Youssef Sekour

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • xeR
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 11206

    #21
    Opprinnelig skrevet av Paddis
    Herlig nyhet.

    Jeg ser positivt på at det kun er fram til sommeren - da får han bevise ovenfor klubben at han er verdt å satse kroner på. De har nok en avtale som sier at ingen kan snappe han foran nesa vår dersom vi fortsatt ønsker hans tjenester.

    Godt det ikke ble Roger`n
    Dette betyr en av tre ting.
    - LSK er ikke overbevist om at han er den rette
    - Økonomi
    - Sekour ønsker å være kontraktløs når de større ligaene i Europa starter opp igjen.

    Dette virker som en meget fornuftig avtale spør du meg.
    Løser problemene våre på kort sikt og kjøper oss tid til å løse problemet på litt lengre sikt.
    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

    Kommentar

    • fjacob82
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 1507

      #22
      Opprinnelig skrevet av xeR
      Dette betyr en av tre ting.
      - LSK er ikke overbevist om at han er den rette
      - Økonomi
      - Sekour ønsker å være kontraktløs når de større ligaene i Europa starter opp igjen.

      Dette virker som en meget fornuftig avtale spør du meg.
      Løser problemene våre på kort sikt og kjøper oss tid til å løse problemet på litt lengre sikt.
      Enig med du. Virker som en grei løsning.
      Selv om jeg innerst inne gjerne skulle hatt han på en ett års kontrakt til å begynne med, så man kan tenkte litt langsiktig og ikke bare til sommeren.

      Men hey! ingen dårlig nyhet i det hele tatt!
      Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
      *Brasseberget*

      Kommentar

      • trigz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 7037

        #23
        Veldig, veldig bra. Dette styrker oss kraftig, folkens!
        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

        Kommentar

        • GIFKanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2009
          • 8243

          #24
          Meget bra avtale! Denne karen skal imponere stort hvis klubber utenlands en gang skal være interesserte så dårlig som norsk klubbfotballs rykte er nå om dagen. Funker det kommer investorene på banen for å forlenge. Og funker det ikke er han historie 1. august.

          Optimalt!

          Kommentar

          • *46*

            #25
            Forhåpentligvis styrker det stallen, men det er jo bare en svært kort kontrakt.... Pusses opp til å skinne og vise seg frem i LSK for så å forsvinne når vinduet åpner i sommer. Tilbake sitter LSK med en tynnere stall. Bare å håpe at han bidrar til å gjøre vårsesongen ganske så bra.

            Jeg klarer ikke å bli entusiastisk over så korte kontrakter..... Hadde han signert for 2-3 år, ville jeg likt det mye mer. Da hadde man i hvertfall sett en langsiktig plan bak det hele.

            Kommentar

            • Serbern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 5496

              #26
              Risikoen er jo hvis det funker veldig bra, og han da i august krever mer penger enn vi har råd til, og ender opp med å dra til en annen norsk klubb.

              Kommentar

              • Hel1017
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Oct 2008
                • 196

                #27
                En korttids kontrakt var vel alt vi hadde råd til. Blir jo nesten som et låneopphold å regne.

                Men jeg tror det blir knall bra uansett. Håper på suksess og to års kontrakt i august.
                Kall meg gjerne naiv! Jeg kaller meg supporter!

                Kommentar

                • GIFKanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2009
                  • 8243

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av Serbern
                  Risikoen er jo hvis det funker veldig bra, og han da i august krever mer penger enn vi har råd til, og ender opp med å dra til en annen norsk klubb.
                  Sjansene for at han forsvinner til en annen norsk klubb allerede i høst ser jeg som ørsmå. I så fall må det være RBK, kanskje Viking. RBK har allerede funnet erstatteren til Annan, Sare. Viking signerer med stor sannsynlighet Knarvik snart. Bydelslaget er automatisk utelukket og er dessuten allerede overbefolket på midten.

                  Resten har ikke økonomien og/eller legger seg på et nivå som i så fall LSK kan matche med sine investorer.

                  Kommentar

                  • HSft
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2004
                    • 6075

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                    Sjansene for at han forsvinner til en annen norsk klubb allerede i høst ser jeg som ørsmå. I så fall må det være RBK, kanskje Viking. RBK har allerede funnet erstatteren til Annan, Sare. Viking signerer med stor sannsynlighet Knarvik snart. Bydelslaget er automatisk utelukket og er dessuten allerede overbefolket på midten.

                    Resten har ikke økonomien og/eller legger seg på et nivå som i så fall LSK kan matche med sine investorer.

                    Sare har signert for Cluj. Men tror ikke det er noen fare for at Sekour snappes av andre klubber. Ser ikek for meg at han dominerer tippeligaen. Han er nok en god tippeligaspiller, men han må nok være en av profilene i ligaen for at andre skal snappe han.

                    Kommentar

                    • GIFKanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2009
                      • 8243

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av HSft
                      Sare har signert for Cluj. Men tror ikke det er noen fare for at Sekour snappes av andre klubber. Ser ikek for meg at han dominerer tippeligaen. Han er nok en god tippeligaspiller, men han må nok være en av profilene i ligaen for at andre skal snappe han.
                      Jepp, du har visst rett. Sjekka ikke linken min godt nok, for gammel
                      Og ser også nå at RBK lanserer Henriksen som en løsning, heller ikke RBK er lenger en pengemaskin. Men tross alt, først får Sekour fokusere på å utkonkurrere Søgård før det i det hele tatt blir et "problem".

                      Kommentar

                      • perrern80
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2006
                        • 603

                        #31
                        Alletiders nyhet på en ellers bedriten dag. 1/2 års kontrakta er jeg heller lunken til, men da risikerer vi ihvertfall ikke ett tilfelle av typen Markus Kibensneber, ikke at det skal skje, men det er sport dette her.

                        Velkommen til sportsklubben!! Og dens store familie..

                        Kommentar

                        • Ketil Cantona
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 6813

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av *46*
                          Forhåpentligvis styrker det stallen, men det er jo bare en svært kort kontrakt.... Pusses opp til å skinne og vise seg frem i LSK for så å forsvinne når vinduet åpner i sommer. Tilbake sitter LSK med en tynnere stall. Bare å håpe at han bidrar til å gjøre vårsesongen ganske så bra.

                          Jeg klarer ikke å bli entusiastisk over så korte kontrakter..... Hadde han signert for 2-3 år, ville jeg likt det mye mer. Da hadde man i hvertfall sett en langsiktig plan bak det hele.
                          Hadde han prestert ræva i kamp og hevet fet lønn ville det vært surt med 2-3 årsavtale. Vinn vinn situasjon.

                          Kommentar

                          • Grusom B
                            Generalissimo Bellisimo
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 6248

                            #33
                            Lønna kan umulig være stor, det har han intet grunnlag for å kreve. Han har mislyktes i klubb etter klubb på kontinentet, og da tar du det du får om du i det hele tatt har lyst til å være fotballspiller. Jeg tror ikke han er god nok til å spille i noen større liga enn Norge, men det betyr ikke at han ikke kan bli en stjerne her. Jeg syntes det vi så mot vif vitnet om akkurat de kvalitetene vi har leita etter, og synes derfor heller ikke noe om at han bare er signert for et halvt år. Jeg håper inderlig vi har sikret oss opsjon. Jeg er ikke bekymret for Viking og Rosenborg, men jeg er jævlig bekymret for et Brann i krise. De kan kaste penger(eller kan og kan, de er tullingstyrt og gjør det uansett) vi ikke er i nærheten av.
                            Ni principe ni rey...

                            D10S!

                            Kommentar

                            • *46*

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av Paddis
                              Hadde han prestert ræva i kamp og hevet fet lønn ville det vært surt med 2-3 årsavtale. Vinn vinn situasjon.
                              Og hvis han spiller helt konge og reiser med flytoget 1 august fordi LSK har pussa han opp og andre klubber har fått øya opp for han - sier du da at det fortsatt er en vinn-vinn situasjon? Slik jeg ser det er to grunner til så kort kontrakt:
                              1: LSK tviler på hans prestasjoner
                              2: Han nektet å signerer kontrakt for en lengre periode enn til det internasjonale vinduet åpner.

                              Jeg tipper nr 2.

                              Noen som husker Tarik og Tam i 2010? Tarik var suveren, men avtalen for kort - ble ei sur svie når han reiste hjem. Tam kunne vært god å ha nå, men der var det noe annet som lå bak og murra i tillegg er jeg sikker på. Hvis han er så bra som de fleste påstår her inne - så blir dette en reprise fra 2010. Sorry, jeg finner ikke noe positivt i det. Trodde tiden med korte kontrakter og/eller leiesoldater var forbi.

                              Kommentar

                              • Ketil Cantona
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 6813

                                #35
                                Ikke dra Tarik inn i dette da han var under kontrakt i Herenveen. Tam hadde tydeligvis Berg ikke trua på.

                                Ang kontrakten til Sekour så forventer jeg at vi har sikret oss en opsjon på ny avtale etter utløpt avtale. Regner også med at Bjarmann følger situasjonen tett nok til at vi signerer avtale lenge før august derson han presterer jevnt. Hvem ønsker en ny Kiko avtale.

                                At du var så inn i helvete gira på Risholt gjør meg usikker på din argumentasjon... Sorry - ikke vondt ment

                                1. LSK tar ikke sjansen
                                2. Han ønsker seg til en større liga - og lsk låner(?) han for å få bedre tid til å gå gjennom markedet... Hvem vet...

                                Kommentar

                                • Leif A
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2003
                                  • 3962

                                  #36
                                  Jeg skjønner ikke hvorfor folk skal lage så store konspirasjonsteorier rundt varigheten av kontrakten. Han har kontrakt frem til 1. august og ferdig med det. Om klubben har lyst og ikke minst råd til å forlenge oppholdet etter det, så blir det vel en ordning om han selv er interessert i det.

                                  Velkommen i stallen, Sekour!!!!
                                  Knurr...

                                  Kommentar

                                  • *46*

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av Paddis
                                    Ikke dra Tarik inn i dette da han var under kontrakt i Herenveen. Tam hadde tydeligvis Berg ikke trua på.

                                    Ang kontrakten til Sekour så forventer jeg at vi har sikret oss en opsjon på ny avtale etter utløpt avtale. Regner også med at Bjarmann følger situasjonen tett nok til at vi signerer avtale lenge før august derson han presterer jevnt. Hvem ønsker en ny Kiko avtale.

                                    At du var så inn i helvete gira på Risholt gjør meg usikker på din argumentasjon... Sorry - ikke vondt ment
                                    Oppholdet til Tarik er høyst relevant, da man kan ende opp med en Sekour som presterer bra (jeg håper selvsagt det - jeg også, hvis det skulle være noen tvil...) og sier takk for oppussinga 1 august og setter seg på flytoget. LSK sitter tilbake uten en spiller som har vært viktig. Og det var jo nesten det samme som skjedde med Tarik, bortsett fra at han var det bankers at skulle reise.

                                    Hadde det vært en oppsjon på forlengelse - ja da er jeg nesten sikker på at vi hadde fått vite det gjennom nyheten som er sluppet rundt signeringa.

                                    At jeg var gira på Risholt, har svært lite med at jeg er kritisk til spillere på korte kontrakter. Og Risholt har i hvertfall erfaring og en spiller man vet hvor man har.

                                    Er det bare meg som er lei spillere på korte kontrakter? Jeg minner om Tarik, Tam og Nordtveit. Gode når dem var her, men ble her alt for kort tid... Litt som å få med ei fin dame hjem fra byen og hun hopper av etter en halv runde i halmen - det smake godt en liten stund, men når det er slutt blir du faen så skuffa!

                                    Kommentar

                                    • xeR
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Jan 2004
                                      • 11206

                                      #38
                                      Jeg vil mye heller miste en Sekour som har dominert på midtbanen og skaffa oss poeng på egenhånd i August, enn å ha en ræva Sekour på 3 årskontrakt. Synes dette er en fornuftig avtale.
                                      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                      Kommentar

                                      • Fugl1120
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2005
                                        • 3528

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av *46*
                                        Og hvis han spiller helt konge og reiser med flytoget 1 august fordi LSK har pussa han opp og andre klubber har fått øya opp for han - sier du da at det fortsatt er en vinn-vinn situasjon? Slik jeg ser det er to grunner til så kort kontrakt:
                                        1: LSK tviler på hans prestasjoner
                                        2: Han nektet å signerer kontrakt for en lengre periode enn til det internasjonale vinduet åpner.

                                        Jeg tipper nr 2.

                                        Noen som husker Tarik og Tam i 2010? Tarik var suveren, men avtalen for kort - ble ei sur svie når han reiste hjem. Tam kunne vært god å ha nå, men der var det noe annet som lå bak og murra i tillegg er jeg sikker på. Hvis han er så bra som de fleste påstår her inne - så blir dette en reprise fra 2010. Sorry, jeg finner ikke noe positivt i det. Trodde tiden med korte kontrakter og/eller leiesoldater var forbi.
                                        Dette er bare tullball. Selvsagt er det en vinn-vinn situasjon dersom Sekour leverer så bra at en klubb i utlandet snapper han opp i august. LSK har fått dra nytte av en god spiller i en halv sesong og Sekour har fått muligheten til å vise seg fram. Det er bedre å ha en kvalitetsspiller i laget en halv sesong enn å ikke ha det. Fordelen med en så kort kontrakt er at den økonomiske risikoen er liten. Jeg tror LSK valgte en kort kontrakt fordi de fortsatt ikke er sikre på om Sekour er god nok. Vi valgte likevel å signere fordi vi sårt trengte en midtbanespiller før sesongstart og han har vist at han holder nivået ok sålangt i treningskampene. Jeg har selv ikke sett han i aksjon enda og skal være forsiktig med å uttale meg om ferdighetene hans, men jeg må innrømme at jeg er skeptisk. Vi har uansett en Ruben i bakhånd som har vist særdeles lovende takter i vinter.

                                        Velkommen til klubben, Sekour.
                                        Lauken er vår venn!

                                        Kommentar

                                        • Rovfugl
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2004
                                          • 3672

                                          #40
                                          Får håpe han viser seg frem i kampen i dag. Noen som vet om denne vises på noen nettkanaler?
                                          DØ FOR FUGLA!!!
                                          http://www.fluefiskebloggen.no
                                          LSK er min religion
                                          Ujah er min gud

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎