Sesongkort 2010

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • athomash
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Oct 2007
    • 118

    #81
    Da er man klar for ny sesong

    Da er innkjøpet av 3 sesong biletter på sittan klart.

    Kommentar

    • Kay
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2004
      • 763

      #82
      Når jeg kom hjem fra jobb rundt midnatt i går registrerte jeg at giro'n endelig var ankommet. Det er litt frustrerende da å få en epost i dag som sier at hvis sesongkortet ikke er fornyet innen mandag klokken 09.00 så mister jeg plassen min ! Jeg ser ingen som helst mulighet for at LSK registrerer min betaling innen mandag klokken 09.00 - som kjent skal jo banken ruge litt på pengene også.

      Jeg syns dette er utrolig dårlig, jeg har jo allerede bekreftet at jeg skal fornye kortet, jeg må mase på administrajon i lsk for å kunne få betale, også kommer det i tillegg slike "trusler" fra iTicket. Kanskje LSK burde se seg om etter en annen samarbeidspartner.

      EDIT: Som følge av sakens utvikling gjorde jeg ett nytt forsøk på å fornye digitalt nå, og denne gangen gikk alt greit. Så blir det spennende å se om det kommer purringer på giro'n når jeg ikke betaler den
      Last edited by Kay; 22.01.2010, 10:47.

      Kommentar

      • El Caco
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2009
        • 2286

        #83
        Opprinnelig skrevet av Kay
        Når jeg kom hjem fra jobb rundt midnatt i går registrerte jeg at giro'n endelig var ankommet. Det er litt frustrerende da å få en epost i dag som sier at hvis sesongkortet ikke er fornyet innen mandag klokken 09.00 så mister jeg plassen min ! Jeg ser ingen som helst mulighet for at LSK registrerer min betaling innen mandag klokken 09.00 - som kjent skal jo banken ruge litt på pengene også.

        Jeg syns dette er utrolig dårlig, jeg har jo allerede bekreftet at jeg skal fornye kortet, jeg må mase på administrajon i lsk for å kunne få betale, også kommer det i tillegg slike "trusler" fra iTicket. Kanskje LSK burde se seg om etter en annen samarbeidspartner.

        EDIT: Som følge av sakens utvikling gjorde jeg ett nytt forsøk på å fornye digitalt nå, og denne gangen gikk alt greit. Så blir det spennende å se om det kommer purringer på giro'n når jeg ikke betaler den
        Er det så vanskelig å plukke opp telefonen og ta en prat med administrasjonen?
        Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

        Kommentar

        • Kay
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2004
          • 763

          #84
          Opprinnelig skrevet av El Caco
          Er det så vanskelig å plukke opp telefonen og ta en prat med administrasjonen?
          Du skjønner tydeligvis ikke poenget.

          Kommentar

          • dennis
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2006
            • 872

            #85
            Opprinnelig skrevet av El Caco
            Er det så vanskelig å plukke opp telefonen og ta en prat med administrasjonen?
            Det er nok ikke så vanskelig det men Lsk skal ha for at de ikke gjør en dritt for å forbedre seg når det gjelder dette med sesongkort!!!!
            Det evindlige maset med kjøp av kort skremmer nok bort noen....

            Kommentar

            • Kay
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2004
              • 763

              #86
              Man kan jo spørre seg hvor mye det har kostet LSK å ha ett system/samarbeidspartner som det tydelig er så mye krøll med. Da tenker jeg ikke bare rent kroner og øre, men bortkastet arbeidstid, telefonsamtaler, frivillige som sitter å ringer for å selge til folk som allerede har forsøkt å fornye etc.

              Kommentar

              • Spntneous
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2007
                • 1990

                #87
                Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                Hvorfor vente på giro når man kan gjøre det så enkelt på LSK.no?
                Jeg bestilte og betalte akkurat to kort, var gjort på få minutter.
                Jinx..
                Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
                Episodene ligger på iTunes og kfl.no

                Kommentar

                • OppsalKanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2008
                  • 1881

                  #88
                  En kompis av meg er heltidsstudent. Han er 32 år.

                  Får han sesongkort som student\honnør til Kanari feltet på redusert pris?
                  Nå bosatt på Rasta !!!!!

                  Alltid Celtic og LSK

                  Kommentar

                  • BennyLem
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 2902

                    #89
                    Opprinnelig skrevet av OppsalKanari
                    En kompis av meg er heltidsstudent. Han er 32 år.

                    Får han sesongkort som student\honnør til Kanari feltet på redusert pris?
                    Bare hvis han klarer å følge normert studieprogresjon i form av antall studiepoeng. Vi følger samme regler som for studiestøtte nå.

                    Klubben er i en vanskelig økonomisk situasjon, og kan ikke sponse halvgamle hippier som melder seg opp i idéhistorie, ikke tar eksamen, og sitter med fotformsko nede i HF-kjelleren, drikker simpel rødvin, og forsøker å sjekke opp stygge damer ved å innbille seg selv at de kan løse samtlige verdensproblemer.

                    Forresten. Jeg synes LSK også burde kreve minimum B på eksamen, ellers så må studentmoderasjonen returneres. Vi må sette en standard.
                    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                    Kommentar

                    • Stray Cat
                      Moderator
                      • Aug 2008
                      • 5914

                      #90
                      Opprinnelig skrevet av BennyLem
                      Bare hvis han klarer å følge normert studieprogresjon i form av antall studiepoeng. Vi følger samme regler som for studiestøtte nå.

                      Klubben er i en vanskelig økonomisk situasjon, og kan ikke sponse halvgamle hippier som melder seg opp i idéhistorie, ikke tar eksamen, og sitter med fotformsko nede i HF-kjelleren, drikker simpel rødvin, og forsøker å sjekke opp stygge damer ved å innbille seg selv at de kan løse samtlige verdensproblemer.

                      Forresten. Jeg synes LSK også burde kreve minimum B på eksamen, ellers så må studentmoderasjonen returneres. Vi må sette en standard.
                      Du glemte å nevne innteksgrensen. All lønnsinntekt over 1G under studiet medfører retur av studentmoderasjon, uavhengig av progresjon. Dessuten har en eventuell ektefelle forsørgelsesplikt, så ta med skattekortet til denne også.
                      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                      Kommentar

                      • unplugged
                        Juniormedlem
                        Bøffelpromp
                        • Oct 2007
                        • 11

                        #91
                        ble det ikke lovet bort noe håndkler til de som bestillte kort før 1.12 eller.no?

                        Kommentar

                        • HolterKanaris
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2006
                          • 1603

                          #92
                          Har vist seg å ikke bli det spor bedre i år enn i fjor... Man skal i følge reglementet ha betalt medlemsskap i kfl før man kan ordne sesongkort på feltet. Innbetalingen til kfl skjedde i okt/nov 09 men har ikke fått noe som minner om medlemskort enda. Dermed får jeg heller ikke fiksa sesongkort. Noen her inne som har lyst til å gi en hjelpende hånd?
                          ***Større baller enn vett***

                          Kommentar

                          • 007

                            #93
                            Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
                            Har vist seg å ikke bli det spor bedre i år enn i fjor... Man skal i følge reglementet ha betalt medlemsskap i kfl før man kan ordne sesongkort på feltet. Innbetalingen til kfl skjedde i okt/nov 09 men har ikke fått noe som minner om medlemskort enda. Dermed får jeg heller ikke fiksa sesongkort. Noen her inne som har lyst til å gi en hjelpende hånd?
                            Jeg tror du har missforstått noe...
                            Det er riktig at man må være medlem i KFL og/eller LSK for å stå på Kanari-feltet, men medlemskortet trenger du ikke før seriematchene begynner.
                            Da blir det medlemssjekk av de som går opp på feltet.

                            Jeg har hatt sesongkort på KFL-feltet i mange år.
                            Betaler medlemskap i KFL når jeg får giro i posten (samme med LSK), og betaler sesongkort når forespørsel om fornyelse kommer i posten.
                            Bortsett fra LSK-fornyelsen pleier alt dette å skje før nyttår.

                            Håper dette hjelper deg.

                            Kommentar

                            • Kanarifugl84
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2007
                              • 2319

                              #94
                              Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
                              Man skal i følge reglementet ha betalt medlemsskap i kfl før man kan ordne sesongkort på feltet. Innbetalingen til kfl skjedde i okt/nov 09 men har ikke fått noe som minner om medlemskort enda. Dermed får jeg heller ikke fiksa sesongkort.
                              Gi blaffen i medlemskortet inntil videre, det kommer. Ingen som har fått dette ennå. Du har gjort som du skal så langt, nå er det bare å fullføre; fiks sesongkort 2010!

                              Kommentar

                              • ken
                                Medlem
                                Hoffnarr
                                • May 2006
                                • 61

                                #95
                                Sesongkort

                                Aalesund melder om 8500 solgte sesongkort.
                                Er det noen som vet hvordan salget går for LSK?
                                Klubben består!

                                Kommentar

                                • LSK N/B
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2006
                                  • 830

                                  #96
                                  <pEn mann i 50-åra står i Sogn tingrett tiltalt for rundt 100 overgrep mot stedatteren. Jenta var 12 år da overgrepene skal ha startet.</p


                                  Tall fra 5 februar

                                  "LILLESTRØM: Robert Lauritsen, markedsdirektør:
                                  – Salget har akkurat rundet litt i overkant av 3000. Det er veldig positivt. Har ikke full oversikt, men mener vi har kommet lenger enn på samme tid i fjor. "
                                  03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

                                  Nei til NFF!

                                  Kommentar

                                  • kimmern
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jun 2005
                                    • 1174

                                    #97
                                    noen som vet når lsk starter å sende ut nye kort?

                                    Kommentar

                                    • gamle-perta
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2004
                                      • 2418

                                      #98
                                      Etter lang tids overveielse ble tre stk på feltet betalt i går...
                                      Blir dette siste året med sesongkort?
                                      Mvh
                                      Gammer´n (Per T)

                                      Kommentar

                                      • superbøffel
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2005
                                        • 5611

                                        #99
                                        Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                                        Etter lang tids overveielse ble tre stk på feltet betalt i går...
                                        Blir dette siste året med sesongkort?
                                        Hvorfor skulle det bli det siste året?
                                        Enøyd i de blindes dal.

                                        Kommentar

                                        • gamle-perta
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2004
                                          • 2418

                                          Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                          Hvorfor skulle det bli det siste året?
                                          Jeg synes ikke det er verdt å betale over 5000 kroner hvert år for den varen vi har fått servert de siste sesongene.
                                          Eller sagt på en annen måte: Du kjøper ikke en HD-TV får å se analoge bilder...
                                          Så i år er det opp til laget: Tar de steget opp blant de fem øverste og spiller bra fotball, så blir det nok sesongkort neste år også.
                                          Hvis ikke, så vurderer jeg sterkt å kjøpe enkeltbilletter i stedet. For da vil det neppe være aktuelt å gå på hver kamp.
                                          Verre er det ikke..
                                          Mvh
                                          Gammer´n (Per T)

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎