Powell til Fredrikstad?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • HanseFrank
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Mar 2004
    • 221

    #21
    Opprinnelig skrevet av fugla_4_ever
    Han er en enorm inspirasjonskild for de yngre gutta med sin ekstreme innsats og en helvetes god moral...
    Den ekstreme innsatsen du prater om, kan man se på TV. Hans holdninger, moral og lojalitet, gjør han til alt annet enn et godt forbilde.
    HanseFrank
    - på den andre siden...

    Kommentar

    • fugla_4_ever
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2003
      • 467

      #22
      Opprinnelig skrevet av HanseFrank
      Opprinnelig skrevet av fugla_4_ever
      Han er en enorm inspirasjonskild for de yngre gutta med sin ekstreme innsats og en helvetes god moral...
      Den ekstreme innsatsen du prater om, kan man se på TV. Hans holdninger, moral og lojalitet, gjør han til alt annet enn et godt forbilde.
      SÅ vidt jeg kan se nevnte jeg ikke en dritt om holdninger eller lojalitet. Jeg sa at han har en god moral. Hvis du slår opp moral i ordboka finner du ut at det betyr:

      " 1. Konklusjon utfra erfaring
      2. Sett av normer for hva som er riktig el. galt"

      Powell er den som gir mest i alle kampene han spiller. Det vil si at han har god lagmoral. Når det gjelder lojalitet og holdninger tror jeg mange folk har lett for å bare se en side av saken. Jeg syntes ikke det er rart at han ønsker å flytte hjem til kone og barn, og spille for en klubb i sitt hjemland, i stede for å bli værende i Lillestrøm, en klubb der han ikke får spille. At han måtte gå ned i lønn var vel bare prikken over "i-en." JEg hadde gjort det samme...

      Kommentar

      • HanseFrank
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Mar 2004
        • 221

        #23
        Opprinnelig skrevet av fugla_4_ever
        Opprinnelig skrevet av HanseFrank
        Opprinnelig skrevet av fugla_4_ever
        Han er en enorm inspirasjonskild for de yngre gutta med sin ekstreme innsats og en helvetes god moral...
        Den ekstreme innsatsen du prater om, kan man se på TV. Hans holdninger, moral og lojalitet, gjør han til alt annet enn et godt forbilde.
        SÅ vidt jeg kan se nevnte jeg ikke en dritt om holdninger eller lojalitet. Jeg sa at han har en god moral. Hvis du slår opp moral i ordboka finner du ut at det betyr:

        " 1. Konklusjon utfra erfaring
        2. Sett av normer for hva som er riktig el. galt"

        Powell er den som gir mest i alle kampene han spiller. Det vil si at han har god lagmoral. Når det gjelder lojalitet og holdninger tror jeg mange folk har lett for å bare se en side av saken. Jeg syntes ikke det er rart at han ønsker å flytte hjem til kone og barn, og spille for en klubb i sitt hjemland, i stede for å bli værende i Lillestrøm, en klubb der han ikke får spille. At han måtte gå ned i lønn var vel bare prikken over "i-en." JEg hadde gjort det samme...
        Du kan med fordel sette deg inn i saken, før du skriver mer om dette.

        Powell har ikke behov for å flytte hjem til kone og barn. De bor i Rælingen, i samme hus som Magnus selv, og der har de bodd siden de bodde på Hagan.

        Det at han ikke ville ned i lønn har jeg full forståelse for. Det jeg ikke skjønner, er hvordan du kan mene at en mann som konstant sutrer og er negativ til omgivelsene, ledelsen og sprer dårlige vibber i spillergruppa, er et godt forbilde.
        HanseFrank
        - på den andre siden...

        Kommentar

        • Jan Banan
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2004
          • 809

          #24
          At Powell kunne tenke seg bort nå har jeg ingen problemer med å forstå, da han ikke har holdt god nok kvalitet til å spille seg inn i førsteelleveren på lang tid.

          Og vi som har fulgt med fugla husker vel også da han først ikke ville signere ny kontrakt (og dermed bli Bosmanspiller) fordi han skulle ut og gjøre seg fet og rik, så ble han skadet og FIKK en ny og lukrativ avtale. Etter dette var han såååå takknemlig overfor LSK-ledelsen, helt til han ble skadefri og nektet å gå ned i lønn for redde klubben. Selv om han altså var, og er, en av dem som tjener MEST!

          Skriver hovedsaklig ikke dette innlegget for å rippe opp i gamle sår, men jeg kommer ikke til å felle en tåre den dagen han eventuelt forlater oss.
          Dette forhindrer selvfølgelig heller ikke at jeg kommer til å juble hemningsløst dersom han skulle score før han stikker heller ;-)
          - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

          Stuart Baxter har forstått det.

          Kommentar

          • Ketil Cantona
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 6813

            #25
            Får håpe det blir en byttehandel med Odd i stede for FFK.

            Kommentar

            • MedlemNR35
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Mar 2004
              • 905

              #26
              Opprinnelig skrevet av Paddis
              Får håpe det blir en byttehandel med Odd i stede for FFK.
              Det hadde vært best slik....Røvet Occean foran Enga..Hadde vært deilig!

              Kommentar

              • bøllefrø
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2004
                • 462

                #27
                ålesund skal visst også være i beita for en spiss, så jeg tror egentlig at powell selges/byttes i løpet av sommeren. Hvis ikke den skaden han fikk i dag (igjen) ikke er langvarig.

                er kanskje et foruroligende tegn for potensielle kjøpere å se at mannen er skadet så mye.

                Kommentar

                • StovnerKanari
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • May 2005
                  • 102

                  #28
                  Powell er en spiller som kan passe inn i flere ulike klubber i TL. FFK ville kanskje vært den klubben som passa best spillemessig, men drømmen hadde vært en byttehandel med Odd. Trur LSK og KFL kunne nytt godt av Occean. Kunne fort blitt en hit for fugla. Er det forresten noen som veit hvor lenge Moa har kontrakt med Skeid? Har snappa opp at det er flere kanaris enn meg som ønsker seg han til åråsen.
                  Lever etter laga regler hipp som happ

                  Kommentar

                  • sniper
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 5254

                    #29
                    Kjenner jeg vår flaks, så vil vel VIF ha han etter de mister Iversen.
                    Urk

                    Petter

                    Kommentar

                    • Smukken
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2004
                      • 718

                      #30
                      Det spekuleres heftig på FFKs sider om hvem den nye spissen de har signet er? offentliggjøres i morgen ryktene sier enten Powell eller Brattbakk................
                      Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

                      Kommentar

                      • pondus73
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Feb 2004
                        • 612

                        #31
                        Det kan jo ikke være Powell for det er jo sagt at denne nye spissen har erfaring fra toppnivå i Europa og har vært toppscorer for sitt lag de siste fem årene.
                        Høres dette ut som Powell???
                        ------eLSKe-------

                        Kommentar

                        • Ketil Cantona
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 6813

                          #32
                          Det er nok hverken Bretbakk ekker Powell det snakkes høyest om i FFK. Håper fortsatt at Powell benyttes i en byttehandel med Odd. Trur det jobbes hardt i kulissene om dagen med å forsterke stallen. Gleder meg til fortsettelsen!

                          Kommentar

                          • Smukken
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2004
                            • 718

                            #33
                            Paddis you're right....... Ryktene sier at det er en ungarer... Powell blir inntil videre....... Tipper Lillestrøm signer en eller to i løpet av "ferien".....
                            Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

                            Kommentar

                            • fugla4ever
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Jul 2005
                              • 212

                              #34
                              mot fredrikstad kommer han inn og scorer på bare noen minutter.magnus kjemper for klubben og hvis han går til fredrikstad er det drita trist.hvorfor viser dere ikke litt tillit den en av de beste spillerne våre. :x

                              Kommentar

                              • Ketil Cantona
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 6813

                                #35
                                Tillitt har vi vist den mannen i mange år! Han er ingen typisk målgjører og det er det vi trenger.... Da må desverre noen forlate skuta. Powell ligger vel høyest eller topp 3 over dn som tjener mest. Trur ikke akkurat lsk har veldig lyst til å betale 1 mill +++ i året for en som sliter rævva av seg på trebenken

                                Kommentar

                                • fugla4ever
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • Jul 2005
                                  • 212

                                  #36
                                  men viss han kan spille fra start en gang kan vi se hva som er i han

                                  Kommentar

                                  • Ketil Cantona
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 6813

                                    #37
                                    Powell har starta kamper for LSK i år og det er ingen tvil om at han spiller med hjertet og kjemper enhver back/stopper ut av stil, men for meg og kanskje mange andre så trenger spisser å score mål - noe Powell ikke har gjort i det hele tatt, jo har han ikke 1 mål i år? Selg han i en byttehandel med Odd!!

                                    Kommentar

                                    • fugla4ever
                                      Seniormedlem
                                      Forumonanist
                                      • Jul 2005
                                      • 212

                                      #38
                                      Håper han blir ut kontrakten.

                                      Kommentar

                                      Working...
                                      😀
                                      😂
                                      🥰
                                      😘
                                      🤢
                                      😎
                                      😞
                                      😡
                                      👍
                                      👎