Ondskapen - LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • alvar
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Dec 2005
    • 100

    #21
    fatter ikke at arild ikke får mere spilletid, ser i vg at han er den mest effektive spissen i tippeligan, puttet på 7 av 9 sjangser. hvor mange har olli puttet???
    driter egentlig langt i at spillere gjør det bra på trening så lenge de overhode ikke leverer i kamper, faktisk der poengene vi trenger er.

    Kommentar

    • Joha
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2003
      • 314

      #22
      Opprinnelig skrevet av CFD
      Riktig.. Leder vi med 2mål og det er igjen 15minutter så sett han innpå! Men pr idag har vi myklebust i samme posisjon som er bedre og må derfor spille. Med den poengfangsten vi har nå kan vi ikke la tallentutvikling koste oss mange poeng. Hadde vi ligget på 7plass med god klaring både opp og ned kan jeg forstå at man vil spille juniorer varme ,men ikke slik som situasjonen er idag.

      Ja til spilletid til juniorer ,men ikke hvis det koster oss poeng.
      Bør kjøre safe linje med litt rutinerte spillere nå heller bruke Husar og Bolly som reserver slippe de til vis vi leder med et par mål,så vil jeg ha med Sungodt på topp i stedet for O.O

      Kommentar

      • Grusom B
        Generalissimo Bellisimo
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6248

        #23
        Misforstå meg rett, jeg mener ikke at Bolly skal starte hver kamp som han har gjort i det siste, jeg foretrekker Mykle fra start, og syntes han var veldig god da han kom inn nå. Bolly bør, som mange andre påpeker, brukes som innbytter inntil videre. Hovedsaklig fordi det betyr mindre press, noe som åpenbart er et problem for ham.
        Ni principe ni rey...

        D10S!

        Kommentar

        • Percy Nilegård
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 5146

          #24
          Opprinnelig skrevet av Grusom B
          Hovedsaklig fordi det betyr mindre press, noe som åpenbart er et problem for ham.
          Dette er et stort poeng. Han bør ikke bare spares bare fordi vi ligger utsatt til, men også for si egen utvikling. I tillegg til å få mindre press, vil han også ofte få bedre arbeidsforhold. Et forsvar som står høyt og gir mye rom er som en drøm for en slik spiller. Det er nok også mye lettere å prøve en gang til etter et par uheldige involveringer. At Bolly som enkelte påpeker gjemmer seg litt bort kommer selvsagt avhans usikkerhet. Dette er helt naturlig, og typisk for alderen.

          Det verste jeg ser er trenere som velger å kaste innpå juniorer når kampen allerede er tapt(tenker ikke på Berg). Hva ønsker man å oppnå? Det er vanskelig prestere når laget ellers har gitt opp. Sjansen for at den unge spilleren skal få med seg positive opplevelser og bygge selvtillit er også laber.
          "Alltid blodsprengt"!
          Fong/Macho

          Even Nordlien

          Kommentar

          • Bekkis
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2005
            • 441

            #25
            Bolly har helt klart nivået inne. det er bare et tidsspørsmål før han spyr det ut! Han brilijerte på oppvarmingen og dro av tre-fire mann opp til flere ganger. Bare en liten justering i topplokket fra berg sin side, så skal nok dette bli morro.

            Kommentar

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎