Odd -Lillestrøm, Skagerak Arena, mandag 9. aug. kl. 19.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • brisbane-kanaris
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2006
    • 595

    hahah... komiske Berg: "jeg synes vi gjør mye bra idag, men vi taper og det er litt surt (????????????)
    ....
    "vi presterer mye bra idag og kunne like gjerne ha vunnet den kampen her"

    Danse-Carsten: "Dere får inn en ledelse uten å klare å holde på den, hva betyr det?"
    Komiske Berg: "Nei, vi pleier ikke å lede kamper så det er ikke normalt. Vi ligger vanligvis under og kommet tilbake... alt i alt gjør vi en ålright bortekamp, men Odd er ganske effektive og scorer på de to sjansene de har, men spillemessig er det en ganske jevn kamp."

    fy faen, dette må være tidenes dårligste komedie.

    Kommentar

    • Folke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2008
      • 5955

      Vi kunne jo ha vunnet med tanke på målsjanser og straffesituasjoner, men ikke basert på spillet... Og rettferdigheten seirer som regel, ikke alltid, men som regel.
      Henning Berg må jo basere seg på hvordan spillet er, ikke på noen heldige sjanser o.l. Odd var mye bedre og vant fortjent.

      Kommentar

      • dennis
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2006
        • 872

        med tap i neste kamp som er mot Ålesund så håper jeg døra åpnes for Uwe snarest!!!!!
        Last edited by dennis; 09.08.2010, 20:24. Begrunnelse: feil med tastaturet!!

        Kommentar

        • antikris
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Oct 2005
          • 520

          Jeg tåler at vi taper, men jeg blir rasende av kommentarer som Berg kommer med til TV2. Dette er faenmeg langt fra allright, Henning. Måten vi fremstår på etter vi tar ledelsen er faenmeg ikke annet enn patetisk. Sier Berg dette til spillerne i garderoben også? Og vårt offensive spill er tilfeldigheter forsøkt satt i system.

          Berg; Vi spiller ikke en ok bortekamp, vi ser ut som en gjeng slappe fitter.

          Kommentar

          • Stan
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2006
            • 1075

            "Jeg syns vi gjør mye bra, vi kunne likegodt ha vunnet denne kampen!"

            Kommentar

            • GIFKanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2009
              • 8243

              Jeg synes Berg bør skjermes fra media, det han serverer er så fylt av arroganse og tverrhet at det setter hele klubben i et negativt lys. Laget blir utspilt på utligninga med 15-20 trekk fra Odd, og taper på en enkeltmannsprestasjon. Vi har knapt fire trekk innad i laget på nittitre minutter!

              Klubben famler i blinde.

              Kommentar

              • maxpayne
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2006
                • 1224

                Nok en helt grei bortekamp med det spillermateriale vi i dag hadde til rådighet.
                Vi er en anelse bedre med toppet lag men så mye bedre enn det vi så i dag er vi ikke. Henning Berg snakker selvsagt ut i fra hva han har til rådighet av spillere og deres ferdighetsnivå. Pr. dags dato er vi der vi er og penger har vi ikke, så det er bare å bite tenna sammen og fortsette med det vi har.

                Kommentar

                • antikris
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Oct 2005
                  • 520

                  Opprinnelig skrevet av maxpayne
                  Nok en helt grei bortekamp med det spillermateriale vi i dag hadde til rådighet.
                  Vi er en anelse bedre med toppet lag men så mye bedre enn det vi så i dag er vi ikke. Henning Berg snakker selvsagt ut i fra hva han har til rådighet av spillere og deres ferdighetsnivå. Pr. dags dato er vi der vi er og penger har vi ikke, så det er bare å bite tenna sammen og fortsette med det vi har.
                  Det der er faenmeg pisspreik.
                  Så jævlig dårlig er ikke vårt lag på papiret, du får det til å høres som om vi spiller med 11 stk juniorer. Så du kampen? Odd er ikke et bra forballag.

                  Kommentar

                  • Bibaboy
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2008
                    • 712

                    LSK fremstår totalt blottet for selvtillit. På det første målet kommer det 3 odd spillere på løp. LSK har like mange inne i boksen men ingen som markerer motstanderne. Trodde dette var barnelærdom i fotballen. Edwin fremstår som en fortumlet høne som ikke vet hva han skal gjøre. Han var riktignok noe bedre i dag enn mot vinger men som tippeliga spiller så er dette mye for dårlig. De to nyankommne fra Lyn greide seg greit nok. Damm var bra i duellspillet og Tom kom unna debuten uten verken å overbevise verken negativt eller positivt.
                    Det LSK nå trenger er en klassespiller på kant, og en trener som kan fortelle spillerne hvor skapet skal stå hen... Mange av spillerne virker uinteresserte og umotiverte. Hvor er iveren etter å vinne kamper som de hadde i vår. Hvor er spillemønsteret som vi så konturene av i vår. Dette er utelukkende Berg sin oppgave og etter min mening synes jeg han gjør denne på en dårlig måte. Synes byttene han gjorde i dag var vesentlig bedre enn det vi har sett tidligere men det er også det eneste. Beg bør gjøre noe drastisk nå. Hvis ikke rykker vi ned,,,,
                    Fugla Forever

                    Kommentar

                    • Uwes disippel
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 6039

                      Opprinnelig skrevet av maxpayne
                      Nok en helt grei bortekamp med det spillermateriale vi i dag hadde til rådighet.
                      Vi er en anelse bedre med toppet lag men så mye bedre enn det vi så i dag er vi ikke. Henning Berg snakker selvsagt ut i fra hva han har til rådighet av spillere og deres ferdighetsnivå. Pr. dags dato er vi der vi er og penger har vi ikke, så det er bare å bite tenna sammen og fortsette med det vi har.
                      Vi hadde Logi og Bergmann ute. Hansen sto en bra kamp, så det teller ikke. Det vil si at en spiller er ute. Blir latterlig.
                      At Knudzon byttes med Tokstad spiller ikke stor rolle.

                      Kommentar

                      • BennyLem
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 2902

                        Opprinnelig skrevet av maxpayne
                        Nok en helt grei bortekamp med det spillermateriale vi i dag hadde til rådighet.
                        Vi er en anelse bedre med toppet lag men så mye bedre enn det vi så i dag er vi ikke. Henning Berg snakker selvsagt ut i fra hva han har til rådighet av spillere og deres ferdighetsnivå. Pr. dags dato er vi der vi er og penger har vi ikke, så det er bare å bite tenna sammen og fortsette med det vi har.
                        Og hva har Odd av ressurser?

                        Stort sett spillere vi har kassert, avdanka folk som Svindal Larsen, samt litt annet sammenraskede folk. Mye folk ute i dag de også.

                        Samme gjelder selvsagt klubber som Aalesund, Tromsø og FKH for å nevne noen eksempler. De bader ikke i penger og har ikke bråtevis med internasjonale stjerner. De klarer imidlertid kanskje å disponere spillerne sine bedre enn det vi gjør.

                        Og penger? Berg klarte jo det kunststykket å bla opp 1MNOK for Elling Knudtzon. Tenk hva Arne Erlandsen kunne utrettet med en slik sum...
                        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                        Kommentar

                        • *46*

                          Jeg håper og tror at Berg kun forsøkte å være mr Nice guy foran kamera i kveld. Han var ildrød i hodet og tydeøig forbanna. Håper for Guds skyld at han ikke holder samme tale for spillerene.....

                          Kommentar

                          • Boing
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2005
                            • 711

                            Veit da faen hva som feiler LSK om dagen, egentlig helt håpløst å peke ut en som gjør feil, når hele LSK, spillere, ledere trenere løper rundt som ville høns og ikke skjønner en dritt hva jobben deres er.

                            For å si det sånn, gidder ikke LSK-spillerne å kjempe for supporterne, så gidder ikke jeg å kjøpe sesongkort og støtte dem økonomisk. BLØ FOR DRAKTA MØKKA SPILLERE.

                            Fy faen, er så drittlei av allt som har med LSK å gjøre.

                            Det verste er att jeg synes ikke spillerne tar alle disse tapene så jævlig tungt, ser ut som om dem gir faen i hvordan det går med LSK.

                            Sorry, men jeg gidder ikke å være optimist i dag, for nå ser LSK ut som om dem har kjørt av veien og er på vei mot ett stup på flere hundre meter, der ansatte og spillere i LSK har mulighet til å hoppe av, mens vi supporterne er lenket fast og kommer oss faen ikke løs.

                            Kommentar

                            • fjacob82
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2005
                              • 1507

                              Skrevet i affekt og intens irritasjon etter nok en strålende kamp....

                              Jeg sitter her med sesongkortet mitt og lurer på hva i all verden jeg skal med dette? Interessen rundt laget er lik null, spillet er så dårlig at man hadde hatt problemer med å hevde seg i adecco ligaen, og spillerne mangler alt fra basis ferdigheter til samspill og selvtillit. I løpet av noen få kamper i vår så vi hva dette laget kan gjøre, men rett før vm og etter dette har vi jo vært stokke dårlig.
                              Jeg etterlyser rett og slett engasjement fra spillerne. Pr. dags dato er det få av spillerne som jeg føler virkelig blør for drakta.

                              Noen punkter jeg merker som irriterer vettet av meg:
                              - En trener som verken engasjerer eller irriterer eller inspirerer
                              Jeg savner ikke sirkuset rundt Tom Nordli, men jeg savner at treneren faktisk er ute og får frem trynet sitt på en god måte. Interessen for LSK er ikke tilstede i det hele tatt, og det regner jeg dere merker på tilskuertallet?
                              Hvordan kan man stå og forsvare dårlige kamper på rekke og rad? En ting er å ikke gi spillerne dårlig selvtillit, men man må kunne stikke fingeren i jorda og innrømme at en kamp faktisk ikke var bra.
                              Hvor er treneren som kjefter og roser spillerne? Sitter rett bak benken og det jeg ser av engasjement er en trener som står med henda i kors og kikker, og jeg merker at jeg blir utrolig forbanna når vi spiller dårlig og ingenting skjer fra benken.
                              Hvorfor klarer ikke treneren å fokusere når han blir intervjuet av media? Ser jo ut som han har fult utviklet ADHD når han ikke klarer å fokusere på en eneste ting!
                              - Forsvaret
                              En trener som var kjent som en forsvarsbauta, men som har mistet helt kontrollen over sitt eget forsvar. Snakk om å ha ett passivt og stillestående forsvar! Hvor ble det av presset? Hvor ble det av vinnerviljen og fandenivoldskheten. Skulle jo tro at forsvarsspillerne våre ikke tålte den gode våren vi hadde og at det gikk til hodene på dem.
                              -Helheten i spillet?
                              Man kælker opp ballen i håp om at noen får plukket den ned, og så får man se hva som skjer.
                              Man prøver kanskje å spille litt på kant, men vi har ingen klare kantspillere som utmerker seg.
                              Man prøver å spille gjennom midten men Nosa roter enten bort ballen eller gjør en genial pasning, som ingen rundt han helt skjønner og dermed går det i stå.
                              -Gløden?? Hvor er den? Spillergleden?
                              Se på stakkars Knudtzon. Har man noensinne sett en spiller med dårligere selvtillit? Spilleren har definitivt kvaliteter men kan få bruk for en gang i fremtiden, men ser ikke ut som han har tro på en eneste ting han prøver på. Null glød og glede utpå banen.
                              Hvor er viljen til å kline til i taklinger? Bli litt forbanna og faktisk få litt tenning? Hvor er LSK som vi kjenner?
                              -Hjemmebane
                              Fordel hjemme? Virker ikke som det er noe fugla har ihvertfall. For eksempel Kongsvinger spilte oss svake, og fant lett ut hvordan de kunne tukte oss hjemme. Jeg har ikke vært så sint på kamp på flere år. Ikke engang når vi ble pissa på av Vålerenga ble jeg så sinna. Makan til manglende innsats..
                              Fort Åråsen er ikke-eksisterende pr.dags dato.
                              - Innstilling?
                              LSK er ett lag som kun en gang de siste årene virkelig har prestert, og det var når vi tok cupgullet. Etter det så er det nesten en regel om at vi skal drite oss ut mot antatt svakere lag, eller lag som spiller ”primitiv” fotball.

                              Hvorfor skal man beholde sesongkortet til neste år? Hvorfor skal man gidde å følge dette laget? Hvorfor skal jeg tåle denne jævla smerten år etter år? Vi klarer jo faen meg ikke å ta noen steg videre. Eneste som holder oss i eliteserien til neste år er at lagene på de tre nederste forhåpentligvis ikke begynner å ta så mye poeng… Noe må skje ellers kommer alt til å gå rett til gamle erik fortere enn svint. Sviktende tilskuertall, sviktende inntekter, dårlig øknomistyring etc. Hvor er dekkbaronen med millionene? Hvor er våre rike ”onkler” som kan få ryddet opp i økonomiske uføret slik at ikke det blir liggende å irritere? Hvorfor ikke ansette en sportspsykolog som kan få banket litt selvtillit inn i skallen dems? Det holder rett og slett ikke bare at spillerne har begynt å spise så fordømt riktig at de ikke blir så skadeforfulgt lenger…
                              Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                              *Brasseberget*

                              Kommentar

                              • maxpayne
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2006
                                • 1224

                                Opprinnelig skrevet av antikris
                                Det der er faenmeg pisspreik.
                                Så jævlig dårlig er ikke vårt lag på papiret, du får det til å høres som om vi spiller med 11 stk juniorer. Så du kampen? Odd er ikke et bra forballag.
                                Det er ørsmå marginer som skiller 4 til 12 plass i tippeligaen. Jeg vil si det så sterkt at forskjellen kan hete Tarik Elyounoussi. Vi har definitivt spilllere i troppen med fotballferdigheter men de fleste av dem er noen år for unge.
                                Ser man bak resultatene i år så er prestasjonene sett under ett langt bedre enn på ganske lenge.

                                Kommentar

                                • Uwes disippel
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2006
                                  • 6039

                                  Hva var forresten greia med at vi, ifølge kommentatorene, skulle hatt straffe i 1 omg?
                                  Jeg fikk det ikke med meg.

                                  Kommentar

                                  • Boing
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Dec 2005
                                    • 711

                                    Opprinnelig skrevet av maxpayne
                                    Ser man bak resultatene i år så er prestasjonene sett under ett langt bedre enn på ganske lenge.
                                    Å se bak resultatene eller reultat-tavle hjelper fint lite, jeg ser en gjeng med møkkaspillere som spiller for LSK som taper duell og gidder faen ikke å ofre en dritt for att LSK skal vinne. Vi vil se ett LSK som kjemper og blør, som gir 110% i hver jævla duell, dette er totalt fraværende for tiden, spillerne gidder faen meg ikke en dritt.

                                    Se bak resultatene var noe Semb brukte når ting gikk dårlig på banen, og vi ser hva han driver med nå??? ikke som trener i allefall.

                                    Kommentar

                                    • GIFKanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2009
                                      • 8243

                                      Rambekk hadde livtak på Sundgot, og slapp unna. Sundgot er ikke som Kovacs og Aarøy i de situasjonene.

                                      Kommentar

                                      • Ketil Cantona
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2004
                                        • 6813

                                        Vi har nå mislyktes totalt under Uwe, Norlie og Berg. Jeg forsvarer ikke Berg men problemet må ligge dypere enn som så. Klubb uten penger, spillegruppe som ikke er god nok er også ting vi må ta med. Forsvaret er en sil, vi har ikke en midtbanespiller som kan skyte, legge inn eller slå 40/50 meters pasning. Dog har vi spillere som gjerne skal gjøre jobben alene.

                                        Ang Berg, så bør han lære av Rekdal som tør å skrike ut sine meninger mot spillere og sine egne ledere.

                                        Desverre blir det bunnkamp i år igjen:-(

                                        Kommentar

                                        • Odinster
                                          Seniormedlem
                                          Forumonanist
                                          • Aug 2008
                                          • 160

                                          Det er ikke lett å spille toppfotball med en midtbane hvor 3/4 ikke fungerer. Edwin er en bra spiller som spiss, men ikke som kant og burde vært bytta ut etter første omgang. Tokstad stakar prøver som en helt, men får det heller ikke til på motsatt kant. Ikke så rart når han føler seg mest vel på midten.

                                          Jeg håper for guds skyld at Berg ikke er et like stort nek i garderoben og på trening som han fremstår på TV.

                                          Det lille jeg så av Tom synes jeg var friskt, og fortjener flere innhopp. Dahm fikk jeg ikke noe inntrykk av, bortsett fra at han vant mange hodedueller.

                                          Tullebukk:
                                          Hva grunner denne frustrasjonen i spillergruppa i? Er det misnøye med Berg, eller bare generell frustrasjon?
                                          Hva med de som skulle komme på prøvespill? er de nye langtidsprosjekter, eller forsterker de laget umiddelbart?

                                          Noen i stallen har vært igjennom tre - fire trenere. Nå er det på tide at de slutter å sutre, og se på seg selv og sine egne prestasjoner.

                                          Kommentar

                                          Working...