Drakta i 2011

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Simeone
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2008
    • 761

    Kjære fotballgud

    Gi oss en gul fugla drakt uten striper med den orginale LSK logoen. Reklame som går i ett med drakta(les: SVART) og svarte shortser med påfølgende gule strømper.

    Identitet og tradisjon - ja takk.
    Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
    para gritarle a la FIFA:
    ¡Que ellos son el gran ladrón!

    Kommentar

    • Geirfugl
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2006
      • 561

      Opprinnelig skrevet av glasgow
      Skjønner ikke hvordan du kan gratulere med dette foreløpig.
      Hovedsponsor er ikke på plass og de skal ha inn 20 mill til i sponsorkroner.
      Kanskje du skal lese det jeg skrev en gang til. Jeg gratulerte med draktavtalen. Har ikke nevnt hovedsponsor med ett ord.

      Kommentar

      • Trondeo
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2005
        • 3062

        Opprinnelig skrevet av Trondeo
        http://fotball.aftenposten.no/elites...icle190081.ece

        LSK i striper i vinter

        Nye drakter på Åråsen.

        Lillestrøm bytter utstyrsleverandør foran denne sesongen. Fredag kunngjorde klubben at de har inngått et samarbeid med italienske Legea. Avtalen har en totalramme på minst 28 millioner kroner fordelt over fem år.

        - Avtalen er den største LSK noen gang har signert, sier markedsdirektør Robert Lauritsen.

        Årets spillerdrakt blir først presentert i mars. Drakten som skal benyttes i treningskampene har striper foran. Det er noe uvanlig for LSK.

        - Vi ønsket at treningsdraktene skulle skille seg ut fra den vi skal spille med i 2011. Derfor gikk vi for en drakt med striper foran, sier Lauritsen.
        Tenker det siste punktet det er viktig for dere stripehatere å få med dere. Virker ikke som det er noen plan å ha striper i 2011-drakta.

        Kommentar

        • Kjell.T.Ring
          Poll St. Ring
          --==FORUMRUNKER==--
          • Dec 2005
          • 11796

          Tettsittende drakter er bra med tanke på trøyeholding så det er positivt. Håper det blir det på de endelige draktene også.
          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

          Kommentar

          • Pasi Rasimus
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Feb 2010
            • 226

            Har også vanskeligheter med å se på "stripe-drakta" som en LSK-drakt, men så lenge den kun skal brukes frem til seriestart (eller pres 16.3) kan man jo ikke gå imot alle nyheter og nytenkning. Vi får heller prise det nye snittet og avtalen som helhet. Glimrende!

            Kommentar

            • Ginola
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2010
              • 549

              Opprinnelig skrevet av Pasi Rasimus
              Har også vanskeligheter med å se på "stripe-drakta" som en LSK-drakt, men så lenge den kun skal brukes frem til seriestart (eller pres 16.3) kan man jo ikke gå imot alle nyheter og nytenkning. Vi får heller prise det nye snittet og avtalen som helhet. Glimrende!
              helt enig. Synes det er bra at det tenkes nytt, og at en tør å prøve noe nytt. Og denne drakta er kun midlertidig.

              Kommentar

              • mooph
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2005
                • 1496

                På treningskampdrakta ser det ut som om overdelen er to forskjelle plagg, ei trye med striper foran og så noe kvinnfolk-undertøy-aktig tredd over. Snålt.
                Fugla mot nye høyder

                Kommentar

                • HolterKanaris
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2006
                  • 1603

                  Drakta for treningskampene får strykkarakter av meg på alle punkter utenom to.

                  Det første er fargene. Synes fargene på denne drakta er helt herlige. Ingen lys gulfarge og det er bra.

                  Det andre punktet jeg likte veldig godt (og regner med at blir gjeldende også på seriedrakta) er at Legea logoen er plassert der hvor klubbmerket var på fjorårets drakt. Dette betyr (forhåpentligvis) at klubbmerket er tilbake på sin rettmessige plass i år.
                  ***Større baller enn vett***

                  Kommentar

                  • AG-3
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jul 2006
                    • 1081

                    Tipper dette er noe "rask fra restekurven" klubben har fått levert da de opprinnelige draktene ikke er klare for levering....

                    Høy Ullared-faktor.

                    Kommentar

                    • xeR
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Jan 2004
                      • 11206

                      Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
                      D
                      Det andre punktet jeg likte veldig godt (og regner med at blir gjeldende også på seriedrakta) er at Legea logoen er plassert der hvor klubbmerket var på fjorårets drakt. Dette betyr (forhåpentligvis) at klubbmerket er tilbake på sin rettmessige plass i år.
                      LSK logoen er plassert under Legeamerket...
                      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                      Kommentar

                      • Grusom B
                        Generalissimo Bellisimo
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6248

                        Jeg synes fortsatt drakta er usedvanlig lekker, og håper ærlig talt klubben vurderer å bruke den. Vi trenger alle små detaljer som kan skape den minste oppmerksomhet rundt klubben, og litt nytenkning rundt drakta kan aldri skade. Jeg vil ha denne, den er sexy, den er smakfull, den er original. La det stå til, spill med striper. Stripedrakter er uansett alltid mye kulere enn beint frem ensfargere. Se bare på Barcelona, Inter, AC Milan og Lewes FC. Dritkult. Vil ha denne, ingen andre. Ædda-bædda, jævla naysayers.
                        Ni principe ni rey...

                        D10S!

                        Kommentar

                        • CocaJerry
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 2532

                          Enig med Grusom, men så har jo jeg alltid likt striper da :mrgreen:

                          Kommentar

                          • Nosferatu
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2006
                            • 697

                            Opprinnelig skrevet av Grusom B
                            Jeg synes fortsatt drakta er usedvanlig lekker, og håper ærlig talt klubben vurderer å bruke den. Vi trenger alle små detaljer som kan skape den minste oppmerksomhet rundt klubben, og litt nytenkning rundt drakta kan aldri skade. Jeg vil ha denne, den er sexy, den er smakfull, den er original. La det stå til, spill med striper. Stripedrakter er uansett alltid mye kulere enn beint frem ensfargere. Se bare på Barcelona, Inter, AC Milan og Lewes FC. Dritkult. Vil ha denne, ingen andre. Ædda-bædda, jævla naysayers.
                            Se NOEN flere av Legeas LSK-idéer før du går hen og er bombastisk, da. Enig i at treningsdrakta tar seg ut, og nettopp derfor er det bare å drømme desto våtere om hvor bra det kan bli når alle involverte legger seg i selen for å skape selve sluttproduktet. Denne avtalen liker jeg bedre og bedre jo mer jeg tenker på den.
                            For øvrig vil jeg tilføye at Stefan Strandberg er et mye dårligere menneske enn Ruben Gabrielsen.

                            Kommentar

                            • lskgogo
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Feb 2010
                              • 633

                              Opprinnelig skrevet av Grusom B
                              Jeg synes fortsatt drakta er usedvanlig lekker, og håper ærlig talt klubben vurderer å bruke den. Vi trenger alle små detaljer som kan skape den minste oppmerksomhet rundt klubben, og litt nytenkning rundt drakta kan aldri skade. Jeg vil ha denne, den er sexy, den er smakfull, den er original. La det stå til, spill med striper. Stripedrakter er uansett alltid mye kulere enn beint frem ensfargere. Se bare på Barcelona, Inter, AC Milan og Lewes FC. Dritkult. Vil ha denne, ingen andre. Ædda-bædda, jævla naysayers.
                              Stripete drakt kan være fint det. For klubber som kan klare seg med 0 til 2 sponsorer på drakta. Med våre 6-7 stykker blir det bare mer rotete spør du meg.
                              Tar seg en pause til mars 2012..

                              Kommentar

                              • Grusom B
                                Generalissimo Bellisimo
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 6248

                                Sponsorene er selvsagt et åpent, skummelt spørsmål. Men slapp av. I løpet av de neste ti årene har jeg skrevet et par bestselgere og er like rik som JK Rowling, og da skal jeg faen meg sponse drakta helt selv. Da blir det ensfarga og lekker, med ansiktet mitt i gult omriss på den store svarte stripa i midten.

                                Men fra alvor til mer seriøst alvor. Vi vet ingenting om hvem som blir hovedsponsor enda(men det bør faen ikke bli Nordea, de kan dra til helvete sammen med slumhorene og kose seg der), og med litt hell og lykke(eventuelt rasjonalitet) har Lauritsen og co. lært seg at det er bedre å ta budet med svart skrift til to millioner mindre enn det er å ta blått og hvitt til litt mer penger. Drakta har endel å si for både image og eksponering, det burde være helt åpenbart.
                                Ni principe ni rey...

                                D10S!

                                Kommentar

                                • HolterKanaris
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2006
                                  • 1603

                                  Når jeg fikk se drakta på treningskampen igår, syntes jeg faktisk ikke det så så værst ut. Jeg er også fan av striper, men vil helst at disse skal dekke hele drakta og ikke bare frontpartiet.

                                  Veldig riktig gulfarge, men synd at klubblogoen havner nederst på brystbeinet. Er ikke klubben så viktig lenger? Snart finner vi bare klubblogoen tatovert på de sykeste av oss supporterne.
                                  ***Større baller enn vett***

                                  Kommentar

                                  • Lars
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 6156

                                    Opprinnelig skrevet av Grusom B
                                    Jeg synes fortsatt drakta er usedvanlig lekker, og håper ærlig talt klubben vurderer å bruke den. Vi trenger alle små detaljer som kan skape den minste oppmerksomhet rundt klubben, og litt nytenkning rundt drakta kan aldri skade. Jeg vil ha denne, den er sexy, den er smakfull, den er original. La det stå til, spill med striper. Stripedrakter er uansett alltid mye kulere enn beint frem ensfargere. Se bare på Barcelona, Inter, AC Milan og Lewes FC. Dritkult. Vil ha denne, ingen andre. Ædda-bædda, jævla naysayers.
                                    Gratulerer med tidenes dårligste innlegg på dette forumet. Barcelona, Inter, AC Milan og Lewes FC har stripete drakter. LSK har ikke stripete drakter. Hvis du ikke er fornøyd at LSK spiller med gul trøye, svart shorts og gule strømper, foreslår jeg at du bytter klubb. Häcken vil være et godt valg, ettersom de spiller i like drakter som LSK brukte i går.

                                    Jeg vil for alltid være motstander av å endre på ting som klubbnavn, logo, drakter, stadionnavn etc. Jeg driter i om disse tingene er "kule" eller "moderne" - de skal være som de er.

                                    Kommentar

                                    • Grusom B
                                      Generalissimo Bellisimo
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 6248

                                      Opprinnelig skrevet av Lars
                                      Gratulerer med tidenes dårligste innlegg på dette forumet. Barcelona, Inter, AC Milan og Lewes FC har stripete drakter. LSK har ikke stripete drakter. Hvis du ikke er fornøyd at LSK spiller med gul trøye, svart shorts og gule strømper, foreslår jeg at du bytter klubb. Häcken vil være et godt valg, ettersom de spiller i like drakter som LSK brukte i går.

                                      Jeg vil for alltid være motstander av å endre på ting som klubbnavn, logo, drakter, stadionnavn etc. Jeg driter i om disse tingene er "kule" eller "moderne" - de skal være som de er.
                                      Bortsett fra at tonen din er bedriten, uverdig og nedlatende er jeg faktisk ikke helt uenig med deg. Om du noensinne hadde lest noe jeg har skrevet tidligere med objektive briller, hadde du fått med deg at jeg også er skarp tilhenger av tradisjoner i fotballen. Hadde du lest hva jeg skriver lenger opp hadde du også sett at jeg sa ÈN sesong. Det står jeg på. Når drakta er så flott som den er kunne dette vært morsomt, det er alt jeg har sagt. Jeg sier ikke at vi skal begynne å spille med stripete drakter med bilde av en krigerkanari med hjelm, rustning, morgenstjerne og sinna ansikt for vise at vi er tøffe vi, jeg sier ikke at vi skal polstre opp skuldrene for å være fasjonable, jeg sier heller ikke at vi skal bytte ut shorts med g-streng for å tekkes ludderandelen av befolkninga, og at alt dette skal vare til evig tid. Jeg sier at dette kunne vært morsomt for én sesong. Get your facts straight!
                                      Ni principe ni rey...

                                      D10S!

                                      Kommentar

                                      • Kanariz
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2005
                                        • 2507

                                        Opprinnelig skrevet av Grusom B
                                        Bortsett fra at tonen din er bedriten, uverdig og nedlatende er jeg faktisk ikke helt uenig med deg. Om du noensinne hadde lest noe jeg har skrevet tidligere med objektive briller, hadde du fått med deg at jeg også er skarp tilhenger av tradisjoner i fotballen. Hadde du lest hva jeg skriver lenger opp hadde du også sett at jeg sa ÈN sesong. Det står jeg på. Når drakta er så flott som den er kunne dette vært morsomt, det er alt jeg har sagt. Jeg sier ikke at vi skal begynne å spille med stripete drakter med bilde av en krigerkanari med hjelm, rustning, morgenstjerne og sinna ansikt for vise at vi er tøffe vi, jeg sier ikke at vi skal polstre opp skuldrene for å være fasjonable, jeg sier heller ikke at vi skal bytte ut shorts med g-streng for å tekkes ludderandelen av befolkninga, og at alt dette skal vare til evig tid. Jeg sier at dette kunne vært morsomt for én sesong. Get your facts straight!
                                        Sånn man får PR. Vi dro mafiastilen til Norge, Nå drar vi striper til tippeligaen igjen hehe

                                        Kommentar

                                        • RSP
                                          Moderator
                                          • Aug 2004
                                          • 10498

                                          Drakta er en viktig del av klubbens identitet. Når jeg leser forslag om at LSK bør bytte til stripete drakt med begrunnelsen at det er finere, mer lekkert enn den gamle blir jeg ganske målløs. Drakta skal ligge fast. Nå ser jeg at forslaget går ut på å bytte i én sesong, altså som en type forsøksordning. Her, som på andre områder, åpner man først for å forsøke noe nytt i en tidsbegrenset periode løper man en betydelig sjanse/risiko for at det utvikler seg til en permanent ordning. Selv er jeg sterkt i mot forslaget.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎