LSK - RBK lørdag 10. juli klokka 18

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • lillestroom
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2007
    • 1020

    Mener å huske jeg så Nosa skru et frispark over muren og i tvælla i en treningskamp i vinter. Nosa har muligens den teknikken som skal til for å smelle ballen direkte i mål, noe Kiko ikke har.

    Kommentar

    • ragnarrock
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2008
      • 937

      Opprinnelig skrevet av lillestroom
      Mener å huske jeg så Nosa skru et frispark over muren og i tvælla i en treningskamp i vinter. Nosa har muligens den teknikken som skal til for å smelle ballen direkte i mål, noe Kiko ikke har.

      tror nok at Nosa har en bedre skuddfot, og kommer garantert til å bli en bedre skytter over tid, men foreløpig klarer jo ikke gutten å holde hodet kaldt. litt Bjørn Helge Riise over han sånn sett, han har så lyst til å lage mål, at han ikke klarer å holde roen i kroppen til å utføre til perfeksjon foreløpig..
      *Kjempe gutta fighte gutta!!*

      -RagnarRock-

      Kommentar

      • Folke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2008
        • 5955

        Mener å huske at Robert Koren har sagt at det tok tid til å bli vant med norsk fotball og bygge seg opp kondisjon nok til å være konsentrert nok i avsluttningsfasen.. Så vi får håpe det kommer seg med Nosa også ;-)

        Kommentar

        • HSft
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2004
          • 6075

          Opprinnelig skrevet av Folke
          Mener å huske at Robert Koren har sagt at det tok tid til å bli vant med norsk fotball og bygge seg opp kondisjon nok til å være konsentrert nok i avsluttningsfasen.. Så vi får håpe det kommer seg med Nosa også ;-)
          Hadde tenkt til å nevne det samme. Husker jeg var oppgitt over skuddfoten til Koren den første sesongen. Ikke noe som helst kraft i den og jeg skjønte ikke hvordan han kunne være toppscorer i slovenia. Han hadde ekstrem teknikk, men en skuddfot som minte om en blanding av myggen og occean. Ingen kraft og han traff gresset like mye som ballen. Men alle kan resten av historien.

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎