LSK - veien videre

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • GIFKanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2009
    • 8243

    Opprinnelig skrevet av Poreto
    Hmmm... Grønlund sa vel også en kantspiller? Veit om en som følger LSK ganske nært, han snakka om Santin fra København. Veit ikke hvor trolig dette er, men hadde jo vært sjukt! Derimot håper jeg da at vi får en knallsterk høyre back, 1-2 sentrale midtbanespillere avhengig av formasjon, og en kvalitetspiss. Da lukter det medalje neste år...
    Hva tjener Santin i FCK? Tre mill? Er under kontrakt, er en favoritt blant fansen, og fast på Nordens klart beste lag. Vi er ikke i nærheten av å signere noe sånt. Haglund har satt fokus på forsvaret, regner med minst to signeringer til bare i forsvarsleddet. Midtgarden er stallfyll og potet, og Pedersen er ingen naturlig høyreback for en med Haglunds fotballfilosofi.

    Kommentar

    • HSft
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2004
      • 6075

      Opprinnelig skrevet av Folke
      Fordi ingen av de to førstnevnte er i mine øyne veldig gode backer, mens Ringstad er på god vei til å kunne bli en veldig god back. Så la nå Ringstad få muligheten til å ta det siste steget opp på fast plass, mens klubben kan finne en etablert og god makker på motsatt side. Så kan både Midtgaarden og Pedersen brukes som reserver over hele fjøla...
      Høibråten debuterte også på venstrebacken, så han kan nok steppe inn der i tillegg til Pedersen som har gjort greie kamper på venstrebacken. Helt enig i at det er høyrebacken vi må styrke. Scheel kan også spille på flere plasser bak, om han ikke gjør plassen ved siden av Kippe til sin.

      Spennende å se hva som kommer, jeg er svært bekymra med tanke på noen av signeringene vi gjør og uttalelser. Håper vi ikke kløner det til når det skal satses igjen. Foreløpig er det svært lite som tyder på medaljekandidat, og jeg er bekymra for talentutviklinga. Ringstad må få venstrebacken.

      Kommentar

      • HSft
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2004
        • 6075

        Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
        Nå har jeg hørt det også... Uday rev ned klubben. Berg rydda opp etter beste evne
        At de nå skal bygge opp det Berg har rivd ned er det jeg frykter mest. Inn med dyre middelmådige spillere som blokkerer for talentutvikling, men ikke er gode nok for et lag over midten av tabellen. Stall full av treige spillere uten potensial, men med dyre kontrakter.

        Håper vi får inn noen bra spillere som hever elveren kraftig, og at Haglund viser seg som riktig mann, slik at vi kan presse medaljelagene og gå for topp seks i 2012.

        Kommentar

        • glasgow
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2007
          • 1251

          Opprinnelig skrevet av barte
          takk for et flott innlegg.er helt enig med deg!nei men det er Per Berg som vi kan takke for at vi kan satse stort nå!vi må takke Per Berg og Per Mathisen for at klubben er på tur opp igjen!per og Per er en guds gave til LSK!
          Vi kan takke Per Berg for satsingen igjen.
          Og hvor stor satsingen blir gjennstår og se. Det er kun 1 spiller foreløpig som kan betegnes som en forsterking av første 11èren.

          Men det var ham som fikk fjernet Owe og ansatte Tom N.
          Og hvor var han i Sommer når laget ble tappet for de beste spillerne.

          Guds gave til Lsk ???

          Både ja og nei !

          Kommentar

          • Fridtjof
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2005
            • 2120

            Opprinnelig skrevet av Folke
            Fordi ingen av de to førstnevnte er i mine øyne veldig gode backer, mens Ringstad er på god vei til å kunne bli en veldig god back. Så la nå Ringstad få muligheten til å ta det siste steget opp på fast plass, mens klubben kan finne en etablert og god makker på motsatt side. Så kan både Midtgaarden og Pedersen brukes som reserver over hele fjøla...
            Greit nok, da er vi litt grunnleggende uenig i hva som "får oss til å lure". Jeg er ikke nødvendigvis uenig i at det bør satses på Ringstad, og jeg er også litt usikker på om Midtgarden og Pedersen helt holder mål på høyre - jeg har faktisk ingen forutsetninger for å uttale meg om saken - men all den tid vi har to alternativer på den ene siden og ett på den andre, synes jeg det er merkelig å reagere dersom klubben velger å hente inn et alternativ på venstresiden.
            Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

            Kommentar

            • gilbert
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 3190

              Opprinnelig skrevet av Grusom B
              Unødvendig å være så nedlatende, de som var fjorten i 1989 er 36 år nå. Selv var jeg fjorten 1995, og meg bekjent har ikke fugla vært spesielt på topp siden da.
              Graden av skråsikkerhet om hvilke eminente spillere vi bare MÅ forvente og kreve at klubben henter inn ser ut til å være relativt uavhengig av alder. Selv har jeg vært fjorten i mange år nå, og blir rundt fjorten igjen hver eneste gang Fugla spiller, men prøver å holde et litt mer nøkternt nivå i diskusjoner på forumet.

              For øvrig er "Stallen i 2012", som jeg nylig starta, nå gjenoppretta etter at Debattforumet har vært nede i noen dager, noe som skapte sterk og akutt abstinens, selv uten verken kamper eller treninger (men i påvente av nye spillersigneringer).

              gilbert

              Kommentar

              • RSP
                Moderator
                • Aug 2004
                • 10498

                Tråden stenges. Ny LSK anno 2012-tråd opprettet.

                Kommentar

                Working...
                😀
                😂
                🥰
                😘
                🤢
                😎
                😞
                😡
                👍
                👎