Espen og Karim klare for 2 nye år (var:Gi Espen og Karim nye kontrakter NÅ.)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    Espen og Karim klare for 2 nye år (var:Gi Espen og Karim nye kontrakter NÅ.)

    Får en litt flau smak i kjeften av at vi ikke gir et tilbud til Espen som han fortjener 300 kamper sier sitt. Samtidig er han en ekte fugl og viktig person i næromerådet.Vil også at Karim skal få et nytt tilbud ,mannen har virkelig tatt opp hansken.
  • norskpoker
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2007
    • 399

    #2
    Søgård har fått kontraktsforslag for lenge siden han...

    Kommentar

    • Bukkenbruse
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2008
      • 515

      #3
      Nå aner vi jo ikke hva slags tilbud Espen har fått da. Han er rett og slett ikke en spiller som bør tjene noe mer enn 500 lapper i året i mine øyne. Ja, han er en veldig viktig "squad player" og jeg synes han fortjener en ny (fornuftig) kontrakt, men skal vi slippe å vente til nest siste serierunde før vi er sikre på at tippeligakontrakten er sikret må vi fremover satse på spillere som er bedre med ballen i beina (altså til å SPILLE fotball). I så måte søtter jeg ny kontrakt til Essediri asap, han har vist meget gode takter den siste tiden.

      Kommentar

      • KrisB
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2008
        • 2923

        #4
        Helt enig! Søgård og Essediri ny kontrakt ASAP!

        Etter kampen i dag tror jeg også at Myklebust bør få en ny kontrakt også.

        Kommentar

        • tullebukk
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2006
          • 5446

          #5
          Sorry at jeg glømte Mykle i gleden.Gi Mykle ny kontrakt på en betingelse han skal spille spiss.

          Kommentar

          • gj
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 3359

            #6
            Ja, nå viser Søgård sitt sanne ansikt. Det har vært lett å ha "hjertet i klubben" i åra med økonomisk medgang og stigende lønninger. Går det litt tråere kommer griskheten fram. Husk at grådighet er en av de syv dødssyndene.

            Du må være med å betale for nedgangen du og, Søgård!

            Kommentar

            • Torolf
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2004
              • 9574

              #7
              Enig i at LSK bør prøve å beholde både Søgård og Essediri, men begge spillerne må akseptere lønnsnedgang. De innser nok også at klubber ikke står i kø for å signere Bosman-spillere på dyre kontrakter. Basert på årets sesong mener jeg vi kan strekke oss til 600 000 for Søgård og 800 000 for Esset.

              Kommentar

              • sholen
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2009
                • 381

                #8
                Er ikke sikker på om kvalitetene til Karim tilsvarer det lønnsnivået han ligger på, tror nok ikke han er villig til å gå noe særlig ned i lønn. I så fall, så mener jeg at det må være mulig å finne spillere på samme nivå til en billigere penge

                Kommentar

                • Torolf
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2004
                  • 9574

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av sholen
                  Er ikke sikker på om kvalitetene til Karim tilsvarer det lønnsnivået han ligger på, tror nok ikke han er villig til å gå noe særlig ned i lønn.
                  Hvis arbeidsledighet er alternativet, bør han kunne akseptere å spille for en god lønn i LSK, selv om den ikke matcher fantasikontrakten han har nå.

                  Kommentar

                  • reka
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Aug 2005
                    • 13244

                    #10
                    Er en lettelse at Søgård velger å tygge litt på tilbudet. Tar et par uker å fordøye en solid lønnsnedgang på noen hundre tusen. Etter at det går opp for han at klubben har betalt ham godt og bl.a. sørget for et flott nytt kjøkken han ikke trenger å bytte ut på lenge er jeg sikker på at han signerer.

                    Å gi esset 800.000 er litt for drøyt, med den kontrakten han har hatt må han ha spadd ned en drøy mill under rosebuskene foran sokkelleiligheten sin. 500.000 maks og heller en feit progredierende bonus om vi klarer fjerdeplass eller bedre neste år og mannen spiller halvparten av kampene.

                    PS! Et lite poeng bør faktisk være at bonusene utløses ikke bare av sportslige resultater, men at de klarer å spille seg til plass på laget og beholde den. Bør få opp tempen på trening litt.

                    Kommentar

                    • Ranakanaris
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2003
                      • 487

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av reka

                      PS! Et lite poeng bør faktisk være at bonusene utløses ikke bare av sportslige resultater, men at de klarer å spille seg til plass på laget og beholde den. Bør få opp tempen på trening litt.
                      Tror ikke bonus på spilletid er noe sjakktrekk, for da vil stygge taklinger og forsøk på å skade medspiller på trening ta seg voldsomt opp bare for å skaffe seg mer spilletid.

                      Kommentar

                      • Toffern
                        Medlem
                        Hoffnarr
                        • Jun 2008
                        • 47

                        #12
                        Syns absolutt vi ikke må glemme Mykle her heller!
                        Lagde mye kvalm i de bakre rekker i dag og blei mest sannsynlig snytt for en straffe og mot sandefjord var han innblanda i begge målene, men berg må jo skjønne at gutten er spiss!
                        Og bla nå opp det fetsundrånern vill ha, han er like viktig utafor banen som på banen!

                        Kommentar

                        • Arind
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2006
                          • 459

                          #13
                          Nå kjenner jeg ikke inneholdet i tilbudet til ES, men jeg mener at begge de to nevnte her er verdt å beholde. Espen er en del av røttene i klubben man må ta vare på og Essidiri leverer varene om dagen. Han trenger bare å bli brukt rett, som han gjør nå.
                          Fantasilønninger er nok historie her hjemme for en stund, men det er også noe som heter å spare seg til fant. Det skal koste å fostre et lag med ambisjoner slik LSK har.....
                          Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                          Kommentar

                          • norskpoker
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2007
                            • 399

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Toffern
                            Syns absolutt vi ikke må glemme Mykle her heller!
                            Lagde mye kvalm i de bakre rekker i dag og blei mest sannsynlig snytt for en straffe og mot sandefjord var han innblanda i begge målene, men berg må jo skjønne at gutten er spiss!
                            Og bla nå opp det fetsundrånern vill ha, han er like viktig utafor banen som på banen!
                            1: Mykle ble ikke snytt for straffe.
                            2: Det er holdninger som det der som har ført klubben ut i den uløkka vi nå er i. En gang må til og med vi lære.

                            Kommentar

                            • GIFKanari
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2009
                              • 8243

                              #15
                              Søgårds valg av ord og kroppsspråk på TV2-sporten viste med all tydelighet at kontraktsforslaget han har fått er en laaang klarering unna hva han har levd på før. Og selvfølgelig blir han, hvor skal han ellers (kunne) gå? Som man sier der man snakker engelsk, beggars can't be choosers.

                              Kommentar

                              • KFL41
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2004
                                • 3648

                                #16
                                Festen er over. Det må enkelte spillere ta inn over seg. Espen har uansett hatt en lønning de fleste på hans alder bare kan drømme om. Hvis han har lagt seg til et høyere forbruk, er det hans problem og ikke klubben sin. Jeg skjønner det er kjipt å gå ned i lønn, men det er snakk om å gå ned til et langt sunnere nivå. Det samme gjelder Essediri, som vel må evt må finne seg i å gå kraftig ned i lønn.

                                Kommentar

                                • gj
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 3359

                                  #17
                                  Enig med siste taler. Noen som husker oversikten på vg.no som viste at fotballspillerne har fått en lønnsøkning på 55 prosent de to - TO (!) - siste åra?

                                  På tide å innse realitetene - også for fotballspillerne, som "bare får pengene kastet etter seg", som de selv sier.

                                  Kommentar

                                  • Leif A
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2003
                                    • 3962

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                    Og selvfølgelig blir han, hvor skal han ellers (kunne) gå? Som man sier der man snakker engelsk, beggars can't be choosers.
                                    Jeg vil tippe at både Hønefoss og Haugesund kunne tenke seg Råner'n i stallen dersom de rykker opp.
                                    Det er jo en tanke å tygge litt på: Espen på feil banehalvdel på Åråsen! Kommer til å skurre en ørliten smule...
                                    Men: jeg mener ikke at han bør gis kontrakt uansett pris. Til det er repertoaret hans for begrenset.
                                    Knurr...

                                    Kommentar

                                    • reka
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Aug 2005
                                      • 13244

                                      #19
                                      Ærlig talt tror jeg neppe hønefoss frister rånern - det er sikkert litt som Torolf sikkert opplever det - hvorfor stresse langt avgårde på en fæl jobb for noen skarve grunker mer, når du kan rusle rundt udusja hjemme med konantstøtte og pappaperm? Tipper at når Lafton-brødrene kommer rett fra grisefjøset og setter seg på hver sin side av råner'n i den soppbefengte moelvenbrakka som fungerer som garderobe og kiosk der opp, så kaster espen monopolpengene i den klumpete vaffelrøra og reiser rett hjem til Åråsen.

                                      Kommentar

                                      • norskpoker
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2007
                                        • 399

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av reka
                                        Ærlig talt tror jeg neppe hønefoss frister rånern
                                        Noen må det jo være som frister han i og med at han i ganske klare ordlag sier at han godt kan ha spilt sin siste kamp for LSK. Og siden mannen aldri vil bli tilbydt kontrakt av verken Brann, RBK, Stabæk eller Molde gjenstår klubber som Hønefoss, Sogndal, Ålesund og Godset.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎