Lillestrøm SK - Kongsvinger IL - Åråsen Stadion, Lør. 31.Juli Kl: 17.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • korset+kanaris
    Medlem
    Hoffnarr
    • Jun 2007
    • 46

    #81
    Berg synes vi spiller sånn middels........?

    Kommentar

    • GIFKanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2009
      • 8243

      #82
      Årets tiende uavgjort, det begynner å bli komiske dimensjoner over sesongen. Og hvor skoen trykker har vel aldri vært mer åpenlyst. Godeste Berg, fart betyr ikke alt i ballspill!

      Kommentar

      • mooph
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2005
        • 1496

        #83
        Dette er rett og slett pinlig dårlig. Jeg er direkte flau. Henning er rett og slett for dårlig som dag-til-dag trener, det er så tilnærmet null samspill fremover og bakover oppfører folk seg som forvirra høns. Det er da for f... bare å ta ut noen motstandere, men neida, her skal dem få løpe fritt. Fy f...!

        Drittlag. Adecco, neste år.
        Fugla mot nye høyder

        Kommentar

        • Grusom B
          Generalissimo Bellisimo
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6248

          #84
          Helt åpenbart at Karim spiller den ballen til Stefan så han skal ta frisparket, men fantastisk offervilje når alt kommer til alt. Dagens helt er utvilsomt Stefan etter årets dårligste prestasjon fra hele laget. Utrolig at det krever to mål mot et av tippeligaens dårligste lag før laget våkner. Det er selvsagt positivt at vi tar med oss poeng etter å ha vært to under(igjen), men ærlig talt. Dette var direkte pinlig, og jeg er sint med hele kroppen min, bortsett fra magen, som primært føler seg sviktet og motarbeidet.
          Ni principe ni rey...

          D10S!

          Kommentar

          • Kristian
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jun 2004
            • 690

            #85
            Fantastisk ræva av spillerne. At vi, som egentlig har en ganske så grei stall, ikke slår et reservepreget KIL (!!!!) på hjemmebane er utrolig. I tillegg synes jeg det er snodig at ikke Berg skjeller ut laget alá Rekdal, men ser seg sånn middels misfornøyd med kampen.

            Enda bedre at Hansen står neste kamp(hvis han ikke går før).. Mot sin nye arbeidsgiver. Tenker meg at Fagermo tar en telefon til Hansen og får ordnet noen ekstra kroner dersom han ikke spiller så bra.

            Selv om Fagermo egentlig kan spare seg de pengene.. ALLE kan slå LSK om dagen.

            Kommentar

            • Dole
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2004
              • 1555

              #86
              Opprinnelig skrevet av korset+kanaris
              Berg synes vi spiller sånn middels........?
              Det er rart å høre hvor kritisk og misfornøyd Nils Arne Eggen er etter stort sett alle Rosenborgs kamper, selv om det blir 3 poeng. Henning Berg derimot er sjelden misfornøyd uansett hvordan kampene ender. Mulig de har litt ulike ambisjoner?

              Kommentar

              • GIFKanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2009
                • 8243

                #87
                Det er som en svensk kommentator skrev etter AIK-RBK, forskjellen på lagene var på alle måter himmelvid. Vi fremstår knapt som et lag for tida, og Bergs prosjekt befinner seg i et jævla mørkt høl for tida.

                Kommentar

                • KFL41
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2004
                  • 3648

                  #88
                  Ví har paa langt naer samme stall som paa vaaren. lite konkurranse i laget og elendig defensiv struktur. vi har heldigvis bra med poeng men naa begynner jeg aa se bakover paa tabellen.

                  Kommentar

                  • sholen
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Sep 2009
                    • 381

                    #89
                    Middels Henning, middels. Hvilken fotballkamp er det du så på. Dette er rett og slett ræva. KIL er nyopprykket og ikke spesielt gode på bortebane. De har utrolig mange ute, da de bare har 2 utespillere på benken (hvorav en bare holder i 10 min). Blir en kamp mot nedrykk i år også.

                    Vi er i tillegg det laget i Tippeliagen som klarer å komme tilbake flest ganger etter å ha ligget under. Først da begynner vi å spille noenlunde god fotball. Vi stormer i angrep, innsatsen er langt bedre og vinnerviljen er tilstede igjen.

                    Hva med å la motstander laget score ett eller to mål tidlig i kampen, slik at vi har bedre tid til å hente det igjen?!?
                    Last edited by sholen; 31.07.2010, 18:28. Begrunnelse: Skrivefeil

                    Kommentar

                    • lskgogo
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Feb 2010
                      • 633

                      #90
                      Fy faen så elendig detta er!

                      HVORFOR SPILLER ERLING KNUDZON? Fra start, hveeeeeer kamp. Hvor mange ganger spillte han ballen over linja i ett patetisk forsøk på og runde en spiller, eller og dempe ballen.
                      Vi spiller jo 11 mot 10 hver match med han på banen.
                      Nei, nå er det på tide at flere blir litt kritiske til HB.

                      Det hele topper seg jo med Essedire/Logi episoden på slutten. Profesjonelt..
                      Tar seg en pause til mars 2012..

                      Kommentar

                      • sholen
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2009
                        • 381

                        #91
                        Opprinnelig skrevet av KFL41
                        Ví har paa langt naer samme stall som paa vaaren. lite konkurranse i laget og elendig defensiv struktur. vi har heldigvis bra med poeng men naa begynner jeg aa se bakover paa tabellen.
                        Samma om stallen er mindre nå og at konkurransen om plassene ikke er tilstede, men hva tenker spillerne med. "Nei, det er samma hvordan jeg spiller for det kommer ingen å tar plassen min, så da kan jeg bare gi faen, og ikke ville spille fotball og vinne kamper"? Da er de faen meg ikke verdig å ikle seg LSK-drakta. De burde jo være såpass proffosjonelle og ha litt yrkesstolthet at de vil vinne kamper. Men da trengs det INNSATS!!!!!!!!!!!!

                        Kommentar

                        • WAK
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2006
                          • 964

                          #92
                          Opprinnelig skrevet av Kristian
                          Fantastisk ræva av spillerne. At vi, som egentlig har en ganske så grei stall, ikke slår et reservepreget KIL (!!!!) på hjemmebane er utrolig. I tillegg synes jeg det er snodig at ikke Berg skjeller ut laget alá Rekdal, men ser seg sånn middels misfornøyd med kampen.

                          Enda bedre at Hansen står neste kamp(hvis han ikke går før).. Mot sin nye arbeidsgiver. Tenker meg at Fagermo tar en telefon til Hansen og får ordnet noen ekstra kroner dersom han ikke spiller så bra.

                          Selv om Fagermo egentlig kan spare seg de pengene.. ALLE kan slå LSK om dagen.
                          Hansen er vel klar for Odd fra 01.08 så problemet er vel at vi ikke har noe keeper til neste kamp. Blir juniorkeeperen i tilfelle!!

                          Bergmann er vel ute også!!

                          Kommentar

                          • Hexaphim
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2006
                            • 2756

                            #93
                            Kontrakten til Hansen går vel ut etter sesongslutt? Hvorfor skulle vi slippe Hansen til Odd nå?
                            "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

                            Kommentar

                            • sholen
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Sep 2009
                              • 381

                              #94
                              Opprinnelig skrevet av WAK
                              Hansen er vel klar for Odd fra 01.08 så problemet er vel at vi ikke har noe keeper til neste kamp. Blir juniorkeeperen i tilfelle!!

                              Bergmann er vel ute også!!
                              Hansen går ikke til Odd før etter sesongen.

                              Kommentar

                              • Stray Cat
                                Moderator
                                • Aug 2008
                                • 5914

                                #95
                                JEG GREMMES! Det er tydeligvis ikke grenser for hvor dårlig det går an å prestere og misforståelser som den siste skal ikke skje. Ihvertfall ikke blant spillere over tredjedivisjon.
                                For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                Kommentar

                                • korset+kanaris
                                  Medlem
                                  Hoffnarr
                                  • Jun 2007
                                  • 46

                                  #96
                                  Mangelen på offensivt spillemønster er veldig tydelig. Nå når ikke Tarik er med oss lenger har vi heller ikke spillere som kan gjøre det alene med unntak av Nosa på gode dager, men han er ung og kan ikke forvente at han skal gjøre det hver gang.
                                  En midtbane som ikke scorer mål. Forsvar som plutselig har begynt å bli gavmildt. I kjølvann av fomlingen i mørket etter løsninger spiller vi like mye langt som under Erlandsen.
                                  Planløst......kjedelig......
                                  Eneste pluss er at vi kommer tilbake igjen som mange ganger før denne sesongen.
                                  Bestemte meg etter Hønefoss kampen at hvis Berg starter med Knudtzon mot KIL mister jeg troen på hans ferdigheter som trener. Mange vil sikkert si det er for tidlig men......

                                  Kommentar

                                  • sholen
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Sep 2009
                                    • 381

                                    #97
                                    Jeg ser ett lyspunkt da. Og han heter Anthony Ujah. Fortsetter å score på bestilling. Og i neste kamp, så er vel Arild rimelig sugen på å kapre en plass i 11'ern

                                    Kommentar

                                    • WAK
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jul 2006
                                      • 964

                                      #98
                                      Ja vi spiller ræva og dette holder ikke mål men.......

                                      Selvtilliten er på null og det merkes. Ingen ting stemmer og spillerne har ikke hodet med seg. Ser vi på sjansene i denne kampen er jeg sikker på at vi har dobbelt så mange sjanser som kongsvinger. Like vel vinner vi ikke og det nettopp for det ligger i hodet på spillerne.

                                      En annen ting er at vi har jo ikke vinger som fungerer. Knudtzon er ræva. Skjønner ikke at Berg ikke skjønner at han trenger noen kamper på benken og kan heller komme innpå siste 20. Hadde f.eks Guldbransen starta denne kampen er jeg 100% sikker på at vi hadde vunnet denne kampen.

                                      Kommentar

                                      • WAK
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jul 2006
                                        • 964

                                        #99
                                        Opprinnelig skrevet av sholen
                                        Hansen går ikke til Odd før etter sesongen.

                                        http://www.oddgrenland.no/article.php?Id=2323
                                        Stemmer det. Jeg som surrer.

                                        Kommentar

                                        • Canário
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Sep 2005
                                          • 1471

                                          Hva trener egentlig gutta på når de er på trening? Trener de på feilpasninger, skudd 20 meter over og stå stille og slå langpasninger, bare for å nevne noe? Eventuelt hva går galt mellom treningsfeltet og Åråsen?

                                          Det så ut som ingen spillere kjente hverandre. Null pasningspill. Trener de ikke på å ha ballen i laget, pasninger og samhandling?? Jeg er jævlig lei de lange ballene. Det er stort sett å gi bort ballen, og spille altfor mye på Kongsvingers premisser. Ingen evne til å lese spillet og gå riktig, og legge de riktige pasningene til rett tid. Selv midt i sesongen og hjemme mot Kongsvinger.

                                          Vi har mange teknikkere, og de bør få ballen langs bakken. Settes opp i kombinasjoner og spilles gode. Vi bør være over den fasen der det er om å gjøre å kvitte seg med ballen fortest mulig. Det så sånn ut i dag. Ingen etablert spill. Og da må jeg spørre igjen: Hva trener de på eller hva svikter mellom stadion og Åråsen?

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎