Stabæk- Lillestrøm SK Telenor Arena 29.08 kl 18

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • LSK N/B
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2006
    • 830

    Opprinnelig skrevet av Folke
    Uten Nosa hadde vi liggi nederst sammen med Sandefjord...
    Men helt enig, holdningene som ble vist i dag og ved ett par andre anledninger er ikke akseptabelt.
    Det blir spekulasjoner, men med hans holdninger ligger vi på en fin fin 11 plass.

    Med det overblikket, pasningsfoten og ballvinner egenskapene burde han rule TL, men bare blitt en del av en grå masse.

    Takler ikke primadonnaer
    03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

    Nei til NFF!

    Kommentar

    • Fotball24/7
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2008
      • 263

      Sorry, men jeg klarer ikke helt å skylde på enkeltspillere i dag.

      Vi har en midtbane som ikke på trening engang klarer å slå crossere eller motta en ball og sende den videre. Vi har to stoppere som ikke en eneste gang forserer forbi et ledd. Når spissene våre for en gangs skyld får kontroll på ballen, har de kun hverandre eller så slurver de med passningene videre til en medspiller som kommer luntende etter. Det er for meg helt ubegripelig at alle andre spillere kan se så mye bedre ut en våre spillere.

      Så har jeg stilt meg selv noen spm, som jeg vil dele med dere.

      Er det noe vits for oss å spille 442? (4411)
      Kan LKE eller BBS spille sentralt?
      Bør Nosa få en fri offensiv rolle?
      Bør Søgård og Sadeh spille sittende på midten?

      Jeg stiller meg disse spm samt flere.

      Hva mener dere?
      Dette er en ball

      Kommentar

      • Folke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2008
        • 5955

        Opprinnelig skrevet av LSK N/B
        Det blir spekulasjoner, men med hans holdninger ligger vi på en fin fin 11 plass.

        Med det overblikket, pasningsfoten og ballvinner egenskapene burde han rule TL, men bare blitt en del av en grå masse.

        Takler ikke primadonnaer
        Han er fortsatt i toppen på alle spillerbørser i landet her, så noe bra må han ha gjort. Men dominere på ett så dårlig lag hver gang er nok vanskelig, kan ikke si jeg husker Koren f.eks. gjorde det heller, spesielt ikke første sesongen!
        Helt enig hva primadonna nykker angår!

        Kommentar

        • HolterKanaris
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2006
          • 1603

          Søgård burde spille FIFA, sittende i sin egen sofa. Han er lost case.
          ***Større baller enn vett***

          Kommentar

          • skotten
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2004
            • 1794

            Opprinnelig skrevet av Folke
            Som sagt i andre innlegg mener jeg Ujah, Dahm og Kippe var eneste som var snev av gode i dag (terningkast 6).. Mens spillere som EK (2) og Søgård (3) var særs dårlige. Dårlige var også BBS og Nosa, men det er spillere som har bidratt med særs mye positivt (spes Nosa) til nå i sesongen og som innehar en alder/talent som gjør at jeg ikke gidder å slakte dem etter en dårlig kamp.. Selv om holdningene Nosa viser i dag gjør at han trenger en skikkelig oppstrammer.
            Resten av laget vaker vel i mine øyne rundt 4-5 på terningkastet.
            Min feil, orket ikke å lese gjennom hele tråden. Står alltid så mye oksemøkk når vi taper... Ellers stort sett enig i dine vurderinger, men en hver med snev av fotballforståelse ser at Sundgot leverer bra saker i dag - og er fritatt 4-5 på min skala. Nosa lukter på stolpen i dag. Knutzon på ingen måte en toer. De gangene han så håpløs ut i dag syns jeg det skyldes at Karim får han til å se dårlig ut gjennom ikke å starte i situasjoner EK ellers er dømt til å kjøre seg fast. EK kan gjerne få 4-5. Karim er dagens toer...

            Kommentar

            • LSK N/B
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2006
              • 830

              Opprinnelig skrevet av Folke
              Han er fortsatt i toppen på alle spillerbørser i landet her, så noe bra må han ha gjort. Men dominere på ett så dårlig lag hver gang er nok vanskelig, kan ikke si jeg husker Koren f.eks. gjorde det heller, spesielt ikke første sesongen!
              Helt enig hva primadonna nykker angår!
              Men tenk hvor god han kunne ha vært. Blir bare jævlig frustret over å se han. Det hjelper ikke at han alltid skal ha mange touch på ballen før han sender den videre. Ødelegger mange overgansmuligheter. Håper han sjerper seg og blir så god som alle ser at han kan bli.

              For å ta med noe positivt også: Edwin ser mer og mer komfy ut på venstre kant. var bedre en de fleste i dag.
              Last edited by LSK N/B; 29.08.2010, 21:08. Begrunnelse: Edwin
              03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

              Nei til NFF!

              Kommentar

              • Folke
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2008
                • 5955

                Opprinnelig skrevet av LSK N/B
                Men tenk hvor god han kunne ha vært. Blir bare jævlig frustret over å se han. Det hjelper ikke at han alltid skal ha mange touch på ballen før han sender den videre. Ødelegger mange overgansmuligheter. Håper han sjerper seg og blir så god som alle ser at han kan bli.
                Ja enig, og det tror jeg han finner ut av med tiden også. Tror nok at en bedre kondis også hadde hjulpet på, samme virkning hadde nok også bedre medspillere (ref Tarik) gjort!

                Kommentar

                • LSK N/B
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2006
                  • 830

                  Opprinnelig skrevet av Folke
                  Ja enig, og det tror jeg han finner ut av med tiden også. Tror nok at en bedre kondis også hadde hjulpet på, samme virkning hadde nok også bedre medspillere (ref Tarik) gjort!
                  Gud jeg håper han finner ut av, ser ikke som Berg har tenkt til å fortelle det. Jeg orker ikke komme på Åråsen så se spillere dasse rundt.

                  Noe av grunnen til at dette kom nå var at jeg så jr kampen på lørdag 100% innsats hele veien.
                  03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

                  Nei til NFF!

                  Kommentar

                  • KFL41
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2004
                    • 3648

                    Mot Start blir det vel til de grader to sittende spillere sentralt. Da er det lite poeng i å ha en spiller som EK på banen siden han kun kan bidra defensivt. Da er vi nødt til å ha en spiller som kan skape noe på egenhånd. Så hvis ikke FG starter så forstår jeg ingenting.

                    Kommentar

                    • trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7055

                      Den som ikke hadde innsett at midtbanen vår er skremmende dårlig, bør vel ha fått det med seg etter i dag. Dessverre er det vel fint lite å gjøre med det så lenge klubben ikke har nåla i veggen.

                      Men en ting kan vi gjøre noe med: Bruk for helvete vår beste flankespiller fra start. Det er faktisk et krav.
                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                      Kommentar

                      • superbøffel
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 5611

                        Fotballopplevelsen fra HELVETE... Ikke bare på grunn av fotballen som ble vist, men i like stor grad den bedriten hangaran den ble spilt i. Ikke klarte de å servere gode pølser en gang....

                        For en uke siden viste våre menn tæl og innsats verdig tidligere Åråsenårganger. Dette var totalt fraværende i dag...

                        Noen tanker...

                        Logi, bærturene i feltet blir hyppigere og hyppigere og han viste ikke toppklasse på noen av målene. 1-0 målet er definitivt tagbart.

                        Midtforsvaret ser ut til fungere greit nok, selv om begge kjempene trives dårlig med fotrappemotstandere med hurtig pasningsspill. Igjen, 1-0 målet er absolutt mulig å forhindre også av syopperne, hvor f... er presset i ballfører?

                        Dagen største kaktus går til Espen. Sorry, jeg elsker deg, men du har virkelig ikke nivået lenger. Jeg har aldri forventet lekkerbiskener fra pasningsfoten, men jeg har alltid forventet full innsats som midtbaneterrier og jordfreser. Jeg blir mildt sagt forbannet og skuffet når 90% av alle dueller tapes. STOLPE!!!!

                        Freddie Grueger, kommer inne for en likblek EK, Stabæks back faker skade etter første Freddie raid. Jeg var usikker på om deg var Freddie navnebror Freddie K han hadde møtt. Denne gutten har det vi mangler; hjerte! Han klinker til i enhver situasjon, er totalt uredd og har evene til å få det til. Jeg skal dog ikke hive meg på hylekoret og kreve startplass, det er noe annet møte 70-minuttersbein og starte, men han nærmer seg utvilsomt startelleveren.

                        Eddie viser at han har mer taktisk skalle enn jeg hadde trodd. Han viser seg som en stor trussel fremover, og gjør seg heller ikke bort bakover.

                        Ujah, STOR. Burde selvsagt scoret ett til, men leverer nok en gang en god match. Jeg ser det klages over at han roter mye med ball, og det er riktig. Bare ikke glem at han vinner ballen oftere enn han roter den bort; jeg er sikker på at Ujah er på alle midtstopperes topp-5 vanskeligste motstandere.

                        På tross av de små oppturene; en skikkelig drittkveld.

                        PS: Til dere som truer med å droppe å gå på match fremover: Kos dere hjemme, vi har det sikkert mer gøy uten dere!
                        Enøyd i de blindes dal.

                        Kommentar

                        • HolterKanaris
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2006
                          • 1603

                          Jeg personlig er bare nødt til å holde meg borte fra fotballen litt av den enkle grunn at jeg blir sur og deppa i dagesvis av det jeg ser på banen. Husk folkens at hvis vi ikke hadde fått en knepen og heldig seier mot aafk forrige helg så hadde vi vært a poeng med kvalikkplassen.
                          Nei vi hadde faktisk vært på kvallik selvfølgelig
                          ***Større baller enn vett***

                          Kommentar

                          • andersmm
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2006
                            • 5764

                            Igjen. Vi mangler en sjef på midten. En slik spiller hadde løst sinnsykt mye for oss. Vi er godt besatt i backrekka (og særlig når Ringen kommer tilbake), vi har to gode kant-alternativer i Fredrik og Edwin. Vi har gode spisser, og vi har en av ligaens desidert beste sentrale midtbanespillere.

                            Dog behøver vi to sentrale midtbanespillere, og Espen er totalt ute av det om dagen. Sadeh er et ubeskrevet blad med liten erfaring. Kiko kunne gjort det greit, men han er skada. Det blir meget tydelig i det defensive arbeidet på midten, særlig når Nosa melder seg ut som han gjør i første i dag. Alikevel; selv med backup fra Nosa er Espen alt for sein når man møter et lag som Stabæk. Mot Aalesund gjorde han det greit, men når man møter et lag som spiller og setter fart på kula, så har Espen spilt ut alle korta sine.

                            Den rollen Espen har nå er kanskje den viktigste rollen man har i et fotballag. Han er ikke skikka til jobben, og vi kommer til å svinge i prestasjoner frem til vi får inn en spiller som kan ta den plassen. Fyller vi den posisjonen med en klassespiller, så har vi en startelver som bør kunne hamle opp med alle og levere stødige prestasjoner. Søgård funker i denne posisjonen i de kampene vi møter dårlig motstand, for da går motstanderlagets spill sakte nok. Samtidig har han større rom å jobbe i.
                            "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                            Kommentar

                            • lskgogo
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Feb 2010
                              • 633

                              Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
                              Jeg personlig er bare nødt til å holde meg borte fra fotballen litt av den enkle grunn at jeg blir sur og deppa i dagesvis av det jeg ser på banen. Husk folkens at hvis vi ikke hadde fått en knepen og heldig seier mot aafk forrige helg så hadde vi vært a poeng med kvalikkplassen.
                              Nei vi hadde faktisk vært på kvallik selvfølgelig
                              Hadde vi? Mener det er 8 poeng ned til den jeg?
                              Tar seg en pause til mars 2012..

                              Kommentar

                              • HolterKanaris
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2006
                                • 1603

                                Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                Fotballopplevelsen fra HELVETE... Ikke bare på grunn av fotballen som ble vist, men i like stor grad den bedriten hangaran den ble spilt i. Ikke klarte de å servere gode pølser en gang....

                                For en uke siden viste våre menn tæl og innsats verdig tidligere Åråsenårganger. Dette var totalt fraværende i dag...

                                Noen tanker...

                                Logi, bærturene i feltet blir hyppigere og hyppigere og han viste ikke toppklasse på noen av målene. 1-0 målet er definitivt tagbart.

                                Midtforsvaret ser ut til fungere greit nok, selv om begge kjempene trives dårlig med fotrappemotstandere med hurtig pasningsspill. Igjen, 1-0 målet er absolutt mulig å forhindre også av syopperne, hvor f... er presset i ballfører?

                                Dagen største kaktus går til Espen. Sorry, jeg elsker deg, men du har virkelig ikke nivået lenger. Jeg har aldri forventet lekkerbiskener fra pasningsfoten, men jeg har alltid forventet full innsats som midtbaneterrier og jordfreser. Jeg blir mildt sagt forbannet og skuffet når 90% av alle dueller tapes. STOLPE!!!!

                                Freddie Grueger, kommer inne for en likblek EK, Stabæks back faker skade etter første Freddie raid. Jeg var usikker på om deg var Freddie navnebror Freddie K han hadde møtt. Denne gutten har det vi mangler; hjerte! Han klinker til i enhver situasjon, er totalt uredd og har evene til å få det til. Jeg skal dog ikke hive meg på hylekoret og kreve startplass, det er noe annet møte 70-minuttersbein og starte, men han nærmer seg utvilsomt startelleveren.

                                Eddie viser at han har mer taktisk skalle enn jeg hadde trodd. Han viser seg som en stor trussel fremover, og gjør seg heller ikke bort bakover.

                                Ujah, STOR. Burde selvsagt scoret ett til, men leverer nok en gang en god match. Jeg ser det klages over at han roter mye med ball, og det er riktig. Bare ikke glem at han vinner ballen oftere enn han roter den bort; jeg er sikker på at Ujah er på alle midtstopperes topp-5 vanskeligste motstandere.

                                På tross av de små oppturene; en skikkelig drittkveld.

                                PS: Til dere som truer med å droppe å gå på match fremover: Kos dere hjemme, vi har det sikkert mer gøy uten dere!
                                Ja mye bedre å bare glemme de som ikke betaler penger for å se dårlig underholdning enn å faktisk ta et tak og vise misnøyen ovenfor han som bestemmer hvilke 11 som skal tape fotballkamper. Tosk...
                                ***Større baller enn vett***

                                Kommentar

                                • HolterKanaris
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2006
                                  • 1603

                                  Opprinnelig skrevet av lskgogo
                                  Hadde vi? Mener det er 8 poeng ned til den jeg?
                                  Glemte å ta høyde for at serien idag har 16 lag og ikke 14. Sorry gogo
                                  ***Større baller enn vett***

                                  Kommentar

                                  • Folke
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2008
                                    • 5955



                                    Her kan du sjekke tabellen HolterKanaris...

                                    8 poeng ned til Kvalikk!

                                    Kommentar

                                    • Fotball24/7
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Sep 2008
                                      • 263

                                      Han kom fra Australia, han kom med en drøm...
                                      Dette er en ball

                                      Kommentar

                                      • Odinster
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Aug 2008
                                        • 160

                                        Opprinnelig skrevet av trigz
                                        Den som ikke hadde innsett at midtbanen vår er skremmende dårlig, bør vel ha fått det med seg etter i dag. Dessverre er det vel fint lite å gjøre med det så lenge klubben ikke har nåla i veggen.

                                        Men en ting kan vi gjøre noe med: Bruk for helvete vår beste flankespiller fra start. Det er faktisk et krav.
                                        Det er nettopp dette (som er uthevet) som forundrer meg mer og mer. Hvis vi har så begrenset med midler, hvordan i all videste verden presterer Berg og Bjarman å bruke 1 million(!?) på en spiller som EK? Vi har allerede en veik spiller med dårlig selvtillit i stallen: Bolly. Bortsett fra at jeg personlig mener han har et mye større potensial enn EK.

                                        Hva skedde med han sør-amerikaneren og kompisen til Bolaños vi hadde på prøvespill? Kostet han mer enn én mill?

                                        Kommentar

                                        • bird
                                          Medlem
                                          Møteplager
                                          • Nov 2009
                                          • 91

                                          Opprinnelig skrevet av Odinster
                                          Det er nettopp dette (som er uthevet) som forundrer meg mer og mer. Hvis vi har så begrenset med midler, hvordan i all videste verden presterer Berg og Bjarman å bruke 1 million(!?) på en spiller som EK? Vi har allerede en veik spiller med dårlig selvtillit i stallen: Bolly. Bortsett fra at jeg personlig mener han har et mye større potensial enn EK.

                                          Hva skedde med han sør-amerikaneren og kompisen til Bolaños vi hadde på prøvespill? Kostet han mer enn én mill?

                                          Klubben betalte ikke noe for EK. Han er finansiert av Per Berg's investeringsselskap.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎