FK Haugesund - Lillestrøm Sportsklubb Haugesund Stadion 20.09 kl 19:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • camillakanari
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • May 2006
    • 211

    #61
    Opprinnelig skrevet av Ballen
    Forstår svært lite av Berg's valg her, vi vant sist men spilte på ingen måte noen god kamp. Nosa gjør èn svak kamp(mot stabæk) og blir vraka, andre spillere (ehem knudzon) spiller svake kamper gang på gang men får tillit på nytt igjen og igjen. Føler laget mister utrolig mye med Nosa på benken. Med det laget vi stiller her blir vi nødt til å slå langt hele kampen, som sist mot start. Gleder meg ikke til denne kampen nei...
    Er så enig i dette! Berg har gjort så mye rart denne sesongen..

    Kommentar

    • reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13272

      #62
      Noen må iallefall kjøpe bukseseler til gutten. Tror han er klar for en europeisk storklubb så fort han klarer å la drakta være i fred.

      Kommentar

      • Ballen
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • May 2004
        • 227

        #63
        Opprinnelig skrevet av Macho-Morten
        Det er vel ikke så mye prestasjonene som innsatsen som ligger til grunne for vrakinga. Et viktig signal å sende. Knudtzon har tross alt jobba det han kan, Nosa har prøvd å spasere seg gjennom flere av kampene.
        sorry, men det blir litt for dumt for meg at du skal få en plass på laget fordi du prøver men ikke får det til. Jeg mener det er Berg sin oppgave å motivere spillerne til å gjøre en innsats, om han må vrake sin beste spiller for å få han til å gjøre en innsats så begynner jeg å tvile på berg sine evner som trener.

        Mulig Nosa har vært litt slapp i noen kamper men han har fortsatt vært en av våre beste spillere i alle kampene han har spilt denne sesongen. Vi har ikke råd til å ha han på benken.

        Kommentar

        • Leif A
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 3962

          #64
          Jeg husker de to siste sesongene, og jeg husker fortsatt 9-kamper-uten-seier perioden tidligere i år. Med andre ord gir jeg fullkomment f*** i hvordan LSK spiller i kveld, så lenge det blir poeng av det.
          Knurr...

          Kommentar

          • El Caco
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2009
            • 2286

            #65
            Opprinnelig skrevet av Leif A
            Jeg husker de to siste sesongene, og jeg husker fortsatt 9-kamper-uten-seier perioden tidligere i år. Med andre ord gir jeg fullkomment f*** i hvordan LSK spiller i kveld, så lenge det blir poeng av det.
            Ja! Spesielt når vi ser hvor lite poeng vi har fått utav de matchene vi har spilt bra.
            Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

            Kommentar

            • Macho-Morten
              Ikke KFL-styremedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 2687

              #66
              Opprinnelig skrevet av Ballen
              sorry, men det blir litt for dumt for meg at du skal få en plass på laget fordi du prøver men ikke får det til. Jeg mener det er Berg sin oppgave å motivere spillerne til å gjøre en innsats, om han må vrake sin beste spiller for å få han til å gjøre en innsats så begynner jeg å tvile på berg sine evner som trener.
              Jeg har også delte meninger om vrakinga. Men jeg ser definitivt nytten av det. Selv om man er "best på laget", skal man ikke tro at man kan holde på som man vil. I hvert fall ikke i LSK, en klubb som er tufta på innsats og engasjement.

              Det er Berg sin rolle å motivere spillerne til å gjøre en innsats, ja. Dette er hans måte å gjøre det på. Får jeg en øl av deg hvis det funker?

              Kommentar

              • GIFKanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2009
                • 8243

                #67
                Opprinnelig skrevet av camillakanari
                Hvordan er dette mulig når vi har spillere som ikke presterte forrige kamp? herregud berg...
                Det er jo bare å merke seg at han hverken snakker om god bredde eller konkurranse i troppen lengre. Enda godt vi slipper slikt vås lengre, mener nu jeg.

                Kommentar

                • Mynten
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2008
                  • 484

                  #68
                  Er vi virkelig så dårlig at vi må spille med 8 forsvarsspillere mot FK Haugesund? Dersom vi starter med samme spillere som mot Start har vi tre spillere som har evner offensivt. Med unntak av Ujah, Edwin og Legenden er det forsvarsspillere og spillere som har sin styrke i det defensive som spiller. Feigt, Berg!

                  Kommentar

                  • Ballen
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • May 2004
                    • 227

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av Macho-Morten
                    Jeg har også delte meninger om vrakinga. Men jeg ser definitivt nytten av det. Selv om man er "best på laget", skal man ikke tro at man kan holde på som man vil. I hvert fall ikke i LSK, en klubb som er tufta på innsats og engasjement.

                    Det er Berg sin rolle å motivere spillerne til å gjøre en innsats, ja. Dette er hans måte å gjøre det på. Får jeg en øl av deg hvis det funker?
                    hehe ok, funker det så skylder jeg deg en øl....

                    Jeg forstår poenget men klarer ikke å være enig

                    Kommentar

                    • Macho-Morten
                      Ikke KFL-styremedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 2687

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av Mynten
                      Er vi virkelig så dårlig at vi må spille med 8 forsvarsspillere mot FK Haugesund? Dersom vi starter med samme spillere som mot Start har vi tre spillere som har evner offensivt.
                      1. FKH er "arguably" ligaens beste hjemmelag. Vi er et av de dårligste borte.
                      2. Dette laget scora tre mål i forrige kamp - og da hadde vi visstnok en dårlig dag.

                      Kommentar

                      • Ballen
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • May 2004
                        • 227

                        #71
                        Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                        Det er jo bare å merke seg at han hverken snakker om god bredde eller konkurranse i troppen lengre. Enda godt vi slipper slikt vås lengre, mener nu jeg.
                        hmm...

                        fra dagens RB:
                        Trener Berg mener også at Nosa-vrakingen forteller noe om situasjonen han er i som LSK-trener nå.
                        – Etter en periode med noen spillere ute i sommer, ser det bedre ut for oss nå. Nå har vi flere spillere å velge i, akkurat som vi hadde i vårsesongen, sier Berg.

                        Kommentar

                        • GIFKanari
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2009
                          • 8243

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av Ballen
                          hmm...

                          fra dagens RB:
                          Trener Berg mener også at Nosa-vrakingen forteller noe om situasjonen han er i som LSK-trener nå.
                          – Etter en periode med noen spillere ute i sommer, ser det bedre ut for oss nå. Nå har vi flere spillere å velge i, akkurat som vi hadde i vårsesongen, sier Berg.
                          Ironien nådde ikke frem.

                          Kommentar

                          • GIFKanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2009
                            • 8243

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av Macho-Morten
                            1. FKH er "arguably" ligaens beste hjemmelag. Vi er et av de dårligste borte.
                            2. Dette laget scora tre mål i forrige kamp - og da hadde vi visstnok en dårlig dag.
                            Vi hadde en elendig dag, men heldigvis møtte vi Start.

                            Kommentar

                            • Ballen
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • May 2004
                              • 227

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                              Ironien nådde ikke frem.
                              sorry var i tvil der om du var seriøs, til mitt forsvar har det vært en laang helg

                              Kommentar

                              • Mynten
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Mar 2008
                                • 484

                                #75
                                Synes uansett at vår antatte lagoppstilling virker fryktelig defensivt, og at det legges opp til at vi skal forsvare oss kampen igjennom. Hvis det er vår filosofi at vi skal være livredde nyopprykkede lag som er gode hjemme, så sier det litt om trenerens innstilling.

                                Husk at vi snakker om FK Haugesund, ikke Barcelona, eller RævBK for den saks skyld. Til og med borte mot RævBK i vår startet vi med flere offensive spillere.

                                Selv om vi er i måkebyen trenger vi ikke å legge opp en strategi hvor måkene skal ha de beste plassene på stadion når vi måker ballen høyest og lengst mulig.

                                Kommentar

                                • Henrik
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2006
                                  • 2110

                                  #76
                                  Nosa spiller ikke? Galskap.

                                  Kommentar

                                  • GIFKanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2009
                                    • 8243

                                    #77
                                    Opprinnelig skrevet av Ballen
                                    sorry var i tvil der om du var seriøs, til mitt forsvar har det vært en laang helg
                                    Ingen fare

                                    Hvorfor starte med Nosa borte mot Stabæk, et lag som står svært dårlig til oss og som vi lett blir baktunge mot, men ikke mot FKH - Norges beste hjemmelag? Når man i tillegg fikk vite at Nosa var mer eller mindre sjuk i den kampen synes jeg det virker merkelig om han er satt ut på seinere prestasjoner. Er det slik man statuerer eksempler nå til dags?

                                    Det er greit å gå til kamp med sikte på å tenke forsvar først, men fotball handler også mye om det mentale. Når vi nå gang på gang går ut på banen for å la andre stå for fotballen kommer vi oss aldri dit vi vil.

                                    Kommentar

                                    • LSK N/B
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2006
                                      • 830

                                      #78
                                      Opprinnelig skrevet av Mynten
                                      Er vi virkelig så dårlig at vi må spille med 8 forsvarsspillere mot FK Haugesund? Dersom vi starter med samme spillere som mot Start har vi tre spillere som har evner offensivt. Med unntak av Ujah, Edwin og Legenden er det forsvarsspillere og spillere som har sin styrke i det defensive som spiller. Feigt, Berg!
                                      Feil 4 stk. Kippe 5 mål og 2 assist. Med den statestikken er han bedre en Nosa og Edwin offensivt .
                                      03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

                                      Nei til NFF!

                                      Kommentar

                                      • Folke
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2008
                                        • 5955

                                        #79
                                        Opprinnelig skrevet av Henrik
                                        Nosa spiller ikke? Galskap.
                                        Å sette ut vår beste spiller (Kippe, Ujah og Nosa er han lagets viktigste spillere) i en kamp det blir lagt opp til defensiv krig er vel døden.. Hvem skal holde på kula mens de andre jogger i angrep?! Hvem skal de andre gi ballen til når ingen gjør seg spillbare?! Hvem skal skape noe når Haugesund er etablert med 11 mann bak kula?!
                                        Gi han en lærepenge for unødvendige gule kort og slapp innsats, men sett han for pokker ikke ut av laget før eliteseriespill 2011 er sikkert!

                                        Kommentar

                                        • Stray Cat
                                          Moderator
                                          • Aug 2008
                                          • 5914

                                          #80
                                          Opprinnelig skrevet av Henrik
                                          Nosa spiller ikke? Galskap.
                                          Det så vidt meg bekjent ingen som har sagt at Nosa ikke spiller i dag. Det som er klart er at han ikke stiller fra start. Håper inderlig vi ser ham tidlig i 2. omgang i "Jeg har tatt poenget"-humør.

                                          Men jeg kjenner virkelig at magen knyter seg med tanke på denne kampen.
                                          For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎