Odd Grenland - Lillestrøm Sportsklubb, Skagerak Arena, fredag 15. juli kl.1900

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • TheFugl
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2006
    • 346

    #41
    Vi trenger tippeligaens beste midtbanespiller på midten i denne kampen punktum. Tror han innsett at han har gjort en feil. Håper ikke Nosa hatet på dette forumet fører til buing mot han.

    Kommentar

    • Hexaphim
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2006
      • 2756

      #42
      Opprinnelig skrevet av TheFugl
      Vi trenger tippeligaens beste midtbanespiller på midten i denne kampen punktum. Tror han innsett at han har gjort en feil. Håper ikke Nosa hatet på dette forumet fører til buing mot han.
      Hvilke av uttalelsene hans er det som gir deg inntrykk av at han har innsett at han har gjort en feil?
      "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

      Kommentar

      • dollyholly
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jul 2007
        • 965

        #43
        Jeg står på mitt, lite sannsynlig at det skjer, men jeg tror mange hadde blitt overrasket, hadde vunnet midtbanen garantert. Frode treffer stor sett med sine kortpasninger og de lange hadde blitt mer presise fra midtbanen, han har også roen som trenges selv om teknikken ikke er den beste. I tillegg senker du skuldrene litt på midtbanen, ikke så "farlig" om du mister banen på midten. Nei hadde kost meg med kapteinen på midtbanen.

        Kommentar

        • GIFKanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2009
          • 8243

          #44
          Ypperlig mulighet å etterkomme Nosas ønske om å spille sentralt, og samtidig se ham sammen med Ruben.

          Kommentar

          • Folke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2008
            • 5955

            #45
            Opprinnelig skrevet av dollyholly
            Jeg står på mitt, lite sannsynlig at det skjer, men jeg tror mange hadde blitt overrasket, hadde vunnet midtbanen garantert. Frode treffer stor sett med sine kortpasninger og de lange hadde blitt mer presise fra midtbanen, han har også roen som trenges selv om teknikken ikke er den beste. I tillegg senker du skuldrene litt på midtbanen, ikke så "farlig" om du mister banen på midten. Nei hadde kost meg med kapteinen på midtbanen.
            Sorry, men her er du helt på jordet! Å miste ballen på midtbanen er jo akkurat som å gi motstander målsjanser. Om det ikke er så farlig å miste ballen i den posisjonen så hadde ingen noen sinne klagd på Espen Søgård! Alle veit du er langt over middels keen på Kippe, men ett sted får grensa gå

            Kommentar

            • dollyholly
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2007
              • 965

              #46
              Opprinnelig skrevet av Folke
              Sorry, men her er du helt på jordet! Å miste ballen på midtbanen er jo akkurat som å gi motstander målsjanser. Om det ikke er så farlig å miste ballen i den posisjonen så hadde ingen noen sinne klagd på Espen Søgård! Alle veit du er langt over middels keen på Kippe, men ett sted får grensa gå
              Poenget var at du senker skuldrene når du fører ballen på midtbanen. Hvis du mister ballen som midtstopper er gjerne motstanderen alene med keeper. Det er ikke dermed sagt at Frode kommer til å miste ballen på midtbanen. Hvis du ikke skjønte det så får du dra hjem til pappa å spørre hva dollyholly mente med innlegget, og jeg har antakelig 100 ganger mer peiling på hva det vil si å spille midtbane en deg din fjott!

              Kommentar

              • Grusom B
                Generalissimo Bellisimo
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6248

                #47
                Opprinnelig skrevet av dollyholly
                Poenget var at du senker skuldrene når du fører ballen på midtbanen. Hvis du mister ballen som midtstopper er gjerne motstanderen alene med keeper. Det er ikke dermed sagt at Frode kommer til å miste ballen på midtbanen. Hvis du ikke skjønte det så får du dra hjem til pappa å spørre hva dollyholly mente med innlegget, og jeg har antakelig 100 ganger mer peiling på hva det vil si å spille midtbane en deg din fjott!
                I mangel på vanlige ord tror jeg at jeg nøyer meg med følgende kommentar: BWAAAAHAHAHHAHAHAHAAAA!!!
                Ni principe ni rey...

                D10S!

                Kommentar

                • Percy Nilegård
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 5146

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av dollyholly
                  Hvis du ikke skjønte det så får du dra hjem til pappa å spørre hva dollyholly mente med innlegget, og jeg har antakelig 100 ganger mer peiling på hva det vil si å spille midtbane en deg din fjott!
                  Du trenger ikke ta den tonen om noen mot formodning ikke skulle være enig med deg i at Kippe er en gud og fus i alt. I tillegg kan du gjerne fortelle oss som ikke vet det hva slags kvalifikasjoner du har som gjør deg hundre ganger bedre rusta til å vurdere midtbanespilllere. Har du spilt der på landslaget? Eller er du bare en jævlig dyktig trener?
                  "Alltid blodsprengt"!
                  Fong/Macho

                  Even Nordlien

                  Kommentar

                  • *46*

                    #49
                    Logi
                    Essediri- Kippe- Pedersen - LKE
                    Knudtzon - Steffensen - Ruben - Ringstad
                    BBS - Fredrik

                    Eventuelt Bolly inn for Ringstad, men veldig lenge siden han spilte en hel kamp. Alternativet til Steffensen er vel Tokstad?

                    Kommentar

                    • Robiwan
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2006
                      • 603

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av *46*
                      Logi
                      Essediri- Kippe- Pedersen - LKE
                      Knudtzon - Steffensen - Ruben - Ringstad
                      BBS - Fredrik

                      Eventuelt Bolly inn for Ringstad, men veldig lenge siden han spilte en hel kamp. Alternativet til Steffensen er vel Tokstad?
                      Der tror jeg du har start oppstillinga i mårra, egentlig ganske utrolig at av 6 sentrale midtbane spillere er det bare en som er "klar", med denne start oppstillinga blir det også spennende å se om Nosa kommer inn hvis vi ligger under mot slutten av kampen.
                      Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

                      Kommentar

                      • Folke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2008
                        • 5955

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av dollyholly
                        Poenget var at du senker skuldrene når du fører ballen på midtbanen. Hvis du mister ballen som midtstopper er gjerne motstanderen alene med keeper. Det er ikke dermed sagt at Frode kommer til å miste ballen på midtbanen. Hvis du ikke skjønte det så får du dra hjem til pappa å spørre hva dollyholly mente med innlegget, og jeg har antakelig 100 ganger mer peiling på hva det vil si å spille midtbane en deg din fjott!
                        På tide å innføre alkolås på forumet!

                        Kommentar

                        • KFL109
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2003
                          • 1958

                          #52
                          Ville smake utrolig godt med 3 poeng i Skien i morra.

                          På plussida: To seire på rad i såkalte 6-poengskamper. Bevist at kamper kan vinnes uten Ujah på banen. Ut av sumpa.
                          På minussida: To karantener på midtbanen. Usikker kampform for de nyfriskmeldte. Gårsdagens bråk kan henge igjen.

                          Oss Grenland har de velkjente tidligere LSK-spillerne, som sikkert nok en gang blir motivert for å vise at karrieren ikke har gått nedover. På den annen side har de ikke imponert på hjemmebane i år. 2-2-2 på sine seks hjemmekamper skremmer ingen, samtidig som vi ser ut til å ha rista av oss kunstgresspøkelset.

                          Oddrane ligger 6 poeng bak LSK på tabellen, men har en kamp mindre spilt. Taper de er det en fare for at de roter seg ned blandt de laga som skal sloss om nedrykket, mens vi vil nærme oss stadiet hvor det ikke lenger er noen grunn til å kaste bekymra blikk bort på tabellen.

                          En viktig kamp å ta poeng i før to kommende kamper mot topplag. Håper gutta viser seiersvilje og lagmoral, og at vi som reiser nedover kan samle oss om maksimal støtte til Sportsklubben.
                          Vidar Evje

                          Kommentar

                          • Yellow-not-jella
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2009
                            • 1606

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av *46*
                            Logi
                            Essediri- Kippe- Pedersen - LKE
                            Knudtzon - Steffensen - Ruben - Ringstad
                            BBS - Fredrik

                            Eventuelt Bolly inn for Ringstad, men veldig lenge siden han spilte en hel kamp. Alternativet til Steffensen er vel Tokstad?
                            For et forferdelig lag. For det første skal ikke folk som angriper andre lagkamerater på nettet få spille. For det andre er nr 10 mer enn klar for kampen, og vil vise seg fram. Og Steffi klarer ikke orientere seg på sentral midt tror jeg.

                            Kommentar

                            • Yellow-not-jella
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2009
                              • 1606

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av Folke
                              I utgangspunktet sier laget seg selv, men etter Nosa sitt krumspring i avisene i dag kan det tenkes at vi stifter bekjentskap med en "ny" sentral midtbanespiller mot Odd. Erling og Bolly er klare og skal selvsagt få hver sin kant.
                              Erling og Bolly starter vel selvsagt ikke begge to, eller? En inn i andre omgang. Tviler på at begge er med ned dit engang. Hvis ikke noen her vet hvordan troppen blir da.

                              Vil også appellere til Berg om å bruke Nosa. Evt straff fikser dere senere.

                              Med tap er vi nede i dritten igjen, og veien er kort til bobilen. La prinsipprytteriet ligge, gå for tre points!

                              Kommentar

                              • *46*

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
                                For et forferdelig lag. For det første skal ikke folk som angriper andre lagkamerater på nettet få spille. For det andre er nr 10 mer enn klar for kampen, og vil vise seg fram. Og Steffi klarer ikke orientere seg på sentral midt tror jeg.
                                Som tilsvar, kunne du kanskje vist oss hvem du mener er mest skikka til å starte kampen?

                                Kommentar

                                • Ketil Cantona
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 6813

                                  #56
                                  Dagens uten tvil:-)
                                  Uten fornærmelse men Frode på midten - tror jeg dæver...

                                  Kommentar

                                  • Yellow-not-jella
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2009
                                    • 1606

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av *46*
                                    Som tilsvar, kunne du kanskje vist oss hvem du mener er mest skikka til å starte kampen?
                                    Vi har en nigeriansk landslagsmann som er griseklar. Sentral rolle.
                                    Møkka på venstre back, som trur han øker sjansene sine til ny kontrakt ved å prøve å drite ut lagkameratene sine, skal ut. Esse-SP-PSA-FK-SR er fem alternativer på fire plasser. Ringo er også aktuell på vk. Bolly rekker vel to-tre løp før strekk.. Fan ta raske muskler.

                                    For all del, steffi kan godt være mest aktuell av de tre stoppera våre. Aner ikke hvordan Tokstad ville gjort det i midten, men han viste vel lovende takter på nordvestlandet. Håper han har tøffa seg opp fra siste åra.

                                    Uten Igiebor må det flaks og en bragd til å få til et resultat. Jeg mener det er Berg sitt ansvar å få han til å fungere oppimot optimalt mot Odd. U-23 kamp fem-seks dager før er perfekt. Som nevnt før; når EK og Gisla og Søgg m.fler er tilbake, kan angjeldende 20-åring straffes. Starte på benk hjemme mot TIL f.eks.

                                    Dette er en seriekamp, like viktig å få minst ett poeng her som andre kamper. Vi har til en viss grad heng på pallen fortsatt, jeg vil INSTENDIG oppfordre til å stille det beste laget. I verste fall bytte i pausen da, sånn at vi har en sjans.

                                    Kommentar

                                    • dollyholly
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jul 2007
                                      • 965

                                      #58
                                      Tydelig at det er mange som må inn å se hva dollyholly skriver i forumet. Hmmm. i dag skriver dollyholly at han ønsker Kipp sentralt på midten dersom Nosa ikke spiller, har dette hold i virkligheten? Vi må ringe Berg. Berg blir svært overrasket men tenner på ideen. Frode spiller sentral mot ODD til 8er på børsen, og LSK vinner 1-3 etter at vi dominerer midtfeltet :-)

                                      Kommentar

                                      • gamle-perta
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2004
                                        • 2418

                                        #59
                                        RB antyder følgende lag på bakgrunn av treningene de siste dagene:

                                        Stefan Logi Magnusson – Steinar Pedersen, Pål Steffen Andresen, Frode Kippe, Lars Kristian Eriksen – Karim Essediri, Kristoffer Tokstad, Lunan Ruben Gabrielsen, Erling Knudtzon – Björn Bergmann Sigurdarson, Fredrik Gulbrandsen

                                        Sorry to say, men med den midtbanen tror jeg det skal holde veldig hardt å berge ett poeng...

                                        Mvh
                                        Gammer´n (Per T)

                                        Kommentar

                                        • *46*

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
                                          Uten Igiebor må det flaks og en bragd til å få til et resultat.
                                          Hmm... Kampen mot Viking var kanskje bare flaks? "Møkka" på venstre var tredje sist på mål nr 2. Eneste målet Viking lagde var på et langskudd. Begge mål kom før Nosa ble bytta inn.

                                          "Møkka" på venstre stoppa Assante mot Start - han fikk ikke til en dritt, så han ble bytta ut. En kamp Nosa spilte regelrett ræva i og ble avgjort til LSK sin fordel etter han ble bytta ut. Fantastisk å vinne en kamp hvor Nosa ikke er helt hundre.

                                          Jeg liker Nosa som spiller, men da må han være "på" - ikke "av". Han har i år vært alt for mye "av" etter min mening. Hoftehold, retting på shortsen og slå ut med armene er jeg drittlei å se på. Når i tillegg denne storyen med treninger ol kommer ut, virker jo ikke det direkte formildende i hans rettnig. At man kan vinne kamper uten Nosa er jeg hellig overbevist om, men som alle de andre 10 som starter på banen skal man gjøre seg verdig til å spille gjennom prestasjoner. Som en enkelt mann fra landet setter jeg innsats veldig høyt - der har ikke Nosa fått mange poeng de siste kampene.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎