Sogndal - Lillestrøm, Fosshaugane Campus, torsdag 19. mai 2011 kl. 19.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • superbøffel
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 5611

    Opprinnelig skrevet av Fugl1120
    Tullprat å si at det var to keepertabber i dag. Logi driter seg ut grovt på 1-0, 2-0 er sjanseløst. En viss Eriksen ryktes å ha vært ute av posisjon uten hjelp fra Ringstad.
    Tullprat å skylde på Eriksen for 2-0: Målet kommer på en kontring etter et LSK angrep, LKE er foran Ringen i banen, men løper alikevel opp Ringen i jakten på Sogndal spilleren. Enten er Ringen ekstremt treg, eller så løp han ikke i maksfart.

    De som var nærmest å avklare 2-0 var Nosa (duellen) og Ringen (løpeduellen) - LKE var den som jobbet hardest for å avverge.
    Enøyd i de blindes dal.

    Kommentar

    • Boing
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2005
      • 711

      Etter å ha fått tenkt litt så vil jeg bare si att dessverre så tror att banen må ta skylden for spillet som LSK presterte i går. Ja, det er en dårlig unskyldning, men i denne kampen så tror jeg det stemmer. Spillere som prøvde å vende seg kjapt sklei og datt på ræva, ballen spratt ikke helt som spillerne er vant til og desverre så er sogndal vant til slikt underlag.

      Denne kampen er glemt og kastet i søppelbøtta, og så for vi håpe LSK viser seg fra en bedre side ved neste kamp.

      Kommentar

      • *46*

        Opprinnelig skrevet av Boing
        Etter å ha fått tenkt litt så vil jeg bare si att dessverre så tror att banen må ta skylden for spillet som LSK presterte i går. Ja, det er en dårlig unskyldning, men i denne kampen så tror jeg det stemmer. Spillere som prøvde å vende seg kjapt sklei og datt på ræva, ballen spratt ikke helt som spillerne er vant til og desverre så er sogndal vant til slikt underlag.
        Sorry - det forsvarer ikke 0-5 og 6 tapte poeng på de to siste kampene.

        Kommentar

        • Boing
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2005
          • 711

          Opprinnelig skrevet av *46*
          Sorry - det forsvarer ikke 0-5 og 6 tapte poeng på de to siste kampene.
          Nå snakker jeg kun om kampen mot sogndal hvis du ikke viste det. Kampen mot molde er ett eget kapittel.

          Nå er ikke jeg ute etter å forsvare spillerne, men jeg bare prøver å forstå hvorfor spillerne beveget seg som de gjorde i går. Stort sett løp dem rett frem, og de gangene de prøvde å snu seg kjapt så sklei dem og mistet ballen.

          Kommentar

          • erikh
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2008
            • 443

            Det er ikke noe hokus pokus hvorfor fugla tapte (igjen) i går. Det var av akkurat samme grunn som vi tapte mot Molde. Fullstendig mangel på innsats, aggressivitet, og guts. Det er faen meg flaut å se på mangelen på vinnervilje i laget. Mot Molde var det bare Ruben og Espen som jobba og viste glød, i går var det stort sett Erling og kanskje PSA som står frem.

            Trist å se at det er apati som er kjenningsmelodien hver gang det butter, i stedet for at det brer seg en fandenivoldskhet. Jeg var mer intens når jeg spilte innebandy i gymtimen på ungdomsskolen enn det LSKs a-lag er i Tippeligaen.

            Kommentar

            • *46*

              Opprinnelig skrevet av erikh
              Mot Molde var det bare Ruben og Espen som jobba og viste glød, i går var det stort sett Erling og kanskje PSA som står frem.
              Jeg vil ha PSA inn permanent sammen med Kippe. Ikke mange kampen til på dette nivået før han er tilbake der han slapp. Pedersen kan flyttes ut på enten høyre eller venstre side som back. Det kan virke positivt inn og hjelpe til å holde tett.

              Pål Steffen gjorde en god jobb i går og viser at han hever seg når det gjelder TL spill. Også tilfører han dødballer en liten dimensjon i form av at han er god på hodet. Også er det en virkelig tøffing som tørr å gi i fra seg.

              Kommentar

              • Emil B
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2006
                • 5921

                Det var faen ikke mere enn 7 spiller (Søgård, Logi, Andresen, Pedersen, Eriksen, Knudtzon og Bergman) som gadd å ta turen å ta turen bort å takke vi som var på plass i Sogndal! Virker som de fleste gir faen i fansen!

                Kommentar

                • glasgow
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2007
                  • 1251

                  Når jeg så formen din på tv bildene skjønner jeg hvorfor...................

                  Kommentar

                  • *46*

                    Opprinnelig skrevet av Emil B
                    Det var faen ikke mere enn 7 spiller (Søgård, Logi, Andresen, Pedersen, Eriksen, Knudtzon og Bergman) som gadd å ta turen å ta turen bort å takke vi som var på plass i Sogndal! Virker som de fleste gir faen i fansen!
                    De resterende syntes kanksje det ikke passa seg å takke stadions beste for innsatsen i 90 minutter + ?

                    Kommentar

                    • lobolars
                      Medlem
                      Hoffnarr
                      • Mar 2010
                      • 64

                      Skjønner ikke

                      Opprinnelig skrevet av pachendale
                      Merkelig at så mange skal henge Nosa etter matchen igår, Uten han hadde vi ikke hatt en dritt av offensiv. Han jobba til og med hjemmover når Essidiri,Søgård,Eriksen og Ringstad slo håpløse pasninger rett i beina på en koker. De som får godkjent av meg er Steffi,Pedersen og Nosa. Ferdig snakka!!!
                      Hvis Nosa får godkjent mot saftkokera,skjønner jeg ingen ting.Ikke jobbet han nok defensivt,og de få fine stikkerene han fikk "sklei" av foten.Nosa har enda ikke vært noen lagspiller så lenge han har vært i LSK.Den dagen han blir det,vil både han og LSK bli mye bedre.

                      Kommentar

                      • Skinke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2007
                        • 3914

                        Ikke noe å lage krise av. Jeg har bare sett høydepunktene og vi bør lede 2-0 før straffen og 3-0 før de får sogndal får ett veldig billig mål.
                        Dette skal vi snu, kom igjen sportsklubben!!
                        Daukjøtt Felt C

                        Kommentar

                        • knut
                          Make knut Great Again
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2006
                          • 9412

                          Opprinnelig skrevet av Skinke
                          Ikke noe å lage krise av. Jeg har bare sett høydepunktene og vi bør lede 2-0 før straffen og 3-0 før de får sogndal får ett veldig billig mål.
                          Dette skal vi snu, kom igjen sportsklubben!!
                          Suck it. Short and sweet.

                          Kommentar

                          • Skinke
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2007
                            • 3914

                            Opprinnelig skrevet av knut
                            Suck it. Short and sweet.
                            kooooooooooooom a så skal du få litt vodka også.
                            Daukjøtt Felt C

                            Kommentar

                            • RSP
                              Moderator
                              • Aug 2004
                              • 10498

                              Ikke så mye å glede seg over etter gårsdagens kamp, med ett stort unntak - Pål Steffen. RB gir ham en 5er på børsen (se nyhetstråden). Håper virkelig at dette markerer et skikkelig og etterlengtet comeback for en av, i toppform, eliteseriens beste stoppere.

                              Kommentar

                              • *46*

                                Opprinnelig skrevet av RSP
                                Ikke så mye å glede seg over etter gårsdagens kamp, med ett stort unntak - Pål Steffen. RB gir ham en 5er på børsen (se nyhetstråden). Håper virkelig at dette markerer et skikkelig og etterlengtet comeback for en av, i toppform, eliteseriens beste stoppere.
                                Nevnt det tidligere i tråden - jeg vil se han permanent tilbake ved siden Kippe. Ung og lovende Steinar Pedersen kan bekle høyre eller venstre back. Han takler det relativt bra.

                                Eneste som gleda meg i går var Pål Steffen - og det var ei fattig, men god trøst

                                Kommentar

                                • dollyholly
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jul 2007
                                  • 965

                                  Venstrekanten suger bigtime. Eriksen kan ikke legge inn med venstre, men må tverre og legge inn med høyre hver gang. Frustrerende å være angriper da. Nosa er ingen venstre midtbane, drar seg innover hver gang. Dette vet motstanderene å utnytte!

                                  Kommentar

                                  • Kanariz
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2005
                                    • 2507

                                    Vi må hente............. http://www.youtube.com/watch?v=LMR9l...eature=related (fra ca 3:50)

                                    " Vi vil se Haddad score!"

                                    Kommentar

                                    • Fugl1120
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2005
                                      • 3528

                                      Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                      Tullprat å skylde på Eriksen for 2-0: Målet kommer på en kontring etter et LSK angrep, LKE er foran Ringen i banen, men løper alikevel opp Ringen i jakten på Sogndal spilleren. Enten er Ringen ekstremt treg, eller så løp han ikke i maksfart.

                                      De som var nærmest å avklare 2-0 var Nosa (duellen) og Ringen (løpeduellen) - LKE var den som jobbet hardest for å avverge.
                                      Som du siterer i innlegget mitt, tilskriver jeg ikke Eriksen alene skylda, men deler den med Ringstad. Det er deres oppgave å forsvare vår venstreside og ingen av dem var i rett posisjon. Det var kanskje ikke Eriksens skyld, men det er Eriksens ansvar.
                                      Lauken er vår venn!

                                      Kommentar

                                      Working...
                                      😀
                                      😂
                                      🥰
                                      😘
                                      🤢
                                      😎
                                      😞
                                      😡
                                      👍
                                      👎