Stabæk- Lillestrøm SK Telenor Arena 29.08 kl 18

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Folke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2008
    • 5955

    Opprinnelig skrevet av Rønnern
    Veit ikke hvilken kamp du så på, jeg så på Stabæk - LSK. Men, for all del, Nosa herjet jo vilt de minuttene han spilte, først når han gikk ut, så datt laget sammen....
    Har ikke slått deg at det er en grunn til at f.eks. Nosa blir oppgitt a?
    Espen Søgård spilte dårlig sist, dårlig i dag og har vel spilt dårlig stort sett i hele år.. Men for all del, lev gjerne i trua om at Søgård har det som skal til for å løfte laget vårt oppover på tabellen.

    Med Espen Søgård på banen kommer LSK aldri til å bli ett topplag igjen!

    Kommentar

    • sniper
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 5254

      Opprinnelig skrevet av Rønnern
      Ja, ja og Occean er for dårlig for Flisbyen. Vi har hørt det nå!
      Hva har det med saken å gjøre? Hvorfor avspore en god debatt? Er det fordi du er i ferd med å tape debatten?
      Du er rimelig alene i å mene at Søgård gjør en god kamp i dag, han og Nosa er en katastrofe i dag, utrolig at det ikke blir gjort endringer før.

      Kommentar

      • GIFKanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2009
        • 8243

        Det er et paradoks i klubben vår. Vi er blakke, men kverner helg etter helg videre på en gruppe spillere som konstant underpresterer. Talentene blir avspist med minutter. Det som er opplest og vedtatt at MÅ være fremtiden trekker ALLTID det korteste strået.

        Skal vi satse eller gå under??

        Kommentar

        • KFL41
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2004
          • 3648

          De to siste kortene til Nosa er utrolig unødvendig. Begge for munnbruk og det 4. kortet fikk han til alt overmål etter kampen. Er det så forbanna vanskelig å forstå at dommern aldri gjør om avgjørelser?

          Kommentar

          • Folke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2008
            • 5955

            Spillerbørs Dagbladet

            Logi - 5
            Karim - 4
            Dahm - 6
            Kippe - 6
            SP - 5
            EK - 3
            Søgård - 5
            Nosa - 4
            Edwin - 5
            BBS - 3
            Ujah - 6

            Sadeh - 5
            Sundgot - 5

            Kommentar

            • Stan
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2006
              • 1075

              Opprinnelig skrevet av Rønnern
              Dette er jo rent ut bare piss. Søgård spilte enkelt og til dels konstruktivt, hadde få balltap og en haug med ballgjenvinninger. Dette vet Henning og derfor spiller Søgård også neste kamp.

              Nosa derimot var rent ut en katastrofe i dag. Det samme med Erling, men her tror jeg forumet er mer på linje.
              Ærlig talt Rønnern! Greitnok att Søgård er lokal kid, messias og alt det der. Men i likhet med Nosa og EK, presterer han et niva som er langt under akseptabelt.

              Kommentar

              • Rønnern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6690

                Opprinnelig skrevet av sniper
                Hva har det med saken å gjøre? Hvorfor avspore en god debatt? Er det fordi du er i ferd med å tape debatten?
                Du er rimelig alene i å mene at Søgård gjør en god kamp i dag, han og Nosa er en katastrofe i dag, utrolig at det ikke blir gjort endringer før.
                "Tape" en debatt her på forumet, tar jeg med et smil. Det er ikke noe nederlag for å si det sånn.

                Søgård gjør jobben sin og vel så det. At midtbanen blir spilt ut i første omgang har vel så mye med de tre kollegaene på midten samt at Gunnarson får stå rimelig aleine i rommet mellom midtbane og stopper og dermed blir det lett å tre baller igjennom til ham.

                Nosa var veldig dårlig i dag, men det er Søgård som får pepperen...
                Mvh Ronnie "The Runner"
                LSK for alltid

                Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                Kommentar

                • dollyholly
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jul 2007
                  • 965

                  Tilbake fra gymsalen i Bærum og sitter igjen med noen inntrykk. Hva feiler det Essidiri? Han tør jo faen meg ikke å forsere/doble på kant samt at innleggene er for dårlig. Hva er det Henning Berg driver med? Hvordan kan han la Stabæks motor Gunnarson gang på gang stå umarkert i mellomrommet? Hvorfor spiller ikke Gulbrandsen istedet for EK? Hørte noen rykter idag om at Berg har økonomiske interesser i EK? Ujah scoret idag men var usedvanlig svak spesielt i 1.omg, mulig han bytta sko i pausen ettersom han var mye bedre i 2.omg. Hvorfor dasser Sundgot etter når vi kommer i angrep, spesielt en gang i 2.omg hvor Ujah kommer fri på venstre og ser etter medspillere, Sundgot dasser etter og vi mister ballen. Hva skjer på 2-0 målet? Mange som ikke gjør jobben sin der. Dahm er en solid forsterkning, Lsks beste spør du meg. Den nye lyngutten med nr. 5 virker lovende, men viser at han som ALLE andre Lskspillere ikke har skuddbein.

                  Kommentar

                  • sniper
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 5254

                    Opprinnelig skrevet av Rønnern
                    "Tape" en debatt her på forumet, tar jeg med et smil. Det er ikke noe nederlag for å si det sånn.
                    Ingen grunn til å spore av, er det vel, vi er tross alt i hovedforumet.

                    Opprinnelig skrevet av Rønnern
                    Nosa var veldig dårlig i dag, men det er Søgård som får pepperen...
                    For min del er det fordi jeg ønsker så mye mer av Søgård, siden han er local lad og alt det derre. Han er LSK tvers gjennom, og jeg ønsker alltid mye mer for de enn for de andre klubbbhorene.

                    Kommentar

                    • Folke
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2008
                      • 5955

                      Opprinnelig skrevet av Rønnern
                      "Tape" en debatt her på forumet, tar jeg med et smil. Det er ikke noe nederlag for å si det sånn.

                      Søgård gjør jobben sin og vel så det. At midtbanen blir spilt ut i første omgang har vel så mye med de tre kollegaene på midten samt at Gunnarson får stå rimelig aleine i rommet mellom midtbane og stopper og dermed blir det lett å tre baller igjennom til ham.

                      Nosa var veldig dårlig i dag, men det er Søgård som får pepperen...
                      Nosa spilte, mot normalt, dårlig i dag! Søgård spilte, som vanlig, dårlig.. Nosa får pepper, blir byttet ut og behandles akkurat som han burde i forhold til at han spilte så dårlig og ikke minst pådrar seg ett idiotisk gult kort. Men Søgård (fordi ingen forventer noen ting av han antar jeg) spiller dårlig som alltid og INGEN ting skjer..

                      Kommentar

                      • Folke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2008
                        • 5955

                        Opprinnelig skrevet av dollyholly
                        Tilbake fra gymsalen i Bærum og sitter igjen med noen inntrykk. Hva feiler det Essidiri? Han tør jo faen meg ikke å forsere/doble på kant samt at innleggene er for dårlig. Hva er det Henning Berg driver med? Hvordan kan han la Stabæks motor Gunnarson gang på gang stå umarkert i mellomrommet? Hvorfor spiller ikke Gulbrandsen istedet for EK? Hørte noen rykter idag om at Berg har økonomiske interesser i EK? Ujah scoret idag men var usedvanlig svak spesielt i 1.omg, mulig han bytta sko i pausen ettersom han var mye bedre i 2.omg. Hvorfor dasser Sundgot etter når vi kommer i angrep, spesielt en gang i 2.omg hvor Ujah kommer fri på venstre og ser etter medspillere, Sundgot dasser etter og vi mister ballen. Hva skjer på 2-0 målet? Mange som ikke gjør jobben sin der. Dahm er en solid forsterkning, Lsks beste spør du meg. Den nye lyngutten med nr. 5 virker lovende, men viser at han som ALLE andre Lskspillere ikke har skuddbein.
                        Essediri kan jo ikke gå så mye fremover med EK forran seg...
                        Ujah spilte dårlig sier du? I mine øyne er Ujah, sammen med Dahm og Kippe, eneste av de som startet som faktisk spilte "bra".

                        Kommentar

                        • Loddet
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2004
                          • 325

                          Fredrik Gulbrandsen skaper mer på 10 min idag enn det EK har gjort til nå i sesongen. Om det ikke blir et bytte mellom de to til neste kamp vil jeg jeg karakterisere det som et overgrep mot menneskeheten.

                          Kommentar

                          • KFL41
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2004
                            • 3648

                            Mulig grunnen til at FG ikke kom innpå før, var at vi allerede hadde brukt to bytter. BBS var veldig svak idag og Sundgot kom inn og bidra langt mer, mens Nosa så ut til å være litt småskada. Forsåvidt fornuftig å gi Sadeh litt tid på banen i dag, siden han mest sannsynlig starter neste kamp.

                            Kommentar

                            • andersmm
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2006
                              • 5764

                              Kjære Bjarman. Du som er i himmelen. Nå har du litt mer tid på deg før vinduet stenger. Vær så snill å finn en smart spiller med gode tekniske egenskaper som kan bekle defensiv midtbane. Jeg ber deg, vi er helt hjelpeløse i øyeblikket. Eventuellt får vi slenge på denne Sesay-kiden.
                              "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                              Kommentar

                              • dollyholly
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jul 2007
                                • 965

                                Opprinnelig skrevet av Folke
                                Essediri kan jo ikke gå så mye fremover med EK forran seg...
                                Ujah spilte dårlig sier du? I mine øyne er Ujah, sammen med Dahm og Kippe, eneste av de som startet som faktisk spilte "bra".
                                Modererer meg litt angående Ujah, han var elendig i 1.omg, ta en titt igjen og se hvor mange feil han gjorde og hvor ofte han sklei på underlaget, 1. 2.omg var han Lsks beste, mulig det har med skoene å gjøre. Essidiri er dessverre alt for defensiv i 2.omg da vi trenger å skape noe!

                                Kommentar

                                • GIFKanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2009
                                  • 8243

                                  [QUOTE=Rønnern;418037]Søgård gjør jobben sin og vel så det.[/QUOTE

                                  Vårsesongen hans var mer enn forventa, det skal Søgård ha, men høstsesongen har vært bedriten for hans del. Selv med Søgårdbriller må man da kunne være såpass ærlig. Å hevde at han leverer over godkjent i dag viser bare hvor dypt hølet vi sitter i er.

                                  Kommentar

                                  • KFL41
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2004
                                    • 3648

                                    Opprinnelig skrevet av dollyholly
                                    Hvorfor spiller ikke Gulbrandsen istedet for EK? Hørte noen rykter idag om at Berg har økonomiske interesser i EK?
                                    Han øker i hvertfall ikke verdien med det spillet som han viser. Da hadde det vel vært bedre og la han evt få noen innhopp her og der mot litt møre bein og fått litt selvtillit.

                                    Kommentar

                                    • MoBee
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jun 2004
                                      • 958

                                      Skjønner ikke hvordan folk kan ha Sørgård som "syndebukk" idag... Han er der for å krige, og det gjør han. Det er andre spillere som skal stå for det kreative og de svikter alle mann. Søgård gjør ikke en så forferdelig match idag kontra de jeg forventer mer enn gjennvinning fra.

                                      Dagens skuffelse er uten tvil Nosa. Han bruker mer energi på å fortvile enn å gjøre jobben sin.

                                      Taktikk, schmaktikk. Man kan ville så mye man vil taktisk som trener, men er mannskapet så til de grader på helt andre steder mentalt enn i matchen, har ikke treneren en dritt han får gjort. Kampen starter i hodet gutter! FØR kampen!

                                      Kommentar

                                      • Rønnern
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 6690

                                        Opprinnelig skrevet av Loddet
                                        Fredrik Gulbrandsen skaper mer på 10 min idag enn det EK har gjort til nå i sesongen. Om det ikke blir et bytte mellom de to til neste kamp vil jeg jeg karakterisere det som et overgrep mot menneskeheten.
                                        He, he, kanskje ikke et overgrep, men det er ingen tvil om at FG nå har fortjent en plass fra start. EK hadde en fin kamp mot Aalesund, men i dag var han tilbake til gamle takter. Dessverre...
                                        Mvh Ronnie "The Runner"
                                        LSK for alltid

                                        Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                        Kommentar

                                        • GIFKanari
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2009
                                          • 8243

                                          Nosa med mageproblemer i dag, er det gamle kostholdssynder som har sneket seg tilbake? Er disiplinen innad i oppløsning? Hmmm....

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎