2. NM-runde: Brumunddal Fotball - LSK, Sveum idrettspark, ons. 19. mai kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • andersmm
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2006
    • 5764

    #41
    Tikker in en del pinlige pauseresultater nå. Får vi en kalaskveld med cupbomber?
    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

    Kommentar

    • *46*

      #42
      Opprinnelig skrevet av Kanarijenta
      Okay, cupbomber forekommer støtt og stadig, men her blir jo enga latterliggjort til de grader! Fantastisk
      "Det er en fordel å score mål i fotball. Vi har et godt utgangspunkt!" Sier Thodesen som er trener for FK Tønsberg.

      Kommentar

      • GIFKanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2009
        • 8243

        #43
        Opprinnelig skrevet av LangesundKanari
        Gleder meg til å høre Martinsen forklare seg etter tap for Tønsberg, måtte det bare skje!!
        "Vi spiller Norges beste fotball, men motstanderen scorer". Noe i den duren

        AHAHAHAHAHAH!!

        Kommentar

        • TheFugl
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2006
          • 346

          #44
          Jeg koser meg no jævlig akkurat nå!

          Kommentar

          • *46*

            #45
            Tam og OO inn. Kun godt prøvd noen yngre gutter...

            Kommentar

            • Kanarijenta
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2005
              • 504

              #46
              Opprinnelig skrevet av LangesundKanari
              Gleder meg til å høre Martinsen forklare seg etter tap for Tønsberg, måtte det bare skje!!
              Kommer vel til å legge all skyld på straffen til Tønsberg, som etter opplysningene skal ha vært en dommertabbe
              Super Kanaris

              Kommentar

              • Fugl1120
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 3528

                #47
                Sliter virkelig med å forstå disponeringene til Henning Berg. I en kamp der vi leder 4-0 og styrer komfortabelt velger han å kaste inn en spiller som har 1 måned igjen i LSK og en som har en særdeles usikker framtid framfor unge gutter som er fremtidens A-lagsspillere. Hadde jeg vært Hansen, Ringstad, Tokstad, ville jeg blitt forbannet.
                Lauken er vår venn!

                Kommentar

                • Emil B
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2006
                  • 5921

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                  Sliter virkelig med å forstå disponeringene til Henning Berg. I en kamp der vi leder 4-0 og styrer komfortabelt velger han å kaste inn en spiller som har 1 måned igjen i LSK og en som har en særdeles usikker framtid framfor unge gutter som er fremtidens A-lagsspillere. Hadde jeg vært Hansen, Ringstad, Tokstad, ville jeg blitt forbannet.
                  Er vel en grunn til at Ringstad og Tokstad ikke har spilt mere enn en et par minutter hver i år. Og Hansen ikke noe i det hele tatt. For alt vi vey så kan det hende at vi beholder Tamandani. Men Hansen burde helt klart stått i en av de første cuprunde.

                  Kommentar

                  • Folke
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2008
                    • 5955

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av Emil B
                    Er vel en grunn til at Ringstad og Tokstad ikke har spilt mere enn en et par minutter hver i år. Og Hansen ikke noe i det hele tatt. For alt vi vey så kan det hende at vi beholder Tamandani. Men Hansen burde helt klart stått i en av de første cuprunde.
                    Kontrakten til unge Hansen går ut etter sesongen, han burde spilt hver cup kamp, kan umulig være noe forskjell om han eller Logi står i mål mot lag fra amatørdivisjonene.....

                    Kommentar

                    • mooph
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2005
                      • 1496

                      #50
                      Jeg hadde lettere problemer med å se for meg denne (fra rb-live);
                      Pedersen prøver å heade ballen, han bommer og ballen treffer lårene som han legger ned ballen med.
                      Fugla mot nye høyder

                      Kommentar

                      • Folke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2008
                        • 5955

                        #51
                        Tokstad inn for Søgård... Bra at han får prøve seg i det minste!

                        Kommentar

                        • GIFKanari
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2009
                          • 8243

                          #52
                          Tokstad inn for Tarik, det er da noe.

                          Kommentar

                          • reka
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Aug 2005
                            • 13272

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                            Sliter virkelig med å forstå disponeringene til Henning Berg. I en kamp der vi leder 4-0 og styrer komfortabelt velger han å kaste inn en spiller som har 1 måned igjen i LSK og en som har en særdeles usikker framtid framfor unge gutter som er fremtidens A-lagsspillere. Hadde jeg vært Hansen, Ringstad, Tokstad, ville jeg blitt forbannet.
                            Han har vel bevist noe på treninga, i motsetning til de tre unge herrer?

                            Kommentar

                            • fjacob82
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2005
                              • 1507

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av Folke
                              Kontrakten til unge Hansen går ut etter sesongen, han burde spilt hver cup kamp, kan umulig være noe forskjell om han eller Logi står i mål mot lag fra amatørdivisjonene.....
                              Helt enig, synes Hansen burde fått spilt og fått noen minutter. En spiller med voldsomt potensial og burde få lov til å prøve seg mere. Gud forby at Logi skulle fått en skade, men om så skjedde hadde det vært greit at Hansen hadde fått ett par minutter i kamp med gutta.

                              Men skal ikke klage for mye over Berg, vi leder komfortabelt, ser ut til å gjøre en stabil og bra sesong (muligheter for medalje spør du meg), og enga sliter noe voldsomt mot FK Tønsberg...
                              Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                              *Brasseberget*

                              Kommentar

                              • WAK
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jul 2006
                                • 964

                                #55
                                For å si det først så ingen misforstår så er jeg helt enig med de som mener at Berg må la de unge spillerne få prøve seg mer. Som f.eks Ringstad-

                                Men når vi ser dagens resultater akkurat nå så er det kanskje greit at Berg så si topper laget selv mot 2. divsjons lag.

                                Når det kommer til dagens to bytter, Occean og Tam inn så tror jeg det har en hensikt.

                                Tror ikke Occean er i LSK etter sommeren og det blir gjort mest mulig for at han skal få vist seg fram litt.

                                Kommentar

                                • GIFKanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2009
                                  • 8243

                                  #56
                                  RB bedriver forræderi og har søpla oppe i en 2-0 ledelse!!
                                  Retta til 3-2 nå, faen de tar innpå.

                                  Kommentar

                                  • MoBee
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jun 2004
                                    • 958

                                    #57
                                    det er nedtur

                                    Kommentar

                                    • Fugl1120
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2005
                                      • 3528

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av reka
                                      Han har vel bevist noe på treninga, i motsetning til de tre unge herrer?
                                      Sorry borry, men hvordan i helvete kan det spille all verdens rolle? Jeg gir egentlig blanke faen i om Tamandani har levert bedre enn Tokstad på treninger den siste tiden. Jeg ser ingen grunn til at vi skal signere Tamandani når Berg vurderer Kiko og Søgård foran han i køen. Hvorfor velger man da å la han spille en kamp der vi leder komfortabelt 4-0 framfor å la unggutta, som kanskje ikke akkurat i dag er det beste alternativet, men som på sikt vil vokse mye av å få spille slike kamper? Jeg finner rett og slett ingen fornuft i å la en innleid 28-åring fra AEK Athen spille 45 minutter borte mot Brummundal i en kamp vi leder 4-0 når vi har ungdomslandslagsspillere på benken, dersom ikke Tamandani signerer en forlenga kontrakt og blir satset på etter sommeren vil jeg betrakte det som en skandale. Tiden vil jo vise om jeg tar fullstendig feil, men for meg virker det ikke som om Tamandani kommer til å forlenge og da mener jeg det er idiotisk å la feks. Ringstad sitte på benken. Hansen burde være selvskreven de første 3-4 rundene i cupen.
                                      Lauken er vår venn!

                                      Kommentar

                                      • *46*

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av WAK
                                        Tror ikke Occean er i LSK etter sommeren og det blir gjort mest mulig for at han skal få vist seg fram litt.
                                        For Brummendal'en da eller?

                                        Kommentar

                                        • reka
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Aug 2005
                                          • 13272

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                                          Sorry borry, men hvordan i helvete kan det spille all verdens rolle? Jeg gir egentlig blanke faen i om Tamandani har levert bedre enn Tokstad på treninger den siste tiden. Jeg ser ingen grunn til at vi skal signere Tamandani når Berg vurderer Kiko og Søgård foran han i køen. Hvorfor velger man da å la han spille en kamp der vi leder komfortabelt 4-0 framfor å la unggutta, som kanskje ikke akkurat i dag er det beste alternativet, men som på sikt vil vokse mye av å få spille slike kamper? Jeg finner rett og slett ingen fornuft i å la en innleid 28-åring fra AEK Athen spille 45 minutter borte mot Brummundal i en kamp vi leder 4-0 når vi har ungdomslandslagsspillere på benken, dersom ikke Tamandani signerer en forlenga kontrakt og blir satset på etter sommeren vil jeg betrakte det som en skandale. Tiden vil jo vise om jeg tar fullstendig feil, men for meg virker det ikke som om Tamandani kommer til å forlenge og da mener jeg det er idiotisk å la feks. Ringstad sitte på benken. Hansen burde være selvskreven de første 3-4 rundene i cupen.
                                          Tror vi følger planen til Berg, jeg. Den har funket så langt. Vi må få opp intensiteten på treningene og konkurransen om plassene, et rotasjonssystem for at unggutta skal få spilletid passer dårlig. Dårlige treninger = dårlige utviklingsforhold, og det betyr mye mer enn innhopp i kamp.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎