Gløden er tilbake!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lillestrøm Kirke
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Oct 2004
    • 1470

    #21
    Opprinnelig skrevet av Boing
    For denne kampen viser bare hvor blodig urettferdig resultatene kan være i fotball, men heldigvis var det i vår favør denne gangen.
    Tullprat. 0-7 var litt drøyt, men vi vant da fullt fortjent.
    "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

    Kommentar

    • *46*

      #22
      Opprinnelig skrevet av Boing
      Bra att gløden er tilbake hos folk, men nå må dere ikke forvente slik festfotball mot brann og resten av årets serie. Greit, vi supportere kan suge på denne karamellen frem til kampen mot brann, men spillerne bør ha kommet ned på jorden i løpet av uka og begynne å jobbe med hvordan man skal være bedre enn brann.
      Treningskamp i LSK-hallen førstkommende lørdag mot Kongsvinger klokken 14.00.

      Kommentar

      • Boing
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2005
        • 711

        #23
        Opprinnelig skrevet av Lillestrøm Kirke
        Tullprat. 0-7 var litt drøyt, men vi vant da fullt fortjent.
        Selvfølgelig vant vi fortjent, men det er ikke ofte LSK putter på nesten allt vi har og allt vi prøvde på. Tipper det var rundt 80% av skudd mot mål som gikk inn, kan hende det er enda høyere. Skal ikke ta noe ære fra spillerne, men att vi supportere skal forvente en slik høy uttelling for da være vel optimistisk.

        Tar man f.eks. kampen hjemme mot søppla i fjor, resultatet der var heller ikke rettferdig. Men nå er det om å putte ballen i mål, og det avgjør hvem som vinner.

        PS!! Gløden har alltid vært der, men nå kastet LSK en masse tørt og finn ved og nå varmer LSK-hjertet mer enn det har gjort siden 2007(cupgullet).

        Kommentar

        • trigz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 7055

          #24
          Opprinnelig skrevet av Boing
          For denne kampen viser bare hvor blodig urettferdig resultatene kan være i fotball, men heldigvis var det i vår favør denne gangen.
          Er du helt sveiseblind?! Vi vant 10-5 i sjanser!!
          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

          Kommentar

          • reka
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Aug 2005
            • 13272

            #25
            Opprinnelig skrevet av Boing
            Selvfølgelig vant vi fortjent, men det er ikke ofte LSK putter på nesten allt vi har og allt vi prøvde på. Tipper det var rundt 80% av skudd mot mål som gikk inn, kan hende det er enda høyere. Skal ikke ta noe ære fra spillerne, men att vi supportere skal forvente en slik høy uttelling for da være vel optimistisk.

            Tar man f.eks. kampen hjemme mot søppla i fjor, resultatet der var heller ikke rettferdig. Men nå er det om å putte ballen i mål, og det avgjør hvem som vinner.
            Som det påpekes i nær sagt alle media i dag: Et sensasjonelt godt angrepsspill i kombinasjon med klinisk dødelige avslutninger. I alt 7 stykk. Hvordan du kan tulle med prosenter og høy uttelling er for meg ubegripelig, det er jo INGENTING som tilsier at effektiviteten og uttellingen vil være lavere fremover? Når du gjentar noe syv ganger er det ikke lenger tilfeldigheter... LSK er dødelig effektive. Punktum.

            Kommentar

            • Boing
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2005
              • 711

              #26
              Vi for se mot brann, jeg er optimistisk, men samtidlig realistisk, og forventer ikke og tror ikke LSK kommer til å klare samme spill og resultat, grunnen er motstanderen er en annen.

              Kommentar

              • reka
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Aug 2005
                • 13272

                #27
                Opprinnelig skrevet av Boing
                Vi for se mot brann, jeg er optimistisk, men samtidlig realistisk, og forventer ikke og tror ikke LSK kommer til å klare samme spill og resultat, grunnen er motstanderen er en annen.
                Motstanderen er IKKE en medaljekandidat, mener du?
                Det du holder på med i disse innleggene ser ut til å være en form for mentalhygiene hvor du hensetter deg selv i en tilstand av ren fornektelse. Siden den virkeligheten du beskriver er så langt unna fellesskapet oppfatning av gårsdagens festforestilling, er det ganske vanskelig å bli med deg inn i denne alternative virkeligheten du har konstruert. Jeg skjønner deg godt, og det er ingenting i veien for at du tenker slik inni deg, men det er veldig vanskelig å dele din oppfatning. Oddsen for LSK-seier i neste oppgjør er på et historisk bunnivå.


                Dessuten: Ujah lover flere mål mot Brann 4. april på LSKs hjemmesider. Jeg er tilbøyelig til å tro ham.

                Kommentar

                • andersmm
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2006
                  • 5764

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av reka
                  Dessuten: Ujah lover flere mål mot Brann 4. april på LSKs hjemmesider. Jeg er tilbøyelig til å tro ham.
                  Om Ujah sier det, så er det sant. Noen som la merke til at han lovte Mr. Fixer Simon å score to mål om han fikk hjelp med en bankoverföring? Han holder hva han lover. I reportasjen lover han to mål, og så går han hen og scorer fire. Altså, hvem faen skal stoppe ham? Seriöst? Hvem faen?
                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                  Kommentar

                  • Hamburg & Kanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 3006

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av Totti21
                    Synd ikke Brann kampen kommer allerede til helgen, fordi dette er ett resultat og en mediedekning som kunne solgt mange billetter på Åråsen.

                    Nå er det desverre en av tidenes største landskamper som kommer til å overta fokuset allerede fra i morgen, og dermed dysse ned Tippeligaen.
                    Får håpe RB kjører på med oppfølgingssaker i dagene mellom landskampen og Brannkampen.
                    Tror det spiller liten trille. Fansen her glemmer ikke 7-0 på kun 2 uker. En fotballfest mot DK vil bare få folk enda mere på gli og gi oss enda mere lyst på fotball. SK Brann peiser vi over uansett som vanlig på Åråsen til fornyet tabelltopp etter 2 serierunder med sånn ca. 10-0 i goal diff.
                    LSK Norges beste lag

                    Kommentar

                    • Ketil Cantona
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 6813

                      #30
                      Tror Brann skjelver litt i buksene etter å ha fått med seg LSK sin enorme målkåthet. Joda Brann vant og fikk sin dose med selvtillit men tenker Håkon Opdal vurderer sykmelding tett opptil kampen mot Bergman og Ujah!

                      Kommentar

                      • Grusom B
                        Generalissimo Bellisimo
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6248

                        #31
                        Sjefen spår 3000 ekstra mot Brann.

                        FUCK DET! FULLE HUS!!!

                        Nesten så jeg vurderer å ta turen selv, men det kan bli hardt med jobb dagen derpå.
                        Ni principe ni rey...

                        D10S!

                        Kommentar

                        • Kimito
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 2600

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av Grusom B
                          Nesten så jeg vurderer å ta turen selv, men det kan bli hardt med jobb dagen derpå.
                          Hmm...mandagskamp kan passe meg.

                          Håper folk kjenner sin besøkelsestid. Det våkner vel opp noen Brann-supportere i Oslo også tenker jeg. Kan bli en bra ramme og kamp.
                          Ferdigskåra

                          Kommentar

                          • fjacob82
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2005
                            • 1507

                            #33
                            Her er det bare å se bort ifra alt, og møte opp på Åråsen!
                            Fullt hus og et leven ifra en annen verden skal møte Brann når de kommer til fort Åråsen.
                            Da er det bare å drite i fødsler, gretne sjefer, masete kjerringer og det som verre er!

                            Møt opp og nyt dagen!

                            Gul makt... :-)
                            Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                            *Brasseberget*

                            Kommentar

                            • Seb.R
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2006
                              • 4159

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av Seb.R
                              Apropos glød; legg merke til LSKs neste kampannonse.

                              Nu kör vi!
                              www.sebastianramsland.com
                              www.twitter.com/sebramsland

                              Kommentar

                              • Stray Cat
                                Moderator
                                • Aug 2008
                                • 5914

                                #35

                                Strålende! Og helt blåfargefritt. Får du bruke den?
                                For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                Kommentar

                                • *46*

                                  #36
                                  Har lagt merke til den. Er ikke mannen som bruker denne typen ord ofte, men den var ganske så feit etter min mening :mrgreen:

                                  (tror ikke den slags ordbruk hører til min generasjon )

                                  Kommentar

                                  • Seb.R
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2006
                                    • 4159

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                                    Strålende! Og helt blåfargefritt. Får du bruke den?
                                    Den er allerede i bruk på LSK.no - og sendt til trykken!

                                    LSK kjører på med unike kampannonser for hver hjemmekamp denne sesongen. Tips, ideer, sviende dissing, kritikk og tanker tas veldig godt imot. Stor takhøyde her folkens!
                                    www.sebastianramsland.com
                                    www.twitter.com/sebramsland

                                    Kommentar

                                    • reka
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Aug 2005
                                      • 13272

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av *46*
                                      Har lagt merke til den. Er ikke mannen som bruker denne typen ord ofte, men den var ganske så feit etter min mening :mrgreen:

                                      (tror ikke den slags ordbruk hører til min generasjon )
                                      Fet, ikke feit. Feit er noe annet. Jeg er gammal, så du må være uuutgammal.

                                      Kampannonsen er fet, men jeg får assosiasjoner til dårlig ånde. Hadde BennyLem blitt konsultert ville sikkert flammene stått ut et annet sted.

                                      Kommentar

                                      • Rønnern
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 6690

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av Seb.R
                                        Den er allerede i bruk på LSK.no - og sendt til trykken!

                                        LSK kjører på med unike kampannonser for hver hjemmekamp denne sesongen. Tips, ideer, sviende dissing, kritikk og tanker tas veldig godt imot. Stor takhøyde her folkens!
                                        Veldig, veldig bra Seb. Det er for sent nå, men mener fremdeles at når kritikken mot Henning var på sitt største i fjor, burde man gjort noe a la Komiske Henning fritt basert på Komiske Ali.

                                        Det hadde vært morsomt og hadde nok tatt vekk brodden av den mest usakelige kritikken...
                                        Mvh Ronnie "The Runner"
                                        LSK for alltid

                                        Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                        Kommentar

                                        • *46*

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av reka
                                          Fet, ikke feit. Feit er noe annet. Jeg er gammal, så du må være uuutgammal.
                                          Også er jeg fra landet... Her sier vi at "det var en feit annonse"

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎