Billettsalget 2010..på tide å våkne?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • CFD
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 2319

    #21
    Opprinnelig skrevet av runarM
    Har selv opplevd å komme forseint inn på matcher selv om jeg har vært ute i goood tid før kamp. Å komme 30 minutter før kampstart uten billett på Åråsen er en risikosport selv som stadioen knapt er halvfull.
    Selv jeg har opplevd å komme 10minutter for sent inn på en kamp pga kø i bilettlukene selvom du står i køen 30minutter før kampstart og de andre køene SELVSAGT går raskere enn den du har valgt og jeg bedriver ikke risikosport med å bytte kø når jeg hører fanfaren runge over høytalerne.. Så gal er jeg ikke
    Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

    Kommentar

    • tullebukk
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2006
      • 5446

      #22
      Opprinnelig skrevet av CFD
      Selv jeg har opplevd å komme 10minutter for sent inn på en kamp pga kø i bilettlukene selvom du står i køen 30minutter før kampstart og de andre køene SELVSAGT går raskere enn den du har valgt og jeg bedriver ikke risikosport med å bytte kø når jeg hører fanfaren runge over høytalerne.. Så gal er jeg ikke
      Et lite tips det selges billetter i kiosken på Åråsen også aldrig kø der.

      Kommentar

      • Uwes disippel
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 6039

        #23
        Jeg har aldri hatt problem med hverken billetter eller sesongkort. Om jeg må stå et kvarter i kø før jeg kommer inn, så bryr det meg ikke nevneverdig.

        Men hvis man skal gjøre billettene litt mer tilgjengelig for kresne og sære folk, hvorfor ikke sette opp 3-4 stands oppover alexsen, men 3 pers på hver stand, fra et par timer før kampstart? Det vil koste minimalt med ressurser for LSK, og man vil være tilgjengelige der folk går på vei til kamp.

        Kommentar

        • El Caco
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2009
          • 2286

          #24
          Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
          Jeg har aldri hatt problem med hverken billetter eller sesongkort. Om jeg må stå et kvarter i kø før jeg kommer inn, så bryr det meg ikke nevneverdig.

          Men hvis man skal gjøre billettene litt mer tilgjengelig for kresne og sære folk, hvorfor ikke sette opp 3-4 stands oppover alexsen, men 3 pers på hver stand, fra et par timer før kampstart? Det vil koste minimalt med ressurser for LSK, og man vil være tilgjengelige der folk går på vei til kamp.
          De søker personer som kan gjøre det frivillig. Så er bare og melde seg på!
          Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

          Kommentar

          • Uwes disippel
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 6039

            #25
            Opprinnelig skrevet av El Caco
            De søker personer som kan gjøre det frivillig. Så er bare og melde seg på!
            De som sipper burde stille opp. Jeg har aldri hatt problemer med hverken enkelbilletter eller sesongkort.

            Kommentar

            • brisbane-kanaris
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2006
              • 595

              #26
              Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
              De som sipper burde stille opp. Jeg har aldri hatt problemer med hverken enkelbilletter eller sesongkort.
              Tror ikke du har tatt poenget her. Vi sipper ikke. Men det kan være en fordel å legge forholdene til rette slik at de som ikke er like dedikerte supportere som oss (de som dukker opp i medgang og blir borte i motgang) også kommer seg på kamp uten å måtte lage et dagsprosjekt ut av det.

              Kommentar

              • *46*

                #27
                Fortsatt ikke mulig å enkeltbilletter til neste helgs kamp....

                Kommentar

                Working...
                😀
                😂
                🥰
                😘
                🤢
                😎
                😞
                😡
                👍
                👎