Blir dette året LSK rykker ned?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanari83
    Juniormedlem
    Bøffelpromp
    • Mar 2011
    • 15

    #21
    det er avgjort viktig å få inn forsterkninger i laget hvis det skal være mulig å kjempe i øvre halvdel utover i sesongen. Vi rykker aldri ned!

    Kommentar

    • tullebukk
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2006
      • 5446

      #22
      Jeg stod igjen lenge på Åråsen i dag og snakka bla med dommer Brage og han sa Logi får 1 kamp, Gislason kunne også tenke seg og bli lengere sa han men det er opp til Lsk..Snakka med Fredrik Strømstad også og fleipa med at han skulle spille for Lsk noe han ikke benekta, det virka ikke som han ville tilbake til Frankrike 1 aug.

      Kommentar

      • Folke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2008
        • 5955

        #23
        Uten Gislason blir jeg bekymret.. Han er (sammen med BBS) lagets viktigste spiller.

        Kommentar

        • Folke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2008
          • 5955

          #24
          Opprinnelig skrevet av tullebukk
          Jeg stod igjen lenge på Åråsen i dag og snakka bla med dommer Brage og han sa Logi får 1 kamp, Gislason kunne også tenke seg og bli lengere sa han men det er opp til Lsk..Snakka med Fredrik Strømstad også og fleipa med at han skulle spille for Lsk noe han ikke benekta, det virka ikke som han ville tilbake til Frankrike 1 aug.
          Gisle og Strømstad sentralt resten av sesongen, med Ruben og Søgård som utfordrere høres bra ut.

          Kommentar

          • andersmm
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2006
            • 5764

            #25
            Strömstad har vel skjönt tegninga og forstår at skuta han er på for öyeblikket er i ferd med å gå till bunns. Er vel åpen for det meste untatt Adeccoliga.

            Mener å huske at han tidligere har värt skeptisk til å spille for andre norske lag, men mye kan vel ha forandret seg siden da.
            "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

            Kommentar

            • norskpoker
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2007
              • 399

              #26
              Opprinnelig skrevet av andersmm
              Strömstad har vel skjönt tegninga og forstår at skuta han er på for öyeblikket er i ferd med å gå till bunns. Er vel åpen for det meste untatt Adeccoliga.

              Mener å huske at han tidligere har värt skeptisk til å spille for andre norske lag, men mye kan vel ha forandret seg siden da.
              Det nye nå er at Start har gitt klar beskjed om at det ikke er aktuelt å fortsette å betale han fantasilønn for å spille i Start. Da må han enten dra tilbake til Frankrike eller finne seg en klubb som er villige til å betale mer lønn enn det Start er. En million for høstsesongen høres ut som en god deal for alle parter...

              Kommentar

              • heidar
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2004
                • 2121

                #27
                Vi rykker aldri ned, hvor har du vært de siste 37 åra?
                En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                Endelig er mørketida over.

                Kommentar

                • MortenA
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2007
                  • 3404

                  #28
                  Er forsåvidt enig i at vi ikke trenger å hente forsterkninger. Når høsten kommer, er Bolly og Erling tilbake. Gislason har vært god, men vil ikke dømme oss nord og ned om han ikke blir. Fredrik har vist nok i de siste kampene at jeg er overbevist om at han tar steget. Skulle vi rykke ned i år er det veldig mye som må gå galt, og det skjer neppe nok til at det skulle skje.
                  Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                  Kommentar

                  • Torolf
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2004
                    • 9574

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av heidar
                    Vi rykker aldri ned, hvor har du vært de siste 37 åra?
                    Det er vel mye lenger siden vi rykket ned enn 37 år. Jeg har ikke opplevd nedrykk i min levetid.

                    Kommentar

                    • Ginola
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2010
                      • 549

                      #30
                      Strømstad var direkte dårlig mot LSK. Jeg har lurt på hvorfor han har sittet mye på benken til Start, og på onsdag viste han hvorfor. han var bare en skygge av seg selv. Håper ikke vi bruker penger på en spilelr som er på vei ned... men kanskje kan han blomstre igjen?

                      Kommentar

                      • heidar
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2004
                        • 2121

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av Ginola
                        Strømstad var direkte dårlig mot LSK. Jeg har lurt på hvorfor han har sittet mye på benken til Start, og på onsdag viste han hvorfor. han var bare en skygge av seg selv. Håper ikke vi bruker penger på en spilelr som er på vei ned... men kanskje kan han blomstre igjen?
                        Kan han ikke bare bruke Marius Johnsen sin lisens?
                        En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                        Endelig er mørketida over.

                        Kommentar

                        • perrern80
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Dec 2006
                          • 603

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av Ginola
                          Strømstad var direkte dårlig mot LSK. Jeg har lurt på hvorfor han har sittet mye på benken til Start, og på onsdag viste han hvorfor. han var bare en skygge av seg selv. Håper ikke vi bruker penger på en spilelr som er på vei ned... men kanskje kan han blomstre igjen?
                          Det er også vært kjent at start denne sesongen har slitt med focus og holdningsproblemer, noe som kan prege en hel tropp markant. Tror Strømstad hadde vokst tilbake til den trygge, kreative ballspillende lysluggen vi kjente han som, om han hadde kommet til en klubb som LSK. En tanke på en Strømstad med selvtilit, og gisse med alt det vi vet han står for, ville en før sesongen ræva sentral midtbane, vært den mest spennende tippeligan har sett på mange år. Med Ruben og Espen jagende etter en plass, så hadde vi snakket "uberclass".Skulle ikke bli ett sånt "promo" innlegg for og få Strømstad til sportsklubben, men tanken bare pirret meg mer og mer.

                          Kommentar

                          • trigz
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 7055

                            #33
                            Strømstad har vært voldsomt skadeutsatt. Ut fra det jeg så av ham nå sist, har det satt ham kraftig tilbake. Dessuten tjener han vel noe nærmere 7-8 millioner i året i Frankrike. Glem ham.
                            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                            Kommentar

                            • *46*

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av trigz
                              Strømstad har vært voldsomt skadeutsatt. Ut fra det jeg så av ham nå sist, har det satt ham kraftig tilbake. Dessuten tjener han vel noe nærmere 7-8 millioner i året i Frankrike. Glem ham.
                              I realiteten har jeg aldri sett for meg han på Åråsen, men tror også du kan spille en liten drøm bak netthinna de med en Strømstad i toppform på midten for LSK.

                              Realistisk? Neppe. Hadde det vært gøy? Nesten garantert!

                              Kommentar

                              • mooph
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2005
                                • 1496

                                #35
                                Slik som utviklinga har vært de siste dagene trur jeg Stabæk og Sogndal rykker ned. Sogndal fordi det allerede er for tynt og Stabæk fordi det nå virker som om at alle gjør seg klare til å forlate skuta.
                                Start fikk til lite onsdag og det tar jeg som et godt tegn. Samspillet FG/BBS vil bli bedre, EK vil styrke høyresia og Gisse spille seg varm. Ting vil altså sannsynligvis bli bedre. Dersom Gisse blir med ut sesongen tror jeg vi kan avlive denne tråden for godt (iallefall for i år).
                                Fugla mot nye høyder

                                Kommentar

                                • sten
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Feb 2005
                                  • 873

                                  #36
                                  tipper Gislason skriver kontrakt ut denne sesongen her og kanskje 1 sesong til.

                                  Kommentar

                                  • Leif A
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2003
                                    • 3962

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av sten
                                    tipper Gislason skriver kontrakt ut denne sesongen her og kanskje 1 sesong til.
                                    Håper av hele mitt hjerte at du har rett!
                                    Knurr...

                                    Kommentar

                                    • KrisB
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2008
                                      • 2923

                                      #38
                                      Rykker ikke ned med Bjørn på laget.

                                      Kommentar

                                      • Lillestrøm Kirke
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Oct 2004
                                        • 1470

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av KrisB
                                        Rykker ikke ned med Bjørn på laget.
                                        Ikke uten heller, håper jeg.
                                        "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

                                        Kommentar

                                        • GIFKanari
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2009
                                          • 8243

                                          #40
                                          Dette blir ikke året LSK rykker ned, men året LSK kontraktsfester et forbud mot at spillere uttaler seg om interne forhold på nettet. Dinosaurene i ledelsen kan nemlig ikke en dritt om sosiale medier.

                                          Kommentar

                                          Working...