Odd Grenland - Lillestrøm Sportsklubb, Skagerak Arena, fredag 15. juli kl.1900

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • *46*

    #61
    Opprinnelig skrevet av dollyholly
    Tydelig at det er mange som må inn å se hva dollyholly skriver i forumet. Hmmm. i dag skriver dollyholly at han ønsker Kipp sentralt på midten dersom Nosa ikke spiller, har dette hold i virkligheten? Vi må ringe Berg. Berg blir svært overrasket men tenner på ideen. Frode spiller sentral mot ODD til 8er på børsen, og LSK vinner 1-3 etter at vi dominerer midtfeltet :-)
    ja ja... Ta ikke helt av nå.

    Kommentar

    • Robiwan
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2006
      • 603

      #62
      Opprinnelig skrevet av gamle-perta
      RB antyder følgende lag på bakgrunn av treningene de siste dagene:

      Stefan Logi Magnusson – Steinar Pedersen, Pål Steffen Andresen, Frode Kippe, Lars Kristian Eriksen – Karim Essediri, Kristoffer Tokstad, Lunan Ruben Gabrielsen, Erling Knudtzon – Björn Bergmann Sigurdarson, Fredrik Gulbrandsen

      Sorry to say, men med den midtbanen tror jeg det skal holde veldig hardt å berge ett poeng...

      http://www.rb.no/lsk-magasinet/article5670407.ece
      Hvis dette blir laget blir det utrolig spennende å se hva slags bytter som blir gjort. Berg er jo glad i å bytte kantene, så hvis man skal bytte venstrekanten er det mange muligheter sånn som ståa er nå. Tviler på at Essediri blir byttet ut, men heller blir plassert ned på høyrebekken. Og hvem må gi opp plassen sin i forsvaret?

      Vi har hvertfall nok av spillere som kan spille kant som ikke er med i oppstillinga der: Nosa, Bolly, Ringstad, Ohi og Solberg
      Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

      Kommentar

      • Folke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2008
        • 5955

        #63
        Opprinnelig skrevet av dollyholly
        Tydelig at det er mange som må inn å se hva dollyholly skriver i forumet. Hmmm. i dag skriver dollyholly at han ønsker Kipp sentralt på midten dersom Nosa ikke spiller, har dette hold i virkligheten? Vi må ringe Berg. Berg blir svært overrasket men tenner på ideen. Frode spiller sentral mot ODD til 8er på børsen, og LSK vinner 1-3 etter at vi dominerer midtfeltet :-)
        Foreslår at du leser gjennom innleggene dine ett par ganger før du publiserer dem! Og ja, jeg logger meg på forumet kun for å lese hva du skriver.. Du traff spikern der! Fortsatt god sommer ;-)

        Kommentar

        • dollyholly
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2007
          • 965

          #64
          Tokstad sentralt! Jaja, lykke til!

          Kommentar

          • McGuffy
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 5096

            #65
            Opprinnelig skrevet av dollyholly
            Tokstad sentralt! Jaja, lykke til!
            Eller, på en støttende og litt mindre nedlatende måte: Tokstad får sjansen sentralt. Spennende. Lykke til!

            Kommentar

            • O'bello
              Medlem
              Møteplager
              • Oct 2007
              • 72

              #66
              Nosa MÅ spille sentralt, noe annet er tullball. Kippe har hverken teknikken, hurtigheten, kapasiteten, roen eller overblikket som kreves på midten. Utvist etter 7 minutter etter at de lange beina hans har meid ned et par motspillere. Kippe på midten... ler ei uke!
              Team Wenche Myhre

              Kommentar

              • *46*

                #67
                Opprinnelig skrevet av O'bello
                Kippe har hverken teknikken, hurtigheten, kapasiteten, roen eller overblikket som kreves på midten. Utvist etter 7 minutter etter at de lange beina hans har meid ned et par motspillere. Kippe på midten...
                Slapp av - kun et menneske har vurdert Kippe på midten. Det blir aldri en realitet. Kippe er en knallgod stopper og skal selvsagt spille stopper - noe annet ser jeg som helt utopisk. Tokstad er vel den som Ruben først og fremst sentral midtbane? I hvertfall etter hva jeg har lest her inne. Hadde noen spurt meg for et år siden hvem som i dag hadde kommer lengst, ville jeg uten å blunke svart Tokstad. En tøffing jeg tror kan gi bra i fra seg på sentral midtbane. I stede for å himle med øya, gleder jeg meg til å se han i morgen. Kom igjen - dette fikser du!

                Kommentar

                • andersmm
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2006
                  • 5764

                  #68
                  Satser på disse;
                  -------------Logi--------------
                  Karim-PSA-Kippe-Steinar
                  -----Tokstad-Ruben-------
                  Erling----------------Ringen
                  ------------Björn--------------
                  -----------Fredrik-------------
                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                  Kommentar

                  • Skinke
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2007
                    • 3914

                    #69
                    Nå har ikke jeg fulgt med så godt her men hvorfor kan vi ikke spille med giss?
                    Daukjøtt Felt C

                    Kommentar

                    • *46*

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av Skinke
                      Nå har ikke jeg fulgt med så godt her men hvorfor kan vi ikke spille med giss?
                      Hint: 3 stk.

                      Kommentar

                      • Skinke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2007
                        • 3914

                        #71
                        Opprinnelig skrevet av *46*
                        Hint: 3 stk.
                        ahhhh ha, trodde det var bare espen som hadde det. Men da er det greit. Med det laget er det seier med 1.poeng!
                        Daukjøtt Felt C

                        Kommentar

                        • *46*

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av Skinke
                          ahhhh ha, trodde det var bare espen som hadde det. Men da er det greit. Med det laget er det seier med 1.poeng!
                          Oss Grenland mangler Fevang og Samuelsen. Ikke noe bedre stilt dem... Samuelsen var beste på Åråsen når laga møttes i vårsesongen.

                          Kommentar

                          • dollyholly
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jul 2007
                            • 965

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av McGuffy
                            Eller, på en støttende og litt mindre nedlatende måte: Tokstad får sjansen sentralt. Spennende. Lykke til!
                            Nedlatende? Skriver bare at jeg ikke har trua men ønsker ham lykke til. Ingenting vil glede meg mer enn at han spiller som en xavi eller iniesta. Tipper han driter i hva en fjott skriver her uansett. Kan liksom ikke skrive spennende når jeg ikke syntes det er spennende. Ærlighet varer lengst.

                            Kommentar

                            • McGuffy
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 5096

                              #74
                              Du kan jo kanskje la være å skrive noe i det hele tatt da? Ærlighet varer lengst, men taushet er gull.

                              Kommentar

                              • reka
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Aug 2005
                                • 13272

                                #75
                                Siste fra oss-grenland: Stoppet på en lokal butikk her nede og så før kamp flyersene hvor det står "Heltene fra Telemark". Dette er jo faktisk ingenting å le av da bildet var av Svindal-Larsen. Den siste gjenlevende tippeligaspilleren som faktisk deltok i tungtvannsaksjonen.

                                Kommentar

                                • Hamburg & Kanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2005
                                  • 3006

                                  #76
                                  Opprinnelig skrevet av O'bello
                                  Nosa MÅ spille sentralt, noe annet er tullball. Kippe har hverken teknikken, hurtigheten, kapasiteten, roen eller overblikket som kreves på midten. Utvist etter 7 minutter etter at de lange beina hans har meid ned et par motspillere. Kippe på midten... ler ei uke!
                                  vennligst slutt å underbygge den tv2-fabrikerte myten om at Kippe er en unfair spiller. Propaganda biter, især hos de som ingen kunnskap har...
                                  LSK Norges beste lag

                                  Kommentar

                                  • tullebukk
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2006
                                    • 5446

                                    #77
                                    Nosa sitter på benken.

                                    Kommentar

                                    • GIFKanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2009
                                      • 8243

                                      #78
                                      Får bare håpe Berg sparer seg pisset om at det er av sportslige hensyn. Vi tåler sannheten, vi er ikke laget av porselen. Er ikke en klubb i landet som ikke ville startet med en slik spiller som selv sier han er klar fra start.

                                      Kommentar

                                      • nebbjævel
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Mar 2009
                                        • 511

                                        #79
                                        På meg virker det som at Emmanuel vil videre. La ham dra.
                                        Han har vært god for oss men framtida hvisker noe annet.
                                        Han trenger å skjønne at han er fotballspiller og ikke en helvetes popsanger.
                                        Han kommer nok innpå hvis vi blir liggende under eller ved uavgjort.
                                        Fører vi kampen blir han sittende.

                                        Kommentar

                                        • brisbane-kanaris
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Aug 2006
                                          • 595

                                          #80
                                          har trua idag. Håper Frode har hatt en tale ala Martin Luther King Jr i garderoben før kampen og at laget står samlet og slår tilbake etter alt våset som har vært i tabloidmedia den siste uken.

                                          Kommentar

                                          Working...