Går det mot et 2011 uten Ujah, Nosa og BBS?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • 10theri
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Oct 2010
    • 438

    #41
    Opprinnelig skrevet av Mauer
    Å gi Berg skylda for 12. plassen er som å gi Norge skylda for 2. verdenskrig! Berg kom inn og redda oss fra nedrykk! 11 og 10 plassen er konsekvenser av dramatiske endringer i budsjett og stall! Vent å se, vi blir bedre neste år og kjemper i toppen i 2012 hvis Berg får tid !
    Endelig en som har skjønt det.

    HVis LSK ikke ligger topp 5 i 2012 - så kan man begynne å vurdere Berg sin stilling...
    Heia Lillestrøm......

    Kommentar

    • Emil B
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2006
      • 5921

      #42
      Opprinnelig skrevet av 10theri
      Endelig en som har skjønt det.

      HVis LSK ikke ligger topp 5 i 2012 - så kan man begynne å vurdere Berg sin stilling...
      Topp 5 er ikke bra nok! LSK bør ha medaljeambisjoner hvert år. Er så drit lei at laget ikke kan levere når det virkelig gjelder!

      Kommentar

      • MortenA
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2007
        • 3373

        #43
        Så vidt jeg vet har ikke Tarik fått så mye spilletid i Heerenveen etter at han forlot oss, og det burde være et varsko for Nosa. At han får et treningsophold i Danmark betyr ikke at han blir solgt.

        Som de fleste her inne er jeg enig i at Ujah er det heteste salgsobjektet vårt per dags dato. BBS og Nosa trenger mer modning før de er klar. At vi mister en av dem kan fort skje, men ikke alle tre. Så attraktive er ikke den norske ligaen.

        Jeg er enig i at LSK skal kjempe om medaljer hvert år som et utgangspunkt, men jeg har vært fornøyd med et mellomår i 2010 hvor de unge spillerne får modne seg. Neste år bør vi være med i toppen.
        Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

        Kommentar

        • antikris
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Oct 2005
          • 520

          #44
          Opprinnelig skrevet av Mauer
          Å gi Berg skylda for 12. plassen er som å gi Norge skylda for 2. verdenskrig! Berg kom inn og redda oss fra nedrykk! 11 og 10 plassen er konsekvenser av dramatiske endringer i budsjett og stall! Vent å se, vi blir bedre neste år og kjemper i toppen i 2012 hvis Berg får tid !

          Har da heller ikke gitt han skylda for 12. plassen. Greit, kunne sikkert sløyfet den, og tatt med 11. og 10. plass uten at det blir noe bedre av den grunn. Det eneste jeg prøver å si her er at argumentet om at Berg forsvinner virker veldig fjernt fra virkeligheten. Vi her ine kan kanskje se at det ligger mye bak disse plasseringene som kanskje ikke er Berg sin skyld, men kan liksom ikke helt se hva som skulle gjøre han spesielt attraktiv for andre klubber.

          Og tilbake til det innlegget handlet om: Hvis vi mister BBS, Ujah og Nosa i samme sesong, vil det være en enorm utfordring for oss. Og hvorfor vi plutselig skal gjøre det bedre da, skjønner ikke jeg.

          Det må være lov å være skeptisk uten å bli stemplet som Berg-hater.

          Kommentar

          • antikris
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Oct 2005
            • 520

            #45
            Opprinnelig skrevet av Mauer
            Å gi Berg skylda for 12. plassen er som å gi Norge skylda for 2. verdenskrig! Berg kom inn og redda oss fra nedrykk! 11 og 10 plassen er konsekvenser av dramatiske endringer i budsjett og stall! Vent å se, vi blir bedre neste år og kjemper i toppen i 2012 hvis Berg får tid !
            En ting til; Berg har ikke skylda for 12. plassen, men syns vel ikke æren for å ha reddet plassen tilhører han heller. Den tilskrives Arild Deilige Mann Sundgot og Occean. Og Myklebust da.

            Kommentar

            • OppsalKanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2008
              • 1881

              #46
              Opprinnelig skrevet av Emil B
              Topp 5 er ikke bra nok! LSK bør ha medaljeambisjoner hvert år. Er så drit lei at laget ikke kan levere når det virkelig gjelder!
              You've been associated with the club longer than I have.

              But in the ten or so years I've followed LSK, its been a series of frustrating dissapointments and "what ifs", barring a cup final win against Haugesund and a farce against Molde two years previously.
              Nå bosatt på Rasta !!!!!

              Alltid Celtic og LSK

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎