Powell til Fredrikstad?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • hthaug
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2004
    • 407

    Powell til Fredrikstad?



    Stælt fra VGD.

    Blir det noe penger i klubbkassa for han da? Mye er han verdt?
  • Håkon Henriksen
    Administrator
    • Nov 2003
    • 6411

    #2
    kan nok hende dette stemmer det, i følge mine kilder så forsvinner nok Powell i sommer, hvis ikke Uve vil beholde han.
    Håkon Henriksen
    -
    Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
    -
    ALT FOR FUGLA

    Kommentar

    • pal
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2004
      • 422

      #3
      Jeg har litt blanda følelser hvis Powell forsvinner. På sitt beste (2001) er han helt usannsynlig god, så hvis han finner tilbake til de taktene der, kan det bli kjedelig å møte FFK. Men samtidig er han vel en dyr spiller lønnsmessig for LSK, og har ikke imponert som målscorer de siste årene. Med Mifsud, Myklebust, Gilbert og Trond Olsen i troppen, så tror jeg vi kan klare oss godt uten Powell. Hvor mye vi kan få i overgangspenger (han har kontrakt til 2006?) har jeg ingen formening om.
      hilsen pål

      Kommentar

      • hthaug
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2004
        • 407

        #4
        Enig. Har litt blandede føelser der. Tror han kunne ha fungert godt bak mifsud og sundgot dersom Koren også forsvinner i sommer.

        Kommentar

        • bøllefrø
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2004
          • 462

          #5
          Ha i bakhodet at det faktisk er 4 år siden han imponerte i gul trøye. Kanskje det bare var et blaff?

          Powell er en helt OK spiller, men han er et 3-4 valg, og får vi penger for han, er det helt topp.

          Kommentar

          • Sem
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2005
            • 1626

            #6
            Ledelsen har vel uttalt at erstattere skal hentes inn FØR spillere selges. Med tanke på det er jeg ikke så bekymret over at han forsvinner. Det som derimot vil bekymre meg er om han scorer mot oss :shock:

            Kommentar

            • Bondern
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Mar 2004
              • 150

              #7
              Hvordan blir det da med backup på panserspiss-plassen? Er Mato god nok til å steppe in når Gilbert blir skada? Greit nok at vi har lyst til å spille ny fotball med kjappe folk på topp, men vi kan ikke bare ha det. Vi husker hvordan det gikk med Start på 90-tallet når de skulle bare ha tekniske småfolk overalt på banen. Håper at Uwe har noen navn på blokka hvis Powell drar, tror vi vil trenge en ny mann.
              My cat's breath smells like catfood.
              -R.Wiggum

              Kommentar

              • sniper
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 5254

                #8
                Jeg kan ikke si det i klartekst, men det er helt sikkert at LSK har gode navn på blokka som det jobbes intenst med.

                og som tidligere nevnt, her selges ingen før forsterkninger er på plass.

                Petter

                Kommentar

                • Smukken
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2004
                  • 718

                  #9
                  Tipper de får rundt 1 mill for han og slipper rundt 1 mill i lønnskostnader
                  Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

                  Kommentar

                  • Ketil Cantona
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6813

                    #10
                    Noen ganger angrer jeg på tidligere uttalser rundt Powell, men jeg håper han blir solgt - sliter ofte med småskader og har høy lønn. Han er ikke god nok som ving heller når Olsen kommer og Påsan tilbake fra skade. Vi har en superreserve allerede i lille Magnus.

                    Kommentar

                    • Smukken
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2004
                      • 718

                      #11
                      Kan dette også bety at LSK intensiverer jakten på Moa ? jeg håper det
                      Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

                      Kommentar

                      • GulMakt
                        Seniormedlem
                        Forumsadist
                        • Apr 2005
                        • 115

                        #12
                        Er mye prat om Moa, men har LSK noengang sagt at de har sett på han spesielt? Hadde vært flott om det var sant, men har på følelsen at det først og fremst er vi her på forumsidene som prater om han.

                        Når det gjelder Powell er det blanda følelser ute og går. Han er fin og ha som reserve, men det koster rett og slett for mye i lønnskostnader. Det eneste jeg ikke liker er å selge han til annet lag i Tippeligaen, hadde vært mer fornøyd om han dro tilbake til Sverige. Ingenting er så ille som når tidligere LSK-spillere scorer mot oss(Diallo...).

                        Kommentar

                        • gilbert
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 3185

                          #13
                          Sånn som klubben har opptrådt hittil i år kan jeg ikke tenke meg at Powell selges uten en meget solid erstatning på plass. Petter antyder jo at han alt vet noe om dette.

                          Powell har spilt fra start og vist sin vanlige solide innsatsvilje i de siste kampene, selv om han nok ryker ut med Strand tilbake, slik at vi kan gå over til den "ideelle" 11'ern: Heinz - Stoffe, Steffi, Frode, Anders - Desmond, Espen, Påsan, Robbie - Michael, Gilbert. (Her kommer kanskje Bjørn Helge inn på høyre, for Espen.)

                          Men såpass solid som Powell er som erstatter, hvis Sundgot er skada eller igjen må ta Korén-rollen, blir han neppe solgt uten videre.

                          På den andre sida har jeg ikke noen tru på at han eller klubben vil forlenge ut over 30. juni 2006, men en skal aldri si aldri. Skal vi få noe for'n må vi selge i god tid før jul, og hans høye lønn over vinteren når han neppe spiller mye av neste sesong er en luksus vi ikke har råd til. Det er nesten bedre å la ham gå gratis, hvis han finner noe annet sjøl etter jul.

                          Men neppe salg alt nå uten en meget solid erstatter; det er mitt tips og håp. Og i likhet med de fleste misliker jeg, helt irrasjonelt, baklengsmål fra eks-spillere, attpåtil i samme sesong som de spilte for oss, mer enn andre baklengsmål, så helst salg i slutten av sesongen, etter sesongen, eller til Sverige/utlandet.

                          gilbert

                          som godt skjønner hvorfor akkurat Drillo vil ha Powell....

                          Kommentar

                          • KFL41
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2004
                            • 3648

                            #14
                            Sånn som det er nå, er han nr 12 på laget, og dermed en viktig spiller. Det er synd hvis han blir sollgt til en konkurrent men heller ingen krise.

                            Kommentar

                            • bøllefrø
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Sep 2004
                              • 462

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av KFL41
                              Sånn som det er nå, er han nr 12 på laget, og dermed en viktig spiller. Det er synd hvis han blir sollgt til en konkurrent men heller ingen krise.
                              VI er jo den 12. mann på laget

                              men spøk til side, man må se litt på bruken vi har av han. Powell er godt over middagshøyden, han kjemper bra, men har klare mangler. Han drar på seg skader i hodeløse taklinger og selvom vi fansen liker en som gir 120%, er det bra med litt brainwork også. Jeg mener også at Myklebust jr. er et bedre valg enn Powell på topp, selvom han ikke har de fighteregenskapene. For summa summarum er det mye å trekke powell for; han scorer nesten ikke mål (noen som har statistikk for målscore etter 2001?), han er ikke utpreget rask, han er ikke så flink til å sette opp andre spillere med pasninger (som faktisk sundgot får til av og til), og de gangene han er blitt brukt på andre plasser enn spiss eller kant (les: midtstopper) har jeg hatt behov for et brett med valium på lomma.

                              Er Drillo hypp på å bruke Terje Høylies penger, er det bare hyggelig. Han kan helt sikkert bli en hit i et lag som prioriterer lange baller og kriging.

                              Ønsker selvsagt powell lykke til hvis han bestemmer seg for å gå fra oss.

                              Kommentar

                              • sten
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Feb 2005
                                • 873

                                #16
                                Hvis Powell skal forlate lsk så tror jeg nok at han helst vil hjem til Sverige.Det er i hvertfall det han har sagt tidligere,men penger kan fort få mennesker til å skifte mening

                                Kommentar

                                • christoffer
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Dec 2004
                                  • 326

                                  #17
                                  Sendte sms til powell. Fikk svar, -raknar med å bli i Lillestrøm.

                                  Kommentar

                                  • Smukken
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Dec 2004
                                    • 718

                                    #18
                                    Sendte sms til powell. Fikk svar, -raknar med å bli i Lillestrøm.
                                    hva med å sende en sms til og spørre om Bergomi ?

                                    Så kan alle som er tørste snart åpne ølkorken
                                    Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

                                    Kommentar

                                    • e.d
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2005
                                      • 688

                                      #19
                                      Powell har hatt fin formstigning i det siste og jeg tror det bare er et tidsspørsmål før måla begynner å komme. Synes absolutt han bør fortsette i Lillestrøm. Jeg skjønner ikke de kanarifans som vil kvitte seg med gode spillere utfra økonomiske forhold. Og hvertfall ikke nå når vi kan kjempe helt i toppen.
                                      synging, mentalitet - Kanari-Fansen

                                      Kommentar

                                      • fugla_4_ever
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Dec 2003
                                        • 467

                                        #20
                                        Jeg tror nok Powell blir solgt, men det gjør vondt dypt inne i skjela. Han er en enorm inspirasjonskild for de yngre gutta med sin ekstreme innsats og en helvetes god moral...

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎