2. NM-runde: Brumunddal Fotball - LSK, Sveum idrettspark, ons. 19. mai kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • KFL41
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 3648

    #81
    NFF sender nok askeladdene som er igjen til en bortekamp mot et TL-lag slik at det ikke er noen askeladder igjen i 4. runde. NFF gjør det så og si umulig for disse å gå videre. Syntes det er bedre at Fyllingen f eks får en ny hjemmekamp. De fortjener det etter å ha slått ut Brann. Men NFF sender de sikkert til Alfheim.

    Kommentar

    • maxpayne
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2006
      • 1224

      #82
      Jeg er faktisk ganske stolt om dagen. Det beste som har skjedd LSK på mange år er Berg/Bjarmann. Måtte de bli lenge.
      Det er så utrolig deilig å vite at spillere, ledere og andre på Åråsen drar på jobb med et mål for øyet. Nemlig å gjøre en så god jobb som mulig uten å ty til klovnerier og pr. stunts som så altfor lenge slo tilbake på oss selv.
      Endelig er det resultatene og sportslige prestasjoner som står i fokus, jeg kan nesten ikke huske sist gang det hendte.

      Kommentar

      • reka
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Aug 2005
        • 13272

        #83
        Opprinnelig skrevet av maxpayne
        Endelig er det resultatene og sportslige prestasjoner som står i fokus, jeg kan nesten ikke huske sist gang det hendte.
        Du husker vel tilbake til Arnes regime? Trygt, godt og forutsigbart. Den mannen burde æres oftere. Om det er noen vinnerkultur i veggene på Åråsen, så er det Arne E som har banket den inn i treporene med avrevne kroppsdeler fra motstandere og frossen, blodig grus fra treningsfeltet.

        Kommentar

        • ragnarrock
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2008
          • 937

          #84
          en liten bekymret stemme i natte mørket..

          så over filmsnuttet med alle disse målene fra idag...
          og merker at jada, vi fikk 6mål.. GØY.. men.... var jo ikke noe imponerende mål akkurat, veldig mange mann alene mot keeper situasjoner.. noe som vi har bommet på i det uendelige iår.. og etter å ha sett litt extra nøye på keeper spillet fra idag.. så var det jo tydelig at det ikke er norm for alle i 2 og 3 div å ha en andré hansen i buret..

          hva er poenget med dette?

          Henning, dette er et ønske.. terp MASSSE på en mot en situasjoner mot keeper, det trengs, og da kan det begynne å løsne litt!

          ellers veldig enig med den som nevnte at berg og bjarmann er noe av det bedre som har hendt på mange år for oss.. selv om jeg ikke liker at henning bruker bytter så lite, men.. skal spare den til neste match =)
          *Kjempe gutta fighte gutta!!*

          -RagnarRock-

          Kommentar

          • McGuffy
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 5096

            #85
            Opprinnelig skrevet av ragnarrock
            en liten bekymret stemme i natte mørket..

            så over filmsnuttet med alle disse målene fra idag...
            og merker at jada, vi fikk 6mål.. GØY.. men.... var jo ikke noe imponerende mål akkurat, veldig mange mann alene mot keeper situasjoner..
            Ja, huff! Ekte LSK-mål skal komme etter dødball, helst kriges inn med låret eller bakhodet.

            Skjønner ikke hvorfor folk skal trekke fram negativitet i alt? Nå er det faen meg negativt av vi scorer alene med keeper.

            Kommentar

            • xeR
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 11206

              #86
              Opprinnelig skrevet av McGuffy
              Ja, huff! Ekte LSK-mål skal komme etter dødball, helst kriges inn med låret eller bakhodet.

              Skjønner ikke hvorfor folk skal trekke fram negativitet i alt? Nå er det faen meg negativt av vi scorer alene med keeper.
              Det er vel ikek mere enn noen uker siden enkelte klaga over at vi bomma for mye alene med keeper. Those where the days....
              Det er bedre å væra døv enn vålenga.

              Kommentar

              • krogen
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Aug 2009
                • 228

                #87
                Opprinnelig skrevet av KFL41
                NFF sender nok askeladdene som er igjen til en bortekamp mot et TL-lag slik at det ikke er noen askeladder igjen i 4. runde. NFF gjør det så og si umulig for disse å gå videre. Syntes det er bedre at Fyllingen f eks får en ny hjemmekamp. De fortjener det etter å ha slått ut Brann. Men NFF sender de sikkert til Alfheim.
                Det burde vært trekning fom 3.runde. Da mener jeg trekning hvor første lag ut av hatten også får hjemmekamp. Mindre makt til NFF!

                Kommentar

                • ragnarrock
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2008
                  • 937

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av McGuffy
                  Ja, huff! Ekte LSK-mål skal komme etter dødball, helst kriges inn med låret eller bakhodet.

                  Skjønner ikke hvorfor folk skal trekke fram negativitet i alt? Nå er det faen meg negativt av vi scorer alene med keeper.
                  Jeg synes for all del det er super sexy med spiller mål, hadde ikke du fokusert på å trekke frem det negative i mitt inlegg nå, og med det forandre på budskapet som jeg forsøkte å dele. Så hadde du sett at jeg forsøkte å sette lit fart rundt et tema som jeg nå ser på som relevant.
                  Ikke kritikk, men en oppfordring til å fokusere mere på en del av vårt spill, for at vi kan bli bedre på det når vi har skikkelig motstand.

                  ønsker dermed alle en god morgen med mye kaffe og kanskje noen solskinnsboller til
                  *Kjempe gutta fighte gutta!!*

                  -RagnarRock-

                  Kommentar

                  • Leif A
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 3962

                    #89
                    Utifra artikkelen i RB i går tolker jeg Berg dithen at han har siktet seg inn på cupfinale i år. Da er det liten sannsynlighet for at han kommer til å ta noen som helst sjanser. Tror den enkelte først som sist kan innstille seg på at LSK kommer til å stille med det beste tilgjengelige mannskapet i hver eneste cup-kamp i år.
                    Det er sagt gjentatte ganger om Henning Berg at han har "vinnerskalle," og det beviser han vel med å ta cupkamper så alvorlig at han stiller med de beste også mot lag som antatt skal være laaangt dårligere. For min del sliter jeg ganske kraftig med å se noe negativt i dét, slik andre gjør. Og de som er negative til Bergs disposisjoner kan jo ta en telefon til Martine i dag og høre hans mening.....

                    Et annet moment som ingen har vært inne på er omdømme-verdien i å stille med de beste. For det første viser man motstanderen respekt. For det andre så får amatører og ildsjeler sjansen til å møte spillere de kun har et forhold til fra mediene. Den betydningen kan neppe måles, men jeg har en formening om at den er meget stor.

                    Og når Henning Berg topper dette med å få et oppslag på Aftenpostens nettsider som er ensidig skryt fra en av spillerne hos Dala, da bør vi tenke ett par-tre år tilbake og innse at han sannsynligvis gjør noe riktig.
                    Knurr...

                    Kommentar

                    • bjarmann
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2005
                      • 2887

                      #90
                      Noen som vet når trekninga for neste runde er? Håper vi får bortekamp igjen. Vi har vel ikke reist spesielt langt til nå, så for å få hjemmekamp når det begynner å dra seg til så må vi nok ut på en lengre tur
                      I år så tar vi alt

                      Kommentar

                      • merch
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2007
                        • 938

                        #91
                        Hvordan presterte Occean og Ujah i denne kampen? hvor mange min fikk de osv? Ser av bildene at de var utpå der, kunne vært spennende å høre om angrepsspillerne nærmest innhopp! Deilig vi er på gang i både cup og serie!
                        lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
                        sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

                        Kommentar

                        • gamle-perta
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2004
                          • 2418

                          #92
                          Opprinnelig skrevet av merch
                          Hvordan presterte Occean og Ujah i denne kampen? hvor mange min fikk de osv? Ser av bildene at de var utpå der, kunne vært spennende å høre om angrepsspillerne nærmest innhopp! Deilig vi er på gang i både cup og serie!
                          Ujah spilte hele kampen. Occean 2. omgang.

                          For min del synes jeg at rangeringen av spissene blir enklere og enklere.
                          Arild og Bjørn er nr 1 og 2, i den rekkefølgen.
                          Arild først fordi hans klokskap rett og slett er avgjørende for at vi lykkes. Til og med mot en motstander som Brumunddal så vi f eks at duoen Occean/Ujah surret mye. Misforsto hverandre, løp i "feil" rom osv..(2. omg).

                          Ujah er tredjevalget i mitt hode, og kan se ut som å være på gang igjen. Men mangler fortsatt en del taktisk kunnskap. Mannen er unik på den måten at han både er rask og sterk, men skjønner foreløpig ikke å utnytte dette maksimalt. Blant annet synes jeg han løper litt feil i kontringer, plassererer seg noe snodig generelt og må dessuten bli litt roligere i selve avslutningsøyeblikket. På Brumunddal brant han opptil flere megasjanser...

                          Edwin vet jeg rett og slett for lite om akkurat nå, tror ikke han var på benken mot Dala heller. Skadet?

                          Occean, i mitt hode ute av klubben til sommeren. Ser litt oppgitt ut i spillet sitt.
                          Mvh
                          Gammer´n (Per T)

                          Kommentar

                          Working...
                          😀
                          😂
                          🥰
                          😘
                          🤢
                          😎
                          😞
                          😡
                          👍
                          👎