Aalesund -LSK, Color Line Stadion, søndag 14. mars kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lars2
    Medlem
    Møteplager
    • Jul 2009
    • 89

    Opprinnelig skrevet av krisruds
    Mulig han går av i pausen, men hvor er Arild? han har fått et frispark og hatt ballkontroll en gang....
    Går jo litt på det at Nosa stort sett leter etter Ujah, uansett hvor åpen Sundgot er.
    "Knowledge is knowing a tomato is a fruit. Wisdom is not putting it in a fruit salad"

    Kommentar

    • KEBABavSVIN
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2007
      • 594

      Nå burde det snart sitte en. To store sjanser nå og tre cornere på rad.
      Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.

      Kommentar

      • andersmm
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2006
        • 5764

        Utvida offsidebegrep i år?
        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

        Kommentar

        • Lars2
          Medlem
          Møteplager
          • Jul 2009
          • 89

          Ser at Kent Bergersen har valgt å følge i Rekas fotspor når det gjelder kjipe hårfrisyrer.
          "Knowledge is knowing a tomato is a fruit. Wisdom is not putting it in a fruit salad"

          Kommentar

          • P0P_Corn
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Apr 2004
            • 166

            Syns vi henger bra med deg

            Syns vi fører kampen og spiller positiv fotball. Bare passe godt på på defansiv dødball.

            BBS x 2 i andre omgang ordner biffen!

            Kommentar

            • wænk
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2006
              • 2244

              Sitter med den stygge følelsen av at det blir flust med sjanser, men ingen mål i dag.. La meg ta feil!!!
              If you're not living on the edge, you take up too much room!

              Kommentar

              • P0P_Corn
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Apr 2004
                • 166

                VGNett

                utrolig kjedelig med lyd som henger 5 sekunder etter.

                Kommentar

                • bjarmann
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2005
                  • 2879

                  Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                  Jeg bruker VGLive. Lagg på kommentatoren, men ellers bra.
                  Jeg sliter med bildet inni mellom, men kan ha noe med nettet mitt å gjøre, selv om det som regel er bra
                  I år så tar vi alt

                  Kommentar

                  • GIFKanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2009
                    • 8243

                    Skuffende av både Ujah ogh Nosa, lovende av Knudtzon. Jævla mye kan bli vesentlig bedre, enda bra det. Fryktelig dårlig overføring av en fotballkamp i 2010, og fryktelige kommentatorer på VGLive.

                    Kommentar

                    • ragnarrock
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Mar 2008
                      • 937

                      hvis vi sender Arild, Tarik og Erling på Nigeriansk kokkekurs... tror man at Nosa begynner å like de nok til å sende dem ballen også?

                      ujah har vært elendig i mottak, men fått til et par farlige sjangser...
                      tydelig at det er manko på et bindeledd mellom forsvaret og angrepet.. hva skjedde med han tamtamtam canaderen fra hellas?!



                      ser forrøvrig at Mykle putta for ODD...overasket meg ei...
                      *Kjempe gutta fighte gutta!!*

                      -RagnarRock-

                      Kommentar

                      • dollyholly
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jul 2007
                        • 965

                        Faen, skal ikke være mulig å tape for dette møkkalaget! Nosa har en enorm feilprosent i pasningsspillet, Ujah bør byttes ut etter en meget svak omgang. De som har vært gode er først og fremst Eriksen og Knutson. Vi har taket på kampen, men som vanlig blir det enkle baklengs og vi sliter med å omsette sjanser. F... kjenner jeg blir irritert!!

                        Kommentar

                        • brisbane-kanaris
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2006
                          • 595

                          Fatter ikke at Karim tar dødballene. De er jo bedritne med unntak av ett.

                          Kommentar

                          • Folke
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2008
                            • 5955

                            Opprinnelig skrevet av ragnarrock
                            hvis vi sender Arild, Tarik og Erling på Nigeriansk kokkekurs... tror man at Nosa begynner å like de nok til å sende dem ballen også?

                            ujah har vært elendig i mottak, men fått til et par farlige sjangser...
                            tydelig at det er manko på et bindeledd mellom forsvaret og angrepet.. hva skjedde med han tamtamtam canaderen fra hellas?!



                            ser forrøvrig at Mykle putta for ODD...overasket meg ei...
                            Tamtam forlanger for mye lønn... Samt at LSK har full stall, dvs en må ut før en kommer inn!!
                            Mykle putta/"la en pasning i mål".... Fint for han med en god start ;-)

                            Kommentar

                            • BennyLem
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 2902

                              Fortsetter der vi slapp

                              Ja, ja. Vi fortsetter der vi slapp i fjor.

                              Synes imidlertid kan ha mulighet til å snu dette. Vi henger greit med i banespillet, men det skyldes nok at motstanden ikke er all verden. Benken vår må da også være en av de sterkeste jeg har sett noen gang. I det minste på papiret. At vi har en bred stall er det ikke tvil om. Men har vi toppene?

                              Det er ingen åpenbar Koren, Solbakken eller Zane i stallen, som kan avgjøre kamper på egenhånd. Mye vil nok hvile på Nosa i år, men han er beklageligvis så langt ingen storscorer. Vanskelig å vite hvor vi står i år egentlig. Mange er optimister på bakgrunn av treningskamper, men vi har stort sett møtt jallalag. Mot Odd ble det bråstopp.

                              Forøvrig savner jeg som vanlig et godt venstreben. Håper vi får se Ringen på banen snart. "Esset" har på sin side servert alt for mye som enten er polere eller i knehøyde.
                              Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                              Kommentar

                              • Fjeller'n
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Nov 2003
                                • 905

                                Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                Skuffende av både Ujah ogh Nosa, lovende av Knudtzon.
                                Forsvaret sover ved scoringen. Det har vi ikke råd til.
                                Ser mye lovende med kombinasjonen Tarik/Eriksen.


                                Stian
                                "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

                                Kommentar

                                • Grusom B
                                  Generalissimo Bellisimo
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 6248

                                  Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                  Ja, ja. Vi fortsetter der vi slapp i fjor.

                                  Synes imidlertid kan ha mulighet til å snu dette. Vi henger greit med i banespillet, men det skyldes nok at motstanden ikke er all verden. Benken vår må da også være en av de sterkeste jeg har sett noen gang. I det minste på papiret. At vi har en bred stall er det ikke tvil om. Men har vi toppene?

                                  Det er ingen åpenbar Koren, Solbakken eller Zane i stallen, som kan avgjøre kamper på egenhånd. Mye vil nok hvile på Nosa i år, men han er beklageligvis så langt ingen storscorer. Vanskelig å vite hvor vi står i år egentlig. Mange er optimister på bakgrunn av treningskamper, men vi har stort sett møtt jallalag. Mot Odd ble det bråstopp.

                                  Forøvrig savner jeg som vanlig et godt venstreben. Håper vi får se Ringen på banen snart. "Esset" har på sin side servert alt for mye som enten er polere eller i knehøyde.
                                  Ah, begynte å lure på hvor du var blitt av. Sannsynligvis den minste overraskelsen i verden at du dukker opp når det endelig går dårlig igjen etter en god sesongoppkjøring. Du skal få for at du ikke er utelukkende negativ, noe som ER den største overraskelsen i verden.
                                  Ni principe ni rey...

                                  D10S!

                                  Kommentar

                                  • lillestroom
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2007
                                    • 1020

                                    Knudtzon etter min mening vår bestemann i 1. omg. Deilig å se en ekte kantspiller med den farta!

                                    Kommentar

                                    • Lars2
                                      Medlem
                                      Møteplager
                                      • Jul 2009
                                      • 89

                                      Noen må gå.
                                      "Knowledge is knowing a tomato is a fruit. Wisdom is not putting it in a fruit salad"

                                      Kommentar

                                      • wænk
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2006
                                        • 2244

                                        Tror jeg ser på han avansere og legge inn jeg.
                                        If you're not living on the edge, you take up too much room!

                                        Kommentar

                                        • KEBABavSVIN
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Dec 2007
                                          • 594

                                          Jævla amatører.
                                          Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎