Ny lsk.no lanseres i dag 4. februar!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • okb
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 2377

    #21
    Opprinnelig skrevet av athomash
    Jeg er positiv til den nye siden, men man burde vel egentlig gå litt igjennom hva som legges ut, "rydde litt" og ikke bare kopiere det rått fra det gamle.
    Takk for tilbakemelding. Positivt at du har gått inn for å finne feilene våre, og det setter vi selvsagt pris på. Send de til tips@lsk.no.

    Å lansere en ny nettside krever mye jobb, og vi er dessverre ikke flere i LSKs medieavdeling enn at vi så vidt rekker over alt vi ønsker å gjøre. Velger vi å jobbe 100% med en ny nettside så betyr det null aktivitet på nettsiden vår. Vi har derfor forsøkt å kombinere dette med god aktivtet gjennom tiden vi har jobbet med nettsiden. Jeg tror få klager på hvor mye vi publiserer. Noen bommerter kommer alltid, og du fant en av dem :-)

    I beste hensikt selvsagt :-)

    mvh
    Ole Kristian
    Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

    Kommentar

    • Folke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2008
      • 5955

      #22
      Syntes den nye siden er kjempe fin jeg.. selv kona mi la merke til at det var en ny side som poppet opp ;-)

      Kommentar

      • Tony
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 4737

        #23
        Jeg skal tomle opp på den nye siden OKB når du har fått fjerna det jeg har bedt deg om å fjerne

        Kommentar

        • Stray Cat
          Moderator
          • Aug 2008
          • 5914

          #24
          Opprinnelig skrevet av Tony
          Jeg skal tomle opp på den nye siden OKB når du har fått fjerna det jeg har bedt deg om å fjerne
          Tør vi gjette på et litt utdatert tribunereglement?
          For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

          Kommentar

          • Skinke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2007
            • 3914

            #25
            Jeg elsker den. Siden er deilig stor, fine store bilder, oversiktelig og fin. Godt arbeid OKB! Ikke minst, utrolig bra dekkning av det som skjer på La Manga.
            Daukjøtt Felt C

            Kommentar

            • gutt94
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2007
              • 3271

              #26
              Kanskje endra litt på galleriet og fått inn en pil slik at man ikke må trykke på bile nr. Blir noe stress å flytte seg bortover.
              KnutHSolberg

              Kommentar

              • Robiwan
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2006
                • 603

                #27
                Digger LSKTV innslagene fra La Manga. Virker på meg som dere går for en lett og løs tone med ekte feel good stemning, hvis det er tilfellet vil jeg si dere treffer innertier! Blir i skikkelig god stemning av videoene og føler jeg blir litt bedre kjent med spillerne.

                Gi meg mer, LSK-TV er mitt nye happy dop!
                Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

                Kommentar

                • KrisB
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2008
                  • 2923

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av Robiwan
                  Gi meg mer, LSK-TV er mitt nye happy dop!
                  Enig! LSK-TV funker.

                  Hva med sette en egen kategori med LSK-TV, øverts på siden. Ved siden av, biletter - sporslig - klubben - sponsor - supporter osv..

                  Der man kan trykke seg inn og se gamle LSK-TV klipp. Også kanskje skaffe seg kategorier innen LSK-TV f.esk "la manga" "kamp høydepunkter" "intervju med spillere" osv.??

                  som vist på bilde :

                  Last edited by KrisB; 09.02.2011, 22:12.

                  Kommentar

                  • gj
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 3359

                    #29
                    Gratulerer med ny side! Dette syns jeg var veldig bra! Det virker som det nye designet er fleksibelt også for fremtiden.

                    Jeg liker at menyen holdes vannrett og at den utvides når man klikker.

                    Forsiden ser bra og ryddig ut. Regner med at designet gir muligheter for variert desking. Som at man kan variere mellom det som er nå (1 stor + 2 små saker), flere små saker eller en stor sak. Det gir leseren et bilde av sakenes viktighet. Også bra å skille mer faste elementer med svart bakgrunn. Inspirert av Dagbladet.no her? Forsiden virker veldig spennende og lovende.

                    Større bredde er flott, og det er tatt hensyn til de med mindre skjerm.

                    Flott med kommentarfunksjon på artikler. Diskusjonen over i denne tråden om forum ser jeg som irrelevant så lenge det er forum her på KFL og kommentarmulighet i artiklene. Jeg er dog litt skeptisk til valget av Facebook (jeg ville kanskje gått for Disqus med FB-innloggingsmulighet i stedet).

                    Datolinje! Yeah! Men det var virkelig på tide også.

                    Deling av artikler blir stadig viktigere ettersom folk bruker mer tid på sosiale nettverkssider. Bra!

                    Flott at man kan se video som ingressbildet i sakene. Deilig å se fra forsiden hvilke saker som er video.

                    Savner egentlig bildetekster i sakene. Bilder på nett er superviktig, og det er ikke alle som kjenner spillerne på bildene. Bildetekster er også flotte oppsummeringer av en saks viktige poenger. Den nye forsiden fordrer stadig tilfang av nye bilder, men det virker som LSK også satser på nye bilder.

                    Jeg er også litt skeptisk til grå skrift i sakene. Det er ingen stor sak, men jeg forstår ikke rasjonalet bak valget. Lenkene, som er i sort, kunne heller blitt skilt ut med annen farge. Overskriftene er jo uansett større enn øvrig tekst.

                    Men såvidt jeg kan skjønne er slike ting mulige å utvikle innenfor rammen som nå er satt. Antar at det er en mer fleksibel ramme en tidligere. I så fall er kanskje det den viktigste endringen.

                    Siden kan kanskje kritiseres for å være noe kjedelig og firkantet, men funksjonalitet og oversikt er en trend også blant større nettsteder. Jeg syns miksen mellom spaltene funker helt fint her.
                    Last edited by gj; 09.02.2011, 23:31. Begrunnelse: glemte gratulerer

                    Kommentar

                    • Uwes disippel
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 6039

                      #30
                      Stusser på en ting. Det er link øverst til høyre, der man kan få engelsk versjon. Men denne virker ikke hos meg, får kun en ny side med LSK-relatert reklame og de 15 siste nyhetene fra LSK.no på norsk.

                      Kommentar

                      • mo-bjer58
                        Medlem
                        Møteplager
                        • Nov 2010
                        • 73

                        #31
                        Flott jobb!!

                        Det er gjort en flott jobb av teamet på La Manga, mange fine innslag og fint å se spillerne i en mer uformell setting. Vi som er hjemme får et godt innblikk i hva som skjer på treningsleieren og det var et fint innslag med Henning hvor han kommer med endel betraktninger.
                        Når det nå er levert drøye 35 saker kan ikke alle like alt like godt, men her har det vært noe for enhver smak!
                        Gleder meg til å følge resten av treningsleieren via LSK.no.

                        Kommentar

                        • fjacob82
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2005
                          • 1507

                          #32
                          De burde faktisk ha en LSK app hvor alle nyheter og stæsj kom.
                          Den appen hadde jeg betalt for!
                          Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                          *Brasseberget*

                          Kommentar

                          • Hexaphim
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2006
                            • 2756

                            #33
                            I saken Høydepunkter: Rubin - LSK ser jeg ingen video eller lenke til video. Jeg har prøvd i både Chrome og Internet Explorer på to forskjellige maskiner. Er det feil hos meg eller er det ingen som kan se video der?

                            Jeg fant for øvrig lenke til videoen på TV2 sin web-tv i nyhetstråden.
                            "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

                            Kommentar

                            • LSK N/B
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Apr 2006
                              • 830

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av Hexaphim
                              I saken Høydepunkter: Rubin - LSK ser jeg ingen video eller lenke til video. Jeg har prøvd i både Chrome og Internet Explorer på to forskjellige maskiner. Er det feil hos meg eller er det ingen som kan se video der?

                              Jeg fant for øvrig lenke til videoen på TV2 sin web-tv i nyhetstråden.
                              Sliter med det samme. Om du går på linken LSKTV på høyre siden finner du den
                              03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

                              Nei til NFF!

                              Kommentar

                              • Rønnern
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 6690

                                #35
                                Funka for meg nå...
                                Mvh Ronnie "The Runner"
                                LSK for alltid

                                Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                Kommentar

                                • Leif A
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2003
                                  • 3962

                                  #36
                                  Jeg liker den nye siden bedre og bedre for hver gang jeg er innom. Veldig, veldig bra!!!
                                  Og i tillegg skal dere ha ros for suveren dekning av oppholden på La Manga.

                                  I det hele tatt skal dere ha masse ros
                                  Knurr...

                                  Kommentar

                                  Working...
                                  😀
                                  😂
                                  🥰
                                  😘
                                  🤢
                                  😎
                                  😞
                                  😡
                                  👍
                                  👎