvart Kiko`s støttepasninger tidligere, men det må gå en grense et sted. I dag var han jo selve betegnelsen på å senke tempoet. Har flere svake kamper på rad nå, og bør lukte på treverket.
                      Last edited by hoyt; 02.08.2009, 19:18.
                      "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                      - Nosa

                      Kommentar

                      • Mollari
                        Seniormedlem
                        Forumsadist
                        • Dec 2003
                        • 135

                        Kvalik...dette holder ikke!
                        http://www.rb.no/lsk-magasinet/artic...art=96&serie=0

                        Kommentar

                        • Jan Banan
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2004
                          • 809

                          Ni poeng mot Glimt, Lyn og Godset hjemme er nå det eneste som kan redde oss.
                          - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

                          Stuart Baxter har forstått det.

                          Kommentar

                          • mortenhb
                            Juniormedlem
                            Bøffel
                            • Jun 2009
                            • 27

                            Vet ikke om dere la merke til det, men kommentatoren på TV2 Sport kanalen var jo helt fantastisk bedriten. Alt LSK gjorde var dårlig, og Tromsø hadde stålkontroll på kampen, selv om LSK hadde et skudd i stanga og styrte mesteparten av kampen. Når han midt i annen omgang at Occean scorer for første gang på 4 måneder (uten å nevne at han var skadet) klikka det for meg. Jeg fant ut hva kommentatoren het, og gikk på et lite google søk.

                            Kommentatoren het så mye som Kjell Roar Kaasa, noe som et absolutt kjent navn. http://no.wikipedia.org/wiki/Kjell_Roar_Kaasa

                            Som dere ser så er han født i Oslo-Øst og har spilt for Enga og scora mot LSK på Åråsen. Syntes det er fabelaktig å se NFF (R.H.O) og TV2 samarbeide med å ødelegge alt som bindes mellom LSK og underholdning. Helt fuckings utrolig!


                            For å nevne kampen så spiller vi veldig bra etter min mening. Tromsø er for første gang effektive, og dette skulle seff skje mot oss. Men 2-2 etter å ligge under 0-2 er ikke verst.
                            VG og TV2 kan brenne.
                            <3 http://www.lsk.no/?did=9113370

                            Kommentar

                            • Mollari
                              Seniormedlem
                              Forumsadist
                              • Dec 2003
                              • 135

                              Opprinnelig skrevet av mortenhb
                              Vet ikke om dere la merke til det, men kommentatoren på TV2 Sport kanalen var jo helt fantastisk bedriten. Alt LSK gjorde var dårlig, og Tromsø hadde stålkontroll på kampen, selv om LSK hadde et skudd i stanga og styrte mesteparten av kampen. Når han midt i annen omgang at Occean scorer for første gang på 4 måneder (uten å nevne at han var skadet) klikka det for meg. Jeg fant ut hva kommentatoren het, og gikk på et lite google søk.

                              Kommentatoren het så mye som Kjell Roar Kaasa, noe som et absolutt kjent navn. http://no.wikipedia.org/wiki/Kjell_Roar_Kaasa

                              Som dere ser så er han født i Oslo-Øst og har spilt for Enga og scora mot LSK på Åråsen. Syntes det er fabelaktig å se NFF (R.H.O) og TV2 samarbeide med å ødelegge alt som bindes mellom LSK og underholdning. Helt fuckings utrolig!
                              Kjartan Salvesen kommenterte på VG Live :-)
                              http://www.rb.no/lsk-magasinet/artic...art=96&serie=0

                              Kommentar

                              • GIFKanari
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2009
                                • 8243

                                Kjartan Salvesen var ikke det spor bedre, herregud for en gjeng som har kommentert LSK på VGLive i år, trøndere og alskens ekser fra bydelslaget. Pluss denne Hordalnadsklovnen da. Maste fælt om at man spilte på overtid av overtida, og det tok ham svært lang tid før han huska TILs skade, som tok vekk godt over minuttet av tilleggstida. Og et helvetes mas rundt TILs utvisning, selv om den var helt etter regelboka.

                                Landsem gikk ham en høy gang som sidekommentator.

                                Kommentar

                                • mortenhb
                                  Juniormedlem
                                  Bøffel
                                  • Jun 2009
                                  • 27

                                  Siden vi slenger så mye dritt når de suger, så får vi gi litt tilbake. Øvrebø gjorde faktisk en bra jobb. Noen situasjoner som var ymse, men bra dømming av dommertrion idag.
                                  VG og TV2 kan brenne.
                                  <3 http://www.lsk.no/?did=9113370

                                  Kommentar

                                  • reka
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Aug 2005
                                    • 13271

                                    Syners faktisk at 1 poeng mot TIL er som forventa og godkjent. Håper gutta spilte på seg litt selvtillit på slutten. Flere spillere som hevet seg kraftig i denne kampen. Riseth skårte ikke selvmål, afrikanerne dominerte og burde hatt iallefall to i nota, Mouheli styrte midtbanen og gjorde en meget bra defensiv jobb (noe jeg håper nosa lærer seg også). Essediri fikk selvtillit og var jo rene Messi på kanten der.


                                    Forøvrig årets deiligste øyeblikk:
                                    Idiot-Strand får brølet fra utligninga med seg inn i garderoben. Faen så deilig når man vet hvor sterkt han han ønsket å vinne mot LSK. Var nok mange tromsøværinger som satte gjelleknasket i halsen da.

                                    Kommentar

                                    • Rovfugl
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2004
                                      • 3672

                                      Opprinnelig skrevet av mortenhb
                                      Siden vi slenger så mye dritt når de suger, så får vi gi litt tilbake. Øvrebø gjorde faktisk en bra jobb. Noen situasjoner som var ymse, men bra dømming av dommertrion idag.
                                      jeg mener dommeren fratok oss et mål da Edwin var det vel som var på tur gjennom alene med keeper ble avblåst for en helt feilaktig frisparksituasjon. og da klarer jeg ikke mot fornuften og si at dommeren gjorde en bra jobb.
                                      DØ FOR FUGLA!!!
                                      http://www.fluefiskebloggen.no
                                      LSK er min religion
                                      Ujah er min gud

                                      Kommentar

                                      • Fugl1120
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2005
                                        • 3528

                                        Som de fleste andre er jeg skuffa over at vi ikke klarer å sette den avgjørende goalen på slutten. Det er likevel fort gjort å glemme den fantastiske omgangen vi leverte. Vi regelrett overkjørte Tromsø og hadde fortjent 3 poeng. Førsteomgangen er relativt jevnspilt, Tromsø utnytter de to sjansene de har, mens vi ikke er effektive nok. Kippe, Pedersen og Nosa hadde alle sine sjanser. I andre omgang er det regelrett enveiskjøring og vi er udyktige som ikke klarer å sette 3-2. Det er likevel sterkt gjort å komme tilbake på den måten vi gjorde. Vi må dessverre innse at vi ikke har de samme kvalitetene som Rosenborg når det gjelder å avgjøre kampene på slutten. Første omgang var trist, men andre omgang var veldig oppløftende. Vi må bare ta med oss det positive spillet videre, vi kommer til å kjøre over de andre bunnlagene med den fotballen vi leverte i andre omgang. Problemet ligger i at vi nesten slipper inn 2 mål i snitt per kamp.

                                        I dag skal forøvrig Karim Essediri hylles for sin beste kamp i LSK-trøya!
                                        Lauken er vår venn!

                                        Kommentar

                                        • GIFKanari
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2009
                                          • 8243

                                          Er det en helt grei forklaring på hvorfor Myklebust, som har fått all verdens tillit i en posisjon han helt tydelig ikke får ut alt han er god for, nå ikke lenger foretrekkes når vi til alt overmål har mista en høyrekant til det store utland?? Å sette Bjørkøy der er faen meg en provokasjon, tilnærma gåfotball første omgang på høyresida. Syv minutter før slutt slippes han inn i en kamp vi jakter tre poeng.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎