Espen og Karim klare for 2 nye år (var:Gi Espen og Karim nye kontrakter NÅ.)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Bolsen3
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2004
    • 1061

    Opprinnelig skrevet av norskpoker
    Det må være utrolig praktisk å kunne se verden akkurat sånn en har lyst til å se den uten å ta hensyn til faktiske forhold. Espen Søgård er en helt grei fotballspiller som ikke er i nærheten av å være god nok til å spille fast for et lag med ambisjoner om å vinne serien.
    Hva er de faktiske forhold da? Fordi du mener Søgård ikke er et topplag verdig så er det fakta da eller? Kanskje en god ide å ta seg et kikk i speilet først?
    Hvor viktig Espen er for laget er vanskelig å bevise eller motbevise fordi hans hovedoppgave ikke er å skape selv. Jeg mener han utfører en viktig jobb for laget, offensivt ved å gjenvinne ballen og sørge for at de mere kreative og tekniske spillerene på laget får rom, tid og anledning til å skape. Den deffensive jobben han utfører er vel så viktig, spesielt ved å være kjapt oppi og presse motstanderen ved tap av ball, og på den måten bidra til at laget kommer fort i balanse igjen. Den jobben Espen utfører for laget er viktig, og det er synd ikke flere ser det. Jeg synes det er stor nytte for laget å ha en slik spiller, både på og utenfor banen. Skal du ta medalje i serien må du ha bredde og helst forskjellige spillertyper i alle ledd, hvilke typer du trenger på feks midtbanen kan variere veldig fra en kamp til en annen. "Du vinner ikke gull med Søgård" blir alt for lettvint å si, heldigvis er ting langt mer komplisert enn som så...

    Opprinnelig skrevet av norskpoker
    At han blir i LSK er bra siden det er mye som knytter mannen til klubben og at han gikk ned i lønn var bare naturlig.
    Å gå ned i lønn er naturlig for 99% av alle spillere i Tippeligaen i dag.

    Kommentar

    • Emil B
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2006
      • 5921

      Espen Søgård dunker inn det avgjørende målet mot vif i siste serierunde i 2011 som gjør at LSK vinnner sitt første seriegull på 22 år. Bare vent å se.

      Kommentar

      • Rønnern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6690

        Fantastisk at Espen ble med videre, hadde skikkelig klump i magen når jeg leste nyheten om at han vurderte sin fremtid på Åråsen. Espen er LSK og idiotene som avskriver ham hvert eneste år skal få spise i seg de mindre flatterende ordene som de har skrevet om ham!
        Mvh Ronnie "The Runner"
        LSK for alltid

        Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

        Kommentar

        • Leif A
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 3962

          Opprinnelig skrevet av Rønnern
          Espen er LSK og idiotene som avskriver ham hvert eneste år skal få spise i seg de mindre flatterende ordene som de har skrevet om ham!
          Det håper jeg at jeg må også. Ingenting ville glede meg mer enn om han er tilbake i samme slag som i 2007 neste år.
          Jeg forbeholder meg allikevel retten til å hevde at han har stagnert de to siste årene, samt at jeg personlig mislikte slik han fremstod i intervjuet i RB i går. Som andre har sagt så kan det at han har klart å spille seg inn på laget hvert år like gjerne si mer om LSK sine innkjøp på midten, som om Søgård sine kvaliteter.
          Og at han så til de grader, gjentatte ganger, henviste til det han har gjort utenfor banen, kvalifiserer i mine øyne minst like mye til en plass i støtteapparatet som i stallen.
          Til sist mener jeg, dønn subjektivt, at det var en undertone i intervjuet av at han satt seg selv minst like høyt som klubben.

          Andre må gjerne hevde hva de vil, men jeg har ikke klart å endre min oppfatning til tross for gjentatte lesninger av intervjuet og argumentasjonen ovenfor. Uansett er dette nå "water under the bridge," og jeg kommer til å synge like forbanna høyt for Søgård de to neste årene som jeg har gjort hittil.
          Knurr...

          Kommentar

          • xeR
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Jan 2004
            • 11206

            Søgård har via store deler av livet sitt til LSK, han har sett spillere komme og gå, han har sett spillere dårligere enn seg selv blitt tilbudt fantasilønninger, at han ytrer sin mening om det har jeg ingen problemer med. Blir helt feil å sammenligne Espen sin misnøye med Mifsud eller Karim sin misnøye for noen år tilbake.
            Nå er jeg superglad for at han har signert og gleder meg til å se han på banen i 2 år til fremover!
            Det er bedre å væra døv enn vålenga.

            Kommentar

            • Yellow-not-jella
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2009
              • 1606

              Bare forfriskende å se utspillet til ES i rb. Litt blest må man lage, for herregud for et kjedelig år når det gjelder LSK i media. B, B og atter B er rimelig korrekte. Det er jo i det store og hele greit, etter å ha gjennomlevd hr Gursk (fy f Jan Åge, så my driit du klarer å få ut av deg hvis du bare vil). Men det forplikter jo litt da Espen, når du sier "Sats på meg som sentral midt." Litt sånn som i junaiten. Det er bra! Må vi vise oss fram da! Bjarmann, kom igjen! Mye forsiktige folk i landet vårt, men er nok traustere i Suomi. Men håper jo jeg slepper å se vår kjære Grønalund i debatt med stabb-Ingebrigt på Bakrommet igjen...

              Synes det er gjort tre greie vurderinger av den sportslige ledelsen allerede. Det er få som avskriver Søgardn helt, men han må nok en gang få slite seg inn på laget. Samme gjelder jo Esset i høyreback-ermet. Blir spennende.

              Forøvrig er ingen "idioter" her fordi man diskuterer spilleres skills på banen. ES vant en plass fordi det var svært spinkelt med alternativer på midten. Og joda, vi ser hvilken jobb du gjør for laget. Du loste oss i land Espen! Takkskarruha og lykke til med å utvikle deg. Du sa det jo sjøl i rb.

              Kommentar

              • reka
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Aug 2005
                • 13244

                Ser for meg noen stjernesmeller når Bjarmann og Søgård møtes på banen i goldboys kampen.

                Kommentar

                • GIFKanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2009
                  • 8243

                  Opprinnelig skrevet av reka
                  Ser for meg noen stjernesmeller når Bjarmann og Søgård møtes på banen i goldboys kampen.
                  Som om de har noe uoppgjort? Søgård skjønner sikkert at fotball handler om tilbud og etterspørsel og at det nettopp er statusen som lokal spiller som redder fortsatt spill på øverste nivå for hans del.

                  Bjarmann og LSK har absolutt ingenting å føle seg bekymra for angående Espen.

                  Kommentar

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎