Nicolás Mezquida

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gilbert
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 3177

    #61
    Opprinnelig skrevet av WAK
    Det var jo ikke akkurat så veldig positve rapporter om vår mann. Forventningene forsvant litt nå men vi må vel la gutten få noen flere sjanser. Faen kan dere ikke få lagt ut noe bilde av dama da i stedet for å bare prate om a ;-)
    Powell sier i dagens RB at Mezquida har mye mer å gå på, men at dette var hans første økt på kunstgras. Han har trent og løpt lite de siste seks ukene pga trøbbel med vrista, men har likevel vært langt skarpere på trening (på naturgras).

    Kommentar

    • kissi_Fjellhamar
      Medlem
      Hoffnarr
      • May 2005
      • 69

      #62
      Så 2. fugla mot Ullern igår og jeg ble imponert over Mezquida. Veldig god nærteknikk, løpsvillig som bare f, innsat og trøkk. Mangler endel på avslutninger og smartness i spillestilen, samt at han blir litt vel veik og liten i endel nærdueller.


      Tror han kan bli en om signering om han får tid.
      De gule og de svarte, de store og de sterke, Kanarigutta på topp!

      Kommentar

      • rEPPA
        *****istrator
        • Nov 2003
        • 3927

        #63
        Jeg så at Mezquida varmet opp i kampen mot Nåla IL. Er det noen som vet hvordan han er på treninga eller hvordan han har spilt for 2. Fugla? Hadde ikke gjort noe om han kom utpå i slutten av 2. omgang mot Drittlaget, for han er vel bare på utlån ut året/sesongen?
        www.kfl.no/debatt

        Kommentar

        • tullebukk
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2006
          • 5446

          #64
          Han virker veldig treig,grei teknikk og bra skudd men når du ikke dominerer i 3 div da er det ikke håp..... Han er ikke noe å bruke penga på..

          Kommentar

          • rEPPA
            *****istrator
            • Nov 2003
            • 3927

            #65
            Takk for svar. Jeg har bare hørt veldig mye bra om han og hadde gledet meg til å se han i aksjon på en A-lagsmatch.
            www.kfl.no/debatt

            Kommentar

            • Lars
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 6156

              #66
              Opprinnelig skrevet av tullebukk
              Han virker veldig treig,grei teknikk og bra skudd men når du ikke dominerer i 3 div da er det ikke håp..... Han er ikke noe å bruke penga på..
              Veldig treig? Absolutt ikke.
              Grei teknikk? Svært god teknikk, vil jeg si.
              Bra skudd? Stemmer sikkert.

              Kommentar

              • tullebukk
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2006
                • 5446

                #67
                Når du ikke løper fra forsvarspillerne i 3 div da er du VELDIG TREIG. Men dama hans stiller i Heidar klassen.

                Kommentar

                • Folke
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2008
                  • 5955

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av tullebukk
                  Når du ikke løper fra forsvarspillerne i 3 div da er du VELDIG TREIG. Men dama hans stiller i Heidar klassen.
                  Han parkerte Karim på trening ved flere anledninger sist uke..
                  Antar at han er rask de første meterne, men at de korte beina ikke holder tempo oppe over lengere distanse.

                  Kommentar

                  • Torolf
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2004
                    • 9574

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av rEPPA
                    Er det noen som vet hvordan han er på treninga eller hvordan han har spilt for 2. Fugla?
                    Han var den eneste LSK-spilleren som fikk en stjerne av RB mot Fjellhamar, i hvert fall.

                    Kommentar

                    • OppsalKanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2008
                      • 1881

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av Folke
                      Han parkerte Karim på trening ved flere anledninger sist uke..
                      Antar at han er rask de første meterne, men at de korte beina ikke holder tempo oppe over lengere distanse.
                      Å parkere Essidiri på trening er ikke så vanskelig å gjøre.
                      Nå bosatt på Rasta !!!!!

                      Alltid Celtic og LSK

                      Kommentar

                      • andersmm
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2006
                        • 5764

                        #71
                        Opprinnelig skrevet av OppsalKanari
                        Å parkere Essidiri på trening er ikke så vanskelig å gjøre.
                        Kommer an på distansen. Tror ikke Esset er så treig over 20-30 meter, men de förste 5 er han nok litt tregere. Forövrig behöver man ikke fart for å parkere Esset. Serbern til söpla dro fram den enkleste finta i registret og lukeparkerte Esset ute i pölsebua på söndag.
                        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                        Kommentar

                        • Folke
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2008
                          • 5955

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av andersmm
                          Kommer an på distansen. Tror ikke Esset er så treig over 20-30 meter, men de förste 5 er han nok litt tregere. Forövrig behöver man ikke fart for å parkere Esset. Serbern til söpla dro fram den enkleste finta i registret og lukeparkerte Esset ute i pölsebua på söndag.
                          Sånn holdt Messi på med Karim hele treninga på torsdag, det endte med at Karim ba han flytte seg 5-10 meter tilbake i banen.. Powell og Belsvik bare rista på hue, mens Berg ga bort ros de ytterst få gangene han IKKE ble spilt på ræva!!

                          Kommentar

                          • El Caco
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2009
                            • 2286

                            #73
                            Til dere som ikke har trua på'n fordi han ikke presterer i 3. divisjon: Hvor godt presterte Steffensen i 3. div kamper - og hvor bra har han prestert i TL kamper?

                            Tro det eller ei, men det finnes faktisk raske spillere i 3. divisjon også. (...)
                            Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                            Kommentar

                            • trigz
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 7036

                              #74
                              Det fins nok plenty med raske 3. divisjonsspillere, tror ikke tempoet i BEINA er den store forskjellen.

                              Sesongen er fucked uansett. Vi kan like gjerne gi ham en mulighet i Kristiansand på søndag og se om han takler nivået.
                              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                              Kommentar

                              • Folke
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jun 2008
                                • 5955

                                #75
                                Opprinnelig skrevet av trigz
                                Det fins nok plenty med raske 3. divisjonsspillere, tror ikke tempoet i BEINA er den store forskjellen.

                                Sesongen er fucked uansett. Vi kan like gjerne gi ham en mulighet i Kristiansand på søndag og se om han takler nivået.
                                Det gjelder jo både han og de andre vi ikke har avklart situasjonen med for neste år. La dem få prøve seg, så veit vi om det er noe å ta med seg videre. De som ikke skal være her neste år bør ikke få bli med nedover til sørlandet engang!

                                Kommentar

                                • OppsalKanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2008
                                  • 1881

                                  #76
                                  Have heard the most stupid reason I've ever heard not to play a player in Mesquida.

                                  Apparently, he is not physically adapted for Norwegian football (and thats from a member of the coaching staff).

                                  So...
                                  a) If they think that, whats he doing here? Its not as if he's going to grow 10cm or put on 10kg of muscle in the next month or so.
                                  b) He has spent 3-6 months in Norway already (Bergen-Lillestrøm)


                                  På tid til å få gutten på bol da Geir
                                  Nå bosatt på Rasta !!!!!

                                  Alltid Celtic og LSK

                                  Kommentar

                                  • Tittil
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Apr 2009
                                    • 341

                                    #77
                                    Opprinnelig skrevet av OppsalKanari
                                    Have heard the most stupid reason I've ever heard not to play a player in Mesquida.

                                    Apparently, he is not physically adapted for Norwegian football (and thats from a member of the coaching staff).

                                    So...
                                    a) If they think that, whats he doing here? Its not as if he's going to grow 10cm or put on 10kg of muscle in the next month or so.
                                    b) He has spent 3-6 months in Norway already (Bergen-Lillestrøm)


                                    På tid til å få gutten på bol da Geir
                                    Hvor har det blitt av han? var ikke på benken sist.

                                    Kommentar

                                    • flisbyen
                                      Utestengt
                                      • Sep 2010
                                      • 305

                                      #78
                                      Så han mot Hesta i dag i en kamp hvor LSK2 lekte seg til tider. jeg så ingenting til han. Helt nakent.

                                      Kommentar

                                      • Ginola
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jul 2010
                                        • 549

                                        #79
                                        Hva skjer med denne fyren? Skadet eller kastet på dør? hvis han ikke er i nærheten av laget selv når vi ikke har andre spisser enn Ohi til rådighet er det vel bare å gi han et tupp i ræva

                                        Kommentar

                                        • Kjell.T.Ring
                                          Poll St. Ring
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Dec 2005
                                          • 11796

                                          #80
                                          Opprinnelig skrevet av Ginola
                                          Hva skjer med denne fyren? Skadet eller kastet på dør? hvis han ikke er i nærheten av laget selv når vi ikke har andre spisser enn Ohi til rådighet er det vel bare å gi han et tupp i ræva
                                          Han har vel ikke overbevist noen så vidt jeg vet. Er nok ferdig når låneoppholdet går ut etter sesongen.
                                          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎