Gløden er tilbake!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Leif A
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 3962

    #81
    Opprinnelig skrevet av tullebukk
    Det er så enkelt at flaggene blåser ned ,det er en alt for dårlig feste anordning på disse flaggene.... Lsk gjør grep og nye flagg med nye fester kommer opp i dag.
    Inntil det motsatte er bevist hinsides enhver form for tvil, er det dog godt å ha bydelslaget å skylde på.
    Knurr...

    Kommentar

    • Ladgi89
      Medlem
      Hoffnarr
      • Feb 2009
      • 49

      #82
      hmmm

      Opprinnelig skrevet av trigz
      Er du helt sveiseblind?! Vi vant 10-5 i sjanser!!

      så et sted at det var 10 10 i sjanser. Mener å huske jeg leste det i VG
      Tut å bært

      Kommentar

      • *46*

        #83
        Opprinnelig skrevet av Ladgi89
        så et sted at det var 10 10 i sjanser. Mener å huske jeg leste det i VG
        Du setter ikke Steen Jensen til å telle sjanser... For det er kun han som må ha fått med seg 10 sjanser til Stabæk i den kampen. I følge han gikk det jo ikke tilskuere hjem heller - så det må være han som har talt opp antall sjanser for det tallet er kreativt. Har sett kampen om igjen i helga og Stabæk var ikke spesielt gode. Ja - de hadde ballen mye, men skapte ikke mye med den i beina.

        Kommentar

        • Geirfugl
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2006
          • 561

          #84
          Opprinnelig skrevet av Ladgi89
          så et sted at det var 10 10 i sjanser. Mener å huske jeg leste det i VG
          VG hadde 10-7 til oss.

          Kommentar

          • andersmm
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2006
            • 5764

            #85
            Sjansetelling er en ganske håplös og subjektiv sport.
            "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

            Kommentar

            • gilbert
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 3192

              #86
              Opprinnelig skrevet av Ladgi89
              så et sted at det var 10 10 i sjanser. Mener å huske jeg leste det i VG
              De som teller sjanser (RB, DB, VG, muligens Nettavisen?) hadde vel alle 5-6 målsjanser til Stabæk og 9-10 til Fugla. Den "beste" statistikken, som viser at Stabæk egentlig vant kampen, hadde Lennartsson, som hadde telt avslutninger (på og utafor mål?). Den "statistikken" vant Stabæk med 20-14, så Lennartsson kunne fortsatt (i forrige uke i Aftenposten) ikke forstå hvordan de kunne tape kampen.

              Nøkternt sett var kampen jevn i spill og sjanser helt til 4-0 tidlig i andre omgang, men vi var selvfølgelig dødelig effektive. Det er og vil alltid være stor forskjell på hvor store målsjanser er, og framfor alt på hvor gode og effektive spissene er. Ujahs og Nosas avslutninger i telefonkiosken var eksepsjonelt gode og presise. En uttelling på 7 mål på 10 målsjanser er sjelden vare. Akkurat som null mål på fem-seks sjanser fra Stabæk, og akkurat som to mål på to sjanser for Stabæk på Lerkendal i går kveld.

              gilbert

              Kommentar

              • Grusom B
                Generalissimo Bellisimo
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6248

                #87
                Ooooog gløden er borte igjen. Flott, og spesielt herlig at det er trettiåringene og modell-lars som svikter.
                Ni principe ni rey...

                D10S!

                Kommentar

                • Folke
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2008
                  • 5955

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av Grusom B
                  Ooooog gløden er borte igjen. Flott, og spesielt herlig at det er trettiåringene og modell-lars som svikter.
                  Dette har det jo blitt snakket om ved flere anledninger.. Det er ofte fokus på at de yngste svinger i prestasjonene. Men jeg syntes det er de mest rutinerte som har sviktet i vinter/vår (helt ærlig så syntes jeg vel de eldste har vist svakhetstegn i flere år alt).

                  Kommentar

                  • Boing
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2005
                    • 711

                    #89
                    Opprinnelig skrevet av Boing
                    Vi for se mot brann, jeg er optimistisk, men samtidlig realistisk, og forventer ikke og tror ikke LSK kommer til å klare samme spill og resultat, grunnen er motstanderen er en annen.
                    Jaja, jeg fikk rett og fikk bevist att LSK ikke er så "fantastiske" som noen av dere har trodd i nå 14 dager.

                    Har da holdt holdt med LSK siden 1987, og klok på skade så har jeg lært meg å la hodet styre mitt syn på resultat og spill, og ikke hjertet. Derfor klarte jeg å være realistisk og innse att resultatet mot stabæk var kunstig høyt og att dette spillet og resultatet ikke var noe som kunne vare lenge.

                    Uansett så har flere av dere godt inn for enn real kræsjlanding og for svi for det. Kommer vi ut av de 2 neste kampene med 1 uavgjort så skal jeg se meg fornøyd.

                    Hater å ha rett på mine realistiske syn på LSK, men når folk bare feier mitt syn på LSK bort med å si att jeg er en tulling med hjernefeil og synsfeil så klarer jeg ikke å holde kjeft.

                    Da ønsker jeg alle LSK-supportere god bedring, for komme dere hjem og lappe sammen vingene igjen, og så møter vi opp fulltallig på ullevål og gjør vårt for å støtte laget.

                    Kommentar

                    • meg
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Feb 2004
                      • 290

                      #90
                      Er du Snåsamannen?


                      Opprinnelig skrevet av Boing
                      Jaja, jeg fikk rett og fikk bevist att LSK ikke er så "fantastiske" som noen av dere har trodd i nå 14 dager.

                      Har da holdt holdt med LSK siden 1987, og klok på skade så har jeg lært meg å la hodet styre mitt syn på resultat og spill, og ikke hjertet. Derfor klarte jeg å være realistisk og innse att resultatet mot stabæk var kunstig høyt og att dette spillet og resultatet ikke var noe som kunne vare lenge.

                      Uansett så har flere av dere godt inn for enn real kræsjlanding og for svi for det. Kommer vi ut av de 2 neste kampene med 1 uavgjort så skal jeg se meg fornøyd.

                      Hater å ha rett på mine realistiske syn på LSK, men når folk bare feier mitt syn på LSK bort med å si att jeg er en tulling med hjernefeil og synsfeil så klarer jeg ikke å holde kjeft.

                      Da ønsker jeg alle LSK-supportere god bedring, for komme dere hjem og lappe sammen vingene igjen, og så møter vi opp fulltallig på ullevål og gjør vårt for å støtte laget.
                      Gul og svart
                      Team Wenche Myhre

                      Kommentar

                      • reka
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Aug 2005
                        • 13272

                        #91
                        Noen bør ta en kikk på hva som gjøres inn mot kampene. De første 10-20 minuttene av hvert eneste oppgjør er noen så nervøst krakilske at de ikke klarer å ta i mot en ball, mens andre virker helt i narkose. Jeg mener spillergruppa har alvorlige vansker med psyken, og fatter ikke at man kan se disse tegnene i kamp etter kamp og allikevel ignorerer dem....

                        Kommentar

                        • Rovfugl
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2004
                          • 3672

                          #92
                          ja det var en satans glød i går:???:
                          DØ FOR FUGLA!!!
                          http://www.fluefiskebloggen.no
                          LSK er min religion
                          Ujah er min gud

                          Kommentar

                          • Spntneous
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2007
                            • 1990

                            #93
                            Opprinnelig skrevet av Boing
                            Da ønsker jeg alle LSK-supportere god bedring, for komme dere hjem og lappe sammen vingene igjen, og så møter vi opp fulltallig på ullevål og gjør vårt for å støtte laget.
                            Du har feilstavet "Lerkendal".
                            Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
                            Episodene ligger på iTunes og kfl.no

                            Kommentar

                            • Boing
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2005
                              • 711

                              #94
                              Opprinnelig skrevet av Spntneous
                              Du har feilstavet "Lerkendal".
                              Tror ikke det blir så voldsomt mange som reiser til lerkendal(ca. 100), derfor hoppet jeg over den, kampen på ullevål har alle i KFL og LSK møteplikt.

                              Kommentar

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎