Aalesund -LSK, Color Line Stadion, søndag 14. mars kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fotball24/7
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2008
    • 263

    #61
    Jeg er egentlig en pessimist, men jeg mener vi har såpass mange spennende spillertyper nå, så jeg blir veldig optimistisk til denne kampen. Med spillere som Erling, Nosa, Tarik, Ujah, evt BBS og Edwin, så kan alt skje. Selv på en dårlig dag, Men for å være på den sikre siden så tipper jeg 3-1 til Ålesund
    Dette er en ball

    Kommentar

    • gamle-perta
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2004
      • 2418

      #62
      Opprinnelig skrevet av Fotball24/7
      Jeg er egentlig en pessimist, men jeg mener vi har såpass mange spennende spillertyper nå, så jeg blir veldig optimistisk til denne kampen. Med spillere som Erling, Nosa, Tarik, Ujah, evt BBS og Edwin, så kan alt skje. Selv på en dårlig dag, Men for å være på den sikre siden så tipper jeg 3-1 til Ålesund
      Jo, da - vi ser spennende ut.
      Men hvem skal ta krigene og de lange løpene hjem?? Som jeg har spurt om før; kan vi bli i overkant lette?
      Og jeg er redd for han sværingen med langt hår...
      Mvh
      Gammer´n (Per T)

      Kommentar

      • Fotball24/7
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2008
        • 263

        #63
        Opprinnelig skrevet av gamle-perta
        Jo, da - vi ser spennende ut.
        Men hvem skal ta krigene og de lange løpene hjem?? Som jeg har spurt om før; kan vi bli i overkant lette?
        Og jeg er redd for han sværingen med langt hår...
        Det vil selvfølgelig være mange spørsmåltegn

        Men jeg håper vi kan ha funnet en god miks her, Og vi har sett i treningskampene at kantene våre kan gjøre gode returløp. Og sånn bortsett fra han svære huleboeren, så har vel ikkke Ålesund så mange andre som er super gode på hodet?

        Og jeg synes jeg også ser tilløp til en tøffere og mer duellsterk Nosa.
        Dette er en ball

        Kommentar

        • P0P_Corn
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Apr 2004
          • 161

          #64
          ...

          Tror det kan være litt smart å gjøre som RBK gjorde i går, stå høyt med backfireren og hardt press fra vinger/spisser, slik at Aarøy må nærmere midten enn 16 metern. Har vi høyt press, må i tillegg oppspillene slås tidlig. Da unngår vi mange dueller og farlige andreballer nær vår 16 meter. I tillegg kan vi få overganger og kontringer som vi ser ut til å ha forbedret oss mye på.

          4-1

          Kommentar

          • Emil B
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2006
            • 5921

            #65
            Svein Oddvar Moen skal dømme kampen.

            Kommentar

            • *46*

              #66
              Opprinnelig skrevet av Emil B
              Svein Oddvar Moen skal dømme kampen.
              Det kunne ha vært mye værre..... Sett bort fra at han dømmer litt for mye i hjemmelagets favør, ble han en mye bedre dommer i 09.

              Kommentar

              • Hexaphim
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2006
                • 2732

                #67
                Aalesund på danskebåten har blitt det nye Alfheim for min del. 3-1 til AaFK.
                "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

                Kommentar

                • GIFKanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2009
                  • 8243

                  #68
                  Var det ikke Moen som dømte kampen vår mot Godset, og det som ble vår første seier, på Gamle Gress i fjor? I den kampen var det vel også flere situasjoner som det fort kunne blitt blåst mot oss på, som utligninga til Nosa. Så vidt jeg husker tapte vi ingen kamper han dømte oss i 2009.

                  Enig med *46*, det kunne vært mye verre.

                  Kommentar

                  • Yellow-not-jella
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2009
                    • 1606

                    #69
                    Det er ikke noe som heter "dette laget bør vi slå", og "de kommer gar til å komme på nedre halvdel" osv. En av årets vanskeligste dette.

                    Rart å se at nesten hele laget er skiftet fra ifjor. Er vel bare igjen Kippe, Kiko og kanskje OO fra start. Mye har skjedd på ett år!

                    Og hvem kommer ikke med i troppen engang? Ser ut som 4 mann kjemper om to plasser: Edwin, BBS, Tokstad og Bolly. De 16 første ser rimelig greie ut.

                    Kommentar

                    • hoyt
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2004
                      • 2850

                      #70
                      Jeg registrerer at LSK trener på formiddagen hele denne uka, og det tror jeg ikke er særlig lurt. Kampen går kl 18 på søndag, og da burde treningene denne uka vært satt opp til kl 18. En filleting, men slike ting kan fort bli avgjørende for dagsformen til gutta.
                      "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                      - Nosa

                      Kommentar

                      • Kanariz
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2005
                        • 2507

                        #71
                        Det er nok ganske bevisst trur jeg. Da får de lenger restitusjon siste dagen før kamp. Uansett har det null og si i og med at treningene før kamp er svært lette/formasjonstrening.

                        Kommentar

                        • Grusom B
                          Generalissimo Bellisimo
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6248

                          #72
                          Occean kan da umulig få starte denne. Han har jo knapt vært på banen de siste tre treningskampene, det ville i så fall være helt meningsløst. Arild og Ujah, Så kan BBS og Edwin komme inn rundt 60 om vi ikke får hull på byllen.

                          Tullebukk, vet du noe om fremtida til Occean?
                          Ni principe ni rey...

                          D10S!

                          Kommentar

                          • Lars
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 6156

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av hoyt
                            Jeg registrerer at LSK trener på formiddagen hele denne uka, og det tror jeg ikke er særlig lurt. Kampen går kl 18 på søndag, og da burde treningene denne uka vært satt opp til kl 18. En filleting, men slike ting kan fort bli avgjørende for dagsformen til gutta.
                            Er dette seriøst eller har du glemt å legge til en ironi-smiley? Du mener altså at alle treningene i sesongen bør foregå på kveldstid? Hva skal de gjøre på dagtid? Sove?

                            Kommentar

                            • hoyt
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2004
                              • 2850

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av Lars
                              Er dette seriøst eller har du glemt å legge til en ironi-smiley? Du mener altså at alle treningene i sesongen bør foregå på kveldstid? Hva skal de gjøre på dagtid? Sove?
                              Dette er off topic, men jeg drister meg til et svar.

                              Hva mener du de bør gjøre på dagtid på kampdager da, Lars? Sove?
                              "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                              - Nosa

                              Kommentar

                              • Lars
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 6156

                                #75
                                Nei. De skal selvsagt få en god natts søvn, f.eks. fra 22.00 til 08.00. Deretter bør de spise en stor og næringsrik frokost, før de sørger for å få igang kroppen litt. Det er ikke uten grunn at mange utenlandske topplag alltid har en lett (lett!!!) trening på kampdag. Deretter er det naturlig å spise lunsj, før man slapper av fram til middag. Etter middag blir det avslapping, taktikkmøte osv fram til oppvarminga starter.

                                Uten at jeg ser hva dette har med saken å gjøre.

                                Kommentar

                                • hoyt
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2004
                                  • 2850

                                  #76
                                  Opprinnelig skrevet av Lars
                                  Nei. De skal selvsagt få en god natts søvn, f.eks. fra 22.00 til 08.00. Deretter bør de spise en stor og næringsrik frokost, før de sørger for å få igang kroppen litt. Det er ikke uten grunn at mange utenlandske topplag alltid har en lett (lett!!!) trening på kampdag. Deretter er det naturlig å spise lunsj, før man slapper av fram til middag. Etter middag blir det avslapping, taktikkmøte osv fram til oppvarminga starter.
                                  ...akkurat slik jeg mener man bør gjøre både på en vanlig treningsdag og på kampdag.
                                  "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                                  - Nosa

                                  Kommentar

                                  • Lars
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 6156

                                    #77
                                    Høres ut som en usedvanlig dårlig idé. Hva med dagene der man trener fotball på formiddagen og styrke på ettermiddagen? Skal man da ta fotballøkta 18.00 og styrkeøkta 23.00? Og hva med privatlivet til spillerne, skal de bruke hele dagen på å lade opp til en kveldstrening, slik at de i praksis får en 16-timers arbeidsdag?

                                    Nei, jeg ser ingen problemer med å trene på dagtid selv om kampene går seinere på dagen. Dagen før kamp kan det riktignok være en idé å trene på kamptidspunktet, men det er heller ingen nødvendighet.

                                    Kommentar

                                    • hoyt
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2004
                                      • 2850

                                      #78
                                      Opprinnelig skrevet av Lars
                                      Høres ut som en usedvanlig dårlig idé. Hva med dagene der man trener fotball på formiddagen og styrke på ettermiddagen? Skal man da ta fotballøkta 18.00 og styrkeøkta 23.00? Og hva med privatlivet til spillerne, skal de bruke hele dagen på å lade opp til en kveldstrening, slik at de i praksis får en 16-timers arbeidsdag?

                                      Nei, jeg ser ingen problemer med å trene på dagtid selv om kampene går seinere på dagen. Dagen før kamp kan det riktignok være en idé å trene på kamptidspunktet, men det er heller ingen nødvendighet.
                                      Jeg mener selvsagt ikke at man for enhver pris skal trene på kamptidspunktene hver eneste dag, men at man bør legge opp treningene så likt med kampene så langt det er mulig. Jeg tviler på at man er like sharp på banen kl 18 hvis kroppen er vant til å spille fotball kl 11 hver dag. Men nå har vi sporet for mye av her, jeg gir meg med dette.
                                      "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                                      - Nosa

                                      Kommentar

                                      • tilt
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Apr 2007
                                        • 813

                                        #79
                                        Phuuu. Nå nærmer det seg drastisk her. Har lave forventninger til denne kampen merker jeg. Tror vi taper. Reka er slu og Aalesund er gode hjemme. Det gode med det er at uavgjort eller seier vil være opptur. Også digg at Kippe er tilbake. det øker sjansene våre for et resultat.

                                        Gleder meg uansett latterlig mye til sesongstart, og er sikker på at det ikke kan bli værre enn de 2 siste åra.


                                        Håper på dette laget :

                                        -------------Logi----------
                                        Karim-----SP-----Kippe----LKE
                                        Knutzon--Kiko---Nosa---Tarik
                                        --------Ujah---Arild---------

                                        PS: Er ikke en lang diskusjon om treningstider litt urelevant i matchtråden ?
                                        Last edited by tilt; 10.03.2010, 17:50. Begrunnelse: staveleif
                                        livet er en gamp for de som ikke kan si k
                                        https://twitter.com/#!/KjetiI

                                        Kommentar

                                        • lobolars
                                          Medlem
                                          Hoffnarr
                                          • Mar 2010
                                          • 64

                                          #80
                                          Ja tilt,det blir nok førsteelveren. Men hva med Bolly-Togstad og også Ringstad.De tre har prestert mer på kant de få min de har fått spille enn Knutzon har prestert i alle kampene han har spillt.Det er vel ikke om å gjøre å være best uten ball.:neutral:

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎