Skybert som ny spiss?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • _Jonern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 4377

    #41
    Skal vel ikke ta det helt forgitt at det er sikre kilder, eller? Hehe
    ..................

    Kommentar

    • Lars
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6156

      #42
      Er visst en tyrker eller noe i den duren?

      Kommentar

      • LSK-supp.
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2003
        • 1023

        #43
        Er jo bare få dager til fristen går ut, så vi får håpe det dukker opp en spiss denne uka.
        I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

        Kommentar

        • King_Raymond
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4987

          #44
          Hvis det dukker opp en ny spiss, så håper jeg det er en spiller som kan gå rett inn på laget, trenger ikke en ny kiko som trenger flere mnd på å komme opp på sitt nivå.
          Ultras Felt C Lillestrøm

          Kommentar

          • BennyLem
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 2902

            #45
            Da ser det ut som om Skybert endelig har manifistert seg selv i form av en svenske ved navn Andreas Haddad. Jeg håper og tror han er kjøpt inn med tanke på førstelagsspill.

            Powell er vel den som ryker etter svakt spill i serien, ikke minst mot Ham-Kam. Jeg kjenner ikke mye til Haddad, men han er (selv)beskrevet som en target-man, så jeg antar han og Sundgot blir for like.

            Kan det hende Rösler fortsetter med Sundgot på midten, og Koren og Haddad på topp?
            Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

            Kommentar

            • KristofferØ
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2005
              • 587

              #46
              Opprinnelig skrevet av Anders_Bakken
              Rundt et halvt år igjen av kontrakta m glimt...neppe dyrt.
              Asså.. bare fordi du har spilt manager, så betyr ikke det at markedsverdien til Olsen synker i virkeligheten fordet. 400k høres ut som en vettug klausul med tanke på at Glimt må prøve så godt de kan å fikse seg en låneavtale på en spiller som ikke er under pari i forhold til Trond Olsen. Og siden Nord-Norge ikke har SÅÅ mange lag som har evnen til å utvikle spillerne til Tippeligastandard, og dermed må de hente inn en som kommer lenger sørfra. Det er 7 serierunder igjen.. Hotellrom/leilighet skal dekkes og det er ikke enkelt for en spiller som ikke er bedre enn at han blir leid ut å flytte fra alt og alle og "etablere" seg for 1,5 måneds spill. Klubben må derfor bidra økonomisk, og det koster faktisk mer enn en slik og ingenting..

              Det er ikke bare snakk om hva LSK har mulighet til.. Glimt må klare å skaffe en løsning de også.. Og før Olsen drar, tror jeg det er uaktuelt for dem å handle inn en permanent løsning..

              Hadde vært en god løsning hvis man bare ser det fra LSK's side.. Men hvis man ser objektivt på det og tenker litt over saken, så funker det absolutt IKKE... :roll:
              I år så tar vi ostepop
              Vi elsker Lillestrøm
              HEI!

              Kommentar

              • Anders_Bakken
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2004
                • 542

                #47
                Selfølgelig blir verdien på en spiller mindre....til kortere tid han har igjen av kontrakten sin med den aktuelle klubb....til kortere tid det gjenstår av kontrakta..jo vanskeligere blir det å bli kvitt spiller'n for en pengesum da andre klubber vet at han er en kommende bosmanspiller!
                Fint at du svarer så fort på det innlegget mitt....er vel ikke noe jeg skrev i går for å si det sånn :roll:

                Kommentar

                • KristofferØ
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2005
                  • 587

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av Anders_Bakken
                  Fint at du svarer så fort på det innlegget mitt....er vel ikke noe jeg skrev i går for å si det sånn :roll:
                  Hehe, så ikke dato jeg, sorry mac :P blir noe annet når det er midt i sesongen..
                  I år så tar vi ostepop
                  Vi elsker Lillestrøm
                  HEI!

                  Kommentar

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎