FK Haugesund - Lillestrøm Sportsklubb Haugesund Stadion 20.09 kl 19:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    Kamptråd FK Haugesund - Lillestrøm Sportsklubb Haugesund Stadion 20.09 kl 19:00

    En tøff bortekamp. Få som tar 3 poeng på Haugesund stadion.

    Satser på dette lage:t

    Logi

    Essediri-Dahm-Kippe-Pedersen

    Knudtzon-Søgård-Kiko-Nosa

    Legenden-Ujah


    Dette er ikke kampen for finspill og finesser. Banen er ræva, og krigerne skal på banen.

    Vil egentlig helst se Fredrik i stedet for Erling, men Erling gjorde en meget bra kamp mot start og da skal han ikke vrakes.

    Dette hadde blitt en møkkakamp uansett om Barca var motstander. Ser for meg lange baller over midtbaneleddet, og eventuelle mål kommer mest sannsynlig på dødball.
    Last edited by RSP; 16.09.2010, 11:17. Begrunnelse: Tagget som kamptråd.
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    #2
    Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
    En tøff bortekamp. Få som tar 3 poeng på Haugesund stadion.

    Satser på dette lage:t

    Logi

    Essediri-Dahm-Kippe-Pedersen

    Knudtzon-Søgård-Kiko-Edwin

    Legenden-Ujah



    Dette er ikke kampen for finspill og finesser. Banen er ræva, og krigerne skal på banen.

    Vil egentlig helst se Fredrik i stedet for Erling, men Erling gjorde en meget bra kamp mot start og da skal han ikke vrakes.

    Usikker på om Edwin er rett mann her iom at det er svært vanskelig å drible på et jorde, men alternativene er fraværende.


    Dette hadde blitt en møkkakamp uansett om Barca var motstander. Ser for meg lange baller over midtbaneleddet, og eventuelle mål kommer mest sannsynlig på dødball.
    Helt utrolig at Du ikke har med Nosa på laget ditt.. Jeg ville satt Nosa på venstrekant.

    Kommentar

    • kimmern
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jun 2005
      • 1173

      #3
      Logi

      Essediri-Dahm-Kippe-Pedersen

      Knudtzon-Søgård-Nosa-Edwin

      Legenden-Ujah


      er det noe vi bør kunne så er det kriging på humpete matter. går for 3 poeng!

      Kommentar

      • Kjell.T.Ring
        Poll St. Ring
        --==FORUMRUNKER==--
        • Dec 2005
        • 11796

        #4
        Opprinnelig skrevet av tullebukk
        Helt utrolig at Du ikke har med Nosa på laget ditt.. Jeg ville satt Nosa på venstrekant.
        Tenkte han var ute med karantene. Han burde selvfølgelig være med. Edwin ut, Nosa inn.
        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

        Kommentar

        • lskgogo
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2010
          • 633

          #5
          Opprinnelig skrevet av kimmern
          er det noe vi bør kunne så er det kriging på humpete matter. går for 3 poeng!

          Ja husker det mot Follo!
          Vi som har en av landets fineste gressmatter drar da ingen fordel av detta.
          Tar seg en pause til mars 2012..

          Kommentar

          • Kjell.T.Ring
            Poll St. Ring
            --==FORUMRUNKER==--
            • Dec 2005
            • 11796

            #6
            Når vi først er inne på Nosa bør han byttes ut umiddelbart hvis han har en av dagene han ikke gidder. På tide å sette et eksempel for han.

            Han må lære seg å gi alt hver gang han tar på seg drakta.
            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

            Kommentar

            • Kjell.T.Ring
              Poll St. Ring
              --==FORUMRUNKER==--
              • Dec 2005
              • 11796

              #7
              Opprinnelig skrevet av kimmern


              er det noe vi bør kunne så er det kriging på humpete matter. går for 3 poeng!

              Det er noe vi kunne hvertfall. Føler tiden da LSK var kjent for å gi alt i alle dueller og kjempe med nebb og klør(høhø) er over. Har vel ikke vært sånn siden Uwe.

              Innsats må stå i fokus i denne kampen. FKH har tatt mange skalper på hjemmebane i år. Kan leve med noen gule kort i denne kampen.
              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

              Kommentar

              • *46*

                #8
                Dette vil jeg si er en av de tre tøffeste bortekampene i år - på lik linje Søppla og RBK. Ett eller tre poeng her vil være en god overraskelse og strek prestasjon. Husk at ingen har slått Haugesund hjemme i år (sammen med Rbk og Søppla - ingen av de har tapt hjemme i år). Det bør ikke skremme laget, men være en målsettning å sende haugesunderene hjem fra stadion for første gang i år uten poeng.

                Edit: LSK har kun en seier fra bortebane i år, men 6 uavgjort og 4 tap. Kun Sandefjord og Molde er værre stilt på bortebane i år. KIL har faktisk flere seiere borte enn oss. På tide å brette opp ermene og rette opp en trist statistikk!

                Edit 2: Mente selvsagt at man skulle sende Haugesunderene hjem fra stadion uten poeng for første gang i år
                Last edited by Gjest; 16.09.2010, 10:28.

                Kommentar

                • lskgogo
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Feb 2010
                  • 633

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av *46*
                  Det bør ikke skremme laget, men være en målsettning å sende haugesunderene hjem fra stadion for første gang i år.

                  Har de ikke noe annet sted og være? :P

                  Tror dette blir en veldig vanskelig match. Thomas Sørum er i slag og kan fort skape problemer.
                  Tar seg en pause til mars 2012..

                  Kommentar

                  • McGuffy
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 5096

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                    Dette er ikke kampen for finspill og finesser. Banen er ræva, og krigerne skal på banen.

                    (....)


                    Dette hadde blitt en møkkakamp uansett om Barca var motstander. Ser for meg lange baller over midtbaneleddet, og eventuelle mål kommer mest sannsynlig på dødball.

                    Opprinnelig skrevet av kimmern


                    er det noe vi bør kunne så er det kriging på humpete matter.
                    Har dere faktisk sett matta på Haugesund Stadion, eller er det vage minner fra vårsesongen som kommer til overflaten?

                    Matta er god nok, og langt fra så ille som dere skal ha det til. Kanskje ikke helt top-notch, men det går fint ann å spille ball.

                    Kommentar

                    • *46*

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av lskgogo
                      Har de ikke noe annet sted og være? :P
                      SFO er lagt ned Mente selvsagt å sende dem hjem uten poeng i sekken for første gang i år

                      Kommentar

                      • Loddet
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2004
                        • 325

                        #12
                        Topper følgende scenario: Haugesund går ut i hundre, og vi henger ikke med. 3(4)-0 til pause etter fullstendig overkjøring.

                        I andre omgang jevner spillet seg ut, omgangen blir drit kjedelig, og vi får et sent mål scoret av Ujah.

                        Komiske Ali uttaler etter kampen følgende "vi er uheldige med at vi kommer tidligunder, men føler gutta gjør mye positivt. Vi er ikke dyktige nok forran mål, men om vi hadde hatt marginene der kunne resultatet sett annerledes ut".

                        Med andre ord vil alt annet enn et solid tap overraske stort.

                        Kommentar

                        • Yellow-not-jella
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Mar 2009
                          • 1606

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Loddet
                          Topper følgende scenario: Haugesund går ut i hundre, og vi henger ikke med. 3(4)-0 til pause etter fullstendig overkjøring.

                          I andre omgang jevner spillet seg ut, omgangen blir drit kjedelig, og vi får et sent mål scoret av Ujah.

                          Komiske Ali uttaler etter kampen følgende "vi er uheldige med at vi kommer tidligunder, men føler gutta gjør mye positivt. Vi er ikke dyktige nok forran mål, men om vi hadde hatt marginene der kunne resultatet sett annerledes ut".

                          Med andre ord vil alt annet enn et solid tap overraske stort.
                          he-he..

                          -Det blir tett og jevnt... tett og jevn match.. vi går ut i en 6-0-4 formasjon.. måla står jo ikke på midtbanen. Vi har gode midtbanespillere, men de er ikke helt i slag.

                          Kommentar

                          • MartinRE
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Oct 2008
                            • 738

                            #14
                            Logi
                            Essediri-Dahm-Kippe-Pedersen
                            Knudtzon/Fredrik-Nosa-Søgård-Edwin
                            Ujah-Sundgot/BBS
                            "Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så" Bill Shankly.

                            Kommentar

                            • El Caco
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2009
                              • 2286

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av juniorkanari
                              Logi
                              Essediri-Dahm-Kippe-Pedersen
                              Knudtzon/Fredrik-Nosa-Søgård-Edwin
                              Ujah-Sundgot/BBS
                              Tipper midtbanen blir Knudtzon - Nosa - Søgård - Kiko. Trenger naturligvis defensive fibre denne kampen, og Edwin har vist at han har lite av de.
                              Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                              Kommentar

                              • Ketil Cantona
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 6813

                                #16
                                Haugesund må før eller siden tape hjemme

                                Kommentar

                                • Hamburg & Kanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2005
                                  • 3006

                                  #17
                                  Fullt mulig å raske med seg noen poeng her, med rett uttak, defensiv skjerping og effektive avslutninger. Haugesund er på nivå med LSK i årets sesong, da avgjør små faktorer, dvs. innstillinga til hver enkelt+lagmoral.

                                  Det er tusen lysår fra Barcelona til Haugesund, ikke noe å ha angst for det her, bare for at Kråkene/Måkene/whatever har hengt sånn noenlunde med etter opprykket.

                                  Her er det bare å vise hvem som har vært i eliten i en mannsalder i forhold til hvem som er jojolag, syltapper, spiller på et avdanka friidrettsanlegg som de kaller for "Gamla" og som strengt tatt knapt holder Adecco-standard. Kanskje like greit, for der er de nok atter igjen etter 2011-sesongen.

                                  Er ikke så lenge siden enveiskjøring og helt greie 2-0 mot samme laget på Ullevoll.

                                  Gå ut for tre poeng, fugla. Og her skal vi da hvertfall ikke tape.
                                  LSK Norges beste lag

                                  Kommentar

                                  • Stray Cat
                                    Moderator
                                    • Aug 2008
                                    • 5914

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                                    Fullt mulig å raske med seg noen poeng her, med rett uttak, defensiv skjerping og effektive avslutninger.
                                    Eh... joda. Men hvor skulle det komme fra? Det er jo lov å håpe i alle fall.
                                    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                    Kommentar

                                    • Yellow-not-jella
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2009
                                      • 1606

                                      #19
                                      Må vi slutte med negativiteten. Dette er en kamp for oss. Minuset er vel det faktum at vi vant forrige match.

                                      Det er AVGJØRENDE å komme i utfordrerposisjon. Vi skal holde unna, og helst knipe seieren. Steinalder-, møkka-, rævva- eller kælk- og rælfotball er meg revnende likegyldig her. Med Kippe, Søgg'en og Sundgot blir det det.

                                      Vi kan ikke starte med en midtbane bestående av edwin - nosa - søgg - erling å tro at vi skal slippe levende unna i første omgang. Da blire baklengs. Syns de er for svake defensivt.

                                      Argusøyne på Berg. Neste hjemmekamp mot Molde lørdag 25.9 setter "standarden" for sesongen. Ingen unnskyldninger lenger, brett opp erma gutter.

                                      Hva skjer med Bjørn BS egentlig, skal han ikke kjempe seg tilbake inn i laget? Han er ihvertfall mye jevnere/bedre enn i fjor. Det er bra. Jeg ønsker han på flankeangriper-plass mer enn ek/edwin. Synd han ikke har blitt drilla nok. Handler kun om hva som gjør laget bedre totalt sett.

                                      Ellers helt enig i at det må settes krav til Nosa nå. Han skulle ikke fått trøye 10 så tidlig, men nummer 11. Jeg mener hans beste posisjon er som mellomromsspiller, mellom spydspiss og midtbanen. Trequartista-aktig. I denne kampen blir kanskje Sunda valgt igjen, har vist ok form.

                                      ps. De har da en rimelig svaaak høyreside defenivt disse måkefolka. C.Pozniak må rævkjøres på backen der. Nosa må trekke over så ofte som mulig.

                                      Kommentar

                                      • GIFKanari
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2009
                                        • 8243

                                        #20
                                        Vanskelig å være optimist når man tenker på borteprestasjonene, beleiringa av vår egen seksten og fraværet av aggresivitet. Nå skal vi møte kanskje laget fremfor noe annet i år som går rett i strupa på sin motstander i trygge omgivelser på hjemmebane.

                                        Man må gjerne stille høyere krav til Nosa, men med tanke på bortekampen mot Stabæk som var et bunnapp for ham, så hadde han i det minste en unnskyldning i sykdom. Signalene gitt i etterkant fra styre og stell tyder på at han aldri skulle spilt i utgangspunktet. Den unnskyldninga hadde ikke resten. Nosa kan ikke forventes å bære båten aleine, så enkel er ikke engang norsk fotball.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎