Vålerenga IF - Lillestrøm SK Søndag 16 aug. kl. 20:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Folke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2008
    • 5955

    Opprinnelig skrevet av HanseFrank
    Hva er det med Occean, mannen klarer jo knapt å få kontroll over en ball som ligger stille??!!!

    Logi og Kippe bør få lov til å feire med pizza og kebab i dag!
    Glem nå denne hetsen av Occean i dag, glem også pizza og annen junkfood...
    Logi og Kippe kan dra hjem til damene sine å få seg ett nummer, skulle Logi være singel anbefaller jeg han en snartur innom ett av Lillestrøms beste sjekkesteder... Bare hjem i seng før midtnatt;-)

    Kommentar

    • Grusom B
      Generalissimo Bellisimo
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6248

      Herregud, så deilig! Jeg har ikke vært så høyt oppe etter en fotballkamp på det jeg kan huske. Om Logi fortsetter slik som i dag tror jeg vi snakker om en av de beste signeringene i klubbens historie, helt rått. Keeperspill i verdensklasse, og fire redninger(på tross av at den første er et soleklart frispark og den tredje er klassisk Moa-flaks)av enorm kvalitet.

      Desverre er det et stort skår i gleden, og det er at en gammel klassekamerat og gjennomført fin mann med et enormt LSK-hjerte ikke fikk oppleve dette. Glemmer aldri da du kom på skolen med gul kjeledress stappfull av kanariskriblerier og fugla-bøttehatt dagen etter seier mot Rosenborg(selv om det var (rett) før jeg fant ut hvor hjertet mitt lå).
      Ni principe ni rey...

      D10S!

      Kommentar

      • Jan Banan
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2004
        • 809

        Herlig!

        Nå skal godset knuses neste kamp og DA kan vi muligens begynne å puste igjen.
        - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

        Stuart Baxter har forstått det.

        Kommentar

        • krisruds
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2005
          • 839

          Bra vi vant, men nå til litt mer seriøst.

          Jeg fulgte med på Bolly i første omgang.
          Jeg telte 13 dårlig eller veldig dårlige involveringer de første 35min. Han hadde 2 gode invollveringer. Er litt usikker på om skuddet er en god eller dårlig innvollvering.
          Greit nok at han kommer til skudd, men det er jo egentlig et veldig dårlig skudd. Det er i perfekt keeperhøyde.
          Men skudd er skudd, ikke akkurat mange andre som kommer til det heller.
          Så da kan vi vel si 3 gode innvolveringer.

          Husar gjorde også en veldig dårlig 1omg. Hvorfor får ikke Ringstad flere sjanser? Han har gjort gode kamper når han har fått sjansen.

          Utrolig deilig med seier
          krisruds medlem av KFL siden 1996


          OI OI OI nå har vi det morro :)

          BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

          Kommentar

          • Petter'n
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2006
            • 346

            Dette var sinnsykt digg og kom på et meget passende tidspunkt! Ahh, herlig!

            Bilder kommer i løpet av kvelden/natten

            Kommentar

            • Folke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2008
              • 5955

              Opprinnelig skrevet av krisruds
              Bra vi vant, men nå til litt mer seriøst.

              Jeg fulgte med på Bolly i første omgang.
              Jeg telte 13 dårlig eller veldig dårlige involveringer de første 35min. Han hadde 2 gode invollveringer. Er litt usikker på om skuddet er en god eller dårlig innvollvering.
              Greit nok at han kommer til skudd, men det er jo egentlig et veldig dårlig skudd. Det er i perfekt keeperhøyde.
              Men skudd er skudd, ikke akkurat mange andre som kommer til det heller.
              Så da kan vi vel si 3 gode innvolveringer.

              Husar gjorde også en veldig dårlig 1omg. Hvorfor får ikke Ringstad flere sjanser? Han har gjort gode kamper når han har fått sjansen.

              Utrolig deilig med seier
              Ringstad er skadet...
              Men veldig rart at han ikke har fått flere sjanser!!!

              Kommentar

              • krisruds
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2005
                • 839

                Opprinnelig skrevet av Folke
                Ringstad er skadet...
                Men veldig rart at han ikke har fått flere sjanser!!!
                Viste ikke han var skadet, så beklager det.
                Men han burde være vår faste på venstre back.

                MJ burde være vår spiller nr 2 på Venstre back, samt han kan også få prøve seg på venstre kant.

                Men herregud, nå MÅ HB skjønner at Bolly pdd ikke er god nok for tippeligaen.
                Mulig han har potensiale, men det viser han ikke i år. Vent til 2010, gi han en sjanse igjen da. Tokstad burde være et soleklart valg foran Bolly.
                krisruds medlem av KFL siden 1996


                OI OI OI nå har vi det morro :)

                BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

                Kommentar

                • Spntneous
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2007
                  • 1990

                  Herlig resultat, men en gjennomgående kjedelig kamp. Det var gøy at Magnusson fikk prøve seg, og foreløpig svarer han til mine forventninger. I hvert fall 2 av redningene hans Otto ville hatt større vanskeligheter med. Dette blir gøy.

                  Masse selvtillit før godset håper jeg!

                  Nok en gang må jeg si at flere av spillerne våre har et litt dårlig blikk. Flere gode løp fra kiko sin side, men han fikk skjeldent ballen, selv om han hadde tonnevis av rom.

                  men men... vi vant mot søpla.

                  (Satt forøvrig på æsjlundsiden, og jeg må si det er gøy at KFL til tider overdøver klanen til de grader, selv om de var 3 ganger så mange! bra jobba!)
                  Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
                  Episodene ligger på iTunes og kfl.no

                  Kommentar

                  • Folke
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2008
                    • 5955

                    Opprinnelig skrevet av krisruds
                    Viste ikke han var skadet, så beklager det.
                    Men han burde være vår faste på venstre back.

                    MJ burde være vår spiller nr 2 på Venstre back, samt han kan også få prøve seg på venstre kant.

                    Men herregud, nå MÅ HB skjønner at Bolly pdd ikke er god nok for tippeligaen.
                    Mulig han har potensiale, men det viser han ikke i år. Vent til 2010, gi han en sjanse igjen da. Tokstad burde være et soleklart valg foran Bolly.
                    Enig med deg i alt, bortsett fra at jeg tror jeg ser ett større potensial i Bolly enn de fleste ande gjør... Veit det ikke ser lovende ut, men han har egenskaper i seg som ingen andre norske spillere kan skilte med.. bortsett fra Huseklepp!! Så håper han finner frem til sine beste takter oftere, samt at han lærer seg plasseringer o.l. fort som fy... Men se bare hvordan Brann gjorde det med Huseklepp, de fleste lo av Brann da de ga han mange millioner i lønn og lot han holde på fritt utpå kanten der... Og han er vel mye eldre enn Bolly!!! Så jeg tror at dersom Bolly blir trent riktig kan han bli kjempe god... I motsetning til andre som er mer "ferdig vare" som f.eks. Tokstad, så trenger Bolly mere tid og trening.

                    Kommentar

                    • AndersL
                      Medlem
                      Bøffel
                      • Nov 2006
                      • 30

                      Ahhhhhh så deilig. Finnes ikke noe bedre for kropp og sjel enn å slå klanskallene.
                      I tillegg holdt vi nullen, blir utrolig godt å slippe å irritere seg over å få høre det kommenteres hvor lenge det er siden sist gang.

                      Kommentar

                      • norskpoker
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2007
                        • 399

                        [QUOTE=Folke;365523... Men se bare hvordan Brann gjorde det med Huseklepp, de fleste lo av Brann da de ga han mange millioner i lønn og lot han holde på fritt utpå kanten der... .[/QUOTE]

                        Huseklepp herjet fra første stund for Brann. Det var rundt kontraktsforlengelsen at han slet en periode, men til å begynne med var han knallgod, oftest som innbytter. Bolly ser dessverre ikke ut til å være i nærheten ferdighetsmessig og mannen tør jo heller ikke utfordre. Jeg kan ikke se at denne mannen skal ha noe å tilføre LSK, men håper selvsagt at jeg tar feil.

                        Kommentar

                        • Folke
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2008
                          • 5955

                          Opprinnelig skrevet av norskpoker
                          Huseklepp herjet fra første stund for Brann. Det var rundt kontraktsforlengelsen at han slet en periode, men til å begynne med var han knallgod, oftest som innbytter. Bolly ser dessverre ikke ut til å være i nærheten ferdighetsmessig og mannen tør jo heller ikke utfordre. Jeg kan ikke se at denne mannen skal ha noe å tilføre LSK, men håper selvsagt at jeg tar feil.
                          Jeg så Huseklepp drite seg ut mange ganger i starten, han var langt i fra så god som han er nå...
                          Bolly var helt sjef i vinter, langt bedre enn han er nå og mye mye tøffere.
                          Uansett var det ikke sammenligningen av de to jeg var ute etter, men hvordan ett talent i deres klasse kan brukes og misbrukes... bruk Bolly riktig og han blir en strålende spiller om 1-3 år.

                          Kommentar

                          • Spntneous
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2007
                            • 1990

                            Andre enn meg som syntes det var festlig at speaker oppfordret folk til å kjøpe =OSLO? Det slo meg plutselig at alle selgerne stod på den ene kortsiden
                            Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
                            Episodene ligger på iTunes og kfl.no

                            Kommentar

                            • dollyholly
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jul 2007
                              • 965

                              Opprinnelig skrevet av Folke
                              Glem nå denne hetsen av Occean i dag, glem også pizza og annen junkfood...
                              Logi og Kippe kan dra hjem til damene sine å få seg ett nummer, skulle Logi være singel anbefaller jeg han en snartur innom ett av Lillestrøms beste sjekkesteder... Bare hjem i seng før midtnatt;-)
                              Vil bare gi deg kreditt for saklige og fornuftige innlegg. Stå på!!

                              Kommentar

                              • WAK
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jul 2006
                                • 964

                                Helt enig at Bolly har ferdigheter som er meget bra og at han er et stort talent. Men det hjelper ikke at han starter tippeliga kamper og ikke får til en drit. Du ser jo på han at han ikke tørr å utfordre helhjerta, han er drit nervøs og har null selvtillit. På mye av det han prøver på så driter han jo seg nesten ut. Hører pulikum ler og man "hører" oppgitthet fra tribunen.

                                Men det er ikke så rart når man har null selvtillit. Det er ikke lenge siden han spilte for Holmlia i 4. div. La gutten få herje på juniorlaget og rekruttlaget. Spille på seg litt selvtillit for da la han få innhopp på a-laget. Mener gradvis utfordring er bedre enn å bli kasta direkte ut til ulva.

                                Kommentar

                                • reka
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Aug 2005
                                  • 13272

                                  Stort sett har det vel vært slit og nerver utapå drakta for hele laget i de kampene Bolly har starta. Hadde vi fått et par tidlige mål og starta førsteomgang som vi fremstod i annen omgang ville nok Bolly fått senka skuldrene.

                                  Er ikke lett å spille på seg selvtillit i et lag som bare møter motgang.

                                  Kommentar

                                  • mortenhb
                                    Juniormedlem
                                    Bøffel
                                    • Jun 2009
                                    • 27

                                    Det har dessverre oppstått en feil på kfl.no (error 1001: 'Umulig database').

                                    #08004Too many connections



                                    VG og TV2 kan brenne.
                                    <3 http://www.lsk.no/?did=9113370

                                    Kommentar

                                    • Folke
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2008
                                      • 5955

                                      Opprinnelig skrevet av WAK
                                      Helt enig at Bolly har ferdigheter som er meget bra og at han er et stort talent. Men det hjelper ikke at han starter tippeliga kamper og ikke får til en drit. Du ser jo på han at han ikke tørr å utfordre helhjerta, han er drit nervøs og har null selvtillit. På mye av det han prøver på så driter han jo seg nesten ut. Hører pulikum ler og man "hører" oppgitthet fra tribunen.

                                      Men det er ikke så rart når man har null selvtillit. Det er ikke lenge siden han spilte for Holmlia i 4. div. La gutten få herje på juniorlaget og rekruttlaget. Spille på seg litt selvtillit for da la han få innhopp på a-laget. Mener gradvis utfordring er bedre enn å bli kasta direkte ut til ulva.
                                      Det er nok i tøffeste laget å spille de "største" kampene fra start ja... men f.eks. mot enga i første kamp i år var han klart verdig plassen sin da han kom inn.
                                      Skal han bli god, må han få spille med de beste, men enig med deg at det er nok lurest å la han stå over sånne kamper som i dag. Tokstad f.eks. hadde passet bra, så kunne Kiko spilt sentralt, mens Nosa kunne tatt vingen som han passet meget bra til sist han var i slag. Det som er dumt på lang sikt er å rokkere så mye på laget i forhold til de "riktige" plassene og den "riktige" formasjonen, der har Berg feilet mye men også hvert ganske sta og standhaftig i andre tilfeller.

                                      Kommentar

                                      • nebbjævel
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Mar 2009
                                        • 511

                                        Dæven, gutta rundspelte Vålerengen mens kommentatorene i Bergen TV peiset på med nedsettende bemerkninger om bortelaget. Skudda smalt i tverrliggeren over Perkins mens det såkalte fjernsynet forgjeves analyserte seg fram til hvordan hjemmelaget skulle vinne.

                                        VIF-LSK 0-1. Ahhhh ! Jeg bøyer meg i støvet, i kveld finnes ingen sure epler lenger og for en eneste gangs skyld biter jeg i gresset av rein og skjær lykke.
                                        Last edited by nebbjævel; 16.08.2009, 23:11. Begrunnelse: Innestengt glede og skriveleif

                                        Kommentar

                                        • KrisB
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2008
                                          • 2923

                                          |Utrolig deilig kveld i dag.
                                          Tross seieren så er det viktigste i dag at vi klarte å holde nullen og at Logi var en sånn konge i mål som han var. Det vi trenger er noe trygt bak der.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎