Sesongavslutningen i Neglebiterligaen anno 2013 (var 2012 og 2011)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • norveggio
    Medlem
    Hoffnarr
    • May 2008
    • 65

    Og jeg gjentar meg selv igjen: Svesengen, når skal du begynne å omtale tingenes tilstand? Eller ser du fortsatt et lag i fremgang?

    Kommentar

    • knut
      Make knut Great Again
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2006
      • 9403

      Opprinnelig skrevet av trigz
      Herregud, se på Tippeligaen, da. Stallen vår burde vært i medaljekampen. Jeg aksepterer ikke noe annet med merittene våre spillere har.
      Nevn merittene du. Så kan jeg vise deg tabellen for 2012 og for 2013, så ser vi hva gjengen som elsker å ha Haglund som trener og vil ha han med videre faktisk presterer. De svetter ikke en dråpe ekstra for'n iaff. (Mjelde, Riise og Kippe gjør kanskje det men)

      Opprinnelig skrevet av trigz
      At vi atter en gang driter oss ut og må tenke på nedrykk tre runder før slutt er totalt uakseptabelt.
      Helt korrekt.

      Kommentar

      • LS89
        Kamptrådkongen
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2013
        • 3335

        Hvorfor skal ikke LSK være med helt i toppen, når lag som Aafk og Haugesund er helt der oppe? Ta med Viking også, som har hatt en meget god sesong. Det burde være en selvfølge når MH har hatt to år på seg, og med disponibelt mannskap burde topp seks være skrevet i veggene på Åråsen.

        Kommentar

        • andee
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2004
          • 1191

          Opprinnelig skrevet av trigz
          Herregud, se på Tippeligaen, da. Stallen vår burde vært i medaljekampen. Jeg aksepterer ikke noe annet med merittene våre spillere har. At vi atter en gang driter oss ut og må tenke på nedrykk tre runder før slutt er totalt uakseptabelt.
          Mulig du har rett, men jeg minner om tabellplasseringene våre siste fem år, og så kan det selvsagt diskuteres trenernivå, spillerstall og skadeplager, men de foregående år har vi i hvert fall hatt klassespillere som har vært ettertrakta utenlands.

          2008: 12
          2009: 11
          2010: 10
          2011: 13
          2012: 09
          2013: 7-14?
          TS05 - Felt C

          Kommentar

          • knut
            Make knut Great Again
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2006
            • 9403

            Opprinnelig skrevet av LS89
            Hvorfor skal ikke LSK være med helt i toppen, når lag som Aafk og Haugesund er helt der oppe? Ta med Viking også, som har hatt en meget god sesong. Det burde være en selvfølge når MH har hatt to år på seg, og med disponibelt mannskap burde topp seks være skrevet i veggene på Åråsen.
            Topp 6 var målet i fjor. Var sikkert det i år og (mine antagelser). Høres greit ut det.

            Så da skjønner jeg ikke hvorfor de som styrer vil ha Haglund med videre, når det ikke blir levert resultatmessig og Åråsen er like folketomt som Mururoa.

            Kommentar

            • HSft
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2004
              • 6075

              Opprinnelig skrevet av knut
              Topp 6 var målet i fjor. Var sikkert det i år og (mine antagelser). Høres greit ut det.

              Så da skjønner jeg ikke hvorfor de som styrer vil ha Haglund med videre, når det ikke blir levert resultatmessig og Åråsen er like folketomt som Mururoa.
              Når laget i går hadde gjennomsnittsalder på 29.4 år og de lokale ulandslagsspillerne forsvinner fra landsdelen så ser jeg heller ikke hvordan vi skal utvikle oss så voldsomt.

              Kommentar

              • krogen
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Aug 2009
                • 228

                Opprinnelig skrevet av HSft
                Når laget i går hadde gjennomsnittsalder på 29.4 år og de lokale ulandslagsspillerne forsvinner fra landsdelen så ser jeg heller ikke hvordan vi skal utvikle oss så voldsomt.
                Kippe spilte faen meg da jeg var på Haugesund stadion og så Pelleruds avslutningskamp som trener for fugla i '97 (http://vglive.no/#match=4598). Arne tok over sesongen etter. Men jeg er ikke 30 lenger. Faen!

                Kommentar

                • DoubleHi5
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2011
                  • 3970

                  Opprinnelig skrevet av trigz
                  Herregud, se på Tippeligaen, da. Stallen vår burde vært i medaljekampen. Jeg aksepterer ikke noe annet med merittene våre spillere har. At vi atter en gang driter oss ut og må tenke på nedrykk tre runder før slutt er totalt uakseptabelt.
                  Du har selvfølgelig helt rett i dette! Og hvem er det som har hatt, og fortsatt har, det øverste ansvaret for klubbens prestasjoner og resultater i alle disse årene hvor vi har vært i eller farlig nær nedrykksstriden?
                  Elska þetta félag

                  Kommentar

                  • maxpayne
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2006
                    • 1223

                    Når vi ikke har tatt de nødvendige poengene mot Hønefoss, Ålesund, Sandnes U og Haugesund så ser jeg ikke hvordan vi får poeng i de tre siste. Tromsø har ALT å spille for til helga. Neste kamp er Start som til helgen taper for Godset og MÅ vinne mot oss helga etter. Etter det venter RBK som MÅ vinne for å sikre seriegull. LYKKE TIL!

                    Kommentar

                    • Serbern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 5496

                      Fordelen vår med tanke på Tromsø-matchen er at de skal på en lang tur til Russland på torsdag. Satser på mye vodka-drikking og slitne Tromsø-spillere.

                      Kommentar

                      • Roll75
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2007
                        • 834

                        Opprinnelig skrevet av Serbern
                        Fordelen vår med tanke på Tromsø-matchen er at de skal på en lang tur til Russland på torsdag. Satser på mye vodka-drikking og slitne Tromsø-spillere.
                        Den kampen betyr nok ingenting for Til. Tipper at all fokus er rettet nok kampen på Åråsen. Jeg er ikke sikker på noen ting. Frykter at vi kan rote det til og at vi havner i poengnød før Bart kommer.

                        Kommentar

                        • Børge
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2013
                          • 2534

                          Opprinnelig skrevet av krogen
                          Kippe spilte faen meg da jeg var på Haugesund stadion og så Pelleruds avslutningskamp som trener for fugla i '97 (http://vglive.no/#match=4598).
                          Off-topic, men det gjorde Jostein Grindhaug også. Og Gulbrandsen, Smerud og Kristinsson. Mange nåværende trenere og flere som burde være aktuelle for LSK.

                          Opprinnelig skrevet av Roll75
                          Den kampen betyr nok ingenting for Til. Tipper at all fokus er rettet nok kampen på Åråsen. Jeg er ikke sikker på noen ting. Frykter at vi kan rote det til og at vi kan havne i poengnød før Bart kommer.
                          Uansett får dem reisebelastningen. TIL har ikke noen 22 manns stor tropp som kan spille hver sin kamp.
                          Sint og tverr på felt N

                          Kommentar

                          • LasseN
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2005
                            • 1610

                            Moro med tabellkalkulatorer. Klarte å få til en perfekt sesongavslutning utifra det vi kan få til.
                            Vi ender opp med en 7.plass (6. om vi putter masse mål), snyter barteland for seriegull på overtid i siste serieomgang, og søpla på nedrykk.

                            Hadde det vært moro om det ble sånn? Definitivt.
                            Tror jeg på det selv? Nei.
                            Setter jeg penger på det? Definitivt nei.
                            LasseN

                            Kommentar

                            • Roll75
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2007
                              • 834

                              Opprinnelig skrevet av Børge
                              Off-topic, men det gjorde Jostein Grindhaug også. Og Gulbrandsen, Smerud og Kristinsson. Mange nåværende trenere og flere som burde være aktuelle for LSK.


                              Uansett får dem reisebelastningen. TIL har ikke noen 22 manns stor tropp som kan spille hver sin kamp.
                              Det er klart et halmstå er det, men gutan kommer til å være heltent og det er jeg ikke sikker på om vi vil være.

                              Kommentar

                              • Roll75
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Dec 2007
                                • 834

                                Opprinnelig skrevet av LasseN
                                Moro med tabellkalkulatorer. Klarte å få til en perfekt sesongavslutning utifra det vi kan få til.
                                Vi ender opp med en 7.plass (6. om vi putter masse mål), snyter barteland for seriegull på overtid i siste serieomgang, og søpla på nedrykk.

                                Hadde det vært moro om det ble sånn? Definitivt.
                                Tror jeg på det selv? Nei.
                                Setter jeg penger på det? Definitivt nei.
                                Å du drømmer du Baktusbror....

                                Kommentar

                                • bjarmann
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2005
                                  • 2886

                                  Opprinnelig skrevet av Serbern
                                  Fordelen vår med tanke på Tromsø-matchen er at de skal på en lang tur til Russland på torsdag. Satser på mye vodka-drikking og slitne Tromsø-spillere.
                                  Trur ikke det blir noe særlig mer Vodka-drikking der enn de vanligvis drikker i fiskelandsbyen sin. 11 fyllesjuke sjøsamer trur jeg uansett slår 11 umotiverte jenter fra LSK Herrer any day. Hvertfall når det nå drar seg til. Her er det bare å hamstre på polet for detta kan gå rakt til helvete
                                  I år så tar vi alt

                                  Kommentar

                                  • Stan
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2006
                                    • 1073

                                    Denne tråden levde i beste velgående. Inntil idag. La oss håpe vi slipper den neste år.
                                    Last edited by Stan; 27.10.2013, 17:23.

                                    Kommentar

                                    • Totti21
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2004
                                      • 3499

                                      Opprinnelig skrevet av Stan
                                      Denne tråden levde i beste velgående. Inntil idag. La oss håpe vi slipper den neste år.
                                      I følge mange her inne er det vel egentlig like greit å bare døpe den om til 2014 med en gang. :-)

                                      Kommentar

                                      • Uwes disippel
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2006
                                        • 6039

                                        Opprinnelig skrevet av Totti21
                                        I følge mange her inne er det vel egentlig like greit å bare døpe den om til 2014 med en gang. :-)
                                        Nope, pr i dag har Haglund min fulle støtte. Men han skal overbevise i første runde i 2014.
                                        Mener alt jeg har sagt om mannen, men fuck det. Vi er stuck med han, så ny sjanse!

                                        Kommentar

                                        • 307
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Mar 2007
                                          • 358

                                          Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                                          Nope, pr i dag har Haglund min fulle støtte. Men han skal overbevise i første runde i 2014.
                                          Mener alt jeg har sagt om mannen, men fuck det. Vi er stuck med han, så ny sjanse!
                                          Så du mener en kamp og så et dt bare og sutre igjen?

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎