Bør Uwe sendes på sjarmskole?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • iL
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 10771

    #21
    Var ikke fleksnes på en glimrende skole ? :P
    Kanarifugla flyr høyt i år!

    Kommentar

    • Sem
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2005
      • 1626

      #22
      Noen sjarmør er vel ikke Rösler, men han har en klar personlighet og er (gir inntrykk av å være?) en jernmann. Jeg synes det er bra at sportsklubben har en klar, tydelig, hard og ikke minst engasjert (han er veldig ivrig i kampsituasjon) sjef. At han bjeffer litt i media synes jeg vi skal tåle. Har virkelig sansen for Uwe!

      Det kunne virke som motivasjonsstuntet med Korén fungerte også. Han heva seg jo til Viking-kampen. Det kan diskuteres om media var riktig kanal å gå gjennom for å gi en spiller skylda for tapet, men det er ingen tvil om at det virkelig ga en kraft i utspillet, og ga Korén en fandenivolskhet til å vise seg fram.

      Uwe Rösler er Lillestrøm Sportsklubbs største profil!

      Kommentar

      • blue
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2004
        • 1429

        #23
        Uwe - ingen over, ingen ved siden!

        Jernmannen kommer til å gi LSK nye dimensjoner i årene som kommer. La mannen få gjøre ting på sin egen måte, ikke begynn å hakk på han bare fordi han er krass mot et par journalister!

        Otto Ulseth var totalt motsatt av Uwe, og dere så hvordan det gikk med han! Nytter ikke bare å stå og glise i media. Uwe er tøff, og vi burde respektere alle hans sider!
        Fugla 4 Life!

        Kommentar

        • Leif A
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 3962

          #24
          Greit nok at han skal være jernmann og steinansikt og alt det der. Men det går vel an å vise litt glede over å ha vunnet en fotballkamp?

          på den annen side, så er det vel mulig at Uwe er irritert på pressefolk som ihvertfall ikke klarer å fokusere på kampen som akkurat er vunnet, men som heller vil snakke om andre ting. Akkurat dét har jeg særdeles stor forståelse for.

          For min egen del som Kanari-fan, synes jeg det er en smule artig at Uwe fremstår som prototypen på det vi gjerne forbinder med gode, gamle østblokk-idrettsfolk. Men det går også litt på hva andre mener om klubben. Og med tanke på at LSk har et stykke igjen til å gå med overskudd, bør det kanskje vektlegges å sjarmere mulige sponsorer mest mulig?

          På den annen side klarer jo VIF å dra inn flere sponsorer enn noen gang, og treneren der er ihvertfall gjennomført usympatisk...
          Knurr...

          Kommentar

          • mr.Jordbakke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 3845

            #25
            Opprinnelig skrevet av blue
            Uwe - ingen over, ingen ved siden!
            Han har vel fortsatt litt å gå på når det gjelder taktikk på bortebane?
            NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

            Mvh
            Mr.Jordbakke

            Kommentar

            • Lars
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 6156

              #26
              Tror faktisk ikke at taktikken hans er så verst.

              Siterer en av spillerne (husker ikke hvem):

              "Det er ikke taktikken til Uwe det er noe i veien med, det er spillerne som er årsaken til alle tapene på bortebane i år."

              Kommentar

              • mr.Jordbakke
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2005
                • 3845

                #27
                Opprinnelig skrevet av Larsi
                '
                "Det er ikke taktikken til Uwe det er noe i veien med, det er spillerne som er årsaken til alle tapene på bortebane i år."
                Det er jo som å høre RævBK etter nok et tap...
                NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                Mvh
                Mr.Jordbakke

                Kommentar

                • Lars
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 6156

                  #28
                  Men det kan jo selvsagt være Uwes skyld selvom selve taktikken er god. Han må jo også få spillerne til å ha troen på taktikken hans og ikke minst få dem til å gjøre det de skal. Det er kanskje der det ligger.

                  Kommentar

                  • christoffer
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2004
                    • 326

                    #29
                    Vil bare minne om at vi ikke vant så veldig mange kamper på våren i 2001 heller..

                    Kommentar

                    • Jan Banan
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2004
                      • 809

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av Eksil-kanari
                      Greit nok at han skal være jernmann og steinansikt og alt det der. Men det går vel an å vise litt glede over å ha vunnet en fotballkamp?

                      på den annen side, så er det vel mulig at Uwe er irritert på pressefolk som ihvertfall ikke klarer å fokusere på kampen som akkurat er vunnet, men som heller vil snakke om andre ting. Akkurat dét har jeg særdeles stor forståelse for.

                      For min egen del som Kanari-fan, synes jeg det er en smule artig at Uwe fremstår som prototypen på det vi gjerne forbinder med gode, gamle østblokk-idrettsfolk. Men det går også litt på hva andre mener om klubben. Og med tanke på at LSk har et stykke igjen til å gå med overskudd, bør det kanskje vektlegges å sjarmere mulige sponsorer mest mulig?

                      På den annen side klarer jo VIF å dra inn flere sponsorer enn noen gang, og treneren der er ihvertfall gjennomført usympatisk...
                      VIFs grep om sponsorene handler nok mer om at de har hentet inn profiler som trekker folk og penger enn Rekdals sjarm på ruta. :wink:
                      - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

                      Stuart Baxter har forstått det.

                      Kommentar

                      • Leif A
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2003
                        • 3962

                        #31
                        ... pluss at de får enormt med drahjelp av landets største mediebedrifter. Greit å være fra hovedstaden så journalistene slipper å reise langt for å finne noe å skrive om.
                        Knurr...

                        Kommentar

                        • Ola
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2003
                          • 1651

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av Eksil-kanari
                          Greit nok at han skal være jernmann og steinansikt og alt det der. Men det går vel an å vise litt glede over å ha vunnet en fotballkamp?
                          Den der ble motbevist ganske bastant gitt!

                          Kommentar

                          • Leif A
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 3962

                            #33
                            Gjett om jeg eter gamle uttalelser akkurat nå... :oops: :lol:
                            Knurr...

                            Kommentar

                            • blue
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2004
                              • 1429

                              #34
                              Uwe kan ikke beskrives med ord!! *bøyesegistøvet*
                              Fugla 4 Life!

                              Kommentar

                              • Tony
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 4737

                                #35
                                det var kult at han fikk alle gutta til å sitte foran oss i går og danse av glede etterpå 8)

                                Kommentar

                                • Sem
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2005
                                  • 1626

                                  #36
                                  Uwe synes å være flink til å gi ros og ris der det behøves, og det er viktig! Lenge siden jeg har sett en trener være så til de grader entusiastisk etter en kamp som Rösler på Lerkendal...

                                  Det er litt av et team av spillere og ledere i klubben nå. Jeg er mektig imponert over staben, som består av personer som elsker Lillestrøm SK.

                                  "The double" begynner å vise seg et sted i tunnelen. Kanskje vi når fram i raskere tempo enn antatt? Det hadde hvertfall vært knakandes moro!

                                  Kommentar

                                  • Jan Banan
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2004
                                    • 809

                                    #37
                                    Det var herlig å se Uwe "ta av" etter matchen i Barteland. Tror nok det var noen "bortekompleksfølelser" som slapp fri om han så skulle blånekte de neste tjue åra... :wink:
                                    - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

                                    Stuart Baxter har forstått det.

                                    Kommentar

                                    Working...
                                    😀
                                    😂
                                    🥰
                                    😘
                                    🤢
                                    😎
                                    😞
                                    😡
                                    👍
                                    👎