Aalesund -LSK, Color Line Stadion, søndag 14. mars kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • andersmm
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2006
    • 5764

    Skammelig.
    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

    Kommentar

    • Arind
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2006
      • 459

      logger ut for i dag.....dette er jo bare bedritent og en elendig start på 2o10 sesongen. Reprise fra 08 og 09......fy faen!!!
      Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

      Kommentar

      • Lasse
        Juniormedlem
        Bøffelpromp
        • Jul 2005
        • 15

        Opprinnelig skrevet av Grusom B
        Pissprat. Tror du virkelig at to av seriens beste teknikkere(nosa og tarik) har lagt igjen førsteberøringen sin hjemme? Legg merke til at Aafk aldri bruker mer enn to berøringer på ballen. Dette kunstgresset er juks, og har vært det i mange år.
        Det rare er jo at teknikere fra andre lag klarer å bruke mer enn to touch på dette underlaget. De klarer til og med og brilliere ved å drible, score mål og slå AAFK.
        Du kan bruke så mange unnskyldninger du vil. Men du er nødt for å innse at dette er under pari. Jeg legger i alle fall lista høyere for årets LSK-lag.

        Kommentar

        • Kanariz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2005
          • 2507

          Opprinnelig skrevet av Grusom B
          Pissprat. Tror du virkelig at to av seriens beste teknikkere(nosa og tarik) har lagt igjen førsteberøringen sin hjemme? Legg merke til at Aafk aldri bruker mer enn to berøringer på ballen. Dette kunstgresset er juks, og har vært det i mange år.
          :???:

          Kommentar

          • wænk
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2006
            • 2244

            P-a-t-e-t-i-s-k
            If you're not living on the edge, you take up too much room!

            Kommentar

            • Grusom B
              Generalissimo Bellisimo
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6248

              Ja, det er noen personlige feil, men faktum er at laget ikke er til å kjenne igjen fra treningskampene, på tross av at minst halvparten av lagene vi har møtt er overlegne AaFK, som skal være en nedrykkskandidat i år. Da er det bare en logisk forklaring igjen, og det er at vi sliter med det samme som vi alltid har gjort mot disse møkkafolka bortsett fra det ene året vi fikk sommerkamp. Juksebane.

              Jeg er enig i at dette er langt unna det verste vi viste i fjor, men jeg er så jævlig, jævlig, jævlig lei av å ligge under.
              Ni principe ni rey...

              D10S!

              Kommentar

              • rEPPA
                *****istrator
                • Nov 2003
                • 3928

                Kyss meg i rævva.
                www.kfl.no/debatt

                Kommentar

                • kimmern
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jun 2005
                  • 1173

                  har vi noengang slått ålesund på bortebane?

                  Kommentar

                  • Fjeller'n
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2003
                    • 905

                    Opprinnelig skrevet av Grusom B
                    Ja, det er noen personlige feil, men faktum er at laget ikke er til å kjenne igjen fra treningskampene, på tross av at minst halvparten av lagene vi har møtt er overlegne AaFK, som skal være en nedrykkskandidat i år. Da er det bare en logisk forklaring igjen, og det er at vi sliter med det samme som vi alltid har gjort mot disse møkkafolka bortsett fra det ene året vi fikk sommerkamp. Juksebane.
                    Feil. En annen forklaring kan være at våre spillere ikke har skjønt at det er forskjell på trening/treningskamper og seriestart. Man har ikke god tid med ballen når alvoret starter. Da er det et helt annet press på ballfører og tempoet er mye høyere. I dag taklet vi ikke denne overgangen. Dette er spesielt synlig på Nosa. Vi er ikke så gode at vi kan leke oss inn til seier mot Aalesund.
                    Neste kamp må vi brette opp ermene og kjempe som menn.


                    Stian
                    "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

                    Kommentar

                    • Hexaphim
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2006
                      • 2748

                      Opprinnelig skrevet av Hexaphim
                      Aalesund på danskebåten har blitt det nye Alfheim for min del. 3-1 til AaFK.
                      Litt for optimistisk der, altså.
                      "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

                      Kommentar

                      • chrissp
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2004
                        • 2403

                        Bedritent spill + database error + bortforklaringer = nedre halvdel i år også
                        Bølerkanaris

                        Kommentar

                        • CFD
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2004
                          • 2319

                          Jaja.. Nå er klokken her 02:00 og jeg er trøtt ,men det spørs om jeg får sove godt i natt........
                          Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                          Kommentar

                          • GIFKanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2009
                            • 8243

                            ....

                            Kommentar

                            • Jesse Livermore
                              Medlem
                              Møteplager
                              • Nov 2009
                              • 93

                              Skandale. Har aldri sett noe mer rævva enn Nosa i dag. Vi kunne like gjerne gitt drakt nummer 10 til en pose med bæsj i dag. Det ville tatt seg bedre ut. Totalt uinspirert og en haug med feilpasninger og bedritne involveringer. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om Nosa synes det er kaldt i Norge. Han får betalt for å gjøre en jobb. Ferdig snakka.

                              Kommentar

                              • GIFKanari
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2009
                                • 8243

                                Vi legger opp til en fotball som ikke står i stil til spillerne vi har, overambisiøst. Altfor stor feilprosent på pasninger, og det blir helt håpløst når det er de presumtivt beste som står for feila. VG snakker om total overkjøring, som selvfølgelig er pisspreik, men det begås juniorfeil utpå der av oss som vi blir effektivt straffa for.

                                Kommentar

                                • Lars2
                                  Medlem
                                  Møteplager
                                  • Jul 2009
                                  • 89

                                  Opprinnelig skrevet av Grusom B
                                  Pissprat. Tror du virkelig at to av seriens beste teknikkere(nosa og tarik) har lagt igjen førsteberøringen sin hjemme? Legg merke til at Aafk aldri bruker mer enn to berøringer på ballen. Dette kunstgresset er juks, og har vært det i mange år.
                                  Regner med at du ikke har spilt fotball de siste 10 årene i det hele tatt? Kunstgresset på Colorline er som alle andre kunstgress i Norge. Gresset i LSK-hallen derimot både lugger og gir en rar sprett som ikke eksisterer på andre kunstgress.

                                  Finn på en bedre unnskyldning.
                                  "Knowledge is knowing a tomato is a fruit. Wisdom is not putting it in a fruit salad"

                                  Kommentar

                                  • lillestroom
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2007
                                    • 1020

                                    Ikke vær så pessimister da folkens. Første omgangen er mye bedre en 08 og 09. Dette var en dårlig dag. Neste helg vil Nosa, Ujah og resten skinne.

                                    Kommentar

                                    • Martin1917
                                      Juniormedlem
                                      Ferskenpels
                                      • Dec 2009
                                      • 6

                                      I dag er det null innsats! En ting er at vi ikke får til en dritt, men Ålesund vinner matchen fordi de vil vinne duellene! Ålesund spilte heller ikke veldig god fotball i dag, men de vil mest. Skjerpings!
                                      UFC - 2005 X 2010

                                      Kommentar

                                      • Grusom B
                                        Generalissimo Bellisimo
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 6248

                                        Opprinnelig skrevet av Lars2
                                        Regner med at du ikke har spilt fotball de siste 10 årene i det hele tatt? Kunstgresset på Colorline er som alle andre kunstgress i Norge. Gresset i LSK-hallen derimot både lugger og gir en rar sprett som ikke eksisterer på andre kunstgress.

                                        Finn på en bedre unnskyldning.
                                        Har spilt fotball på både gress og kunstgress, og det er er påfallende hvordan ingen noensinne har kontrollert en ball i Aalesund. Men for all del, dere må bare la det gå utover meg bare fordi jeg lar meg provosere av kunstgressbølgen. Deres synes sikkert det er greit med 40 millioner pund for å vinne CL, bosman og websterdommer også. Uansett hvordan man vender og vrir på det er 3-0 ekstremt flatterende.
                                        Ni principe ni rey...

                                        D10S!

                                        Kommentar

                                        • andersmm
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2006
                                          • 5764

                                          Det er kjipt å tape, men jeg blir forbanna når vi taper mot et lag som rett og slett er dårligere enn oss i det aller, aller meste. Dessvere mister vi fokus ved et par anledninger og er ikke skjerpa nok. Om man da ikke klarer å sette sine egne kjempesjanser, så ender det på denne måten. Fuckings irriterende.
                                          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎