Youssef Sekour

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • sten
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2005
    • 873

    #61
    Syntes synd på både mannen og klubben

    Kommentar

    • Skinke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2007
      • 3914

      #62
      Opprinnelig skrevet av Felt C
      Sekour er ifølge ryktene ute i 6 måneder.Rykter under dagens kamper for LSK2 og Flisbyen i hallen idag.....
      Ryktene ble bekreftet av sentrale personer i LSK på martins igår. Kjipe greier.
      Daukjøtt Felt C

      Kommentar

      • GIFKanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2009
        • 8243

        #63
        Ser i nyhetstråden at Kåsene ennå ikke vil konkludere, er vel neppe noen grunn for han å holde inne med noe, så det er kanskje fortsatt håp om at det ihvertfall ikke dreier seg om et halvt år borte?

        Kommentar

        • Stray Cat
          Moderator
          • Aug 2008
          • 5914

          #64
          Dette er virkelig ille. Sekour har vel kontrakt til august og er altså muligens ute i seks måneder. Det later til at han havner i "15 minutter for fugla"-klubben og den må være bra eksklusiv. Sparwasser, vil det i såfall være rekord?
          Last edited by Stray Cat; 14.03.2011, 11:34. Begrunnelse: Rett navn i det minste
          For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

          Kommentar

          • fjacob82
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2005
            • 1507

            #65
            Triste triste saker. Veldig synd for Sekour.

            Men da regner jeg med at vi ikke låner ut Tokstad til 2010 alikevel?
            Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
            *Brasseberget*

            Kommentar

            • fjacob82
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 1507

              #66
              Hvordan blir det egentlig med lønna til Sekour? Betaler LSK den? NAV (tviler)?
              Er vi forsikret mot at slike ting skal oppstå, slik at LSK nå ikke må betale lønn til en spiller de ikke får brukt?
              Vil dette frigjøre midler til å signere andre spillere på korttids kontrakt?
              Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
              *Brasseberget*

              Kommentar

              • xeR
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Jan 2004
                • 11206

                #67
                Opprinnelig skrevet av fjacob82
                Hvordan blir det egentlig med lønna til Sekour? Betaler LSK den? NAV (tviler)?
                Er vi forsikret mot at slike ting skal oppstå, slik at LSK nå ikke må betale lønn til en spiller de ikke får brukt?
                Vil dette frigjøre midler til å signere andre spillere på korttids kontrakt?
                Jeg vil vel tro at samme regelverk gjelder her som i arbeidslivet generelt, arbeidsgiver betaler lønn de første 16 dager ved sykemelding så betaler nav utover det. Men i og med at dette er fotballspillere som gjerne trener alternativt når de er skadet så er de neppe sykemeldt eller regnes som borte fra arbeid så jeg vil tippe at LSK står for alle utgiftene i en sykeperiode.
                Jeg håper for Guds skyld at LSK følger sine forpliktelser ovenfor Sekour og ikke begynner å spekulere i muligheter for å vri seg unna utbetalinger.
                Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                Kommentar

                • norskpoker
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2007
                  • 399

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av xeR
                  Jeg vil vel tro at samme regelverk gjelder her som i arbeidslivet generelt, arbeidsgiver betaler lønn de første 16 dager ved sykemelding så betaler nav utover det. Men i og med at dette er fotballspillere som gjerne trener alternativt når de er skadet så er de neppe sykemeldt eller regnes som borte fra arbeid så jeg vil tippe at LSK står for alle utgiftene i en sykeperiode..
                  NAV dekker kun sykepenger opp til et visst beløp som ligger et sted rundt 400.000. De aller fleste fotballspillere som tjener mer enn dette har sånn som jeg har forstått det med i sine arbeidskontrakter at klubben dekker det overstående. Med tanke på at dette kun er en halvtårskontrakt bør altså dette ikke koste klubben noe særlig.

                  Kommentar

                  • xeR
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Jan 2004
                    • 11206

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av norskpoker
                    NAV dekker kun sykepenger opp til et visst beløp som ligger et sted rundt 400.000. De aller fleste fotballspillere som tjener mer enn dette har sånn som jeg har forstått det med i sine arbeidskontrakter at klubben dekker det overstående. Med tanke på at dette kun er en halvtårskontrakt bør altså dette ikke koste klubben noe særlig.
                    Ja, men en spiller som er på trening må vel regnes som i arbeid selvom han ikke spiller kamper. Han møter jo opp hos arbeidsgiver og gjør det han får beskjed om. Han har vel ikek rett på sykepenger da.
                    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                    Kommentar

                    • norskpoker
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2007
                      • 399

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av xeR
                      Ja, men en spiller som er på trening må vel regnes som i arbeid selvom han ikke spiller kamper. Han møter jo opp hos arbeidsgiver og gjør det han får beskjed om. Han har vel ikek rett på sykepenger da.
                      Sist jeg hørte om dette i media var det en sak om at fotballspillere kostet samfunnet en hel haug med penger i form av utbetaling av sykepenger og jeg er rimelig sikker på at NAV dekker dette da spilleren ikke vil være i stand til å utføre det arbeidet de er kontraktsfestet til å gjøre.

                      Kommentar

                      • *46*

                        #71
                        Jeg tror det er en slags aktiv sykemelding. Man kan ikke gjøre sine daglige gjøremål, men delta med andre aktiviteter.

                        Uten at det sammenliknes, men jeg var grufult slapp en periode på 3-4 uker en høst (sannsynligvis overarbeidet) og fikk aktiv sykemelding de siste 14 dagene. Problemet var at jeg produserte timer som var fakturerbare og således måtte få endret sykemeldinga til gradert etter hva jeg jobb. Hadde jeg smurt lunsj og slikka frimerker, vil det fortsatt vært aktiv sykemeling.

                        Sekour sparker fotball - det kan han ikke gjøre. Ergo kan ikke han utføre yrket sitt. Sikkert ikke like enkelt som det, men ikke veldig langt unna.

                        Kommentar

                        • El Caco
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2009
                          • 2286

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av *46*
                          Sekour sparker fotball - det kan han ikke gjøre. Ergo kan ikke han utføre yrket sitt. Sikkert ikke like enkelt som det, men ikke veldig langt unna.
                          Han er jo ansatt for å spiller kamper, noe han ikke får gjort.
                          Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                          Kommentar

                          • reka
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Aug 2005
                            • 13244

                            #73
                            Fra potet til krokanis: Ser at LSK søker etter leilighet til Sekour. Er det ikke like greit at gutten drar hjem? Eller er det planen å få ham inn i en av disse handikappboligene som Johnsen og Kiesen har haltet rundt i?

                            Kommentar

                            • armykanari
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2009
                              • 736

                              #74
                              Fy flate, dette er så jævla tragisk at det nesten er morsomt... Det kunne ikke vært mere typisk LSK. Skulle nesten tro det var kastet en forbannelse over hele jævla klubben, faen så oppgitt!

                              Kommentar

                              • fjacob82
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 1507

                                #75
                                Opprinnelig skrevet av reka
                                Fra potet til krokanis: Ser at LSK søker etter leilighet til Sekour. Er det ikke like greit at gutten drar hjem? Eller er det planen å få ham inn i en av disse handikappboligene som Johnsen og Kiesen har haltet rundt i?
                                Hvor ser du det?
                                Er det noen vits i? Isåfall må de vel ha ett håp om at han blir frisk innen rimelig tid.


                                Forøvrig så håper jeg også at LSK ikke løper fra sine forpliktelser på denne saken. Trenger ikke mer dårlig PR.
                                Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                *Brasseberget*

                                Kommentar

                                • Errevs
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • Jun 2005
                                  • 200

                                  #76
                                  mannen har jo tidligere vært ute med en alvorlig kneskade, så dette kommer desverre ikke som noe sjokk på meg.

                                  Noen som vet hvilket kne det er snakk om? Om har han slått opp en tidligere skade er dette bare en typisk Lillestrømsignering ala Kiesen og Johnsen.

                                  Men det virker som den 6mnd kontrakten var en blanding av økonomi og det at han er skadeforfulgt, godt de har lært litt iallefall..

                                  Kommentar

                                  • brisbane-kanaris
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Aug 2006
                                    • 595

                                    #77
                                    Opprinnelig skrevet av armykanari
                                    Fy flate, dette er så jævla tragisk at det nesten er morsomt... Det kunne ikke vært mere typisk LSK. Skulle nesten tro det var kastet en forbannelse over hele jævla klubben, faen så oppgitt!
                                    Det er tragikomisk. Allerede før sesongen er igang begynner ting å gå til helvete. Bjarmann skrapte sammen det lille som var igjen på sparebøssa, dro til Lillestrømbanken og fikk kronene telt opp i mynttelleren og fant ut at vi akkurat hadde råd til å signe Sekour i seks måneder. Sekour imponerte for øvrig stort mot søpla. Så blir mannen skadet i seks måneder den påfølgende treningskampen.
                                    Forbannelsen lever i beste velgående. Blir mye stang ut, uavgjortkamper og tragiske dommeravgjørelser i vår disfavør denne sesongen også er jeg redd.
                                    Men jeg skal faen meg møte opp på stadion og støtte gutta i kampen mot det jævla komplottet.

                                    Kommentar

                                    • GIFKanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2009
                                      • 8243

                                      #78
                                      Opprinnelig skrevet av reka
                                      Fra potet til krokanis: Ser at LSK søker etter leilighet til Sekour. Er det ikke like greit at gutten drar hjem? Eller er det planen å få ham inn i en av disse handikappboligene som Johnsen og Kiesen har haltet rundt i?
                                      Er det ikke ganske smakløst i sette dette i bås med Kiesen og Johnsen? Sakene har ingenting til felles, Sekour signerte frisk og klar til kamp. Jævla uflaks er det eneste dekkende her.

                                      Kommentar

                                      • tullebukk
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2006
                                        • 5446

                                        #79
                                        Var på dagens trening og fikk et ord med Torgeir om Sekour saken..Torgeir og alle i Lsk var faktisk veldig glade for at han hadde kontrakt når dette skjedde så gutten ikke står på bar bakke nå,Lsk kommer som klubb til og følge han opp på alle måter ...Skadens omfang var ikke klart i dag.

                                        Kommentar

                                        • *46*

                                          #80
                                          Sekour har køket korsbåndet i kne...

                                          Fra rb.no

                                          Edit: ble veldig kort - kjærringa hadde middagen klar og damer liker ikke å vente Uansett en trist nyhet.
                                          Last edited by Gjest; 14.03.2011, 17:09.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎