Nyheter mars 2011

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • RSP
    Moderator
    • Aug 2004
    • 10498

    #21
    Framtid i nord

    Nærmer seg LSK-kontrakt


    Yossef Sokour kan bli Lillestrøm-spiller innen kort tid. Han får gode skussmål av trener Henning Berg. Foto: Astrid M. Nordhaug

    Lillestrøm skal ha funnet midtbanespilleren de har lett etter.

    Publisert: 05.03.2011 kl. 09:18 , endret: 05.03.2011 kl. 10:08
    Av: Marius Vik

    VALLHALL (Aftenposten): Fransk-marokkaneren Youssef Sekour trente og spilte med Lillestrøm på La Manga tidligere i vinter, og har nylig kommet tilbake til Lillestrøm for et «prøvespill II».

    Denne gangen ser oppholdet ut til å bli permanent.

    Går gratis
    Etter hva Aftenposten forstår, er Lillestrøm svært nær en avtale med midtbanespilleren, som vil gå gratis til Åråsen etter å ha blitt frigitt av belgiske Lierse tidligere i sesongen. Fredag overvar sportslig, administrativ leder i LSK, Torgeir Bjarmann, Lillestrøms treningskamp mot Vålerenga med Sekours agent ved sin side, uten at han ville avsløre for mye.

    - Jeg kan bekrefte at han kan komme vederlagsfritt til oss.

    - Vi skal ha noen samtaler i kveld og i helgen, så får vi se hva det blir til, sier en kryptisk Bjarmann til Aftenposten.

    Gode attester fra Bjarmann og Berg
    Bjarmann er kjapp med å legge til at «vi ser også på andre spillere», men etter det Aftenposten forstår er det Sekour som etter all sannsynlighet blir den midtbanespilleren de så lenge har lett etter. Lillestrøms sportslig, administrativ leder innrømmer også at han likte det han så mot Vålerenga.

    - Han biter godt fra seg, og det var bra å få sett ham mot norsk motstand.

    Henning Berg er enig.

    - Han gjør en god kamp, og bekrefter det inntrykket vi har hatt av ham.

    - Blir han Lillestrøm-spiller?

    - Vi får se hva som skjer, sier en like hemmelighetsfull Henning Berg.

    23 år gamle Sekour er en kraftig plugg som vanligvis er å finne lengst bak på midtbanen. Han har de siste sesongene spilt i Lierse (fem kamper, ingen scoringer) og franske Sedan (17 kamper, ett mål).

    Kommentar

    • KrisB
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2008
      • 2923

      #22
      LSK.no

      - Føler meg hottere
      Erling Knudtzon beskriver ikke draget på damene, men stegene han har tatt i løpet av vinteren. Nå er han både bedre trent og har bedre selvtillit.

      (se inertvju med Knudtzon på LSK-TV)

      Kommentar

      • KrisB
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2008
        • 2923

        #23
        LSK.no

        - Veldig godt fornøyd
        Hovedtrener Henning Berg skrøyt av spillerne etter uavgjort mot VIF i Vallhall fredag kveld. Utfordringene kom i form av omrokkeringer på startelleveren rett før kampstart.

        (se intervju med Berg på LSK-TV)

        Kommentar

        • RSP
          Moderator
          • Aug 2004
          • 10498

          #24
          lsk.no



          Ubeseiret mot Vålerenga

          Nicolay Solberg gleder seg til å spille for Åråsen-publikummet. - Jeg kunne ikke kommet til en bedre klubb enn LSK, sier hovedpersonen selv.


          Kommentar

          • Geirfugl
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2006
            • 561

            #25
            Aftenposten - tabelltips

            Aftenposten lørdag (v/Lars Tjernås) tipper Fugla på 14. plass i årets sesong. Artikkelen ligger ikke på nett. Han trekker frem stabil forsvarsfirer som et pluss og kantspillerne og rammebetingelsene som det negative. Han påpeker at vi generelt har for dårlig midtbane og at Nosa bidra med for lite i det offensive (1 mål og 4 målgivende i fjor), spesielt siden han ikke bidrar defensivt.

            Kommentar

            • RSP
              Moderator
              • Aug 2004
              • 10498

              #26
              lsk.no



              Travel kveld for Lasse

              VIFs spilleplan var forholdsvis enkel.

              Kommentar

              • KrisB
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2008
                • 2923

                #27
                LSK.no

                Legenden er på vei tilbake

                En sene i kneet har skapt bryderi for Arild Sundgot.


                Kommentar

                • Lillestrøm Kirke
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Oct 2004
                  • 1470

                  #28
                  Papir-RB: Dosso på vei ut av LSK

                  Åråsen: Hassane Dosso kan være ute av kontrakt med LSK i løpet av dagen. Det bekrefter sportsdirektør Torgeir Bjarmann.
                  - Vi forhandler med Dosso om å avslutte kontrakten og har en god dialog. Blir vi enige, blir han fri til å finne seg en ny klubb. Strømmen er en aktuell ny klubb.
                  - Han gjorde et meget godt inntrykk i Strømmen og likte seg hos oss. Nå er vi godt besatt sentralt på midtbanen, så vi må diskutere hvordan vi skal få kabalen til å gå opp, sier trener Thomas Berntsen.
                  "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

                  Kommentar

                  • RSP
                    Moderator
                    • Aug 2004
                    • 10498

                    #29
                    Nettavisen

                    Dosso ferdig i Lillestrøm

                    Egil Sande

                    Publisert 08.03.11 09:49

                    «Feel so sad right now loosing an african brother Alhassane Dosso from the dressing room. (Terminated contract)».
                    Det skrev LSK-spiss Anthony Ujah på sin Facebook-profil sent mandag kveld, og avslørte dermed nyheten om at ivorianeren Dosso trolig er ferdig på Åråsen.

                    - Ikke ferdig ennå
                    Sportsdirektør i Lillestrøm, Torgeir Bjarmann, har følgende å si om saken:
                    - Han er ikke helt ferdig ennå, men vi skal ha noen møter i dag, så får vi se hva som kommer ut av dem. Han har ikke spilt de tre siste treningskampene og virker å være langt unna laget, så da prøver vi å finne en løsning, sier Bjarmann til Nettavisen.
                    Det setter dermed punktum for Dossos karriere på Åråsen, og den må sies å være mislykket. Dosso, som var Henning Bergs første kjøp i LSK, ble møtt med store forventninger både av trenere og supportere, men slo aldri gjennom. I fjor var han utlånt til Strømmen i Adeccoligaen.

                    Ny spiller inn?
                    - Nå som Dosso trolig er ferdig i klubben, betyr det at prøvespiller Youssef Sekour er klar for LSK?
                    - Vi jobber med Sekour, men det er ingen automatikk i at han kommer til klubben om Dosso drar. Det blir trolig en løsning rundt Dosso i dag, men Sekour blir det ingen løsning med i dag, sier Bjarmann.

                    http://www.nettavisen.no/sport/fotba...cle3106014.ece#

                    Kommentar

                    • *46*

                      #30
                      Dosso på vei ut av LSK



                      ÅRÅSEN: – Jeg er trist, sier Anthony Ujah.

                      Hassane Dosso kan være ute av kontrakt med LSK i løpet av dagen. Det bekrefter sportsdirektør Torgeir Bjarmann.
                      – Vi forhandler med Dosso om å avslutte kontrakten og har en god dialog. Blir vi enige, vil han være fri til å finne seg en ny klubb.
                      Strømmen er en aktuell ny klubb.
                      – Han gjorde et meget bra inntrykk i Strømmen og likte seg hos oss. Nå er vi godt besatt sentralt på midtbanen, så vi må diskutere hvordan vi skal få kabalen til å gå opp, sier trener Thomas Berntsen.
                      LSK-spiss Anthony Ujah meldte at han var trist både på Facebook og Twitter mandag kveld:
                      «Feel so sad right now loosing an african brother Alhassane Dosso from the dressing room. (Terminated contract)».

                      Link til rb.no

                      (Nyhet gjenngitt fra RB papir ovenfor - her er den fra rb.no)

                      Kommentar

                      • Serbern
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2006
                        • 5496

                        #31
                        Anthony Ujah kritiserer både LSK og Henning Berg under to uker før seriestart.


                        Sent mandag kveld skrev Anthony Ujah en melding på Facebook, der han uttrykte sin misnøye med at LSK-lagkamerat Alhassane Dosso er ferdig i Lillestrøm.

                        «Feel so sad right now loosing an african brother Alhassane Dosso from the dressing room. (Terminated contract)», skrev Ujah.

                        Sportsdirektør i Lillestrøm, Torgeir Bjarmann, bekreftet dette tirsdag formiddag.

                        Men det er ikke dette som er oppsiktsvekkende.

                        Enig i Facebook-hets
                        På sin Facebook-side ga Anthony Ujah sent mandag kveld sin støtte til to personer som kom med henholdsvis direkte og indirekte kritikk av Henning Berg.

                        Først var det én person som hevdet at Henning Berg ødelegger atmosfæren i klubben. Så var det en annen person som oppfordret Ujah til ikke å bry seg om Henning Berg.

                        Anthony Ujah trykket «like» på begge kommentarene. «Like»-knappen på Facebook er et verktøy som gir brukerne muligheten til å like eller si seg enig i det som blir sagt

                        Sportsdirektør Torgeir Bjarmann vil ikke kommentere Ujahs Facebook-aktivitet.

                        - Det vet jeg ikke noe om, så det har jeg ingen formening om. Atmosfæren er bra på Åråsen, sier han.

                        Åpenhjertig Ujah
                        Det er ikke Anthony Ujah enig i. Det er en åpenhjertig Ujah Nettavisen snakker med på telefon, og han er tydelig skuffet over at kameraten Alhassane Dosso nå trolig er ferdig i LSK.

                        - Det er ikke bra for Dosso, for han har gjort alt han kan for å bli bedre og gjør alt for å spille i Lillestrøm. Det er mange klubber i verden, men det er her han vil være. Klubben gjør en feil som ikke beholder ham, sier Ujah, og fortsetter:

                        - Dosso er en god spiller, men trenger tillit og oppmuntring for å spille bra. Det forstår ikke trenerne, og det er ingen som snakker med ham. Han har vært frustrert lenge, og jeg synes synd på ham, forteller Ujah, og utdyper kritikken:

                        - På La Manga spilte vi mot russiske Rubin Kazan (1-1, red. anm.), og da var Dosso kjempegod. Etter det var det ingen som fortalte ham noenting, ingen som sa hva han kunne forbedre eller gjøre annerledes, og da er det vanskelig å forbedre seg. Jeg synes det er merkelig, sier Ujah, som scoret 14 mål i fjorårets sesong.

                        3 grunner til å bli
                        Han skulle ønske Lillestrøm kunne ha møter med spillere og trenere, slik at frustrasjonen kan luftes.

                        - Jeg er vant med at klubber har spillermøter der vi kan fortelle hva vi er misfornøyd med, men slik er det ikke her, sier Ujah.

                        Han tenker seg litt om, og på spørsmål om det står dårlig til med lagmoralen på Åråsen, er det en ærlig Ujah som svarer;

                        - Den eneste grunnen til at jeg fortsatt er i Lillestrøm, er fansen, Pete (Petter Belsvik, red. anm) og mitt ønske om å utvikle meg videre som fotballspiller, slik at jeg får en god karriere. Pete var en fantastisk angriper som scoret masse mål, og han bruker hans erfaring til å hjelpe meg, forteller Ujah.

                        Fjernet Facebook-kommentar
                        Om Facebook-meldingene sier han at han fikk råd om å fjerne dem.

                        - Jeg fjernet kommentarene fordi en fra medieavdelingen ringte meg. Han forklarte meg at det kanskje ikke var så lurt å skape diskusjon på Facebook, men han forsto at jeg skrev det på grunn av mitt nære forhold til Dosso, sier Ujah.

                        - Hvor lenge blir du på Åråsen?

                        - Jeg blir her hvert fall frem til sommeren, så får vi se om det kommer noen bud. Hvis det ikke gjør det vil jeg fortsette å jobbe knallhardt, slik at noen er nødt til å få øynene opp for meg. Jeg skal lykkes.

                        - Forstår du at Henning Berg ikke kommer til å like at du sier dette?

                        - For å være ærlig: Jeg prøver ikke å blidgjøre noen gjennom media. Jeg vil bare uttrykke følelsene mine som spiller, og bryr meg ikke noe om hvem som er fornøyd med meg eller ikke. Alle har rett til sin egen mening, avslutter Ujah.

                        Rolig Berg
                        LSK-trener Henning Berg tar kritikken med knusende ro, til tross for at en av klubbens viktigste spillere nå går hardt ut under to uker før serien setter i gang.

                        - Anthony har hatt uttalelser tidligere også, som kanskje ikke er helt gjennomtenkte, og han er en ung gutt med mye å lære. Min oppgave er å få ham til å prestere, og da må jeg av og til si ting til ham som ikke alltid er like lette å høre, sier Henning Berg til Nettavisen.

                        - Er det noe spesielt du har sagt som har utløst frustrasjonen?

                        - Nei, men man må tørre å si ting for at han skal utvikle seg. Det gjorde vi i fjor, og han hadde en god sesong. At vi nå vurderer Dosso som for dårlig, det har ligget litt i korta, sier Berg.

                        - Så til det klassiske spørsmålet: Føler du at du har tillit hos spillerne?

                        - Jeg føler absolutt tillit, avslutter Henning Berg.

                        Det har ikke lyktes Nettavisen å få tak i Alhassane Dosso tirsdag.


                        Kommentar

                        • Geirfugl
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2006
                          • 561

                          #32
                          Notiser fra papir-RB 9. mars

                          ÅRÅSEN: Det ble aldri noen avklaring i forhold til Hassane Dossos (bildet) kontraktssituasjon i LSK i går.
                          - Vi har avtalt å møtes i dag. Hassane ønsker å avklare sin fotballframtid før han signerer avtalen som vi er muntlig enig om. Det skjer trolig i dag, sier sportsdirektør Torgeir Bjarmann i LSK.
                          Dosso skal etter det RB-sporten kjenner til vurdere overgang til Strømmen eller en svensk klubb.

                          ---

                          ÅRÅSEN: Kristoffer Tokstad (bildet) blir med Strømmen på treningsleir på La Manga den kommende uka. LSK-spilleren leies ut til Adeccoliga-klubben fram til 1. mai.
                          Siden Lørenskog-gutten har spilt på aldersbestemt landslag så sent som i fjor, kan han leies ut i en måned om gangen.

                          - Vi leier ham i første omgang ut for en måned. Så vurderer vi situasjonen fra måned til måned, sier sportsdirektør Torgeir Bjarmann i LSK.

                          ---

                          ÅRÅSEN: LSKs sportslige ledelse har bestemt seg for å gjøre et forsøk på å signere Youssef Sekour.
                          - Vi satser på å komme til enighet med Sekour om en avtale. Men foreløpig er vi ikke enige, sier sportsdirektør Torgeir Bjarmann i LSK.
                          Fransk mannen har vist nok til at LSK ønsker å skrive kontrakt med den tidligere Lierse-spilleren. I treningskampen mot Vålerenga spilte han en omgang på sentral midtbane og en som midtstopper.

                          Kommentar

                          • Geirfugl
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2006
                            • 561

                            #33
                            VG-tipset

                            Papir-VG tipper LSK på 11. plass i årets sesong.
                            Keeper: 3,5
                            Forsvar: 3,0
                            Midtbane: 3,5
                            Angrep: 3,5
                            Benken: 3,0
                            Trener: 3,0
                            Ressurser: 2,0 (Pluss for Kanarifansen)

                            Kommentar

                            • RSP
                              Moderator
                              • Aug 2004
                              • 10498

                              #34
                              lsk.no

                              Generalprøve på fredag

                              Tippeliga-starten nærmer seg, og fredag spiller LSK generalprøve mot Odd Grenland på Skagerak arena.

                              Kommentar

                              • *46*

                                #35
                                Ujahs Facebook-blemme kan få konsekvenser



                                Lillestrøm-spissen er i trøbbel etter Facebook-kritikk av Henning Berg.

                                Jeg skal vurdere om dette får konsekvenser, sa LSK-trener Henning Berg til TV 2 Sporten onsdag.

                                Sent mandag kveld skrev Anthony Ujah en melding på Facebook, der han uttrykte sin misnøye med at LSK-lagkamerat Alhassane Dosso er ferdig i Lillestrøm, skrev Nettavisen tirsdag.

                                Ujah trykket også «liker» på to kommentarer til venner. En av dem mente Berg ødela stemningen i klubben, mens den andre oppfordret Ujah til ikke å bry seg om Henning Berg.

                                - Jeg er vant med at klubber har spillermøter der vi kan fortelle hva vi er misfornøyd med, men slik er det ikke her. Den eneste grunnen til at jeg fortsatt er i Lillestrøm, er fansen, Pete (Petter Belsvik, red. anm) og mitt ønske om å utvikle meg videre som fotballspiller, slik at jeg får en god karriere. Pete var en fantastisk angriper som scoret masse mål, og han bruker hans erfaring til å hjelpe meg, sa Ujah til Nettavisen.

                                Kommentar

                                • *46*

                                  #36
                                  Berg forventer Ujah-lojalitet



                                  LSK-trener Henning Berg sier det foreløpig ikke vil få konsekvenser for Anthony Ujah at han har uttalt seg negativt i media. Forutsetningen er at spissen i framtida forholder seg til verdiene klubben står for.

                                  Før LSK-treningen i går kalte LSK-treneren Anthony Ujah inn til møte på Åråsen.
                                  Han ville snakke ut med spissen om uttalelser han kom med på Facebook mandag kveld og på Nettavisen tirsdag, etter at det ble klart at lagkameraten Hassane Dosso blir løst fra kontrakten.
                                  Etter møtet som tok rundt én time, stilte begge til lagfotografering og trening i LSK-hallen.
                                  Verken Berg eller Ujah ville gå i detalj om hva de hadde snakket om under fire øyne. Men trener Berg sier at Ujahs medieopptreden alene ikke er nok til at det får konsekvenser for ham.
                                  – Vi ønsker at spillere skal ha meninger og takhøyden skal være stor i LSK. Alle kan også gjøre feil, og det Anthony har sagt og gjort er ikke nok til at det får konsekvenser for ham nå, sier Berg.
                                  Treneren utelukker likevel ikke at det kan skje senere.
                                  – Hva han sier og mener i tida som kommer, er det som avgjør. Anthony må som alle andre leve etter de verdiene som klubben står for. Han må følge retningslinjene som alle andre, fastslår Berg.

                                  Verdiprosess i vinter

                                  LSK-spillerne har i vinter hatt en verdiprosess hvor de er blitt enig om hva det betyr å være en LSK-spiller.
                                  – Den verdiprosessen spillerne hadde på La Manga utviklet videre de verdiene som klubben allerede står for. I LSK skal vi være lojale, vise respekt, være hardtarbeidende, ha humør, samt være modige og offensive, forteller Berg.
                                  Ujah brøt trolig med et par av disse verdiene da han reagerte på at hans gode venn Hassane Dosso ikke lenger tilhører framtida på Åråsen.
                                  – Det er helt uproblematisk at Anthony har meninger om og reagerer på at Dosso blir løst fra kontrakten. Men det er noe annet at han går ut og mener noe om hvordan vi har jobbet med Dosso og andre ting rundt klubben. Men Anthony er en ung gutt som kanskje ikke helt forstått hvilken rolle han har når han er på sosiale medier eller uttaler seg. Vi håper at han vil lære av dette, sier Berg.

                                  – Klubben er viktigst

                                  Ujah selv forklarer at han ikke mente å skade klubben da han uttalte seg.
                                  – Jeg synes synd på Dosso som en god venn, og det var det jeg ville ha fram. Dette handler ikke om klubben. Det er LSK som har gitt meg sjansen til å spille her, og jeg har alt å takke klubben for, sier Ujah.
                                  Han føler seg nå ferdig med saken, og 20-åringen kan garantere at oppstyret de siste par dagene ikke vil ta vekk hans fokus fra det som skal skje på banen.
                                  – Min jobb er å spille fotball for LSK. Jeg kommer til å gi hundre prosent for denne klubben både på trening og i kamp så lenge jeg er her. Klubben er større enn alt. I den sammenhengen blir både Anthony Ujah og alle andre små, mener nigerianeren.

                                  – Handler ikke om Dosso

                                  Berg sier at han vil følge nøye med på Ujahs utvikling på og utenfor banen i tida som kommer. I hans øyne handler ikke spissens frustrasjon om at LSK ønsker å løse kameraten Dosso fra kontrakten.
                                  – Jeg tror Anthony er frustrert over helt andre ting enn Dosso. Det har han holdt for seg selv til nå. Vi har et apparat rundt både ham og de andre spillerne, og derfor burde dette vært tatt opp på en annen måte. Men jeg har ingen problemer med at han har gjort en feil. Jeg er mer opptatt av hvordan han vil opptre framover. Jeg vil følge med Anthony for å se hvordan han innretter seg.
                                  Berg er ikke bekymret for at spisstalentet ikke vil levere på banen.
                                  – Den jobben er jeg sikker på at Anthony vil gjøre bra. Han er et talent med stort potensial, og han kan bli veldig god. Men for meg er laget alltid viktigere enn enkeltindivider. Det gjelder også i dette tilfellet, sier Berg.

                                  – Treneren bestemmer

                                  Ujah ønsker ikke å utdype hva han snakket med Berg om.
                                  LSK-toppscoreren vil heller ikke snakke om sitt forhold til treneren og om mulighetene for at han kan bli satt ut av laget.
                                  – Han er treneren og han bestemmer. Jeg kan love at jeg skal gi alt for klubben, så er det opptil treneren å ta ut laget, sier Ujah.

                                  Kommentar

                                  • holmiz
                                    The kjøkken-kanariz
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2006
                                    • 6064

                                    #37
                                    LSK.no

                                    Ujah står over mot Odd Grenland

                                    LSK-spissen får en kamps karantene og må dermed stå over mot Odd Grenland i generalprøven i morgen.
                                    Hele saken:http://www.lsk.no/no/sportslig/a-lag...d.9UFRvU2R.ips
                                    Hilsen Anders

                                    Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                                    Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                                    Kommentar

                                    • Grusom B
                                      Generalissimo Bellisimo
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 6248

                                      #38
                                      SEKOUR ER KLAR!!!

                                      HURRA!



                                      Den fransk-marokaneren midtbanespilleren signerte for kort tid siden en kontrakt med Åråsen-klubben som binder ham til 1. august.

                                      Etter å ha vært med laget på La Manga i februar, har han nå trent med kanarifuglene i nesten 14 dager. Det han har vist har vært såpass bra at han nå har fått en mer permanent avtale med klubben.

                                      – Jeg er veldig fornøyd, nå skal jeg forsøke å spille meg inn i startoppstillingen, sier Sekour til rb.no.

                                      – Gir muligheter

                                      Sportsdirektør Torgeir Bjarmann har fortsatt svært begrensede ressurser til å signere spillere med, likevel mener han avtalen er bra for begge parter.

                                      – Dette er en vinn-vinn-situasjon, både for spilleren og for klubben, mener Bjarmann.

                                      Sekour starter på sentral midtbane, sammen med Espen Søgård, når LSK møter Odd Grenland i generalprøven før seriestart i morgen.

                                      Ifølge LSK-trener Henning Berg har signeringen gjort at stallen nå er mer komplett. Berg har tidligere etterlyst både en sentral midtbanespiller og en midtstopper, nå kan han ha fått begge ønskene oppfylt, siden nykommeren skal beherske begge rollene.

                                      – I midtbaneleddet har vi nå fått mange muligheter, Youssef kan spille med Nosa og med Espen. Da har vi også muligheten til å flytte Nosa ut på kanten, hvis vi mener det er det beste for laget, sier Berg.

                                      Dosso ferdig

                                      Hassane Dosso og LSK er kommet til enighet om å avslutte kontraktsforholdet. Ifølge sportsdirektør Torgeir Bjarmann står ivorianeren fritt til å velge klubb.

                                      Han skal imidlertid ikke lenger være aktuell for svenske GIF Sundsvall. De signerer trolig Roger Risholt som trente med LSK for to uker siden.

                                      – Vi har nå sett Dosso i tre måneder etter han kom tilbake fra utlånet til Strømmen. Han har ikke tatt de stegene vi hadde håpet. Derfor mener vi dette er det beste for alle parter, sier Bjarmann.
                                      Ni principe ni rey...

                                      D10S!

                                      Kommentar

                                      • Skinke
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2007
                                        • 3914

                                        #39


                                        YOUSSEF SEKOUR HAR SIGNERT
                                        I dag signerte prøvespiller Youssef Sekour som LSK-spiller. Kan være aktuell fra start mot Odd Grenland i morgen.
                                        Daukjøtt Felt C

                                        Kommentar

                                        • Skinke
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2007
                                          • 3914

                                          #40


                                          G17-landslagstrener Øivind Nilsen har tatt ut troppen til EM-kvalikrunde to, som arrangeres Frankrike i perioden 22. – 31. mars.

                                          Shåresh Ahmadi - Vålerenga Fotball
                                          Veton Berisha - Viking FK
                                          Ivar Erlien Furu - Molde FK
                                          Thomas Grøgaard - Odd Grenland
                                          Anders Gundersen - Pors Grenland Fotball
                                          Kristoffer Haraldseid - FK Haugesund
                                          Marius Christopher Høibråthen - Lillestrøm SK
                                          Lars Kallevik - Løv-Ham Fotball
                                          Kjetil Skogen Kalve - SK Brann
                                          Fredrik Levorstad - Stabæk Fotball
                                          Magnus Aarre Mohus - SK Brann
                                          Kristoffer Haugen - Viking FK
                                          Ohi Kwoeme Omoijuanfo - Lillestrøm SK
                                          Martin Rønning Ovenstad - Mjøndalen IF
                                          Kamer Qaka - Vålerenga Fotball
                                          Ole Kristian Selnæs - Rosenborg BK
                                          Andreas Skog - Tromsø IL
                                          Øystein Øvretveit - SK Brann

                                          Kampprogram
                                          25/3 Norge - Hviterussland, kl 15.00
                                          27/3 Norge - Frankrike, kl 18.00
                                          30/3 Georgia - Norge, kl 17.00

                                          Gruppevinner går direkte til EM-sluttspillet, som arrangeres i Serbia 3. - 15. mai.
                                          Daukjøtt Felt C

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎