Bør vi bytte kaptein?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • dollyholly
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2007
    • 965

    #21
    Som kanaris største Frodefan så gir jeg f.. i hvem som blir kaptein i år. Det eneste jeg ønsker er at samtlige spillere gir jernet slik Frode gjør år ut og år inn, da kan det faktisk hende at det blir noe stort. Denne tråden skuffer meg!

    Kommentar

    • BennyLem
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 2902

      #22
      Dette blir litt som å vurdere ny tapet bare fordi den gamle er litt slitt, samtidig som huset ditt holder på å brenne ned til grunnen.

      Meningsløst å skulle diskutere bærer av kapteinsbindet når klubben er på vei i grøfta; midtbanen er et sort hull, vi har en haug varierende delvis utilpasse yngre spillere, økonomien skralter, 25% av Åråsen er pantsatt, og gloidene på trenerbenken har alt for mange år igjen av kontrakten.

      Tipper vi fokuserer på forbedringer andre steder enn på kapteinsiden jeg.

      Når det er sagt vil jeg nok en gang påpeke at Kjeppe er den soleklart beste kapteinen. Han trenger ikke skrike i tide og utide (som mange etterlyser), rett og slett fordi han er en naturlig autoritet.
      Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

      Kommentar

      • tullebukk
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2006
        • 5446

        #23
        var det mange av dere som var i hallen i dag som la merke til om Frode i det hele tatt prøvde og motivere medspillerne sine i dag ,jeg hørte ikke et kvekk.

        Kommentar

        • ynnor
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2008
          • 857

          #24
          Opprinnelig skrevet av dollyholly
          Tipper det var svært få som var i hallen en torsdag kl. 12, mest sannsynlig de arbeidsløse eller de med fritidsproblemer, evt de ekstremt fotballgale.
          Ja faktisk noen av oss som ordner seg fri for å se på kamper. Men man kan jo lure på om det er verdt det etter dette. Må vel være den dårligste kampen vi har spillt i hallen. Det soneforsvarsgreiene vi prøvde i 1 omgang var rett og slett pinlig. Lei av og se motstandere som plutselig ser ut som tekniske vidundre fordi vi står 10 meter unna hver gang de får ballen.Dette gjør jo at de har 4 -5 muligheter hver gang de får ballen. Hvordan vil du spille Henning ? Selv den ubenevnlige P hadde et mønster selv om det var vrient å se

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎