Odd -Lillestrøm, Skagerak Arena, mandag 9. aug. kl. 19.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7055

    Opprinnelig skrevet av Paddis
    Vi har nå mislyktes totalt under Uwe, Norlie og Berg.
    Kanskje besides the point, men mislyktes vi totalt under Uwe? En hånd på gullet en sesong, finale i Royal League, cupfinale og et kløyva f-hår unna sølvet året etter?
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

    Kommentar

    • Ketil Cantona
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6813

      Vi har nå mislyktes totalt under Uwe, Norlie og Berg. Jeg forsvarer ikke Berg men problemet må ligge dypere enn som så. Klubb uten penger, spillegruppe som ikke er god nok er også ting vi må ta med. Forsvaret er en sil, vi har ikke en midtbanespiller som kan skyte, legge inn eller slå 40/50 meters pasning. Dog har vi spillere som gjerne skal gjøre jobben alene.(edwin)

      Ang Berg, så bør han lære av Rekdal som tør å skrike ut sine meninger mot spillere og sine egne ledere.

      Desverre blir det bunnkamp i år igjen:-(

      Kommentar

      • vermu
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2008
        • 1729

        Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
        Hva var forresten greia med at vi, ifølge kommentatorene, skulle hatt straffe i 1 omg?
        Jeg fikk det ikke med meg.
        Det var vel i situasjonen Rambekk hold livtak rundt Sundgot. Skulle vel vært blåst, men Sundgot ble ikke snytt for noen målsjanse i den situasjonen uansett.

        Kommentar

        • rulfi
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2007
          • 982

          Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
          Hva var forresten greia med at vi, ifølge kommentatorene, skulle hatt straffe i 1 omg?
          Jeg fikk det ikke med meg.
          Innlegg i retning Sundgot, hvor Rambekk holder begge armene rundt magen til Sundgot, som har null sjans til å prøve og hoppe på ballen en gang. Den så langt fra håpløs for han og treffe også.

          Kommentar

          • BennyLem
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 2902

            Opprinnelig skrevet av trigz
            Kanskje besides the point, men mislyktes vi totalt under Uwe? En hånd på gullet en sesong, finale i Royal League, cupfinale og et kløyva f-hår unna sølvet året etter?
            Ironisk nok, så er det kun en person som har sikret oss en tittel de siste 20 årene: Uday...
            Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

            Kommentar

            • reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13272

              Opprinnelig skrevet av Paddis
              Ang Berg, så bør han lære av Rekdal som tør å skrike ut sine meninger mot spillere og sine egne ledere.
              Vet ikke om jeg skal le eller gråte.

              Kommentar

              • Boing
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2005
                • 711

                Opprinnelig skrevet av reka
                Vet ikke om jeg skal le eller gråte.
                Du kan le av rekdal og gråte over det LSK-spillerne presterer. Mitt tips i denne stund og sak. Og det er vel det jeg gjør selv.

                Kommentar

                • maxpayne
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2006
                  • 1224

                  Opprinnelig skrevet av Paddis
                  Vi har nå mislyktes totalt under Uwe, Norlie og Berg. Jeg forsvarer ikke Berg men problemet må ligge dypere enn som så. Klubb uten penger, spillegruppe som ikke er god nok er også ting vi må ta med. Forsvaret er en sil, vi har ikke en midtbanespiller som kan skyte, legge inn eller slå 40/50 meters pasning. Dog har vi spillere som gjerne skal gjøre jobben alene.

                  Ang Berg, så bør han lære av Rekdal som tør å skrike ut sine meninger mot spillere og sine egne ledere.

                  Desverre blir det bunnkamp i år igjen:-(
                  Nå har jo LSK de siste åra hatt trenere som Rekdal og det ble vi jo utrolig mye bedre av. Henning Berg er ikke til for å fore KFL med floskler og ting de vil høre. Rösler var selve eksperten på å holde seg på godfot med KFL men glemte dessverre spillerene. Så kom Nordlie som kjeftet på alt og alle.
                  Henning Berg fokuserer på det han kan gjøre noe med, det daglige treningsarbeidet.

                  Kommentar

                  • fjacob82
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 1507

                    Opprinnelig skrevet av Hexaphim
                    Nok en gang en forferdelig kamp av LSK. Om ikke annet så vinner Dahm dueller mot slutten, i motsetning til resten av laget.

                    Berg: "Mye bra!"
                    Fuck you, sir.
                    Da er det bare å gutse på Drillo-fotballen da. Hvorfor ikke spør nå jeg?? Dahm er en svær jævel og kan lett vinne mye hode dueller, Essidiri er god til å legge langballer hvis han vil, og vi har en kjapp og sterk nigerianer på toppen, med en Nosa som kan fylle på (og eventuelt Tokstad som en Leo-light).

                    Drit i finspillet, gå for poengene, vær kynisk og sørg for at vi får en TL kontrakt til neste år. DA kan vi begynne å leke oss litt og spille inn litt finspill.
                    Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                    *Brasseberget*

                    Kommentar

                    • ap4
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2004
                      • 271

                      Opprinnelig skrevet av maxpayne
                      Nå har jo LSK de siste åra hatt trenere som Rekdal og det ble vi jo utrolig mye bedre av. Henning Berg er ikke til for å fore KFL med floskler og ting de vil høre. Rösler var selve eksperten på å holde seg på godfot med KFL men glemte desverre spillerene. Så kom Nordlie som kjeftet på alt og alle.
                      Henning Berg fokuserer på det han kan gjøre noe med, det daglige treningsarbeidet.
                      Ja, og det ser vi jo alle at bærer frukter. Det var vel heller ingen i klubben som egentlig ville kvitte seg med Uwe, unntatt Per Berg.

                      Kommentar

                      • Boing
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2005
                        • 711

                        Opprinnelig skrevet av maxpayne
                        Henning Berg fokuserer på det han kan gjøre noe med, det daglige treningsarbeidet.
                        Ja, og fortsetter han med det så vil dette virkelig bli bra, i første vel å merke.

                        Kommentar

                        • maxpayne
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2006
                          • 1224

                          Opprinnelig skrevet av ap4
                          Ja, og det ser vi jo alle at bærer frukter. Det var vel heller ingen i klubben som egentlig ville kvitte seg med Uwe, unntatt Per Berg.
                          hahahaha For folk som trodde at Tom Nordlie hadde liten tillit i spillergruppa så skulle de bare visst sannheten om Uwe.
                          Uansett så kan folk klage så mye de vil. Hennig Berg vil være LSK trener ut kontraktstiden uansett hvordan det går, med mindre han selv får nok.
                          Mange i KFL drømmer fortsatt om Uwe tilbake men det er mindre sannsynlig enn at Elvis lever. Mitt tips er at AE dukker opp igjen om ikke altfor mange år.
                          Last edited by maxpayne; 09.08.2010, 21:22.

                          Kommentar

                          • woody
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2005
                            • 374

                            Muligens litt "off topic"; men med innsatsen fra LSK-spillerne (og trener) for tiden har jeg oppdaget en ny gullkilde . . . .

                            Har de siste kampene spilt konsekvent på tap for LSK med "back up" for uavgjort. I dag var f. eks. oddsen for seier til Odd (men med innsatsen tilbake for U) 1,33.

                            Ingenting hadde vært bedre om jeg begynner å tape penger på dette. Men hvis ikke noen skjønner at her må det jobbes som H.....; og at ingenting kommer av seg sjøl, er jeg redd dette fortsatt er en fin gullgruve . . .
                            woody

                            Kommentar

                            • *46*

                              Skal jeg dra frem noe positivt, så er det Dahm. Det virker til å være ett beist av en fyr med en grei posjon teknikk. Har litt tro på han.

                              Kommentar

                              • Ketil Cantona
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 6813

                                Opprinnelig skrevet av maxpayne
                                Nå har jo LSK de siste åra hatt trenere som Rekdal og det ble vi jo utrolig mye bedre av. Henning Berg er ikke til for å fore KFL med floskler og ting de vil høre. Rösler var selve eksperten på å holde seg på godfot med KFL men glemte dessverre spillerene. Så kom Nordlie som kjeftet på alt og alle.
                                Henning Berg fokuserer på det han kan gjøre noe med, det daglige treningsarbeidet.
                                Skal da heller ikke fore oss, spellera må tåle å høre når drakta er like rein som når de gikk på banen. Drit lei at vi skal være snillest i klassen... Berg snakker i det uendlige at noe var bra og noe dårlig. Nei det var/er bare dritten

                                Kommentar

                                • merch
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2007
                                  • 938

                                  Detta er fan ikke moro om dagen å være supporter!

                                  Blir som å ta en 3uker på Ayia Napa uten å få seg en beta!

                                  Helvete å skuffa man kan bli!
                                  lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
                                  sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

                                  Kommentar

                                  • Gjest

                                    Ser at Berg ifølge Nettavisen sier at det er marginer som skiller, og at LSK gjør mye bra i denne kampen.
                                    Ja vel, hva da?
                                    Jeg mener at Odd var elendige i denne kampen, og at LSK var enda dårligere enn elendig.

                                    Fortsetter de som i de to siste kampene så åker det rett ned i 1. div.
                                    For å ikke vinne mot Kongsvinger, nesten uten innbyttere, det er dårlig det. Og det som gjør det så mye verre er at de ikke fortjente å vinne engang.

                                    Og mot Odd i dag, så var det like dårlig om ikke dårligere. Så hva Berg ser at er bra det er for meg en gåte.

                                    Kommentar

                                    • AG-3
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jul 2006
                                      • 1081

                                      "we are shait and we know we are......."

                                      Trist. ligger an til en ny høst med skjebnekamper, skummel innmarsjmusikk, neglebiting og magasår.
                                      Guffen tradisjon vi har lagt oss til.
                                      Gir begrepet "høstdepresjon" ny mening.

                                      Kommentar

                                      • *46*

                                        Noen er litt mer forbanna enn andre: http://vgd.no/sport/fotball-norsk/te...-har-faatt-nok

                                        Han klippte f*** meg sesongkortet i to...

                                        Kommentar

                                        • reka
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Aug 2005
                                          • 13272

                                          Opprinnelig skrevet av *46*
                                          Noen er litt mer forbanna enn andre: http://vgd.no/sport/fotball-norsk/te...-har-faatt-nok

                                          Han klippte f*** meg sesongkortet i to...
                                          Håper det er han digre ved siden av meg. Jeg trenger to plasser.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎