Odd -Lillestrøm, Skagerak Arena, mandag 9. aug. kl. 19.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • HSft
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 6075

    #41
    Opprinnelig skrevet av Lars
    Espen må for all del ikke få gult kort her. Skade eller karantene på Espen er en sportslig katastrofe, ettersom Tam er borte, Kiko er skada og Dosso er utleid. Jeg vil veldig gjerne slippe å se en juniorspiller ved siden av Nosa på midtbanen i høst. (Regner med at Sadeh er mest aktuell som erstatter, med Tokstad som en mulig nr. 2.)
    Ruben er vel også et alternativ her, i likhet med resten av banen. Ellers tror jeg Dahm kunne vært aktuell sentralt på midten også. Tror han kan spille på hele sentrallinja, selv om han har blitt brukt mest som stopper og spiss.

    Kommentar

    • tullebukk
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2006
      • 5446

      #42
      Opprinnelig skrevet av HSft
      Ruben er vel også et alternativ her, i likhet med resten av banen. Ellers tror jeg Dahm kunne vært aktuell sentralt på midten også. Tror han kan spille på hele sentrallinja, selv om han har blitt brukt mest som stopper og spiss.
      Tro Dosso kommer tilbake.

      Kommentar

      • HSft
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2004
        • 6075

        #43
        Opprinnelig skrevet av tullebukk
        Tro Dosso kommer tilbake.
        Hva skjer med spillerne som skulle komme på prøvespill da?

        Kommentar

        • tullebukk
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2006
          • 5446

          #44
          Opprinnelig skrevet av HSft
          Hva skjer med spillerne som skulle komme på prøvespill da?
          Neste uke tror jeg.

          Kommentar

          • gilbert
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 3173

            #45
            Opprinnelig skrevet av tullebukk
            Tro Dosso kommer tilbake.
            Fra dagens RB:

            "Sentralt på midten har vi få alternativer. Vi måtte ha inn en spiller. Da valgte vi Tom Sadeh, og det betydde også at vi kunne forlenge utlånsavtalen til Hassane Dosso med Strømmen, sier Bjarmann.
            Mer har ikke LSK råd til i dette overgangsvinduet."'

            gilbert

            Kommentar

            • tullebukk
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2006
              • 5446

              #46
              Opprinnelig skrevet av gilbert
              Fra dagens RB:

              "Sentralt på midten har vi få alternativer. Vi måtte ha inn en spiller. Da valgte vi Tom Sadeh, og det betydde også at vi kunne forlenge utlånsavtalen til Hassane Dosso med Strømmen, sier Bjarmann.
              Mer har ikke LSK råd til i dette overgangsvinduet."'

              gilbert
              Bjarmann er en luring

              Kommentar

              • Lars
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 6156

                #47
                Vi MÅ rett og slett ha Dosso tilbake nå som Kiko er ute. Sadeh holder ikke som backup sentralt.

                Kommentar

                • andersmm
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2006
                  • 5764

                  #48
                  Jeg har null tiltro til Bjarmanns uttalelser rundt spillerkjöp. Kan godt väre at vi ikke har råd til å hente noen, men hva Bjarmann sier i media og hva som er virkelig er to helt forskjellige ting.
                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                  Kommentar

                  • ragnarrock
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2008
                    • 937

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av Lars
                    Vi MÅ rett og slett ha Dosso tilbake nå som Kiko er ute. Sadeh holder ikke som backup sentralt.
                    Nå er det vel ikke bare sadeh, vi har også tokstad, og det finnes alltid en mulighet (ikke en ønskelig en) at nosa tar det deffensive, og kosebjørn eller arild tar den offensive rollen. Ellers tror jeg dahm kunne gjort en ok figur der
                    *Kjempe gutta fighte gutta!!*

                    -RagnarRock-

                    Kommentar

                    • El Caco
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2009
                      • 2286

                      #50
                      Ta det med ro. Det blir Erling - Søgård - Nosa - Edwin resten av sesongen. Trenger ingen endringer! ...
                      Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                      Kommentar

                      • HSft
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2004
                        • 6075

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av El Caco
                        Ta det med ro. Det blir Erling - Søgård - Nosa - Edwin resten av sesongen. Trenger ingen endringer! ...
                        Så du satser på 0 gule for espen resten av sesongen?
                        Endringer blir det nok uansett om berg vil eller ikke.

                        Kommentar

                        • tullebukk
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2006
                          • 5446

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av Lars
                          Vi MÅ rett og slett ha Dosso tilbake nå som Kiko er ute. Sadeh holder ikke som backup sentralt.
                          Og det sier du på hvilket grunnlag,har du sett noen treninger eller kamper med han.Jeg velger og ha trua på han til det motsatte er bevist.

                          Kommentar

                          • Lars
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 6156

                            #53
                            Sett han et par treninger og én kamp. Kampen var mot Haugesund i JET. Da spilte han stopper og gjorde en ganske dårlig kamp, etter min mening. I tillegg må man huske på at han ikke var fast på Lyn. Han virker for all del talentfull, men du skal være litt mer enn bare talentfull for å holde sammen midtbanen til LSK. Nosa er tross alt ikke den letteste å spille sammen med når det kommer til det defensive arbeidet.

                            Kommentar

                            • lskgogo
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Feb 2010
                              • 633

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av Lars
                              Sett han et par treninger og én kamp. Kampen var mot Haugesund i JET. Da spilte han stopper og gjorde en ganske dårlig kamp, etter min mening. I tillegg må man huske på at han ikke var fast på Lyn. Han virker for all del talentfull, men du skal være litt mer enn bare talentfull for å holde sammen midtbanen til LSK. Nosa er tross alt ikke den letteste å spille sammen med når det kommer til det defensive arbeidet.

                              Javel.. Kanskje du ikke skal vurdere han utifra en kamp hvor han ikke spiller til vanlig.
                              Hva har forresten Dosso og stille opp med? Ut ifra det jeg har sett fra Strømmen sine matcher er det heller lite.

                              Nei jeg tror faktisk Sadeh holder bedre klasse enn Dosso. Uansett hva det sier.
                              Tar seg en pause til mars 2012..

                              Kommentar

                              • Lars
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 6156

                                #55
                                Hehe. Jeg har i hvert fall sett ham spille, både på trening og i kamp. Har du?

                                Jeg har selvfølgelig ikke sett ham nok til å kunne vurdere ham fullt ut, men av det jeg har sett er han en fysisk sterk spiller med jevnt over gode basisferdigheter. Det største minuset er nok farta. Selvfølgelig KAN han bli god nok, men jeg mener han har ganske langt igjen.

                                En annen ting er jo trenernes vurdering. Myhre/Berntsen ser på Dosso som en nøkkelspiller for et middels 1. div-lag, mens Halle ikke mente at Sadeh var god nok for elleveren til det dårligste laget i 1. div. Dosso er eldre og har mer å vise til av spilletid og prestasjoner, derfor vurderer jeg ham som en bedre spiller enn Sadeh. Enkelt og greit.

                                Kommentar

                                • lskgogo
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Feb 2010
                                  • 633

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av Lars
                                  Hehe. Jeg har i hvert fall sett ham spille, både på trening og i kamp. Har du?

                                  Jeg har selvfølgelig ikke sett ham nok til å kunne vurdere ham fullt ut, men av det jeg har sett er han en fysisk sterk spiller med jevnt over gode basisferdigheter. Det største minuset er nok farta. Selvfølgelig KAN han bli god nok, men jeg mener han har ganske langt igjen.

                                  En annen ting er jo trenernes vurdering. Myhre/Berntsen ser på Dosso som en nøkkelspiller for et middels 1. div-lag, mens Halle ikke mente at Sadeh var god nok for elleveren til det dårligste laget i 1. div. Dosso er eldre og har mer å vise til av spilletid og prestasjoner, derfor vurderer jeg ham som en bedre spiller enn Sadeh. Enkelt og greit.
                                  Nei, jeg har ikke sett han spille de 3!(?) kampene under GET.
                                  Eneste jeg vet er at jeg har sett av Dosso i kamper for Strømmen i 1 div.

                                  Skulle også ønske Dosso var en løsning på vårt sentrale problem på midtbanen. Men utifra det jeg har sett er Sadeh en like god løsning som Dosso.
                                  Tar seg en pause til mars 2012..

                                  Kommentar

                                  • vermu
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2008
                                    • 1729

                                    #57
                                    Har PSA virkelig så liten tillit, at han blir vurdert bak Mads Dahm umiddelbart?

                                    Opprinnelig skrevet av gilbert
                                    I formasjonstreninga spilte

                                    André
                                    Steinar-Mads-Frode-Lasse
                                    Kristoffer-Espen-Nosa-Edwin
                                    Arild-Tony

                                    mot

                                    Fredrik-Björn
                                    Mathis-Tom-Robin-Erling
                                    Steffen-Pål Steffen-Christophe-Ruben
                                    Stefan



                                    gilbert

                                    Kommentar

                                    • *46*

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av vermu
                                      Har PSA virkelig så liten tillit, at han blir vurdert bak Mads Dahm umiddelbart?
                                      Jeg håper og tror det er pga hvilken motstand som venter. Skjønner ikke grunnen til at PSA nesten virker til å ha blitt spdalsk, så min teori er at Dahm rykker inn pga motstanderen og behov av en høy kar med plenty med muskler.

                                      Kommentar

                                      • RSP
                                        Moderator
                                        • Aug 2004
                                        • 10498

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av *46*
                                        Jeg håper og tror det er pga hvilken motstand som venter. Skjønner ikke grunnen til at PSA nesten virker til å ha blitt spdalsk, så min teori er at Dahm rykker inn pga motstanderen og behov av en høy kar med plenty med muskler.
                                        Håper du har rett i det. Pål Steffen er 28 år og bør ha flere gode år igjen på banen. Vi vet alle hva han står for, og ut fra innhoppene hans, bl.a. mot Hønefoss, synes jeg at han virker spillelysten og på hugget. Etterhvert håper jeg igjen å få se Pål Steffen som Frodes makker som midtstopper.

                                        Kommentar

                                        • vermu
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2008
                                          • 1729

                                          #60
                                          Berg tenker ikke slik. Han tar ut det laget han mener er best. Nærmest uavhengig av motstander. Dessverre ser det ut til han mener PSA er dårligere enn Dahm.

                                          Opprinnelig skrevet av *46*
                                          Jeg håper og tror det er pga hvilken motstand som venter. Skjønner ikke grunnen til at PSA nesten virker til å ha blitt spdalsk, så min teori er at Dahm rykker inn pga motstanderen og behov av en høy kar med plenty med muskler.
                                          Last edited by vermu; 07.08.2010, 19:38.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎